Yrittämisestä+huolimatta+ei+aina+onnistu.Harjoittelin+alkoholistiksi+siirtymistä+vuosikymmenet+mutta+puutteen+torjunta+häiritsi+pahemman+kerran.Täytettyäni+57v+aloitin+jokapäiväisen+treenin.+Nyt+puolestaan+vaimoni+häiritsi+treeniäni.+Kun+olin+jäänyt+kotiin+niin+vaimoni+ei+uusinut+ajokorttiaan+joten+kuljetukset+jäivät+minun+vastuulleni.Vaimoni+aikaansaama+häirintä?Hänet+täytyi+kuskata+parin+viikon+välein+verikokeisiin+reilun+10km:n+päähän+joten+sen+aiheuttama+kuljetusvelvollisuus+oli+otettava+huomioon+edellisen+päivän+ryyppäämisessä.+Häiriö+mikä+häiriö!Kyllästyin+tuohon+häiriköintiin+kolmessa+vuodessa+ja+muutin+treenin+ajoittaiseksi+tilanteen+tarkistamiseksi.Kaikkea+kiusaa+ikääntyvästä+naisihmisestä!
Olenkohan+turhan+itsekriittinen+koska+minun+on+mahdotonta+kuvitella+ketään+uutta+naista+kanssani+tiiviimpään+oleiluun+koska+en+usko+kenenkään+uuden+sietävän+oikkujani+ja+sama+myös+toisin+päin.+Vertaaminen+vanhaan+olisi+väärin+uutta+kohtaan.Toistaiseksi+pelkkä+kaveruus+uuteen+jää+lyhyehköihin+tapaamisiin+eri+tilanteissa+kuten+kaikkien+ulkopuolisten+ihmisten+kohdalla."Paikkaajan"+vaihtoehtoa+pidän+täysin+mahdottomana.+Hetkellisiin,+pintapuolisiin+tarpeisiin+löytyisi+kai+ratkaisuja+niin+kauan+kuin+tarvitsisin+sellaisia.Lohduton+ennuste+leskeytymiselleni.+Minä+joko+ryyppäisin+tai+treenaisin+itseni+hengiltä.