Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SallaKarimies
SallaKarimies
SallaKarimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
136
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tää+on+tosi+hyvä+ohjelmasarja+jonka+avulla+tutustua+Jumalaan:+http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sETg_AEdb_kwcEak362sp0T
Varsinki+toi+punapaitanen+Tapani+on+ihan+käsittämättömän+hyvä+opettaja.+:)+Mut+muutki.+Ja+muutaki+hyvää+ohjelmaa+löytyy+tuolta+One+Way+tv:ltä+paljon.
28.01.2017 23:15
Jospa+jaksaisit+uskoa+Jumalaan/Jeesukseen...+se+auttaa+paljon+ja+tuo+uutta+näkökulmaa+kaikkeen.+Iteki+oon+kärsiny+ajatuksista+ulkonäköäni+koskien+ja+just+ajatellu+samoin,+et+jokaisessa+kohdassa+suunnilleen+on+joku+vika.+Kristillinen+usko+tarjoaa+kuitenki+uutta+näkökulmaa,+kun+edes+se+puolison+hankkiminen+ei+enää+oo+elämän+tärkein+tai+edes+tärkeä+asia+välttämättä...+vaikka+en+tarkota+etteikö+sitäki+vois+sulleki+tulla+mutta+elämällä+on+tarkotus+muutenkin.+Seurakunnat+on+kivoja+paikkoja,+joissa+yleensä+on+ymmärtäväisiä+ja+mukavia+ihmisiä.+Yleensä+he+ovat+muuta+kuin+kovia+menestyjiä,+ainakin+suurimmaksi+osaksi.
28.01.2017 22:09
Kiitos+Herralle!+:)
28.01.2017 16:51
Toi+on+tosi+tärkee+ja+hyväkin+juttu+kärsimyksissä,+että+oppii+ymmärtäään+muita+kärsiviä+ja+välittämään+heistä.+:)
08.01.2017 21:57
Ei+kun+Jumala+voimallaan+ja+viisaudellaan+järjestää+asiasi+kuntoon+ja+tekee+susta+onnellisen,+kai+nyt+jokainen+tykkää+olla+onnellinen+:)
08.01.2017 16:17
Tää+on+hyvä+lyhyt+teksti+ja+sopii+tänne:+
"Sana+tälle+päivälle:
"Murtunutta+ruokoa+hän+ei+muserra,+lampun+hiipuvaa+liekkiä+hän+ei+sammuta."+(Jes.+42:3)
+Meidän+Herramme+ei+ole+vahvojen+ja+onnistuneitten+Jumala,+vaan+hän+katsoo+alas+niihin,+jotka+tarvitsevat+hänen+apuaan.+Hän+ei+hylkää+epäonnistunutta+eikä+unohda+murheellista.+Hän+ei+käännä+selkäänsä+langenneelle+eikä+jätä+eksynyttä+harhailemaan.+Uskossaan+heikko+saa+tulla+hänen+hoitoonsa,+ja+hän+puhaltaa+Hengellään+hiipuvaan+tuleen+uuden+liekin."
08.01.2017 16:14
No+sanoo+sentään+jotain+kivaa+yleensä,+toisin+kuin+sinä.
08.01.2017 10:30
Älä+tee+itsemurhaa.+Minäkin+nuorena+masentuneena+sitä+jonkun+kerran+mietin,+mutta+pelkäsin+liikaa+sitä,+mitä+sen+jälkeen+tulee,+mitä+jos+joudunkin+helvettiin?+Ja+sepä+onkin+ihan+liian+suuri+riski+otettavaksi.+Edellinen+kirjoittaja+sanoi+hyvin+Jumalasta.+Hän+auttaa,+käänny+hänen+puoleensa,+siis+ihan+tämän+meidän+oman+kristinuskon+Jumalan.+
"Neljän+tuolinjalan"+kautta+pääsemme+häntä+lähelle;+Raamattu,+rukous,+seurakuntayhteys+ja+ehtoollinen,+ota+käyttöön+mieluiten+heti+nämä+kaikki,+tai+sen+verran+kuin+pystyt.+
Raamatusta+on+moni+saanut+avun+ja+se+löytyy+myös+netistä:+www.evl.fi/raamattu
Täältä+löytyy+tosi+hyvää+hengellistä+opetusta,+varsinkin+Tapani+opettaa+minusta+todella+hyvin:+http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sFZgBeCJhQ45jMeXL2zoqDH+(laaja+sivusto,+kannattaa+katsella+vaikka+kohdasta+"Ohjelmasarjat"+mitä+kaikkea+löytyy)+
Rukoilen+puolestasi!+Joskus+elämä+saattaa+muuttua+hyväksi+ihan+hetkessä!
07.01.2017 18:40
No,+tulipa+mahtava+kirjoitusvirhe+otsikkoon+eikä+voi+vissiin+muokata,+no,+Jumala+on+siitä+huolimatta+paras!
07.01.2017 13:17
No+onpa+outo+kommentti+kirkon+edustajalta,+eikä+kirkon+opin+mukainen.+Ihminen+on+iankaikkisuusolento,+minkä+takia+hänen+on+hyvin+tärkeää+huolehtia,+että+viettää+ikuisuuttaan+hyvässä+eikä+pahassa+paikassa.
14.12.2016 14:01
Toki+toki+en+ole+menestysteologi.+:)
22.11.2016 21:52
up.
22.11.2016 21:27
Hehheh.
21.11.2016 00:57
Mää+tiedän+ihmisen,+jota+oli+kiusattu+ihan+hirveesti,+mut+jonka+elämä+suunnilleen+pelastu+ku+tuli+seurakunnan+nuorten+toimintaan+ja+alko+siellä+soittaa+kitaraa.+Yhtäkkiä+pyöri+tyttöjä+ympärillä+ja+tuli+niin+suosituks.+:)
21.11.2016 00:49
"Teitä+ei+ole+kohdannut+muu+kuin+inhimillinen+kiusaus;+ja+Jumala+on+uskollinen,+hän+ei+salli+teitä+kiusattavan+yli+voimienne,+vaan+salliessaan+kiusauksen+hän+valmistaa+myös+pääsyn+siitä,+niin+että+voitte+sen+kestää."+(1.+Korinttolaiskirje+10:13)+Huom+tää+koskee+ennen+muuta+Jumalaan+turvautuvia+ihmisiä!+Jotka+etsivät+Jumalaa+mieluiten+päivittäin+rukoilemalla+ja+lukemalla+Raamattua!+Toki+ehtimisen+ja+jaksamisen+mukaan!+Älä+jää+yksin,+mene+kristilliseen+seurakuntaan,+nuorten+iltoihin+tms!
21.11.2016 00:45
"Tulkaa+minun+tyköni,+kaikki+työtätekeväiset+ja+raskautetut,+niin+minä+annan+teille+levon.+
29.+Ottakaa+minun+ikeeni+päällenne+ja+oppikaa+minusta,+sillä+minä+olen+hiljainen+ja+nöyrä+sydämeltä;+niin+te+löydätte+levon+sielullenne.+
30.+Sillä+minun+ikeeni+on+sovelias,+ja+minun+kuormani+on+keveä."+(Matteus+11.)
21.11.2016 00:40
"Älkää+siis+murehtiko+sanoen:+'Mitä+me+syömme?'+tahi:+'Mitä+me+juomme?'+tahi:+'Millä+me+itsemme+vaatetamme?"+Sillä+tätä+kaikkea+pakanat+tavoittelevat.+Teidän+taivaallinen+Isänne+kyllä+tietää+teidän+kaikkea+tätä+tarvitsevan.+Vaan+etsikää+ensin+Jumalan+valtakuntaa+ja+hänen+vanhurskauttansa,+niin+myös+kaikki+tämä+teille+annetaan."+(Matt.+6:31-33)
21.11.2016 00:37
Rukoilen+puolestasi!
21.11.2016 00:34
Jumalalle+ei+mikään+ole+mahdotonta!+Tartu+häneen+tiukasti+kiinni+niin+hän+auttaa+ja+auttaa+varmaankin+myös+saamaan+kavereita!+Mene+seurakunnan+nuortentoimintaan!
21.11.2016 00:33
Vielä+muutama+niiiin+hyvä:+
https://www.youtube.com/watch?v=XRH2B5OSkrc
https://www.youtube.com/watch?v=s_0kuhnzIuQ
https://www.youtube.com/watch?v=94-_d-1jLoE
21.11.2016 00:31
4 / 7