- Suojeluskunnat Suomessa järjestystä vaati, kaikki mamut maasta pois ja alas punakaarti
- Sie haukut nyt Suomen köyhiä idiooteiksi. Työ tetljuipit ette tiedä mitään Pohjois-Suomen menosta. elätte vaan Helsingissä pikku kuplassanne.
- Li on yks idiootti. Ei varmaan sais alakoulun matikkaa läpi.
- Ydinenergiaa lisää ja yliopistot maksullisiksi!
- Äläpä nuolaise... saattaapa Le Pen yllättää Ranskan vaaleissa ja saattaa populistit johtoon.
- Saatanan imbesilli... Yhdysvalloissa (Kuten ennenkin ylijumala Kekkosen aikaan Suomessakin) valitaan presidentti valitsijamiehillä. Tämä takaa, että urbanisoituneet ja suuret kaupungit eivät voi kontrolloida kokonaisia osavaltioita kuten Nevada tai Utah. Sen jälkeen, kun Suomesta valitsijamiehet poisttettiin on Lappi ja syrjäkyltä kärsineet helvetisti.
- Euroopan Union on Saksan johtama kokoelma nukkevaltiojoita... Saksa taas on Yhdysvaltojen nukkevaltio.
- Itteä piiskattiin tai annettiin luunappeja... Ei siinä mitään väärä ollut minusta. Opin käytöstavoille.
- Kaikki muu ookoo paitsi omaisuuden pois antaminen.
- Vaikea lähät sanomaan. itse on vanhemmat eronneet ja olen eron jälkeen aina saunonut yksin.
- sehän on relatiivisen hyvä numero.
- Mainitsematta ateismin ja Iranilaisen islamistisen hallituksen täyttä yhteensopimattomuutta... taitaa olla nyt vasemmistovihreiden "ateismi " idealismi ja simppeli epäusko jumalaan hieman sekoittunut.
- Suomessahan on kirkko ja valtio liitossa. Älkääs alkako teeskentelemään uhreja
- Monikultuurisuus voi olla rikaus jos puhutaan esim ruuasta, vaatteista, kielestä jne... jos puhutaan käytöksestä, uskomuksista ja laista se voi olla kuin rutto.
- Itse en ikinä ole ollut alkoholille perso. Koskaan en ole itseäni juovuksiin saanut.
- Niin siis montakos näistä briteistä taas äänesti lähteä?
- Samoin on pastafarianismilla
- 184cm ja 96kg... enooni tullut.
- Uskoakseni "thick" on sana jota etsit... ei läski reisissä tai perseessä haittaa.
- Sentään paremmat kuin riparilla nuo suositukset