Siis ei ole uskossa, jos ei ole uudestisyntynyt, vaan kuvittelee olevansa. En osaa ajatella noin hankalasti. Miten voi kuvitella olevansa uskossa, jos uskoo Jumalaan ja Jeesukseen? Ja eikö ole uskossa, jos uskoo Jumalaa…
pertsa: ei jokainen, joka hokee Herra Herra, pääse taivaaseen, vaan se, joka tekee taivaallisen isän tahdon. Löydät aina itsesi tuomitsevia Raamatun jakeita. Sinähän et tee kenenkään tahtoa, vaan julistat homoille ja pa…
Israel auttaa Jordaniaa lasten pelastamiseksi. Suomessa olevat muslimit ovat pelastaneet monia suomalaislapsia. Uskonto ei määrittele ihmisen halua auttaa. Tänään kun fillaroin, niin nähtävästi suomalaiset olivat kutsun…
Eli: "Koko homoelämäsi on haureuden harjoittamista". Enpä ole moista kuullutkaan! Kun nukun, kun teen ruokaa, kun syön, kun suutelen, kun teen mieheni kanssa polkupyöräretkiä, kun hyväilemme toisimme, kun suutelemme, ku…
Koskien armomurhan keskustelua. Talvella näin ihmisen, jonka tiesin kuolevan syöpään. Hän tuli esiin eräällä päivällä huoneestaan. Ajattelin ottaa häneen kontaktin myöhemmin. Seuraavana päivänä kerrottiin hänen kuolleen…
"Homoseksuaalisuus tulee ihmiseen kun hän harjoittaa seksiä saman sukupuolisen kanssa". Minulla on tästä lukuisia kokemuksia, Yksikään hetero ei ole homoksi muuttunut, vaikka on kanssani seksiä harrastanut. Eli tässä on…
Ev.lut sanoo kristinuskon Jumalaa kehuen. Hänen näkemyksensä mukaan on vain kristinuskon Jumala. Eikö ollut mitään jumalaa ennen kristinuskoa? Ja ettei ole muita Jumalia kuin epäjumalia. Kristinuskon pääteoksessa Israel…
Ja esitti kertoneensa "oikean tien". Mutta on ollut niin sekavaa. On uskoa ja kasetta. On sitä, että joka tekee mitä Jeesus käskee. On,ettei saa olla homo. Siinä on monta asiaa, mikä ei Raamatussa olekaan "oikea tie". S…
juhani1965 sanoo: "Puhun itse avioliitosta ja sen olemuksesta. Yhden naisen ja yhden miehen välinen avioliitto ei ole synti Raamatun mukaan vaan Raamatun ihanne aviolitosta". Raamatun aikaan ei ollut avioliittoja, vaan …
PERSTA luulee kaikenlaista. Mm. niin, että ei voi olla uskova, jos hyväksyy homot ja lesbot eikä pidä homoilua ja lesboilua syntinä. Tämähän ei ole Raamatussa uskovan merkki, vaikka pertsa sanoo perustavansa sanomisensa…
Homoseksuaalisten avoliitoista: Lyhyempä matka maistraalista on väestönkirjaan. Kirkosta ja maistraatista on yhtä lyhyt Suomen avioliiton viralliseen asemaan. On tässä tätä elämänkokemusta. Ja tuo toinen älytön: ei tarv…
sanaillut ja tehnyt "tieteellistä tutkimusta" ihan lonkalta vaan. yksi.uskis: "Luomiskertomuksessa ei tarkoitettu romanttista ajatusta että jokaisella olisi yksi ainoa oikea puoliso. Pikemminkin, että vastakkaiset sukup…
On kysytty ja tässä vastaan Windows 10- järjestelmän surkeuden takia. Kysyjällä on kylläkin aivan ankea asenne ihmisiin ja äärimmäisyyteen menevä syyttely. Mutta tapoihini kuuluu, että vastaan sellaisillekin. Kysymys: "…
Jeesus on yhtä epätodennäköinen kuin hänen taivaaseen meno. Yksikään ei silminnäkijänä kirjoittanut mitään siitä kun kyseinen hemmo taivaaseen meni. Ja Jeesusta odotetaan takaisin. On aika hullu juttu
"Keitä ne jätesäkissä olevat sitten ovat?" Saudi-Arabia antoi vuonna 2015 naisille äänioikeuden. "Jätesäkissä" ovat äidit, heidän tyttärensä ovat usein seksikkäissä kuteissa, ja perheenisä rakastaa molempia. Islam muutt…
Että olenko ollut kuinka monen naisen kanssa? Ajatellaan, että olen biseksuaali, ja olen voinut siten olla miehen tai naisen kanssa. Siten ArtoTTT:n ideoilta putoaa pohja, sillä homo ei voi noin vain olla muuta kuin sam…
Joulukuussa 2018 on valtioneuvos antanut ratkaisuja. Se tosin ei ole vielä ollut. Ja maihin palautetaan kaikki, koska kaikissa maissa on turvallisia alueita. Tosi mukavaa.
USKO,VAINEN. Et ihan usko, että joku tekisi sinulle sitä mitä joku haluaisi saada itselle. No. Jeesus puhui Raamatun mukaan pöhköjä. Et sinäkään varmaan tekisi minulle sitä mitä haluat sinulle tehtävän. Olenko väärässä?…
Hän vakuuttaa ottavansa "drinksuja". Ja esittää järjettömiä. Hän: "Sanojen merkitys on juuri tämä; "homous on synti". -Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, se on kahisuttava teko. Jaa. Tuo on asia, j…
Mulla ei tosiaan onnistu vastata mihinkään viestiin, joissa on yli 100 vastausta. Mutta se, että kuolemantuomio olisi este tehdä rikoksia ja "inhottavia epäjumalanpalveluksia". Tosiasiassa ihmiset tekevät rikoksia ja Ju…