LuterilaisuusVastattu 9 v

Raamattu ja väärinkäsitykset

Täällä on esiintynyt ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Eniten päänvaivaa on aiheuttanut 3. Moos. 18 ja 20. Sanottiin mm. että Jumala on säätänyt homoille kuolemantuomion. Vaikka 3. Moos. 18 on lista 18:ta kiellet…

ARTOTTT ja "homouden lisääntyminen"

Hän sanoo homouden olevan "muoti-ilmiö". Hän vähättelee antamaani tietoa siitä, että en ole nakurannoilla havainnut yhtään enempää homopareja kuin vuosia sittenkään Espanjassa (2009). No en ole vastaavasti havainnut het…

Rakkausaihetta ja vähän muutakin

Usko.vainen kertoo Raamatusta. Vastaan tässä. Siis että oli veljellistä rakkautta, joka oli Daavidin ja Joonatanin välillä. Mikä rakkaus oli naisella. johon Daavid vertasi ihanampaa veljellistä rakkautta? Joonatanin isä…
LuterilaisuusVastattu 5 kk

usko.vainen taas

Kysyit olenko miettinyt mikä minussa tai rukouksissani mättää, kun en saa tuntumaa Jeesukseen. Mutta tätä sinun pitää kysyä Jeesukselta, jos sinulla ei ole mättänyt ja sinulla on häneen tuntuma. Minä en tiedä miksi Jees…
LuterilaisuusVastattu 8 v

uksi. uskis ja ajatuksenjuoksu

yksi.uskis kysyy roomalaiskirjeestä "Miten miehet syttyvät toisiinsa ja naiset syttyvät tosiinsa. Eikös tällaisia kutsuta homoseksuaalisiksi?" No jos on ollut "luonnollisessa yhteydessä", niin Paavali ei varmasti tarkoi…

Kysymys ja vastaus pappien vihkimisistä

"Mielenkiintoista, miten virkamies voi saada varoituksen siitä, että on toiminut Suomen lakien mukaan?" On vastattu: "Ei ollenkaan koska toimi työnantajaansa vastaan. Suomen laki ei pakota pappeja vihkimään homoja". Ehk…

Kristitty.net esittää

Raamatun mukaan pari syntiä ovat varsin selviä. Kristitty.net ei pidä syntinä, jos "ohimennen" katkoo tähkäpäitä sapattina. Miksi siis ohimennen sapattina puita katkoneen miehen lain laatinut Jumala määrää miehen surmat…

Heh. Voi sentään.

Pertsa sanoo: Torre ei ole missään asiassa oikeassa. En ole naurettavampaa ikinä kuunna kuullut. Olen muutaman kerran erehtynyt joissain ajankohdissa. Mutta tämä pertsa on syytänyt katteettomia profetioita vuosi toisens…

Kristitty.net vauhdissa

Voiko rikkoa käskyjä ja kuinka ne ovat tulkittavissa. Jeesus keräsi tähkiä sapattina; kirjanoppineet Mooseksen lain asiantutijat pitivät tekoa syntinä. Jeesus itse ei. Sapattinahan ei saanut tehdä mitään askaretta, Puid…

usko.vainen

Väität kivenkovaan, että Jeesus ei ole puhunut yhtään mitään lasten "tappamisesta". Oletko sattumoisin Jousimies? Kumppanisi on oltava väkisinkin samanlainen idiootti kuin sinäkin, koska olette onnellisia yhdessä. Jeesu…

ARTOTTT:LLE

Pidit pahana avustushommaani tällä tavalla. Entisen vaimoni kanssa avustimme aikoinaan perhettä Nigeriassa, olen ollut kummina lapsille, olen antanut rahaa avustusjärjestöille. Nyt olen päätynyt auttamaan yhtä perhettä …

Homo on paha ihminen

Ja heterot ovat hyviä ihmisiä ja jos ovat vielä uskovia Tämä linja on tullut nyt esiin. Tunnen ikävä kyllä surkeita heteroja ja hyviä homoja ja lesboja, että ei voi vetää hyvän ja pahan rajaa seksuaalisen suuntauksen pe…

Aggressivisyyttä

Oletetaan, että homoja kohdellaan huonosti. Joskus näin todella on. Mutta kestovalehtelija valehteli taas. Väitti että täällä avoimia homoja kohtaan on raakaa aggressiivisyyttä liberaalien taholta. Minua kohtaan ei ole …

yksi.uskis ja elävät vedet

Sanot, että homoudesta voi varmasti parantua, jos tahtoa on. Elävät vedet tekevät tässä erinomaista työtä. Onko niin, että elävät vedet saa aikaan tahdon parantua homoudesta? Eikö oma tahto riitä? Itse olin naisen kanss…

persta2012 sanoo

Hän sanoo: "Jos kerta kuuntelet (Jumalaa) niin lopeta homoilut". Kuuntelen Jumalaa siten, että luen Raamatusta hänen sanomisiaan. Siellä ei ole mitään, mikä velvottaisi Jumalan mukaan lopettamaan homoilut. Jumalahan ei …

Elävät vedet

Sain Facebookissa raportin , jossa kyselyyn vastanneista kukaan ei ollut hyötynyt yrityksistä eheyttää. Tapaaminen Elävät Vedet kanssa Helsingissä osoitti, ettei ko. yhdistys enää eheytä. Tosin jos leireillä joku kokee …

Yksi.Uskis sanoo

Sanoi niin, että Jumala on rankaissut moniavioisia miehiä. Tuskin Raamatusta löytyy yhtään esimerkkiä. Jumala kun yhä antaa ohjeet ja lain niille miehille, jotka ottavat toisenkin vaimon. Se on siis myönteistä Jumalan k…

Ev.lut.-papit

On ollut valheita ev.lut- papeista. Taas kerran totesin 6.12. juhlajumalanpalveluksessa papin puhuvan nimenomaan Jumalasta/Jeesuksesta, jotka papit ovat muka panneet sivuun. Torreviejassa sanoma kirkkokansalle oli: Anna…

Hassu juttu

Paavali kuulemma estää tiettyjä asioita, sekä puhuu asioita ohi Jumalan. Jumala kuulemma ei salli homo/lesboseksiä harrastavien päästä valtakuntaansa. Tosiasiassa Jumala ei ole sanonut sanakaan siitä mitä lesboseksiä ha…