Vapaa kuvaus

Aloituksia

57

Kommenttia

462

1. Alan nyt epäillä Saliksen mielenterveyttä oikein tosissani. Etkö muista, ettemme ole parisuhteessa? Minä olen itsenäinen (Kelan asiakas) sinkkunainen ja sinulla on se espoolainen pikkurouva, josta niin mielelläsi vaikenet. Se rouva, joka sisustaa kotianne "live love laugh"- ja "carpe diem"-seinätarroilla, maalaa saunanlauteet valkoisiksi Avotakan inspiroimana ja harrastaa ns. valkoista eli sielutonta ja persoonatonta sisustusta. Muutenkin se on kanssasi ihan turhaa kun jäljiltäsi kaikki on ruskeaa.

Niin että Salis, lopetas nyt se useamman naisen pyörittely ja päätä kumpi meistä on se oikea. Minulla on Turussa kakka- ja pierubisnekset myötätuulessa ja suoli toimii hyvin, sinulla on.. niin mitä?

Tiesitkö että mulla tulee kakka kohta ja pierukin jo tuli. Pieris ei mene koskaan umpeen, Pieris on viimeinen kakkasoturi!!
  2. Oho, Salis on kasvanut umpeen! Mikäli kuitenkin haluat vielä palata kakkapuuhiin niin kysy neuvoa minulta, olen nimittäin käynyt kirjekurssilla kakkatieteiden maisterin kurssin. Suoritin opinnot moitteetta ja olin kurssini priimus (muut kuolivat hajuihin) ja sain stipendin opintomatkalle. Aion käydä tutustumassa jätevedenpuhdistamon ja viemärilaitoksen toimintaan. Ihan noin niinkuin ammatillisen kehittymisen mielessä.

Pieriksen vastaanotto on aina auki, soittakaa vaan jos tulee tarvetta konsultaatiolle. Vain pieni hetki ja suoli toimii taas (liiankin hyvin).

Terveisiä kaikille ihailjoilleni!

Ruiks klurr.