Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+pelastankin.+Sellaisina+ranteenpaksuisina+kaapelinpätkinä.
Ruiks.
22.04.2019 23:05
Salis,+tänään+tapahtui+märkä+unesi.+Podin+ripulia+ja+tuli+pöntölle+kiire.+Seurasi+nopea+liike,+jossa+housut+valahtivat+alas+ja+perse+kääntyi+pönttöä+kohden.+Pöntön+kansi+ylös+ja+istahdus+alas.++Pieni+takaisku+tuli,+kun+pöntön+kansi+läpsähti+alas+ennenkuin+ehdin+huomatakaan.+Istuin+kannelle,+väänsin+ripulit+siihen+ja+istuin+paskani+päällä.+Se+lämmitti+kyllä+kivasti,+ei+voi+valittaa.
Kiihottiko+tämä+tarinani?+Raks+sinnekin.
16.04.2019 19:21
HUAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA+
*naks*
HUAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+ROTLON+ROTLON+FÄPÄ+PÄPÄ+FÄPÄ+PÄPÄ+PIFFFFFFFFFFFF+FIUUUUUU+FFFFFFFFFFFFT
Kylläpä+helpotti.+Lärveisiä+uusille+ylioppilaille.
*naks*
03.04.2019 18:42
Rakas+(?)+Salis.+En+edes+millään+ehdi+vastata+sinulle,+sillä+minulla+on+kädet+täynnä+töitä.+Ai+miksi?+No+siksi,+ettet+sinä+ole+hoitanut+isän+velvollisuuksia.+Hylkäsit+joulun+alla+Varissuon+yksiööni+ne+kolmesataa+ruskeaa+jälkeläistäsi,+etkä+ole+vieläkään+hakenut+niitä+takaisin.+Olisi+jo+korkea+aika.+Tiedätkö,+kuinka+ahdasta+täällä+on+kun+valtterit+kasvavat+koko+ajan+ja+syövät+kuin+hevoset?+Rahat+on+loppu,+tila+on+loppu+ja+Wunderbaumit+on+loppu.+Minäkin+olen+loppu.+Ryhdistäydy+mies.
Yhtään+lasta+en+kanssasi+tee,+sillä+näiden+kikkareiden+äitipuoleus+on+jo+riittävän+rasittavaa.+Sitäpaitsi,+minulla+on+putket+poikki+ja+niistä+tehtiin+himmeli+vastaanottokeskuksen+kattoon.+
Reagoi+nopeasti,+tai+pieren+Espoon+maailmankartalta+pois.
03.04.2019 18:36
Voi+pärse+sentään+kun+Salis+on+kaukana,+nyt+olisivat+hyvät+neuvot+tarpeen.+Joulupukki+kävi+eilen,+vierailu+meni+sinänsä+hyvin+mutta+Petteri+Punakuono+menetti+tajuntansa+pierunhajuni+takia.+Pukki+on+nyt+pihatiellä+odottanut+vuorokauden+verran,+että+poro+toipuu.+Puolen+maailman+lahjat+jakamatta+vielä,+ja+nyt+on+jo+joulupäivän+ilta.++Kuuraparta+istuu+pihalla+ja+tuijottaa+tyhjyyteen.++Mitä+teen?+Miten+piilotan+rötökseni+jäljet?+Kuoliko+Petteri?+Saan+koko+maailman+vihat+niskoilleni.+Ei+hyvältä+näytä.+Salis,+tee+mitä+miehen+pitää+tehdä.+Mitä+se+sitten+ikinä+onkin.
25.12.2018 20:56
Pieris+on+nyt+vähällä+räjähtää+omien+kaasujensa+takia.+Ilmaa+muodostuu+nopeammin+kuin+ehdin+pierrä+ulos.+Vatsa+on+pinkeä+kuin+pallo,+sisäpuolelta+kuuluu+julmettu+möyrintä.+Pierua+tulee+solkenaan,+joskus+ruskean+varjon+kanssa.++Muuten+hyvä,+mutta+pitää+kiirettä+pierrä.+En+ole+ennen+tajunnut,+että+pieremisestäkin+voi+tulla+myös+stressiä.+Et+ole+yksin+ressisi+kanssa.
Jos+Pieris+kuolee+tähän+kaasun+ylituotantoon,+haluan+tuhkani+siroteltavan+lietekaivoon.+Siellä+on+taivaani.
Ähky-+ja+suolistovaivaterveisin+Piäris.
10.12.2018 19:28
Salis+köyrii+nyt+sitä+toista,+mutta+ilokseni+ilmoitan+jatkaneeni+Saliksen+perinteitä.+Pariin+otteeseen+on+ollut+automatkalla+suolessa+niin+pakottava+paine,+että+on+pitänyt+parkkeerata+auto+metsätaipaleelle+ja+mennä+sontimaan+pusikkoon.+Ihan+vielä+en+kehtaa+vääntää+kaapelia/ruiskauttaa+parvea+kaikkien+nähden,+mutta+alku+on+ainakin+hyvä.+Sinne+jäivät+elukoiden+ihmeteltäväksi+Pieriksen+jöötit+ja+ribaleet.+Äkkiä+kotiin+ja+persettä+pesemään.
Vielä+pitää+todeta,+että+rrrrrrrrrrrrrruiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkksssssssssss+klurrrrrrrrrrrrrrrrrrr+rotlotlotlot+jörrrrrrrnnnnnnnn+fäpäpäpä+mruuuuuuuuuuuuuh+urrrhhhhhhh.
Lärveisiä+kaikille+uusille+ylioppilaille!
02.12.2018 20:23
Myöhästyneet+isänpäiväonnittelut+tuhansien+köntsien+isälle!+On+varmasti+upea+tunne,+kun+jälkeläiset+ovat+levittäytyneet+ympäri+maailmaa.+Niistä+kasvaa+uusia+Saliksia,+jotka+sontivat+maapallon+tuhon+partaalle.+Salis,+sinä+todellakin+olet+suurmies+anuksen+halkaisijaa+myöten.+Raks+raks.
13.11.2018 01:55
Salis+on+mun,+siihen+älkööt+mitkään+hintit+koskeko!
04.11.2018 21:51
Olen+ollut+taas+latauksessa.+Terveisiä+Kupittaalta.+Nyt+on+muuten+onkelma.+Vedin+syvään+henkeä+peräsilmällä+ja+alipaine+imaisi+imurin+lailla+laatikollisen+legopalikoita+suoleen.+Millä+ne+saa+pois,+vähän+ummettaa+nääs?
04.11.2018 21:48
Salis,+törmäsin+Varissuon+paikallisessa+erääseen+apurahahippiin.+Kerroin+hänelle+jumalaisesta,+hyvinmuodostuneesta+ja+virtaviivaisesta+hanuristasi+ja+hippi+kuunteli+korvat+soikeana.+Hän+alkoi+ideoida+maalausta+perslävestäsi.+Saisit+palkkioksi+viinaa,+pizzaa+ja+halvinta+kakkapaperia.+Sinun+ei+tarvitse+muuta+kuin+pyllistää+hipille.+Kai+suostut+uhraamaan+kolmannen+silmäsi+taiteen+maailmalle?
Ruiks.
24.10.2018 17:48
Älkää+mollatko+Salista!+Vain+hän+osaa+laskea+kaapelia+kellon-++ja+millintarkasti.+Hän+on+idolini.
15.10.2018 16:27
Ei+todellakaan,+minä+olen+vararikossa+kohta.+Antaa+kaikkien+kukkien+kukkia+ja+kaasujen+leijua.
15.10.2018 16:26
Yllättäen+taas+mode+poisti+rakkaudentäyteisen+viestini.+Poistaa+todennäköisesti+tämänkin,+mutta+sanon+vain+nähneeni+karvaisen+peräosastos+kun+kykit+kiven+takana.+Se+oli+silmiähivelevä+näky.+En+unohda+sitä+ikinä.
15.10.2018 16:24
Matkalla+ollaan,+Samara+ulvoo+kuin+viimeistä+päivää.+Oletko+sä+siinä+Terskanperän+tienhaarassa?+Ohitin+jo+Hevonperseen.+Kohta+nähdään,+rakas+pökäleeni.
Ruiks.
07.10.2018 21:33
Lähden+hakemaan+sua.+Mulla+on+Samara,+sinne+mahtuu+köntsää+kyytiin+niin+että+jouset+on+pohjassa.+Älä+nyt+kuitenkaan+mitään+megapaskaa+väännä+ainakaan+etupenkille.
Mistä+tunnen+sinut?+Mulla+on+hylkeen+suolesta+tehty+viitta+päällä+ja+tuohivirsut+jalassa.+Muotia+Varissuon+monikulttuurisessa+vilinässä.+Yleisolemukseni+on+seksikäs.
Veivaan+Samaraa+jo+käyntiin,+tule+jo+tienhaaraan.
Riks+raks+poks.
03.10.2018 22:21
Hyvästi+rakkaani,+mua+pierettää+entiseen+malliin+ja+peräilma+raikaa+haisten+kuin+Aurajoki+konsanaan.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Huahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
29.09.2018 14:52
Ikävöin+Salista,+hän+lienee+jossain+netin+ulottumattomissa.+Minun+täytyy+nyt+yksin+pitää+lippua+korkealla.+Josta+puheenollen,+alkoikin+pierettää+julmetusti.+
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRR+roploti+roploti+fäpäpäpäfäpäpäpä+pupupupupupupupup+fffffffffffffffffffft+suhinaa+narinaa+fiuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah,+helpotti.+Ja+lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
29.09.2018 14:50
Persesilmä+möyhyää+taas+siihen+malliin,+että+ennustusta+pukkaa.+Kysy+mitä+vain!
21.09.2018 19:30
Kikkeliskokkelis+Salis+ruiks+kukkuu.
21.09.2018 19:27
6 / 19