Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
metsänpeili
profiilit
metsänpeili
metsänpeili
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
129
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
YSRAAA,+tutustuppa+koraaniin+ja+Mohammadin+elämästä+kirjoitettuun+teokseen!+Valitettavasti+sinua+on+huijattu!
01.11.2018 17:35
No+tämä+selittää+kaiken.+Sitä+se+teettää,+kun+oman+järjen+käyttö+kielletään+ja+tilalle+Koraani+tai+Raamattu!
01.11.2018 17:26
Harhaista+hurupuhetta+nuo+pyhien+kirjojen+höpinät.+Harhasempia+ne+jotka+vielä+ottavat+ne+todesta!!!
01.11.2018 17:23
Mohammad+oli+sotapäällikkö,+joka+tappoi+kaikki,+jotka+eivät+häntä+profeetaksi+uskoneet.+Tämä+on+mohammadin+malli+muslimeille.+++Koraani+9:+5.+ei+ole+asiasta+eroitettu+lauseita.
01.11.2018 17:20
Herätys!+Vanhatestamentti+kirjoitettiin+jotta+juutalaisilla+olisi+muka+laillinen+oikeutus+maaperään,+jonne+tulivat+uudisasukkaina+Egyptin+orjuutta+pakoon.+Ei+mihinkään+erämaassa+nähtyihin+näkyihin+pidä+uskoa+tai+luottaa.+Jos+Jumala+on+olemassa,+niin+hän+ei+etuuoikeuta+ketään+ihmisryhmiä,+näin+olettaisin.
01.11.2018 17:15
Mieheni+hankkii+Mepiformin+ulkomailta,+tulee+halvemmaksi+vaikka+onkin+suomalainen+tuote.+Mulla+arpi+on+rintakehässä.+Uikkareihin+aina+olen+ommellut+jatkopalan,+jotta+ei+arpi+näy.++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mulle+tehtiin+myöhemmin+myös+sektio+ja+olin+kauhuissani.+Arpikodosta+ei+kuitenkaan+muodostunut,+koska+tikit+ommeltiin+sisäpuolelle+ja+piikitettiin+kortiosnia....+eli+kannattaa+aina+leikkaukseenkin+mentäessä+vaatia+erikoiskäsittelyä.....+ihan+näin+vinkkinä.
01.11.2018 17:10
Tämä+kertoo+kaiken!+https://youtu.be/pmZEi9gOYmw
01.11.2018 14:36
Suomessa+jokainen+rukoileva+muslimi+Suomen+terveysjärjestelmän+puitteissa+kuuluisi+todistetusti+mielisairaalan+suljetulle+osastolle,+koska+hän+päivittäin+rukouksessaan+ylistää+profeettaa+-+miestä,+joka+on+vastuussa+lukemattomista+toinen+toistaan+raaimmista+hirmutöistä+-+silmien+puhkaisuista,+kiduttamisista,+raiskauksista,+tappamisista+ja+ryöstämisistä.+Islamissahan+Profeetta+Mohammad+kun+oli+itse+täydellisyys.+Koska+Suomen+lain+puitteissa+islam+ei+ole+laiton+ja+rukoileminen+on+julkisesti+hyväksyttyä,+olen+menettänyt+kaiken+luottamukseni+Suomen+kansan+psyykkiseen+tilaan+ja+oikeusjärjestelmään.+Olen+pettynyt+myös+yleiseen+vallitsevaan+välinpitämättömyyteen+ja+vastuuttomuuteen.
Muslimi,+joka+väittää+että+Mohammad+oli+hyvä+mies,+häntä+on+huijattu.+Suvaitsemalla+moskeijat+ja+islamin,+luomme+puitteet+valheille+ja+suvaitsemme+ihmisten+törkeän+huijaamisen+-+vaarannamme+pakolaisten+turvallisuuden+ohella+koko+oman+ja+tulevien+sukupolviemme+tulevaisuuden.
Muslimi,+joka+ei+uskalla+myöntää+tietävänsä+totuutta+ja+pelkää+jättää+islamin,+hänet+on+alistettu+henkiselle+väkivallalle.+Häntä+tulisi+auttaa+ja+suojella.
01.11.2018 11:55
Oliko+Mohammad+-+muslimien+esikuva+suvaitsevainen???+Hänhän+erottui+muista+hallitsijoista+juuri+väkivallalla.+Mohammad+kidutti,+ryösti,+tappoi+ja+orjuuttu.++Muhammad+salli+pitää+naispuolisia+orjia,+naisia+ja+tyttöjä,+jalkavaimoina,+olivat+he+sitten+naimisissa+tai+naimattomia,+kun+heidät+oli+saatu+taistelussa+sotasaaliiksi+(Koraani+33:50,+4:24).
01.11.2018 11:50
Myös+seksiorjat+avioliiton+sisällä+on+islamissa+sallittu.++"Muhammad+salli+pitää+naispuolisia+orjia,+naisia+ja+tyttöjä,+jalkavaimoina,+olivat+he+sitten+naimisissa+tai+naimattomia,+kun+heidät+oli+saatu+taistelussa+sotasaaliiksi+(Koraani+33:50,+4:24)."
01.11.2018 11:48
Mohammad+avioitu+9+vuotiaan+Aishan+kanssa,+joten+ei+ole+väärin+sinunkaan+tehdä+samoin.+Mohammad+kun+oli+itse+täydellisyys.
01.11.2018 11:42
Ateisti+rikkoo+Jumalansa+käskyä.+Siksi+myöskään+aito+muslimi+ei+suvaitse+ateismia....+siis+Koraanin+mukaan.
01.11.2018 11:36
Islamin+mukaan+muslimi+on+velvollinen+tappamaan+vaimonsa+jos+tämä+ei+käänny+islamiin.+Kääntyminen+on+kuitenkin+aina+vapaaehtoista.
01.11.2018 11:33
Koraani+kieltää+muslimeja+entegroitumasta.+Tämä+on+koko+Islamin+ydin.
01.11.2018 11:31
En+tiedä,+mutta+maailmanlopun+teoriaan+uskovat:+Koraani+17:58.+Ei+ole+ainoatakaan+kaupunkia,+jota+emme+tuhoaisi+ennen+ylösnousemuksen+päivää+tahi+jolle+emme+langettaisi+ankaraa+tuomiota.+Tämä+on+kirjoitettu+Kirjassa.
Koraani+2:216.+Teidät+on+määrätty+sotimaan,+vaikka+se+on+teille+vas-tenmielistä.+Mutta+voi+sattua,+että+teillä+on+vastenmielisyys+jotakin+asiaa+kohtaan,+vaikka+se+on+teille+hyödyllinen,+ja+voipa+sattua,+että+teillä+on+halu+johonkin,+vaikka+se+on+vahingollista+teille.+Jumala+tietää,+mutta+te+ette+tiedä.
Koraani+9:+5.+Mutta+kun+pyhät+kuukaudet+ovat+kuluneet,+niin+vuodattakaa+pakanain+verta+missä+tahansa+heitä+tapaattekin.+Ahdistakaa+ja+piirittäkää+heitä+ja+väijykää+heitä+kaikkialla,+mutta+jos+he+kääntyvät+(oikeaan+Jumalan+uskoon),+rukoilevat+ja+antavat+almut,+niin+päästäkää+heidät+menemään.+Jumala+on+totisesti+anteeksiantava+ja+armollinen.
01.11.2018 11:28
Mulle+on+jääny+nämä+jakeet+mieleen:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Koraani+17:58.+Ei+ole+ainoatakaan+kaupunkia,+jota+emme+tuhoaisi+ennen+ylösnousemuksen+päivää+tahi+jolle+emme+langettaisi+ankaraa+tuomiota.+Tämä+on+kirjoitettu+Kirjassa.
Koraani+2:216.+Teidät+on+määrätty+sotimaan,+vaikka+se+on+teille+vastenmielistä.+Mutta+voi+sattua,+että+teillä+on+vastenmielisyys+jotakin+asiaa+kohtaan,+vaikka+se+on+teille+hyödyllinen,+ja+voipa+sattua,+että+teillä+on+halu+johonkin,+vaikka+se+on+vahingollista+teille.+Jumala+tietää,+mutta+te+ette+tiedä.
Koraani+9:+5.+Mutta+kun+pyhät+kuukaudet+ovat+kuluneet,+niin+vuodattakaa+pakanain+verta+missä+tahansa+heitä+tapaattekin.+Ahdistakaa+ja+piirittäkää+heitä+ja+väijykää+heitä+kaikkialla,+mutta+jos+he+kääntyvät+(oikeaan+Jumalan+uskoon),+rukoilevat+ja+antavat+almut,+niin+päästäkää+heidät+menemään.+Jumala+on+totisesti+anteeksiantava+ja+armollinen.
01.11.2018 11:26
Kyllä+pedofiiliksi+voidaan+kutsua+henkilöä+joka+on+tehnyt+pedofiilisen+teon.++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mohammad+oli+sotapäällikkö.+Hän+myös+kidutti,+raiskasi,+tappoi+ja+ryösti.+Jos+joku+uskoo+mohammadin+olevan+hyvä+mies,+niin+häntä+on+huijattu!!!
01.11.2018 11:07
Samat+säännöt+siis+kanarialla+joka+saarella.+Lupaa+voi+hakea+ainoastaan+kunkin+saaren+pääkaupungista.
23.10.2018 12:19
Itse+aloitin+rintakehän+arpikudoksen+hoidon+kärsittyäni+kivusta+10+vuotta.+Mepiform+vei+kivun+lähes+heti.++Nyt+on+kymmenen+vuotta+kulunut+ja+arpi+kivuton,+madaltunut+ja+vaalentunut....+voin+olla+välillä+jo+puolivuottakin+ilman+mepiformia,+joka+itselleni+on+toiminut+ainoana+keinona.+Säästät+rahaa+kun+teippaat+mepiformin+micropore+teipillä+reunoista+kiinni.+Yksi+teippi+pysyy+yleensä+viikon.
06.10.2018 22:03
Koraanin+mukaan+muslimeilla+ei+ole+mitään+asiaa+Eurooppaan,+muuta+kuin+terrorimielessä.+Mohammad+kehoittaa+Koraanissa+pyhään+sotaan+tuhoamaan+ja+orjuuttamaan+vääräuskoiset.+Tämä+on+Islamin+ydinopetus.+Näin+ollen+ilman+Jihadia+(Islamilaista+terrorismia)+ei+ole+muslimia.+Piste.+Jos+muslimit+kieltävät+arvostavansa+Mohammadin+opetuksia+ja+tekoja,+niin+miksi+moskeijoita+ei+saa+purkaa!+Se+jota+muslimit+kutsuvat+aamurukoukseksi+on+sotahuuto,+sama+jota+muslimit+huutavat+tappaessaan:+Allah+On+Suurin!!!!!
09.06.2018 09:51
2 / 7