Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkistuskysymys
profiilit
tarkistuskysymys
tarkistuskysymys
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuka+on+Engvist?+Onko+Linkola+joku+tunnettu+tieteentekijä?+Oletko+itse+käynyt+edes+peruskoulua?
27.11.2019 12:04
Minuakin+on+ihmetyttänyt+ja+huvittanut+tuo+Rottiksen+paradoksaalisuus.+Raamattu+on+muka+totuus,+mutta+silti+hänen+on+pakko+lisäillä+siihen+omiaan+ja+lainata+epätoivoissaan+jopa+"ateistievokkien"+tutkimuksia,+kun+todellisuus+ei+millään+suostu+olemaan+Raamatun+"pyhän+ja+muuttumattoman"+sanan+mukainen.
27.11.2019 11:24
"Toiseksi,+oleellista+ei+ole+se,+mistä+Alpit+ovat+muodostuneet,+vaan+se,+kuka+on+ne+luonut?+Siitä+on+kysymys+kreationismissa."
Tuossa+on+mark5ilaisen+kreationismin+opin+kova+ydin.+Millään+muulla+ei+ole+mitään+väliä+kuin+sillä+että+Jumala+on+luonut.+Ja+koska+Mark5+ei+itse+halua+tietää,+hän+kuvittelee+ettei+kenenkään+muunkaan+tarvitse+tietää.
Mark5ille+voisi+varmaan+myydä+yksisarvis-+ja+enkelihoitoja+hyvään+hintaan,+kun+painottaisi+sitä+että+ne+ovat+Jumalan+luomia+(ja+Raamatulla+vahvistettuja).+Ikävä+kyllä+maailmassa+on+epärehellisiä+puoskareita,+jotka+harrastavat+arvostelukyvyttömien+mark5ien+huijaamista+juurikin+tällaisilla+katteettomilla+lupauksiila.+Muistattehan+Pirkko+Jalovaaran+ja+Maria+Nordinin?
27.11.2019 11:20
"Materiaali+on+korkeintaan+6+000+vuotta+vanha.+Siksi+hauras+molekyyli+voi+olla+siinä.+Tosiasiassa+tämäkin+siis+todistaa+luomisen+puolesta."
Millaisiin+tutkimuksiin+johtopäätöksesi+perustuvat?
27.11.2019 11:13
Ja+asian+ydin+on+juuri+siinä,+että+noilla+köyhillä+ei+kerta+kaikkiaan+ole+varaa+edes+niihin+vihreisiin+vihanneksiin,+joista+Britannian+konservatiivipuolueen+kansanedustaja+Zac+Goldsmith+puhuu.
Goldsmitheille+ja+monille+muille+voisi+tehdä+hyvää,+jos+he+joutuisivat+itse+samanlaisiin+oloihin+vaikka+viikoksikin.+Tajuaisivat+mitä+todellinen+puute+on.+Tai+sitten+eivät.
27.11.2019 11:12
Haloo?+Palaako+valo?+Sinulta+on+varmasti+jäänyt+huomaamatta,+että+Mark5+on+äärimmäisen+omahyväinen+ja+tekopyhä,+koska+olet+itse+samanlainen+ja+lisäksi+paljon+ylimielisempi.+Sinulta+on+varmasti+myös+jäänyt+huomaamatta,+että+vaikka+Mark5+on+sinun+suureksi+iloksesi+alkanut+toistaa+sinun+"totuuksiasi",+hän+ei+ymmärrä+niistä+yhtään+sen+enempää+kuin+aidosta+tieteestäkään.
Mutta+oletko+huomannut,+että+nyt+kehut+ihmistä,+jonka+yleistiedon+taso++on+yleisesti+ottaen+huonompi+kuin+niillä+varhaisnuorilla,+joita+sinä+opetat,+ja+joka+ymmärtää+uutiset+ja+maailman+menon+niin+katastrofaalisen+väärin,+että+syyttää+Kaakkois-Aasian+väestön+köyhien+vitamiininpuutoksesta+vitamiineja+kauppaavia+rahanhimoisia+tiedemiehiä,+vaikka+se+johtuu+yksipuolisesta+ravinnosta?
Luepas+tuolta+millainen+maailmankuva+Mark5illa+on:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16140247/tiedemiehet-suunnittelivat-jumalaa-paremmin---lisasivat-riisin-geneettista-informaatiota
Lue+erityisesti+tämä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16140247/tiedemiehet-suunnittelivat-jumalaa-paremmin---lisasivat-riisin-geneettista-informaatiota#comment-99900036
Vieläkö+sen+jälkeen+olet+sitä+mieltä+että+Mark5+kertoo+totuutta?+Vai+onko+sinusta+kehitt...+rappeutumassa+samanlainen+täysin+arvostelukyvytön+typerys?
"Ateistit+trollaavat,+haukkuvat,+pilkkaavat+ja+kiusaavat"...+sanoo+höpöhöpö-evoluutionatsi-urpo-evojaonniinmukavakouluttaa-retoriikan+käyttäjä...+O+sancta+simplicitas+paitsi+ettei+se+sinun+tapauksessasi+ole+vähääkään+sancta.
27.11.2019 11:05
Tämä+lienee+tutkimuksiin+perustuva+versio+jutusta:
https://en.wikipedia.org/wiki/Let_them_eat_cake
Itse+voisin+suomentaa+lauseen:+Syökööt+sitten+pullaa.
27.11.2019 10:51
Josta+kysymys+oli+suunnattu+Mark5:lle?
27.11.2019 10:48
Hän+taisi+päätellä,+että+jos+Maalla+on+yksi+ja+Jupiterilla+neljä+(siihen+aikaan+tunnetut)+niin+on+loogista+että+Marsilla+siinä+välissä+on+kaksi.
27.11.2019 10:45
Millaisia+todisteita+sinulla+oikeastaan+on+olettamallesi+värisokeuden+yleistymiselle?+Onko+sinulla+esittää+tutkimuksia+värisokeuden+yleisyydestä+esimerkiksi+edes+1700-luvulla+saati+Raamatun+aikoina?+Tai+siitä+että+ihmisellä+olisi+alunperin+ollut+pentakromaattinen+näkö?+Ja+mistä+kiskaisit+lauseen+"1970-luvulla+n.+4-5%+miehistä+oli+värisokeita",+kun+itse+muistan+tavanneeni+arvion+7-8+%+jo+eräässä+1940-luvun+kirjassa?
27.11.2019 10:43
Mikset+itse+ole+vapaa?+Jos+olisit+todella+vapaa,+sinun+ei+tarvitsisi+mainostaa+luulottelemaasi+oman+uskosi+ylivertaisuutta.
Miksi+te+uskovat+ette+ylipäätäänkään+ole+kovin+vapaita?
17.10.2019 19:34
Missä+ovat+teistin+todisteet+siitä,+että+Jumala+on+olemassa?+Kas+kun+todistustaakka+on+aina+sillä,+joka+väittää+että+jokin+on.
17.10.2019 19:10
Jumala+yksin+päättää+kuka+joutuu+tulihelvettiin,+ja+sinunlaisesi+itseään+jumaloivat+tekopyhät+ja+omahyväiset+kristityn+irvikuvat+ovat+varmasti+suuremmassa+vaarassa+kuin+rehelliset+ateistit.
17.10.2019 19:02
Miksi+sinun+todistuksesi+olisi+yhtään+parempi+kuin+kenenkään+muun?+Mikset+luota+siihen,+että+Jumala+osaa+todistaa+itse+itsensä?+Et+kai+vain+tulekin+mainostaneeksi+itseäsi+Jumalan+sijasta?
17.10.2019 19:00
"Mutta+tiedä,+että+ellet+usko+minua+tai+kaltaisiani,+niin+vietät+ikuisuutesi+tulihelvetissä+rangaistuna."
Sinäkö+sen+muka+päätät?+Et+kai+vain+ota+itsellesi+sitä+tuomiovaltaa,+joka+on+Jumalalla+ja+vain+Jumalalla?+Muistatko+mitä+Raamattu+sanoo+niistä+jotka+tuomitsevat?+Miksi+sinun+Jumalasi+olisi+jotenkin+erilainen+kuin+kaikki+muut+tuhannet+näkemykset+Jumalasta?
Uskonto+on+kuin+sukupuolielin.+Siitä+saa+olla+ylpeä+jos+välttämättä+haluaa,+mutta+sitä+ei+pidä+mainostaa+julkisesti.
17.10.2019 18:58
"Olet+siis+oikeasti+sitä+mieltä,+että+hyönteisillä+on+joskus+ollut+kehittymäisillään+olevat+siivet,+joita+ne+ovat+sitten+treenanneet+kasveista+pudottautumalla?+-+-+Tukea+et+saa+luonnosta+etkä+fossiiliaineistosta.+Evoluutiolle+ei+löydy+ainuttakaan+havaintoihin+perustuvaa+todistetta.+Mutta+kyllä+evoluutiouskovaiset+satuja+osaavat+sepittää."
Taidat+ihan+tosissasi+uskoa+noihin+hassutuksiin?
17.10.2019 18:54
No,+miten+meni+noin+niin+kuin+omasta+mielestä?+Odotatko+että+sinun+ymmärtämättömyytesi+vaikuttaa+jollakin+tavalla+johonkin?
17.10.2019 18:52
Ja+tärkein+kysymys:+kaataako+kirahvin+kaula+evoluutioteorian?!?
06.10.2019 13:03
"Minä+en+kyllä+enää+luota+evoluutioteoriaan.+Joka+viikko+se+huojuu+ja+osa+toisensa+jälkeen+rymähtää+nurin.+Epätoivoiset+evoluutiotiedemiehet+kiireesti+kasaavat+ja+paikkaavat,+jollakin+epäuskottavalla+ja+heti+tulee+taas+uusi+karikko,+jossa+taas+rytisee."
Mitkä+osat+viime+aikoina+ovat+rymähtäneet+nurin?
06.10.2019 12:51
Entä+miten+tuo+liittyy+käsikirurgiaan?
06.10.2019 12:43
3 / 10