Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thaimaanystävä
profiilit
thaimaanystävä
thaimaanystävä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
160
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eläimiin+ei+kannata+sekaantua.
25.04.2019 12:08
Kaupunki+on+vähän+vanha+ja+ränsistynyt,+mutta+ilmasto+on+ok+ja+hotellit+halpoja.+Kaupungista+on+lyhyt+matka+Myanmariin,+jossa+kannattaa+vierailla+jos+pohjoiseen+menee.+Olen+käynyt+ko.+paikassa+ja+olen+matkaani+tyytyväinen.+Tämä+kultainen+kolmio+on+myös+katsomisen+arvoinen+paikka.+Ei+pidä+myöskään+unohtaa+Valkoista+temppeliä,+joka+Chiang+Rai+lähellä.+Oopimimuseossa+voi+voi+tutustua+unikon++kasvatukseen+ja+jalostukseen+heroiiniksi.+Ei+pidä+myöskään+unohtaa+vierailla+vuoristoheimojen+kylissä.+Nämä+Long+Neck+Karen+kylien+naiset+hieman+ihmetyttivät+rengaskauloineen.
Matkustin+muuten+Huan+Xaista+jokilaivalla+pitkin+Mekong+jokea+Laon+entiseen+pääkaupunkiin+Luang+Prapangiin+ja+sieltä+bussilla+Vientianeen+ja+sillan+yli+Thaimaahan.++Tulipahan+nähtyä+myös+Laon+maalaiselämää+samalla.+Pak+Beng+ja+Vang+vieng+olivat+myös+vierailujen+kohteena.
20.04.2019 10:48
Jostain+ihmeellisestä+syystä+palstan+valtiaaksi+on+tullut+Anonyymi.+Lerppa+on+hävinnyt+kuin+pieru+saharaan.
18.04.2019 09:51
Ylinopeus,+humala+ja+kaahaaminen+tappaa+joka+puolella+maailmaa.+Cambodiassa+tuk+tukit+ovat+ns.+vankkuri+tuk+tukeja,+joissa+skootterin+perässä+peräkärry+matkustajia+varten.+Matkustaja+on+täysin+turvaton,+jos+joku+känninen+törmää+kovalla+vauhdilla+tähän+tuk+tukiin.
Itse+olen+matkustanut+kymmeniä+kertoja+tällaisella+vankkuritaksilla,+enkä+tuntenut+oloani+turvattomaksi,+koska+kuski+ajoin+hiljaa+ja+varovasti.
03.03.2019 07:00
Olen+kanssasi+samaa+mieltä,+että+kateus+vie+kalatkin+järvestä.+Tämä+paistaa+kommenteistasi+hyvin+läpi.+Aika+ihmeellistä,+että+Sipin+kannattaa+pitää+puolen+tusinaa+henkilökuntaa+palkkalistoillaan+vaikka+mielestäsi+siellä+ei+käy+asiakkaita.
Siljamäki+tietää,+ettei+hän+miellytä+kaikkia+maanmiehiä.+Hän+sanoo+sen+olevan+ikävää,+mutta+ravintolabisneksessä+siitä+ei+hänen+mukaansa+ole+haittaa.
– Alusta+alkaen+tein+työtä+sen+eteen,+ettei+ravintola+profiloituisi+vain+suomalaiseksi.
Ei+ole+profiloitunut.
Hua+Hinissa+on+varsinainen+suomalaissiirtokunta,+ja+sellaiset+tapaavat+olla+riitaisia.+
+Ravintolassa+työskentelee+lisäksi+puolentusinaa+paikallista+tarjoilijaa.
27.01.2019 06:39
Maailma+on+muuttunut+sitten+vuodesta+2011+kun+kyselijä+on+ketjun+aloittanut.+Nyt+on+näköjään+kusipäiset+häiriköt+tulleen+mukaan.
+Savon_Ossi
26.1.2019+9:31
Uusi
Minä+maksan+pippelillä.
+PippeliPääasia
26.1.2019+9:40
Kuten+2010+hampurilainen+munalla+ja+maito+rahalla,+sitten+pataan+jonossa+olijoita+maksaen+hampaita+10.000.
26.01.2019 17:12
Persesilmälläkö+katsoit+kun+et+nähnyt+asiakkaita,+vaiko+peräti+googlasit?+Ehkä+olet+niitä+öykkäröiviä+juoppolalleja+joista+Sipi+on+halunnut+päästä+eroon+ja+myös+onnistunut+siinä.++Luultavasti+olet+niitä+kateellisia+maanmiehiä+joita+riittää+joka+lähtöön+missä+suomalaisia+on.
26.01.2019 15:19
Sipi+on+luultavasti+lopettanut+kokonaan+vapaaehtoisen+turistipoliisin+toimintansa.+Viimeksi+kun+kävin+hänen+ravintolassaan+niin+hän+kertoili+kuinka+on+pelastanut+monia+Suomalaisia+kännikaloja+heidän+jouduttua+vaikeuksiin+hölmöillessään+Hua+Hinissä.
Onneksi+Sipi+on+pystynyt+estämään+ravintolansa+profiloiutumisen+pelkästään+Suomalaisten+kännikalojen+juottolaksi+ja+saanut+ravintolansa+menestymään+vaikeuksien+jälkeen.
12.01.2019 08:12
Olin+Siĕm+Réabitissa+heinäkuussa+2018,+joten+minulla+on+omakohtaisia+kokemuksia+Cambodiasta.+
Koko+päivän+retki+vankkuritaksilla+kiertäessämme+temppelialueella+oli+mielestäni+hinnaltaan+kohtuullinen,+15+taalaa.+Aikaa+kului+noin+seitsemän+tuntia.+
Sade+yllätti+kerran+yhdellä+temppialueella.+Kuljettaja+laski+sadesuojat+alas+ja+lähti+kävelemään+poispäin.+Pyysin+häntä+istumaan+kanssamme+vankkureihin+ja+hän+suostui+ilomielin.+Siinä+hän+kertoili+omasta+elämästään+tällä+hetkellä+ja+kertoi+myös+mitä+tapahtui+PolPotin+aikana.++Palatessamme+hotelliin+kuljettaja+vei+meidät+yhdelle+temppelille,+jossa+oli+kuvattuna+PolPotin+aikanaan+tekemää+kansanmurhaa.+Yhdessä+rakennuksessa+oli+kuvia+esiinkaivetuista+haudoista.+Samassa+rakennuksessa+oli+myös+kammioita,+joissa+oli+ihmisten+pääkalloja+ja+sääriluita.
Iltaisin+tuli+käveltyä+yömarkkinoilla+ja+katseltua+paikallista+yöelämää.++Yhtään+baarien+sisäänheittäjää+en+nähnyt,+enkä+myöskään+etsinyt+"antavaisia"+tyttöjä+enkä+myöskään+heitä+nähnyt.
Ravintoloissa+oli+hinnat+dollareissa,+joilla+myös+maksoin.++Missään+ravinlosaa+ei+yritetty+kusettaa+millän+lailla.+Päin+vastoin+,+hovimesrit+kävivät+kyselemäss+onko+kaikki+hyvin.+Johtuneeko+tämä+siitä,+että+pyysin+taksikuski+kanssamme+syömään+ravintolaan+ja+maksoin+myös+hänen+ruokansa.+Automaatista+otin+rahaa+ainoastaan+dollareissa.
Yllätyksenä+katselin+paikallista+autokantaa+ja+suosituin+auto+näkyi+olevan+Lexuksen+katumaasturi.
Kaiken+kaikkiaan+miellyttävä+matka+Cambodiaan,+joten+voin+suositella+toisillekin.
Matkailu+avartaa+ja+kun+on+kohtelias+paikallisille+niin+saa+takaisin+samaa+kohteliaisuutta.+Niin+metsä+vasta,+kuin+sinne+huudetaan.
07.01.2019 11:07
Bussilla+Koh+Changiin+ja+pari+päivää+Bangkokissa+ennen+kotimatkaa.+Sinne+voi+myös+lentää.
https://minnethaimaassa.com/koh-chang/
22.12.2018 07:42
Oman+kokemuksen+mukaan+dollarit+kannattaa+vaihtaa+Suomessa.+Ota+pieniä+seteleitä+mukaasi+niin+ei+tule+vaikeuksia+saada+rahasta+takaisin.+Vaihdoin+myös+euroja+dollareiksi+ja+hyvin+meni.+Bateja+ei+kannata+vaihtaa+dollareiksi,+kurssitappioita.
20.12.2018 15:43
Viisumi+lentokentältä+30+taalaa.+Meinasi+unohtua.
20.12.2018 15:37
Viime+heinäkuussa+olin+Siem+Reapissa+kolme+päivää.+Hotelli+kolme+yötä+46+dollaria+yhteensä,+sisältäen+aamupalan.+Ei+kallis.+Hotellissa+uima-allas+katolla+ja+kolme+tähteä.+Hotellin+sisäpuolella+ei+saanut+muuten+kulkea+kengät+jalassa.+todella+siisti+hotelli.+Päivän+skootteritaksi+15+dollaria.+Temppelilippu+päiväksi+37+dollaria.+Kentältä+hotelliin+5+taalaa.+Takaisin+sama+hinta.+Kolme+kilometriä+tuktukilla+2+taalaa.+Ei+paha.
Iltaisin+tuli+käveltyä+markkinapaikalla.+Kaikki+on+halpaa+ja+ihmiset+ystävällisiä.
20.12.2018 15:35
thaimaanystävä
3.10.2018+19:07
Kesllä+lensin+Siem+reapiin+ja+lentokentältä+ostin+viisumin.+Aikaa+kului+noin+5+minuuttia.+Ennen+passin+tarkastusta+oli+viisumitiski,+jonka+ääressä+istui+neljä+virkailijaa+ja+seinällä+näkyi+erilaisten+viisumien+hinta.+Ensimäiselle+virkailijalle+luovutin+etukäteen+täytetyn+viisumihakemuksen+(lentoemäntä+antoi+koneessa+kaavakkeen),+värillisen+passikuvan+ja+passini.+Virkailija+kysyi+kauanko+olen+Cambodiassa.+Viisumin+hinta+oli+30+dollaria.+Viisumin+kirjoittaminen+kesti+noin+5+minuuttia+ja+toinen+virkailija+luovutti+minulle+passin+takaisin+viisumeineen.+Helppoa+kuin+heinänteko.+En+suosittele+nettiviisumia,+koska+paikan+päällä+viisumin+saanti+on+näin+helppoa.
20.12.2018 15:18
Tässä+vielä+sinulle+osoite.+Googlaamalla+saat+lisääö+tietoa.
Silverlake+Winery
4,112+Google-arvostelua
Viinitarha
Osoite:+Na+Chom+Thian,+Sattahip+District,+Chon+Buri+20250,+Thaimaa
Aukioloajat:+Suljettu+⋅+Avataan+11.00
Puh.:++66+2+261+6565
Ehdota+muokkausta+·+Omistatko+tämän+yrityksen?
Tiedätkö+tämän+paikan?Vastaa+nopeasti+kysymyksiin
Kysymyksiä+ja+vastauksia
Esitä+kysymys+ensimmäisenä.
02.12.2018 19:41
Käy+ostamassa+viinisi+Pattayan+lähellä+sijaitsevalta+viinitilalta+nimeltään+Silver+Lake.+Viinit+ovat+aivan+hyviä+ja+tuotettu+Thaimaassa.++Voin+suositella+omakohtaisella+kokemuksella,+koska+vierailin+siellä+lokakuussa.
02.12.2018 19:34
Thai+ruoka+on+niin+hyvää,+ettei+sanotuksi+saa.
29.11.2018 17:24
Pakko+kirjoitta+toisella+nimimerkillä+kun+muuten+olisin+menettänyt+tekstini
09.11.2018 18:31
Ei+huolta+huomisesta.++Matkustelen+täällä+Thai+vaimoni+kanssa.
Pattajan+rantaa+kunnostetaan+okein+urakalla.+Hiekkaa+tuodaan+autokuormittain+ja+kaivinkoneita+näkyy+olevan+töissä.+Ketkä+tulevat+tänne+talvea+viettämään+niin+saavat+nauttia+kunnostetusta+rannasta,+jos+rantaelämä+
kiinnostaa.
09.11.2018 17:42
”Kylymääol”
Respan+tyttö+kertoi+unohdettuja+tavaroita+säilytettävän+kolme+kuukautta.
08.11.2018 17:26
4 / 8