Vapaa kuvaus

Aloituksia

323

Kommenttia

14591

1. Entä+Putin?+105+%?
  2. Minä+en+tosiaankaan+tiedä,+oletko+uskova+ihminen+vaiko+et.+Sen+tiedän,+että+kun+katson+OIKEAA+julkista+keskustelua,+jossa+ihmiset+esiintyvät+omilla+nimillään+eivätkä+huutele+täysin+anonyymeinä,+aborttia+vastustavat+julkisesti+lähinnä+uskovaiset+eri+ryhmittymistä.+Jos+Sinulla+on+esittää+erilaista+tietoa+aiheesta,+luen+mielelläni.+Ikinä+vastaukseksi+vain+ei+Sinulta+mitään+asiaan+liittyvää+tule!"+Sama+kirjainsotku+on+aina+lopputuloksena.+Miksi?Kuten+Sinullekin+olen+MONTA+kertaa+todennut,+erilaiset+yhteiskunnassa+vallalla+olevat+trendit+kyllä+näkyvät+jotenkin.+Minä+en+ole+kyennyt+viime+vuosina+näkemään+merkkejä+sellaisesta+trendistä,+että+vallalla+olisi+suuri+aborttivastaisuus.+Oletko+SINÄ+nähnyt+sellaisen+olevan+kehittymässä?+Suomessa?Minun+logiikkani+on+se,+että+jos+jotakin+keskustelua+ei+julkisuudessa+näy,+asia+ei+kovin+ajankohtaiselta+monille+tunnu.+Oliko+aborttiasia+jotenkin+esillä+eduskuntavaaleissa?+Eurovaaleissa?+Oliko+paljonkin+ehdokkaita,+joille+asia+oli+vaaliteemana?Näyttikö+Sinusta+siltä,+että+esim.+Soini+sai+aborttikantoineen+paljonkin+kannatusta?+Huomasitko,+miten+koville+monille+kansanedustajille+otti+äänestää+luottamusta+Soinille,+joka+ovelasti+liittikin+näkemyksensä+hallituksen+luottamukseen?+Olivatko+kadut+täynnä+Soinin+kannattajia?+Mielenosoituksia+aiheesta?Jos+kansalaisista+moni+on+kanssasi+samaa+mieltä+taannoisesta+tutkimuksesta+aborttimielipiteistä,+MISSÄ+ne+joukot+ovat+näkyvissä?+Miksi+he+eivät+julkisesti+kerro,+että+tutkimuksen+tulos+oli+väärä?