Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko+siis+aina+kaiken+kritiikin+yläpuolella?
18.04.2020 18:02
Oletko+siis+aina+kaiken+kritiikin+yläpuolella?+Kyllä+vai+ei?
18.04.2020 18:02
Kyse+on+siitä,+että+kun+aborttilait+vedetään+oikein+kireälle,+JOKU+sen+päätöjsen+tekee.+
Ajan+siis+takaa+sitä,+että+millä+oikeudella+joku+muu+sen+päätöksen+lopulta+tekee+naisen+puolesta.+Ymmärrätkö?
18.04.2020 18:01
Molemmat+hiipuvat.+YT:n+paikka+Patmoksellakin?
18.04.2020 17:58
Ahaa.+Onko+Sinulle+joku+sanonut,+että+olet+hyvä+keskustelija?
Eikö+tavoitteena+pitäisi+olla+NOSTAA+palstan+tasoa?
Kerro+nyt+muuten+jo,+että+millaisia+ne+minun+"kaltaiseni"+ovat?
18.04.2020 17:57
Wikipediako+on+hyvä+muiden+tapauksessa+paitsi+EI+mummomuorin?
"Koska+pidät+uskonnon+ja+politiikan+sotkemista+arveluttavana."
Mitä?+En+ymmärrä.
18.04.2020 17:55
Käyttäydytkö+Sinä+mielestäsi+hyvin+täällä?
18.04.2020 17:53
Eikö+SITÄKÄÄN+saa+kysyä?
18.04.2020 17:47
Onko+se+Sinusta+"minun+pillini+mukaan+tanssimista",+jos+ehdotan,+että+keskustelisit+ihan+tavallisesti?+Onko+se+väärin?
Miksi+kommentoit+minulle,+jos+en+kiinnosta?+MIKÄ+Sinua+sitten+täällä+kiinnostaa?+Sekö,+jos+saat+ärsytettyä+toisia?
18.04.2020 17:46
Miksi+minun+ja+"kaltaisteni"+mielipiteellä+ei+ole+merkitystä?
Et+kai+kuvittele,+että+oikeasti+vain+muut+uskovat+määrittelevät+Sinua+ja+toimintaasi?
Kerro+nyt:+MILLAINEN+ihminen+se+"kaltaiseni"+on??
18.04.2020 17:43
Mitä+grillasit?
18.04.2020 17:41
Oletko+nähnyt+suomalaisen+poliitikon+joskus+sanovan,+että+kunnon+ateistin+pitää+äänestää+tietyllä+tavalla?
KUKA+ylipäätään+ottaen+ON+SInulle+ateisti?+Jokainen+toisin+uskova?
Mitä+Sinä+minulta+kysyt,+onko+vaikuttanut?
18.04.2020 17:40
Onko+Sinusta+sitten+tervettä+pyrkiä+aina+vain+ärsyttämään?
Onko+olennainen+juttu+koettaa+pystyttää+raja-aitoja+ja+löytää+eroavuuksia+sen+sijaan,+että+yrittäisi+joskus+löytää+jotakin+yhdistävää?
Kuvitteletko+Sinä+näiden+keskustelujen+perusteella+tietäväsi+oikeastio+jotakin+vaikkapa+minusta?+Oletatko+Sinä+ihan+vakavissasi+tietäväsi+vaikkapa+sen,+miten+hoidan+työni+tai+millainen+olen+kotioloissa?
18.04.2020 17:39
Kun+mietit,+millaista+palautetta+täällä+saat,+vaikuttaako+Sinusta+siltä,+että+se+kaikki+on+väärää+ja+aiheetonta?+Oletko+siis+kritiikin+yläpuolella?+Onko+oikea+tapa+AINA+vain+ohittaa+kaikki+kritiikki+tarpeettomana?
Milloin+Sinä+kulutat+aikaa+niiden+ystäviesi+kanssa?+Minun+näkökulmastani+Sinä+asut+täällä+lähes+kellon+ympäri,+
Minun+kaltaisiani?+Mistä+Sinä+tiedät,+millaisia+ihmisiä+minä+tunnen?+MILLAISIA+ne+ihmiset+ovat?
18.04.2020 17:36
Sinä+itse+olet+nostellut+tänne+Ahvion+juttuja+ja+mainostanut+ihan+selkeästi+ohjelmia,+joita+Patmos+tekee.+
Älä+siis+kysy+minulta++tuota+kysymystä,+vaan+kysy+se+itseltäsi:+MIKSI+halusit+ihmisten+näkevän+tekstejä+ja+kuuntelevan+ohjelmia?+Eikös+tilanne+ole+se,+että+toivot+ohjelmien+vaikuttavan+ihmisten+näkemyksiin?
Minä+olen+toistuvasti+todennut,+että+uskonnon+ja+politiikan+yhdistäminen+voi+olla+arveluttavaa.+Et+ole+saanut+vastattua+kysymykseeni+siitä+aiheesta.+MIKSI+et?
18.04.2020 17:33
Itse+en+olisi+viitsinyt.+Kova+tuuli+ei+kiinnosta.
18.04.2020 17:30
Miksi+et?+Käytät+valtavasti+aikaa+täällä.+MITÄ+Sinä+lopulta+tavoittelet+tällä+toiminnallasi?
Koko+ajan+säteilet+negatiivisia+asioita.+Et+kai+oikeasti+luule,+että+joku+Sinun+esimerkkisi+kannustamana+haluaisi+uskovaiseksi?
Onko+tämä+palsta+Sinulle+hyvinkin+merkitsevä+asia?+Onko+Sinulle+mahdoton+asia+ajatella,+että+voisit+ihan+tavallisesti+keskustella+muiden+kanssa+vähättelemättä+ja+pottuilematta?
Onko+niin,+että+jos+joku+on+eri+mieltä+kuin+Sinä,+hän+on+vihollisesi,+jonka+kanssa+ei+veljeillä?+Jos+et+kestä+eriäviä+näkemyksiä+täällä,+miten+kestät+niitä+reaalimaailmassa?
18.04.2020 17:29
Kerrohan:+onko+Sinusta+jotenkin+vapauttavaa+käyttäytyä+törkeästi+näin+netissä?+Minusta+vaikuttaa,+että+Sinulla+on+jotakin+patoutumia,+joita+purat+täällä.+Onko+vaikeaa,+kun+tavallisen+maailman+puolella+ei+näin+voikaan+käyttäytyä?
Onko+Sinulla+ystäviä?+Voitko+heidän+kanssaan+jutella,+vai+onko+tämä+ainoa+kontaktisi+maailmaan?
Kysyn+tätä+siksi,+että+minusta+on+omituista,+jos+et+käsitä+toimivasi+varsin+töykeästi+lähes+kaikkia+kohtaan+täällä.
18.04.2020 17:26
Niin:+joko+EHDIT+grillata?
18.04.2020 17:23
Minä+en+ole+"toitottanut"+mitään+siitä,+että+Patmoksen+toimijoilla+ei+olisi+valtaa.+Minusta+heillä+uskovaisten+piireissä+on+jonkin+verran+vaikutusvaltaa,+vaikka+se+vaikutusvalta+koko+kansan+mittapuulla+tietenkään+ei+ole+järin+merkityksellistä.+
Ahvio+on+selkeästi+politisoitunut+mielipiteineen+ja+kun+hänen+blogitekstejään+on+nyt+tullut+katsottua+ja+jopa+kommentoitua,+suunta+on+ilmeinen.+Jo+jonkin+aikaa+Ahvio+onkin+sanut+negatiivista+palautetta+"omiensa"+joukostakin.+Ihan+kaikki+uskovaisetkaan+ilmeisesti+eivät+ole+niin+tiukkoja+oikeistolaisia+kuin+Ahvio?
18.04.2020 17:23
20 / 730