Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ottaen huomioon ettei automaattivaihteistolla varustettua autoa saa edes hinata mielellään kuin toisia ehkä pikku matka ja nyt motarilla kone "seis"tilanteessa tulee laatikosta romua. Moottorijarrutus keppi vaihteisella suoritetaan koneen ollessa käynnissä mutta jos kone sammuu niin ainakin jäätiköllä kuskista tulee matkustaja. Enkä kokeilisi asfastillakaan jos ollaan todella jätättämässä Poliisi autoa suurella nopeudella,ja eikö ne keksi pysäyttää myös moottori pyöriä? Olisi hyvä kuulla jonkun motoristin mielipide,esim,miten sateella jne. Ja kyllähän salakuijetuksesta epäilty Kuorma autokin pitää Poliisien testata,ja niissähän laukeaa paineilma jarrut päälle mikäli oikein ymmärrän eli myös joku Rekkakuski kommentti pyydän
16.02.2014 22:06
Mitä tapahtuu kun Poliisi katkaisee auton moottorin käynnin ,esim150km tuntinopeudessa? Siinä menee etu tai takarenkaat lukkon ja alkaa suunnilleen sama kun vetäisi käsijarrun päälle,siinä voipi mennä henki? Varsinkin kun pakenija lyö pienempää pesään jos ei älyä,ettei kone käynnisty käyntihäiriön vuoksi. Miten se vaikuttaa automaatti vaihteistoon jos vaikka nopeus on lähellä sallittua tieliikenne nopeutta ja poliisit näkevät vaikka verot rästissä tai auto leimaamatta? Siinä käy niin että kallis vaihteisto hajoaa ja alkaa tappelu pakeniko vai hakiko parkkipaikkaa. Sitäpaitsi hakkerit alkaa helposti myymään keksimäänsä poliisin stoppari estoa,ja suuressa maailmassa rikolliset pysäyttelee kaapatakseen turisteja sekä rahan kuljetus autoja ym. vastaavaa toimintaa. Aloittakaa vaan varustelu kilpa rikollisten kanssa niin taas kärsii vain tavallinen veron maksaja,ei kunnon kriminaalit pysähdy tuolleen ne laittaa Hemi -koneen vanhalla tekniikalla ja Poliisi ei näe kun perävalot. Katkaiskaa yöllä pakenijan valot niin johan menee landella jännäksi.
16.02.2014 01:41
Mulla pesuvesi on 330l, lattialämmitys märässä päässä ja katolla sekä kaksi irtonaista öljy patteria 1700w.Siihen lisäksi varaava leivinuuni ja hella. Saunassa Puu JA Sähkökiuas,polttopuut ostan aina sekapuuna. Joten ei minua sähkökatkokset paljon haittaa kun varaan valot ja elektroniikan,säätiedotuksen mukaisesti,mutta pää asiaha oli virran kulutys joka on minulla euroina joka kk. n. 55-70e. Olen se joka ei tyhjään polta valoja mutta en kitsastelekkaan.
01.01.2014 19:41
Pura ,korjaa kunnolla ja eiku takasin ja ala katella uutta.
01.01.2014 19:13
Toimii niikuin lupaa,niistä savukaasuista en ole nähnyt vilaustakaan enkä haistanut.Sytyshetki on vähän pölähtäva ,mutta niin kaikilla.
01.01.2014 19:11
Minulla on kaksi nimimerkkiä ,koska ensimmäinen toimi jonkin aikaa ja tietystysti halusin virallisen kirjautumisen uudelleen ja niin myös tein. Kävi vain niin että se ensimmäinen nimimerkki palasi pyytämättä noin vuoden päästä takaisin ja voin vannoa että kirjoitan kuten nyt omalla nimimerkilläni joka näkyy sinisellä ja minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla molempiin nimimerkkeihin. Tiedoksesi ilmoitan että itse lymyät anonyymisti parasta aikaa ties monenneko nimimerkin takana?? Ja kaikki palautteet minulle ovat olleet asiallisia ,keskustelun haluisia ihmisiä jotka haluavat välttää yleisen nokkimisen ja miinusten jakamisen aiheetta,että alappa kirjoitella omalla nimimerkilläsi ja lopeta kaikkien mollaaminen muutaman sadan häirikön takia. Hyvää Joulun ja Uuden vuoden odotusta sinulle ja muille jotka alkavat käyttää nimimerkkiään joka näkyy sinisellä!!!
22.12.2013 02:09
Olisit pyytänyt esimiehen paikalle.myös alkoholitarkastaja tulee(myös kapakkaan jos epäilet saaneesi laimean paukun ym,) Olisit saanut ostoksesi koska myös poikasi saa selvinpäin käydä Alkossa päivän aikana useammin kuin kerran, seon tavallinen tuotteitaan myyvä kauppa joten se myyjä on varmaan kusipää tai jäänyt kuponki aikaan jumiin. On myös mahdollista että poikasi kattelee sen tytärtä tai muijaa jos oli uros ,sillä mies se ei todellakaan ollut. Empä olis uskonu enää kuulevani moista käytöstä palvelualan "ammattilaisen" tekemänä,voi kysyä Poliisiltakin kait ne tietää.
12.11.2013 02:33
Aina vain Kokkola? Onko siellä todella näin paljon vandaaleja,kun joka päiva Suomi24 on joku juttu Kokkolasta.Tulee toisista tarinoita mieleen että joku kirjoittaa vain että kaikki muistaaisi kokkolan? En tarkoita tätä juttua,mutta seuratkaa vaikka 1kk palstaa niin kyllä Kokkola on vaikea asuttava paikka.
12.11.2013 02:21
Pyytää saa,mutta yhden uunin varassa jose kertoo sähkölaskun olevan ainakin 400e/kk plus muut maksut, siis lämmitys.Näyttää vain että tehty pinta remppaa ja ollut kesäkäytössä ja sysi ruma ulkoapäin,sisällä esim. keittiö on sama jonka minä heivasin kaatopaikalle, sekä yksi vessa yläkerrassa. Koko sisustus menisi uusiksi ja ulkovuori eli kannattaisi ostaa pelkkä tontti ja viedä talo talojen hautuumaalle.Ei ikinä vuokratontille se ei edes tunnu omalta kodilta,ennemmin kokonaan vuokra taloon muttei tuohon rötisköön.
04.11.2013 02:14
Mulla muuten sama mutta se oli muija joka kilisi alkoholi psykoosissa koko ajan,joten annoin sen mennä ovesta ulos mutta sitä ennen otin avaimet pois.Minä lopetin ihmisten nuoleskelun viikko sitten ja voin kertoa että jengi ympärillä vähenee ja pidot EI parane vaan hiljenee,mikä hyvä. Motto on nykyään että jos en itte hyödy tai saa henkisesti hommasta jotain irti niin annan olla,aika yksin on pari päivää mennyt,mutta nyt olen itseni pomo.
26.08.2013 14:07
Mulla on vähän samantapasta käytöstä,asun yksin enkä mene jos ei pakko olipa kyse ihan mistä tahansa,mieluummin siirrän huomiseksi ja unohdan sen sitten huomenna. Mutta mulle jäi avioerossa kolme kissaa ja koira seuraksi ompahan joku jolle jutella ettei valkotakit hae,ja ne pitää ruokkia hoitaa joten pakko mennä kauppaan ym,mitäne vaatii. Olis kyläkutsuja vaikka miten ja jotkut on ottanu nokkiinsa kun en mene enää kun omiin hautajaisiin,vaikka kyllähän tulee aina jossain oltua joten jos sulla tosiaan tekee noin tiukkaa olla ja elää niin keksi vaikka mitä muuta muttei sitä perisuomalaista naru kaulaan niin helpottaa koska oikeasti sulla on takuulla jossain joku jotka laittavat ilmoitukseen kaipaamaan jäivät ihan todella oikeasti,niin minun poikanikin olisi pitänyt ymmärtää asia ennen tekoa. Älä kaikkia tämän viestiketjunkirjoittajia ota tosissas,käyvät tällä aiheella kuumana puolin ja toisin,on tosin muutama ihan tosi OK. Jatkoja.
09.08.2013 17:36
Unesi oli eräässä tutkimuksessa lähes sanasta sanaan samanlainen,eli tulee voimaton olo eli ei pysty toimimaan.Minulla myös vastaavia unia ja otin selvää asiasta niin sain kuulla että unesi on melkein yleisin painajainen,eikä sille mitään selitystä ollut.Ihminen vain pelkää tietämättään joutuvansa toisen vallan alle mahtamatta mitään.
01.08.2013 20:06
Mulla Skoda 105Lvm-77-78.
31.07.2013 20:00
Ei voi tulla asuntoon,seon yksityisaluetta eli sinun koti, nosta syyte tai joku marssii aamulla ja keittää sulle kahvit.
31.07.2013 19:21
Mitäpä luulet minun niille tekevän? Minulla on 13km lähimpään kierrätyskeskukseen joten ei pelkät jalat riitä,kyllä autolla on ollut paljon helpompaa.
29.07.2013 17:14
Minua ärsyttävät kaikki purkit olivatpa peltiä -lasia ,tai mitä lie koska täällä oman roskiksen omistajana niistä ei pääse eroon. Ennestään jo kissojen ja koiran purkkeja riittämiin joten minä kehun näitä pussiruokia joita on myös täysin valmiita ei tartte kun lämmittää.Käykää erämuonaa myyvissä liikkeissä saatte myös netin kautta ja on varmana kaikki tuoteselosteet ym,kohillaan,myös makutestit liikkeiden videoilla. Löytyy valikoimaa edulliseta tosi kalliisiin annoksiin.
29.07.2013 12:06
Minulla on kolme kissaa joista yksi uros joka haastaa minut alle puolenvuoden välein. Tulee eteeni ja iskee kynnet nahkasohvaan kiinni,silloin tietää tekevänsä jotain että mulla palaa pinna ja otan kärpäslätkän ja juostaan muutaman kerran asunto ympäri jon ka jälkeen se luovuttaa ja pyytää syliin eikä murise enää kuuluu vain miuu hennolla äänellä,ja sopu jatkuu. Tiedoksi sinä olet siihen laumaan kuulumaton tai alinta kastia ja se kissakuiskaajaa ei kyllä kannata päästää lompakolleen ennen kuin tulosta syntyy ja siihen riittää ihan tavallinen kissa ihminen! Meillä yksi teki pennut niin muut sähisi sille ja pennuille tosi kauan,ainoastaan iso koira piti sen puolta niin sai olla rauhassa.
21.07.2013 11:17
20+6 oli Nokia,sen hetken kallein malli.
15.07.2013 17:37
Tuo Välittäjä nm.on sekaisin koska koko juttu on kirjoitettu aivan tunnelatauksella.Kunhan rauhoittuu niin ymmärtää oman tekstinsä mahdottomuuden esim. hintapyynti vähennettynä riskillä? Ei kukaan edes kuuntele tuollaista kauppahetkellä,vaikka jos noin olisi niin se olisi ostajan etu että sinänsä mielenkiintoinen pointti.
30.06.2013 12:03
Vie käräjille,melko varmaan voitat jos homevaauriot tahallaan peitetty,tuleepahan myyjälle ulos otto ja jos tuomio niin voit saada valtionkonttorilta ainakin jotain korvausta että saat vaikka vuokrakämpän sillä etkai ole niin hupsu että asut siinä talossa? Remontin se myyjä saa maksaa,niin päätettiin meidän naaapurin samanlaisessa tapauksessa vaikka kaikki epäili sitä,muuta maalaisjärki voitti. Jaksamista.
30.06.2013 11:55
16 / 20