Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

402

1. Tästä puhetulvasta ei saa enää mitään tolkkua jotkut tarkoittavat samaa asiaa mutta silti lainaavat raamattua vaikka joku jo selvästi sanoi kaikkien lukevan sitä miten itse haluaisivat...eli tulkitsevat minkä uskovaiset ehdottomasti kieltävät olevan mahdollista. Silti sama ihmis HUOLTOKIRJA on kaikilla sama olipa helluntailainen -jehova- kristitty tai itse oppinut hihhuli ym,, Taitaa sittenkin olla paras että vedetään kimpasa jotain kunnon kamaa ja tapellaan ja kiistellään kellä parhaat ja oikeat hallusinaatiot,pitäs vain keksiä se aivo videokamera jotta toisetki näkis. Tuntemattomassa sotilaassa oli tien poskessa kuoleva mies joka huuteli saa,,nan pe,,ele jeesus auta,niin yks tuumas että se rukoilee varmuuden vuoks molempia,eli tämä vois toimia jos on epävarma minne lähtö koittaa,koska luulen että kun henki on katkolla ei paljon oo mielessä pyhät perinteiset sen kummemmin nykyset muotihomot.
  2. Jos se entinen muija on ollut sellainen jakorasia ettei tiedä itsekkään lapsen oikeaa isää,niin miten hänet saa tilille ruokoista? Korkeintaan voisi ajatella kysyä neuvoa lakimiehelta tätä naista ajatellen maksajaksi,mutta jos se on niin huijari on se ne rahat tarvinnut johonkin eli tuskin varattomalta saa perittyä. Tiedän kolmekin trokaria jotka siittivät uskollisesti yhden naisen kanssa useita lapsia ja naiset kertoivat sosiaali huollossa etteivät tiedä lapsien isää, vaikka lapsia oli kaikilla 3-5 kpl. Näissä kaikissa tapauksissa sossu maksoi elatusmaksut joten luulen että tätä samaa kannattaisi alkaa vaatimaan takautuvana maksuina koska Suomen laki on tämän huijatun isän puolella. Jos tulee käräjäreissu ja sossu pistää hanttiin niin kannattaa varoa ettei lapsi saa ikinä tietää asiasta,korkeintaan aikuisena jos sittenkään koska isä on varmasti rakas oli sitten biologinen tai ei. Näissä mainitsemissani tapauksissa. kaikki isät asuvat erillään ettei lapset tiedä isin "ammattia" eli naiset ovat yksin huoltajia,joten olisihan tämä huijari exsä saanut rahat sossusta,joten miksi hän halusi maksajaksi miehesi? Onko jotain perintöä tai muuta omaisuutta jota luulee lapsensa saavan? Ottakaa asiosta selvä mutta muistakaa se lapsi on syytön ja miehesi tulee harkita tarkkaan onko raha lapsen mielipahan arvoinen kun luulen että jotain kautta vaikka äiti kostoksi kertoo jos saa tuomion huijauksesta ja hyväksikäytöstä ym.sta. Voimia teille.
  3. Tuplaa tai uusi se varoventiili,koska voi olla kuten minulla joka laitatin kuumavesi varaajaan 10 baarin varoventiilin mutta se antaa vettä läpi lattiakaivoon putken kautta jo 4,5baarin paineella.Ei siis ainakaan räjähdä,mutta rahaa virtaa turhaan,eli ei testaamatta tiedä onko uusikaan kunnossa,entä jos sulla on päinvastainen toiminto,eli ei laukekkaan? Ja laita pannu huoneeseen palovaroitin joka hälyttää esim. makkarissa(yhteen kytketty varoitin ketju),sekä sprinkleri joka sammuttaa vain pannuhuoneen. Esittele pannuhuone vaimollesi niin kyllä se siitä .