Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tästä puhetulvasta ei saa enää mitään tolkkua jotkut tarkoittavat samaa asiaa mutta silti lainaavat raamattua vaikka joku jo selvästi sanoi kaikkien lukevan sitä miten itse haluaisivat...eli tulkitsevat minkä uskovaiset ehdottomasti kieltävät olevan mahdollista. Silti sama ihmis HUOLTOKIRJA on kaikilla sama olipa helluntailainen -jehova- kristitty tai itse oppinut hihhuli ym,, Taitaa sittenkin olla paras että vedetään kimpasa jotain kunnon kamaa ja tapellaan ja kiistellään kellä parhaat ja oikeat hallusinaatiot,pitäs vain keksiä se aivo videokamera jotta toisetki näkis. Tuntemattomassa sotilaassa oli tien poskessa kuoleva mies joka huuteli saa,,nan pe,,ele jeesus auta,niin yks tuumas että se rukoilee varmuuden vuoks molempia,eli tämä vois toimia jos on epävarma minne lähtö koittaa,koska luulen että kun henki on katkolla ei paljon oo mielessä pyhät perinteiset sen kummemmin nykyset muotihomot.
17.04.2013 03:09
Maailmassa on pappeja joilla on paljon enemmän syntiä tehtynä eli luurankoja kaapissaan kuin sinun homous,joten jos siltä tuntuu niin eiku menet ja luet teologiksi. Miksi se sinun uskosi siitä horjuu päin vastoin monet homoparit ottaisivat sinut etukäteen varaten omaksi papikseen. Itse olen hetero henkeen ja vereen kuten sanotaan,enkä perusta homoilusta mutta kunhan saan olla oma itseni homojen seurassa niin ei se minua haittaa. Ja moniko sulta sitä kysyy mikä olet?Kunhan et ala alttarilla tai siellä pöntössä huutelemaan homojen oikeuksista,vaan olet kaikkia kohtaan niin kuin sanassa sanotaan.Totuushan lienee että monet naiset haluaisivat nähdä käytännössä pari kundia kimpassa ja taas meillä miehillä ei taatusti ole kahden naisen katseluun mitään sanomista(esim.mutapaini,mis märkäpaita pitemmälle jalostettuna) Täällä palstalla on sitten pari vakituista kirjoittajaa jotka kiusaavat ihan huvikseen joten älä välitä. Kerro joskus privana mitä päätit,mulle tulee papin tarvis enää yhden kerran ja ei sittenkään jos kirkollisvero vielä nousee,ei muuta kun vointeja äläkä mieti noin paljon tai sekoat.
16.04.2013 23:49
Jos isännöitsijä ei voi auttaa niin tämä tapaus täyttää Suomen laissa määrätyt säännöt ahdistelusta-vakavasta haitanteostaja ainakin henkisisestä häiriöstä koska varmaan kun aamulla heräät muistat heti tämän häirikön. Ja edes Poliisi ei voi olla varma ettei tämä häirikkö lisää listaan ruumiillista väkivaltaa,kun kerran tyttärensäkkin on mukana. Eräässä pohjoisen kylällä kävi juuri niin kuin nyt kerrot ja siitä tuli fyysistä katuharjan kera,joten varo hulluhan se on ja koulutus ei auta näitä koska tietämässäni tapauksessa oli kyseessä asianajaja(eläkkeellä) ja sen ukko joku yritys pomo. Joten eikun hanki valokuvia autosta sinun ruudussa ym.mitä laki sallii ja isännöitsijän lausunto tai voihan Poliisi sitä puhuttaakkin,joten eikun ASIA KÄRÄJILLE KOSKA VUOKRA ASUJALLA ON OIKEUS OMAAN KOTIIN!
12.04.2013 05:34
Jos se entinen muija on ollut sellainen jakorasia ettei tiedä itsekkään lapsen oikeaa isää,niin miten hänet saa tilille ruokoista? Korkeintaan voisi ajatella kysyä neuvoa lakimiehelta tätä naista ajatellen maksajaksi,mutta jos se on niin huijari on se ne rahat tarvinnut johonkin eli tuskin varattomalta saa perittyä. Tiedän kolmekin trokaria jotka siittivät uskollisesti yhden naisen kanssa useita lapsia ja naiset kertoivat sosiaali huollossa etteivät tiedä lapsien isää, vaikka lapsia oli kaikilla 3-5 kpl. Näissä kaikissa tapauksissa sossu maksoi elatusmaksut joten luulen että tätä samaa kannattaisi alkaa vaatimaan takautuvana maksuina koska Suomen laki on tämän huijatun isän puolella. Jos tulee käräjäreissu ja sossu pistää hanttiin niin kannattaa varoa ettei lapsi saa ikinä tietää asiasta,korkeintaan aikuisena jos sittenkään koska isä on varmasti rakas oli sitten biologinen tai ei. Näissä mainitsemissani tapauksissa. kaikki isät asuvat erillään ettei lapset tiedä isin "ammattia" eli naiset ovat yksin huoltajia,joten olisihan tämä huijari exsä saanut rahat sossusta,joten miksi hän halusi maksajaksi miehesi? Onko jotain perintöä tai muuta omaisuutta jota luulee lapsensa saavan? Ottakaa asiosta selvä mutta muistakaa se lapsi on syytön ja miehesi tulee harkita tarkkaan onko raha lapsen mielipahan arvoinen kun luulen että jotain kautta vaikka äiti kostoksi kertoo jos saa tuomion huijauksesta ja hyväksikäytöstä ym.sta. Voimia teille.
11.04.2013 02:44
Eikö aloittaja epäillyt pahinta? Se ettei se ole oikea sisko ja jos on niin onko tilanne mennyt sukurutsaukseen? Jos aloittaja perustelisi suomeksi mitä todella pelkää.
06.04.2013 19:42
Ainakin tuo kirjoitus osui oikeaan. Ja hyvin sulla menee,jatka vaan,koska henkilö kohtaisesti en ymmärrä niitä jotka eivät uskalla olla sanojensa takana vaan örisevät mitä sattuu nimimerkin takana. Hyvät kevään jatkot kaikille yhteisesti.
06.04.2013 19:14
Osta ja anna valita mitä haluaa. Voi sinusta tuntua oudolta mutta voit pelastaa paljon olemalla reilu,,,,,AJATTELE??
29.03.2013 19:04
Ei päde,meinaako naapuri ylittää laiturille annetut enimmälsmitat ja seurata sinun verkkoja,sillä tarkoitin ettei väli enää päde.Kartta kateen ja etsimään ihminen joka määrää rantarakentamisesta,seon se rantaviiva josta joka vuosi käydään jonkinmoista rutinaa.Rakentaa ei enempää saa mitä on lupalapussa,pituus ja leveys.
18.03.2013 17:20
Just tänään kattelin Tokmannilla kajarin johtoja ja oli1,5ja25m hinta22e,olivat rusket läpinäkyvät.Olisin ostanut jos oisvat ollu2,5 ja25m.Mullon vain DVD-soitin mutta en haluakkaan uutuuksia,tämän tehdasjohdoissa oli neljä kupari karvaa jottka piti panna kuusin kerroin liittimeen että pysyivät sen yhden leffan(eltax) on laite joka mulla toimii niin hyvin että olen saanit ihmettelyjä ihan oikeilta hifisteiltä.Nyt sain kaikki kaiuttimet laadukkaat ja ajattelin laittaa niin että voin kuunnell c-kasettejakin ja kopioida kun on Sonyn kaksipesäinen mankka ja on mulla Sonun täydellinen torni tehoilla100w, ja yksi ehjä Sonyn vavhistin jossa myös kauniit lineaaariset pystyt virittimen käyttöön(oliko80w)Mutta ääni on upeaa kuunneltavaa. Ajattelin laittaaa tähän sekamelskaan kaiuttimien rinnalle vielä yhdet omatokoiset auton ns.kuusysit,kokeiltu on ja kukaan ei tiennyt miten minun vanhat kajarit on todella hyvä ääniset. Naurakaa jos naurattaa,minä kuuntelen puhtaasti soivia laitteitani,eikä maksa paljon.
18.03.2013 17:04
Kannatetaan, olis aika palata entiseen,mutta kun eu on eu ne roiskisläpät haittasi germaaneja kun olivat nähneet niitä omilla kovanopeuksisilla moottoriteillään olivat ne poistattaneet vaaratekijänä.
07.03.2013 11:53
Olen itse korjannut vanhan laiskanlinnan,jaa takaan että alkuun voidaan tehdä vain sopimus että tuolin fyysinen olemus on sama kuin uutena,kankaat ja pienet yksityiskohdat voi sopia. Minua haittaa saitko jousia ym.irroitetut osat (kiinikeet,ruuvit),ne on nimittäin hakusessa jos joku oikea korjaaja yrittää tehdä alkuperäistä..?Se tuolin kasialijasi taisi myydä ne heti.
02.03.2013 01:58
Mulla oli hiton siistin olonen nainen kainalossa koko tanssi illan ja homma meinas mennä kuusysiin mutta kun pikkupöksyt riisuttiin niin panikoin hajua ja sanoa möläytin (olin18v),että sullahan on karvat kasvanu reisien puristuksissa kun rappuharja(olivat yli 10cm pitkät),melkoinen irokeesi.En hävinnyt siinä mitää pääsin irti epämiellyttävästä tilanteesta ja muija sai elämänsä eka kerraan kuulla ettei haise sillile vaan urealle+sienitulehdukselle.Tämä kertomani on totta ja se nainen hoitaa nyt hygieniansa kunnolla,sain myöhemmin kiitokset,kun sen aiemmatkin hoidot oli aina karannu ja se oli puristellu läskejaan että ne syynä.(175/62) eli ihan ookoo.
07.02.2013 23:05
Minä hoidin oman poikani yksin vaikkakin oli vaimo. Elikkäs kun tultiin laitokseta päätettiin sanoa ei kertakäyttö vaipoille joten ostih kangaspakan ja ommeltiin vaippat jotka minä pesin aina käsipyykkinä. Sitten yöllä lapsi heräsi otin kakka pissi vaipat jatein putsauksen,laitoin kuivat takas jonka jälkeen otin mamin tissin pyyhkäisin pikkulapulla nännin putsiin ja imetin poikani. Myös kaikki sisä leikit kasvun tarkailu ja kirjaaminen sekä yleensä kaikki ulkoilut hoidin minä .Vaimo ei edes herännyt yöllä tapahtumiin vaan kyseli aamulla kahvipöydässä jossa oli usei n itse paitsamaani ohrarieskaa tai muuta aamupalaa,se siis otti kysymällä selvää mitä yöllä tapahtui.Sitä kesti noin vähän yli kolme vuotta,tuota ihanaa aikaa. lapseni kärsi yhden keuhkoputken tulehduksen ja oli sairaalassa pari yötä ja tietysti hampaat valvotti jonkun verran.Pääsin siis olemaan lähes kiukuttoman ja terveen lapsen kanssa+hoidin samalla päivittäin vähän nuorempaa poikaa 7kk. Olin saanut työkyvyttömyys eläkkeen jo aiemmin joten mulla oli aikaa,ja sen käytin siten mistä työtä tekevät vain näkevät unta,,,, kasvatin lastani ja kehun että tuli hyvä käytöksinen nuori mies,ei juo ei polta ja ei kyllä kiroile kun asiasta.Koeta jaksaa ja hommaa lomaa jos voit siten olla lastesi kanssa,tätä aikaa ei saa takaisin,ota vaikka todisteet videolle.Jatkoja!
02.02.2013 20:41
Me saatiin kirja johon voi laittaa synttäri kuvat+vieraat kirjoitteli omiaan.Kun sai sen 18v. päivänään,sanoi pitävänsä sen ajan tasalla.
30.01.2013 20:54
Mulla meni pankin konkurssista johtuen isohko laina (70)+muutama osamaksu luottotietoihin kun vaadittiin maksamaan kahden viikon kuluessa? Uudenpankin joka söi sen pienen kyläpankin(SP) sovin puhelimitse tulevani pankkiin tekemään uuden diilin(sampo-pankki,silloin postipankki)pankinjohtajan kanssa,mutta kun soitin että olisisin tulossa niin johtaja sanoi ettei onnistu ,oli luottopäällikkö kieltänyt ja lyönyt vielä 30t korkoa. monen kiemuran kautta pääsin velkasevitykseen ja täytin kuulemma ehdot, siinä meni 5v tasan ja 1-2v jotain turvaaika mutta sain pienillä noin 38e kuukausimaksuilla viidessä vuodessa eroon koko paskasta,ja tunne oli helpottunut kun sain dokumentin käteen että luottotiedot OK,Se siis on kiini siitä onko itse tahahallaan tehnyt velan,mutta ei minustakaan yrittäjää pitäisi panna hyllylle vaan jos uusi liike suunnitelma niin eiku ukko yrittämään ja entinen lafka ei saa siinä kummitella.Nyt jos koskaan valtion pitäisi antaa virheet anteeksi eikä tukea kokonaisia valtiota verorahoilla.
24.01.2013 04:08
Tuplaa tai uusi se varoventiili,koska voi olla kuten minulla joka laitatin kuumavesi varaajaan 10 baarin varoventiilin mutta se antaa vettä läpi lattiakaivoon putken kautta jo 4,5baarin paineella.Ei siis ainakaan räjähdä,mutta rahaa virtaa turhaan,eli ei testaamatta tiedä onko uusikaan kunnossa,entä jos sulla on päinvastainen toiminto,eli ei laukekkaan? Ja laita pannu huoneeseen palovaroitin joka hälyttää esim. makkarissa(yhteen kytketty varoitin ketju),sekä sprinkleri joka sammuttaa vain pannuhuoneen. Esittele pannuhuone vaimollesi niin kyllä se siitä .
22.01.2013 07:11
Siisti kärry vaan onko huollot tehty ? Ittekkin pidän kyseisestä autosta,mutta joskus on sattunut auto jolla ajettu Metsuri teräketjuöljyillä.En vaitä etteikö autosi ole hyvä soipa peli..
15.01.2013 19:11
Ihan normaalia tänä päivänä,kaikki puhuu tuosta asiasta.Muutama aika sitten tekivät vesimittari testauksen ja tulos oli se että täysin oikein ei mennyt litramäärät yhdelläkään mittarilla. Herää kysymys kuka puolueeton tarkastaja ne muka käy esim. vuokrakämpissä tarkastamassa??
01.12.2012 20:39
Minä sovin asian velkaneuvojan kanssa joka saa perinnän seis jotta pääset velka saneeraukseen eli minä maksoin viis vuotta joka kuukausi pienen summan. Kaikkiaan en joutunut maksamaan lähellekkään velkojani kokonaan vaan ne meni vanhoiksi velkajärjestelyssä,jos olet kelvollinen saneeraukseen niin älä munaa tekemällä sen aikana mitään mikä ei ole paperilla sovittu nimittäin jos mokaat et enää ikinä saneeraukseen. Suosittelen suoraveloitusta koska silloin moka on pankin jos tulee pankkilakko ym.selainen mihin et voi vaikuttaa, ja nopeasti ja kivuttomasti se viis vuotta menee,on se kertamaksu kuukaudessa säädetty sinulle sopivaksi ja voi sitä ilon päivää kun se loppuu. Mutta ole rehellinen ne kyllä kaivaa ite totuuden esiin jos järjestelyyn yrittää vilungilla, huomaat yhden aukon älä käytä sitä.
01.12.2012 20:31
Jos JJ oli ryypännyt itsensä jalattomaksi eli filmi poikki niin moniko meistä samoin tehneenä voi sanoa muistavansa edellisen illan tapahtumat? Minä en ainakaan joten jos JJ oli perskännissä niin kulkupelin luovuttamista ei mitään takeita ja oliko tämä kaverus sitten täysin viaton? Lähtihän kaveri joko kännisen kyytiin tai ajoi itse oli lopputulos ihan sama.Minusta täytyy tyytyä oikeuden päätökseen tai anoa poikkeus lupa antaa Suomi.24:sen keskustelu palstan älämölö huuto äänestyksen päättää asiasta.
01.12.2012 19:55
18 / 21