Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. Luin tätä viestiketjua ja totesin ettet juuri hyödy näistä neuvoista mitä saat.Hanki apua mielenterveystoimistosta ,jos siellä on läheskään yhtä hyvä tyyppi mitä minulla oli kun otin alkoholisti vaimostani avioeron oltuamme yhdessä 28v. Muija jäi mulle vielä hyväksi ystäväksi vaikka teki minua kohtaan aivan kaiken mitä saattaa kuvitella jopa niin etten meinannut uskoa kun itte leuhki tekosillaan ,se oli henkistä väkivaltaa! Tiedäthän että ihastuminen ja rakastuminen (lyhytkin)on ihanaa,oletkohan jäänyt tunne koukkuun?Minä näen ettei sulla ole suurempaa huolta kunhan et saa horon mainetta. Kerro uudelle miehelle heti ensimmäisenä mitä ajettelet pitkistä suhteista koska silloin jää meidän Suomipoikien ajatukset heti siihen että voit olla kaveri pohjalla,äläkä missään nimessä etsi uutta kaveria tuolla iällä väkisin,se tulee sitten niin kyllä varmaan erotat vakkasi kannen.Sinä pohdit suhde juttuja ihan liikaa,pidä mieluummin hyvät ystävät elämässäsi ja hanki harrastuksia ei sinun tarvi seurustella kokoajan vain sen yhden k,,,pään takia,mitä suuresti ihmettelen miksi voit ajatella korvata mennyttä aikaa,laskitko jonkunlaisen kiintiön tältä ajalta?. Ala elää äläkä höpötä niistä mies jutuista ,ole heti alussa rehellinen niin huomaat että ettet enää saa samaa viiden vuoden helvettiä,ja jätä ne yhden yön jutut vaikka miltä tuntuisi että pitää antaa jos ottaa,eise niin mene. Koeta jaksaa jonkun ajan päästä huomaat miten yksilö olet ja se on hieno tunne.Pärjäile!!!