Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla oli hiton siistin olonen nainen kainalossa koko tanssi illan ja homma meinas mennä kuusysiin mutta kun pikkupöksyt riisuttiin niin panikoin hajua ja sanoa möläytin (olin18v),että sullahan on karvat kasvanu reisien puristuksissa kun rappuharja(olivat yli 10cm pitkät),melkoinen irokeesi.En hävinnyt siinä mitää pääsin irti epämiellyttävästä tilanteesta ja muija sai elämänsä eka kerraan kuulla ettei haise sillile vaan urealle+sienitulehdukselle.Tämä kertomani on totta ja se nainen hoitaa nyt hygieniansa kunnolla,sain myöhemmin kiitokset,kun sen aiemmatkin hoidot oli aina karannu ja se oli puristellu läskejaan että ne syynä.(175/62) eli ihan ookoo.
07.02.2013 23:05
Minä hoidin oman poikani yksin vaikkakin oli vaimo. Elikkäs kun tultiin laitokseta päätettiin sanoa ei kertakäyttö vaipoille joten ostih kangaspakan ja ommeltiin vaippat jotka minä pesin aina käsipyykkinä. Sitten yöllä lapsi heräsi otin kakka pissi vaipat jatein putsauksen,laitoin kuivat takas jonka jälkeen otin mamin tissin pyyhkäisin pikkulapulla nännin putsiin ja imetin poikani. Myös kaikki sisä leikit kasvun tarkailu ja kirjaaminen sekä yleensä kaikki ulkoilut hoidin minä .Vaimo ei edes herännyt yöllä tapahtumiin vaan kyseli aamulla kahvipöydässä jossa oli usei n itse paitsamaani ohrarieskaa tai muuta aamupalaa,se siis otti kysymällä selvää mitä yöllä tapahtui.Sitä kesti noin vähän yli kolme vuotta,tuota ihanaa aikaa. lapseni kärsi yhden keuhkoputken tulehduksen ja oli sairaalassa pari yötä ja tietysti hampaat valvotti jonkun verran.Pääsin siis olemaan lähes kiukuttoman ja terveen lapsen kanssa+hoidin samalla päivittäin vähän nuorempaa poikaa 7kk. Olin saanut työkyvyttömyys eläkkeen jo aiemmin joten mulla oli aikaa,ja sen käytin siten mistä työtä tekevät vain näkevät unta,,,, kasvatin lastani ja kehun että tuli hyvä käytöksinen nuori mies,ei juo ei polta ja ei kyllä kiroile kun asiasta.Koeta jaksaa ja hommaa lomaa jos voit siten olla lastesi kanssa,tätä aikaa ei saa takaisin,ota vaikka todisteet videolle.Jatkoja!
02.02.2013 20:41
Me saatiin kirja johon voi laittaa synttäri kuvat+vieraat kirjoitteli omiaan.Kun sai sen 18v. päivänään,sanoi pitävänsä sen ajan tasalla.
30.01.2013 20:54
Mulla meni pankin konkurssista johtuen isohko laina (70)+muutama osamaksu luottotietoihin kun vaadittiin maksamaan kahden viikon kuluessa? Uudenpankin joka söi sen pienen kyläpankin(SP) sovin puhelimitse tulevani pankkiin tekemään uuden diilin(sampo-pankki,silloin postipankki)pankinjohtajan kanssa,mutta kun soitin että olisisin tulossa niin johtaja sanoi ettei onnistu ,oli luottopäällikkö kieltänyt ja lyönyt vielä 30t korkoa. monen kiemuran kautta pääsin velkasevitykseen ja täytin kuulemma ehdot, siinä meni 5v tasan ja 1-2v jotain turvaaika mutta sain pienillä noin 38e kuukausimaksuilla viidessä vuodessa eroon koko paskasta,ja tunne oli helpottunut kun sain dokumentin käteen että luottotiedot OK,Se siis on kiini siitä onko itse tahahallaan tehnyt velan,mutta ei minustakaan yrittäjää pitäisi panna hyllylle vaan jos uusi liike suunnitelma niin eiku ukko yrittämään ja entinen lafka ei saa siinä kummitella.Nyt jos koskaan valtion pitäisi antaa virheet anteeksi eikä tukea kokonaisia valtiota verorahoilla.
24.01.2013 04:08
Tuplaa tai uusi se varoventiili,koska voi olla kuten minulla joka laitatin kuumavesi varaajaan 10 baarin varoventiilin mutta se antaa vettä läpi lattiakaivoon putken kautta jo 4,5baarin paineella.Ei siis ainakaan räjähdä,mutta rahaa virtaa turhaan,eli ei testaamatta tiedä onko uusikaan kunnossa,entä jos sulla on päinvastainen toiminto,eli ei laukekkaan? Ja laita pannu huoneeseen palovaroitin joka hälyttää esim. makkarissa(yhteen kytketty varoitin ketju),sekä sprinkleri joka sammuttaa vain pannuhuoneen. Esittele pannuhuone vaimollesi niin kyllä se siitä .
22.01.2013 07:11
Siisti kärry vaan onko huollot tehty ? Ittekkin pidän kyseisestä autosta,mutta joskus on sattunut auto jolla ajettu Metsuri teräketjuöljyillä.En vaitä etteikö autosi ole hyvä soipa peli..
15.01.2013 19:11
Ihan normaalia tänä päivänä,kaikki puhuu tuosta asiasta.Muutama aika sitten tekivät vesimittari testauksen ja tulos oli se että täysin oikein ei mennyt litramäärät yhdelläkään mittarilla. Herää kysymys kuka puolueeton tarkastaja ne muka käy esim. vuokrakämpissä tarkastamassa??
01.12.2012 20:39
Minä sovin asian velkaneuvojan kanssa joka saa perinnän seis jotta pääset velka saneeraukseen eli minä maksoin viis vuotta joka kuukausi pienen summan. Kaikkiaan en joutunut maksamaan lähellekkään velkojani kokonaan vaan ne meni vanhoiksi velkajärjestelyssä,jos olet kelvollinen saneeraukseen niin älä munaa tekemällä sen aikana mitään mikä ei ole paperilla sovittu nimittäin jos mokaat et enää ikinä saneeraukseen. Suosittelen suoraveloitusta koska silloin moka on pankin jos tulee pankkilakko ym.selainen mihin et voi vaikuttaa, ja nopeasti ja kivuttomasti se viis vuotta menee,on se kertamaksu kuukaudessa säädetty sinulle sopivaksi ja voi sitä ilon päivää kun se loppuu. Mutta ole rehellinen ne kyllä kaivaa ite totuuden esiin jos järjestelyyn yrittää vilungilla, huomaat yhden aukon älä käytä sitä.
01.12.2012 20:31
Jos JJ oli ryypännyt itsensä jalattomaksi eli filmi poikki niin moniko meistä samoin tehneenä voi sanoa muistavansa edellisen illan tapahtumat? Minä en ainakaan joten jos JJ oli perskännissä niin kulkupelin luovuttamista ei mitään takeita ja oliko tämä kaverus sitten täysin viaton? Lähtihän kaveri joko kännisen kyytiin tai ajoi itse oli lopputulos ihan sama.Minusta täytyy tyytyä oikeuden päätökseen tai anoa poikkeus lupa antaa Suomi.24:sen keskustelu palstan älämölö huuto äänestyksen päättää asiasta.
01.12.2012 19:55
Meilläpäin aivan sama juttu kuin aloittajalla,lisäisin vielä nämä rullasuksien kanssa viutojat. Ajoin kerran suksen kärrjenpäälle ihan vahingossa kun oli autoja tulossa vastaan ja olin kiinni keskiviivassa. Myös meillä on tuliterä kevyenliikenteen väylä vieressä,mutta ei ne käytä sitä.Siihen vetosin ja vastaan tulevaan liikenteeseen niin sai pitää hiihtäjä omana vahinkonaan suksensa.
28.11.2012 10:18
Aloittaja varmaan tarkoittaa että menee luottamus.Okei menee se jos äijäkin poraa uutta reikää kun ei jaksa samalla pilkkiä,eikä se immenkalvo ole niin vain korjattavissa.Itse asiassa moniko nainen on kyseisen kalvon edes nähnyt??,saati sitten miehet.No sen nyt ymmärtää että jos toinen pettää ja toinen alkaa etsiä merkkejä mahdollisesta uudesta tempauksesta jatkuvasti niin siitä ei tule kun riitaa joka ei varmana lopu minkäänlaisen avioliitto neuvojan tai kamujen avulla. Minusta koko tämä koko keskustelu on aivan turhaa,koska kaikki kuitenkin ovat erilaisia ja tekevät vaikka pappisvalan/nunnan tai rupeaavat munkikksi,silti kaikki voi mennä päin p.......ttä molemmin puolin,joten jatketaan vaan tappelua tai erotaan ja yritetään uudestaan.Jatkoja.
22.11.2012 22:03
Olen soittanut Itellaan yksityis asiakkaana että yritys puolelle että kun noudat paketin tavan postikonttorista niin henkkarit pitäisi riittää,mutta ne ottavat mustekynällä paperille sille nouto lapulle sinun täydet osoittee ja sos.turva tunnuksen kokonaisena ja se lappu on kaikkien saatavilla(siis pitkäkyntinen) paikalliselta postikonttorilta tai sen roskiksesta,miten pitkään ne nyt turvakseen niitä säilyttävät.Olen myös laittanut kaksi kertaa itellaan sähköpostia,vastaus että postit saa kerätä oman henkilötieto rekisterin omaksi turvakseen ,ja puhelimessa sanottiin Smart palvelun olevan vaihtoehto postikonttorille. Postin toiminta on nyt kuulemma sujuvampaa kun ei tarvita omassa perheessä esim.valtakirjoja ,kun paketin saa koodilla kuka vaan.Eihän kaikki postikonttorit toimi leväperäisesti mutta nekin joutuvat luottamaan väliaikaisiin työntekijöihin ja kesäapulaisiin jotka voi kerätä aikamoisen tiedoston esim. myyvät jollekkin venkulalle,niin maksaja olet sinä eikä kukaan muu.
17.11.2012 13:11
Ei missään nimessä eikä Herranrauhassa saa mennä varattuun pöytään,kas kun eivät kulkeneet telttatuolit kainalossa etsimässä josko ihan lautasesn kokonen pöydän nurkka löytyisi. Olen joskus ruokaillut tapahtumassa jossa ei pöytä tai minun tapauksessa vieruskumppania voinut valita,tyyppi oli kyynärät levällään ja "lanasi"suuhunsa kaiken minkä sai kiinni.Oli todella mielenkiintoista nähdä Neadherdaalin aterioivan,odotin ruuan päälle röyhtäisyä tai kipakkaa pierua mutta se puoli ei tuntunut luontuvan aivankuin evoluutio olisi sittenki hieman vaikuttanut tähän yksilöön.
10.11.2012 13:40
Eräs nuori neito laittoi leveää ja sitä paksumpaa elmu-kelmua ikkunoiden sisäpuolelle,reunat nappasi kiinni ittekseen. En nyt muista käyttikö hän kiinnitykseen kirkasta teippiä lisäksi, mutta ajankanssa tehty siisti työ ja lopuksi vielä kiristi kelmun hiusten kuivaajalla lämmittämällä oli lopputulos ettei kelmua erottanut vieras ihminen ennen kun kerrottiin asiasta. Se siis meni myös pokien päälle ja oli ns.kolmaslasi siisti pysyi kiinni hyvin ja ikkuna oli vedoton.
04.11.2012 19:58
Luin tätä viestiketjua ja totesin ettet juuri hyödy näistä neuvoista mitä saat.Hanki apua mielenterveystoimistosta ,jos siellä on läheskään yhtä hyvä tyyppi mitä minulla oli kun otin alkoholisti vaimostani avioeron oltuamme yhdessä 28v. Muija jäi mulle vielä hyväksi ystäväksi vaikka teki minua kohtaan aivan kaiken mitä saattaa kuvitella jopa niin etten meinannut uskoa kun itte leuhki tekosillaan ,se oli henkistä väkivaltaa! Tiedäthän että ihastuminen ja rakastuminen (lyhytkin)on ihanaa,oletkohan jäänyt tunne koukkuun?Minä näen ettei sulla ole suurempaa huolta kunhan et saa horon mainetta. Kerro uudelle miehelle heti ensimmäisenä mitä ajettelet pitkistä suhteista koska silloin jää meidän Suomipoikien ajatukset heti siihen että voit olla kaveri pohjalla,äläkä missään nimessä etsi uutta kaveria tuolla iällä väkisin,se tulee sitten niin kyllä varmaan erotat vakkasi kannen.Sinä pohdit suhde juttuja ihan liikaa,pidä mieluummin hyvät ystävät elämässäsi ja hanki harrastuksia ei sinun tarvi seurustella kokoajan vain sen yhden k,,,pään takia,mitä suuresti ihmettelen miksi voit ajatella korvata mennyttä aikaa,laskitko jonkunlaisen kiintiön tältä ajalta?. Ala elää äläkä höpötä niistä mies jutuista ,ole heti alussa rehellinen niin huomaat että ettet enää saa samaa viiden vuoden helvettiä,ja jätä ne yhden yön jutut vaikka miltä tuntuisi että pitää antaa jos ottaa,eise niin mene. Koeta jaksaa jonkun ajan päästä huomaat miten yksilö olet ja se on hieno tunne.Pärjäile!!!
31.10.2012 13:16
Minun sisko asui työpaikkansa omistamassa tasakattoisessa talossa,joka oli tehty todella hyvin ja ammattimaisesti,silti sai ainakin pari kertaa vuodessa kutsua kattomiehet korjaamaan milloin mitäkin vuoto kohtaa. Esim. kerran myrsky tukki vedenpoiston joka oli kaksi kuukautta aiemmin putsattu tulevaa talvea ajatellen,siinä kävi niin että kattomiehet totesivat että kyllä vesi osaa mennä alaspäin ilman rännejäkin nyt se vain tuli välikatolle josta ne sen pumppasivat ja muuten kuivattivat sekä eristeet lensi pihamaalle.Lopputulos oli muutto toiseen asuntoon ja talo myyntiin puolella sen arvosta,yksi sen osti kaatoi tontilta puut möi ne samalle firmalle joka alunperin omisti talon sekä rakensi harjakaton ullakkoineen.Kertoi jälkeenpäin että sai talon lähes ilmaiseksi,sattui olemaan ammatiltaan pääsääntöisesti katto timpuri eli remppamies joka oli korjannut mainitun talon katon ennenkin.ELI ÄLKÄÄ OSTAKO TASAKATTOISTA,ellei tule harjakattoa kaupan päälle.
29.10.2012 18:58
Mulla oli Pontiakissa-apurungosta ruostununu etupyörän kiinnitykset irti ja alatukitanko,todella paksu rauta aivan katkennut milloin lie? Silti sain leiman vain rekisterivalosta tuli huomautus.Auto käyttäyityi niin että kun kaasutti niin mentiin tienpientareelle mutta jarrua peliin niin taas oltiin tiellä,ei uskallettu ajaa motarille vaan nilkutettiin kotia ja ostettiin toinen samanlainen josta tehtiin uusiajopeli,oli muuten unelma auto pitkällä matkalla 3,1 litranen kone vei noi8-10l kun ajeli pintakaasulla110km/h mikä tuntui olevan sen mielivauhti.
24.10.2012 14:56
Koko keskustelu muistuttaa sotatilaa,jossa osapuolet ovat mielestään oikeassa omissa neuvoissaan.Toiset on eronneet ystävinä toiset tapellen,joten miten muka osaatte neuvoa täysin tuntematonta?
12.10.2012 13:10
Ystävyys muuttuu rakkaudeksi,parisuhde arjeksi. Ei voi tietää makua ennen kuin nuolaisee,se voi olla miten vain.Olisko sopimus koe ajasta? Mulla ex-kaverina lopun elämäni,liitto ei sopinut meille mutta teillä tilanne päinvastoin,PUHUKAA!!
10.10.2012 20:34
Todellisuudessa kauppa reissu kestää aika kauan ennen kuin löydät 100% suomalaisen ostoskorin,täynnä kotimaista. Kun menet kotia ja tutkit ostoksesi tarkemmin niin melko varmaan huomaat että raakaaine onkin käynyt pitkän ulkomaan reissun tai vain osa on kotimaista,eli et voi olla satavarma mistään jos et ala soittelemaan firmoihin ja kysy miten on asian laita,ja nehän ne sulle varmaan mitään kertoo eihän ne tiedä edes lapsityövoimasta.Läheskään kaikki ostoksesi ei edes kasva suomessa,ryyppää vaikka suomi kahvit. Minä muuten yritän ostaa suomalaista aina!!!
10.10.2012 20:18
18 / 20