Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

178

1. SimsGuru+Graham+kirjoitti+äänestyskäytäntöä+koskien:+"And+yes,+#1+is+the+pack+you+want+the+most.+Rank+them+in+order+of+most+to+least+wanted+:)"(Suora+suomennos:+Ja+kyllä,+#1+on+pack+jota+haluat+eniten.+Arvostele+ne+[vaihtoehdot]+järjestyksessä+eniten+halutusta+vähiten+haluttuun.+//+keskustelu+löytyy+mm:+http://forums.thesims.com/en_US/discussion/915385/welcome-lets-get-to-work)Olisiko+ollut+hyvä+ajatus+kertoa+äänestäjille+asiasta+jo+ENNEN+kuin+he+ehtivät+äänestää?+Minusta+olisi+ollut.+Todella+moni+-+minä+mukaan+lukien+-+äänesti+täsmälleen++päinvastaista+kuin+mitä+olisi+todellisuudessa+halunnut.+Heikko+äänestysmenettelyn+selostus+tietenkin+vahvistaa+käsitykseni+EA:n+käyttämästä+viestintämallista+ja+toiminnasta+yleensäkin.Keskimäärin+se,+mikä+alkaa+huonosti+päättyy+vielä+huonommin,+joten+seuraavassa+äänestysvaiheessa+kannattaa+luultavasti+olla+tarkkana.+Hyväksi+puoleksi+asiassa+lasken+mm.+että+aikaisemmatkin+stuff+packit+ovat+olleet+suhteellisen+mitäänsanomattomia+-+ainakin+minun+rankingissani+-+joten+paljoa+ei+luultavasti+ole+menetetty.+Siis+vielä.
  2. "eli+oisko+kokemuksia+sims+4+pelaamisesta+Windows+8.1+(hp,+läppärillä)??+voiko+peli+edes+toimia+tämmöisellä+koneella..?+kun+sain+sen+pelin+lahjaks..+kiitos+jos+vastaat"Vastaan,+mutta+en+itse+pelaa+läppärillä,+joten+ei+ehkä+kannata+lukea+pitemmälle.+Seuraava+selonteko+on+lähinnä+mielipide+eikä+mikään+ehdoton+totuus.Mielestäni+on+useita+tapoja+ratkaista+asia+ja+niille+vielä+muunnelmat.Muutama+tapa:1)+Vertaa+koneen+teknisiä+tietoja+TS4:n+laitevaatimuksiin+ja+päättele+niiden+perusteella+kannattaako+kokeilla.Tässä+olisi+järkeä+monesta+syystä.2)+Kokeile,+eli+lataa+peli+koneelle+ja+katso+toimiiko+se.Monesta+syystä+järjetön+tapa.+Vaikka+peli+aluksi+toimisikin,+ei+ole+varmuutta+kuinka+kauan.+Ellei+koneen+suorituskyky+riitä+pelin+'pyörittämiseen'+vaikeuksitta,+joku+sen+komponenteista+rasittuu,+kuumenee+ja+vahingoittuu+jossakin+vaiheessa,+vaikka+ei+välttämättä+heti.+Ilmiö+todennäköisesti+korostuu+jokaisen+ladattavan+lisäosan+ja+kamapaketin+myötä.+Ellei+kuitenkaan+ole+mitään+väliä+sillä+vahingoittuuko+kone,+voi+tuota+tietenkin+mainiosti+kokeilla.+Hyvällä+tuurilla+alimitoitettukin+laite+voi+toimia+pitkään+ennen+kuin+ongelmia+ilmenee.3)+Kerro+tietokoneen+tyyppi+asiantuntijalle+ja+kysy+riittääkö+se+Sims+4:n+pelaamiseen.+Hän+tarkistaa+luultavasti+asian+kohdan+1)+mukaan,+ellei+sitten+tiedä+asiaa+jo+suoralta+kädeltä.+Ellei+tämä+miellytä+tai+ole+mahdollista+jostakin+syystä,+voit+tietenkin+kokeeksi+kertoa+koneen+tiedot+täälläkin.Yleistä+asian+tiimoilta:+Kyllä+monet+pelaavat+Sims+4:ää+läppärillä.+Onhan+uudemmissa+sylimikroissa+tehoja+usein+enemmän+kuin+monessa+halvemmassa+pöytäkoneessa+eikä+Sims+4:n+perusversio+ole+mitenkään+erityisen+vaativa+tai+"raskas".+Tilanne+muuttuu+kuitenkin+jonkin+verran+aina+kun+pelaaja+latailee+lisäreitä+ja+uutta+asiakassisältöä+koneelleen.+Läppärien+tyypillisesti+yhdysrakenteiset+näytönohjaimet+esimerkiksi+eivät+ole+teknisesti+yhtä+helppoja+jäähdyttää+kuin+erilliset+tilavaan+ja+helposti+tuuletettavaan+väljään+koteloon+asennetut+erilliset+komponentit.+Prosuja+ja+näytönohjaimia+on+poltettu+paljon+Sims+3:lla+ja+palaa+niitä+vielä+nelostakin+pelattaessa.
  3. Kysymys+kuuluukin:Onko+teillä+ollut+samaa+ongelmaa?+-+ei+mulla.Oletteko+vaihtaneet+yhteensopivuutta?+-+en+ole.Jos+olette,+niin+minkä+windowsin+valitisitte+vai+otitteko+ehdotetut?+(pelaan+sitkeästi+windows+7:lla.+Kymppiin+menen+myöhemmin,+kun+on+hyvin+painavia+syitä+ja/tai+pakko.)Kiitokset+ja+kehut+huippuhienosta+ja+mielenkiintoisesta+kysymyksestä,+joka+oli+täsmennetty+ja+muotoiltu+niin,+että+siihen+oli+helppo+vastata.Uteliaana+teen+silti+pari+mahdollisesti+omituista+vastakysymystä.-+onko+Nraas+MC+tuttu+ja+mahdollisesti+käytössä?+(Itse+arvelen+sen+edelleen+hyväksi+pelin+toiminnan+vakauttajana+ja+ongelmien+paikantajana.)-+oletko+päivittänyt+esim.+Originin+kautta+viime+aikoina?+(Minä+en+päivitä+TS3:sta,+en+edes+kirjaudu+kolmosen+kanssa+pitääkseni+sen+mahdollisimman+kaukana+O:sta+luettuani+viime+vuonna+TS3:n+pelaajien+kokemuksia+joistakin+päivityksistä.+Originiin+turvaudun+kyllä+Sims+4:n+kanssa.+Itse+asiassa+päivitin+eilen+Originin+uuteen+versioon,+enkä+tänään+saanut+edes+tietokonetta+auki+ennen+käynnistyksen+korjausta.+Hassua+oli+minusta,+että+korjaus+poisti+viimeisen+Originin+päivityksen,+eikä+mitään+muuta.+Sen+jälkeen+tietokone+käynnistyi+normaalisti.+En+ole+tutkinut+asiaa,+mutta+ei+tämä+ollut+ensimmäinen+kummallisuus+mainitun+myynti-,+palvelu-+ja+asiakasseurantaohjelman+kanssa,+johon+törmään.)