Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
unclefester
profiilit
unclefester
unclefester
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tinderissä+valitettavan+moni+naisista+kuuluu+johonkin+seuraavista+ryhmistä:
+-mainostaja+(joko+jonkun+törkysivun,+oman+instagram-tilinsä+tms)
+-transu
+-polyamoristi
+-ei+sanallakaan+kuvaile+itseään,+ja+usein+ei+ole+itsestään+edes+kuvaa+(kuvia+näillä+voi+silti+olla+esimerkiksi+kukkapuskista)
+-valehtelee+ikänsä+(helppo+sanoa,+kun+on+puolituttujakin+tullut+vastaan,+jotka+väittävät+olevansa+10+vuotta+nuorempia+kuin+ovat)
+-kuvailee+itseään+sanoilla+"Pikku+Myy"+tai+"tykkään+nauraa"+(voisiko+saada+vähän+omaperäisyyttä?++Noin+puolet+profiiliteksteistä+sisältää+toisen+tai+molemmat+noista)
+-aloittaa+profiilitekstinsä+sanoilla+"miksi+kutsutaan+alle+180+cm+miestä?+Kaveriksi"+(jos+mies+kirjoittaisi+"miksi+kutsutaan+yli+70+kg+naista?"+...)
Nuo+kun+karsii+pois,+niin++jää+jäljelle+1/15,+ennen+kuin+tarvitsee+oikeasti+alkaa+edes+miettiä.
11.08.2019 02:38
Jepjep,+mies+liioittelee+pituuttansa+8+cm,+niin+se+on+naiselle+katastrofi.+Nainen+vähättelee+painonsa+25+kg,+niin+mies+on+pikkuseikkoihin+takertuva.
19.03.2019 10:31
Näkevät.+Ainoa+keino+rajata+näkyvyyttä+on+maksaa+lisäominaisuuksista,+ja+valita,+että+profiilisi+näkevät+vain+ne,+joista+itse+olet+tykännyt.
19.03.2019 10:26
Iltalehdessä+oli+taannoin+jokin+tarina+"kolme+parasta+vinkkiä+miehillä+nettideittailuun".+En+muista,+mitä+ne+vinkit+olivat,+mutta+mielestäni+koko+juttu+olisi+pitänyt+korvata+tiivistelmällä:
1)+ole+pitkä
2)+ole+komea
3)+rikas+ei+tarvitse+olla,+mutta+älä+ole+köyhä
Sellaista+se+on,+se+nettideittailu.
09.11.2018 20:59
Tai+ehkä+niissä+kuvissa+häiritsee+se,+että+nainen+etsii+seuraa+netistä,+mutta+kokee+kuitenkin+tarpeellisemmaksi+laittaa+kymmenen+kuvaa+koiransa+takapuolesta,+kuin+edes+yhden+kuvan+itsestään?
02.10.2018 19:02
Nojaah,+tällaisena+168+cm+hujoppina+sanon,+että+ei+haittaa+yhtään,+jos+nainen+on+10-15+cm+minua+pidempi.+Kunhan+"kookkaampi"+tässä+ei+tarkoita+sitä,+että+leveyssuunnassakin+päihittää+minut+huomattavasti.
30.09.2018 11:51
-Mahdollisuus+rajata+pois+pariskunnat,+polyt+ja+transut.+Käsite+"sukupuoli:+nainen"+tuntuu+olevan+monissa+sovelluksissa+aika+laajasti+tulkittu.
-Pakollinen+tieto:+lapsien+lukumäärä.
-Nainen+lähettää+ensimäisen+viestin.+Kuten+esim.+Bumble.+Tosin+ko.+sovellus+on+muutoin+aika+hanurista.
-Jos+ei+ole+aktiivinen,+niin+profiili+muuttuu+näkymättömäksi+parissa+viikossa.+Tämä+voi+tarkoittaa+sekä+kirjautumisia+että+lukeeko+viestinsä.+Jos+henkilö+jaksaa+kirjautua+sovellukseen+vain+noin+kerran+kuukaudessa+nopeasti+vilkaisemaan+tarjontaa,+niin+tällaisten+on+aika+turha+näkyä+niille,+jotka+jopa+aktiivisesti+etsivät+suhdetta+tms.
25.08.2018 17:16
Ensimmäinen+kysymys+aina,+kun+asia+ei+tekstistä+selviä:+ikäsi?
13.05.2018 14:56
Paitsi+jos+aloittaja+on+itse+kiinnostunut+bodaavista+naisista,+jotka+lähes+poikkeuksetta+sitten+ovat+kiinnostuneita+vain+ylipumpatuista+miehistä.
14.04.2018 11:12
Noita+treffi-ilmoituksia+aikoinaan+selatessani+tuli+vähän+sellainen+tunne,+että+naisilla+ei+oikein+muita+mielenkiinnon+kohteita+ole+kuin+kirjat,+matkustus,+tanssi+ja+kissat.+Kaksi+ensimmäistä+menee,+kaksi+jälkimmäistä+ei.+Ylipäänsä+suurimmalle+osalle+miehistä+taitaa+tuo+tanssi+olla+kiinnostavien+asioiden+listan+ulkopuolella.
14.04.2018 10:59
"Mutta+et+välttämättä+niiden+noin+kymmenen..."
Loistavasti+ohitit+koko+pointin,+että+kyseessä+ei+ole+vaatimuslista...+Mutta+ehkä+se+naisille+on+moinen,+kun+ihannekumppani+on+määritelty+silmien+väriä+myöten.
11.09.2017 12:37
"Et+enää+vaadi+mm.+asumaan+samassa+osassa+Suomea,+et+korkeakoulutusta+etkä+työssäkäyntiä.+Vaikkakaan+edelleenkään+ei+esim.+saa+olla+perusluterilainen+eikä+saman+ikäinen+kuin+sinä"
Minä+en+ole+koskaan+suhtautunut+noihin+vaatimuksina,+vaan+suuntaviivoina.+Ikä"kriteeri"+minulla+vielä+keväällä+tuossa+oli+25-45,+mutta+alkoi+ottaa+kupoliin+viisikymppisten+naisten+flirtit+siinä+määrin,+että+ihan+vinkiksi+pudotin+ikärajan+alemmas.+Ymmärsivät+vinkin.
Kyllä+minä+ilmeisesti+joidenkin+kriteeeihin+edelleen+sovin,+kun+aloitteellisiakin+ovat,+mutta+lopputulos+on+lähinnä+"käyttäjä+on+poistanut+profiilinsa,+tai+se+on+piilotettu".+Mutta+kunhan+tulee+täyteen+kuukausi+siitä,+kun+olen+treffien+puolella+viimeksi+viestin+kirjoittanut,+poistan+itseni+tuolta.+Eli+tällä+viikolla.
11.09.2017 07:51
"Tein+silloin+haun+deitissä+olennaisimmalla+osalla+sun+kriteereistäsi+naisille+(en+edes+kaikilla+kriteereillä),+ja+hakutuloksia+löytyi+0+kpl.+Joten+ei+ihme+jos+treffejä+on+harvakseltaan."
Mahtaa+johtua+siitä,+että+melkoinen+osa+naisista+jättää+nippelitiedot+täyttämättä+profiilissaan,+jolloin+hakukone+ei+moisia+noteeraa...
10.09.2017 23:40
"En+puhua+pälpätä+paljon,+musta+on+mahtavaa+kuunnella+ja+koettaa+ymmärtää+toisen+näkökulmia+ja+käsitystä+maailmasta."
Jos+tämä+johtaa+siihen,+että+mies+joutuu+väkisin+keksimään+jotakin+puhuttavaa,+niin+voi+helposti+jäädä+kuva+"onpas+tylsä+nainen".+Tosin+mistäpä+minä+tietäisin,+edellisistä+treffeistäni+on+jo+hieman+päälle+kuusi+vuotta...
08.09.2017 05:17
Ikäsi+on?
07.09.2017 21:25
"jos+jokin+ulkonäön+osa-alue+on+kovin+tärkeä"
Kuten+naisten+pakkomielle+miehen+pituuteen?
31.08.2017 07:36
1:+Lapsia+->+ei+jatkoon
2:+Uskovainen+->+ei+jatkoon
3:+Aivan+liikaa+ikäeroa
4:+Olen+tainnut+joskus+sanoa,+etten+kykene+suhtautumaan+vakavasti+naisiin,+joilla+on+rakenne-/tekokynnet+->+ei+jatkoon.
Onneksi+on+terveet+kädet!
16.08.2017 19:02
50+kymppinen+=+500+vuotta.+Aika+rapeaa+lihaa.
06.08.2017 08:52
"eli+30-35v+miehetkin+kelpuuttavat+vain+sen+20-25v+naisen,+eikä+edes+harkita+omanikäistä"
Jep,+ja+naiset+omasta+pituudestaan+riippumatta+hakevat+vain+pitkää+miestä.+Saman+mittaiset+tai+lyhyemmät+ei+kelpaa.+Miehet+sitä,+naiset+tätä...
04.06.2017 12:32
Katsoinpa+tuossa+pikaisesti,+minkälaisia+kriteerejä+"ihannekumppanille"+naiset+ovat+treffien+puolella+laittaneet.+Valitsin+satunnaisesti+30+profiilia+hakuehdoilla:+nainen,+ikä+25-35+vuotta,+pituus+150-160+cm,+ei+lapsia,+tupakoi+korkeintaan+satunnaisesti,+ja+harrastaa+liikuntaa+vähintään+satunnaisesti.+
Hieman+alle+puolet+eivät+olleet+määritelleet+ihannekumppanille+kuin+korkeintaan+ikähaarukan,+parin+henkilön+tapauksessa+ihannekumppani+oli+vähintään+sentin+pidempi+kuin+nainen+itse,+ja+lopuissa+ihannekumppani+oli+vähintään+170+-180+cm.
Mutta...+Mielestäni+tässä+otoksessa+itsessään+on+vinouma.+Treffipalstoille+tuppaa+kertymään+voittopuolisesti+henkilöitä,+joilla+on,+sanottakoon+hankaluuksia,+pariutua+muutoin.+Joten+sanoisin,+että+tuo+mainitsemani+"Noin+95+%+naisista+lopettaa+lukemisen+tuohon+faktaan"+koskee+lähinnä+treffipalstoilla+pyörivää+porukkaa.
Ja+loppuun+sanottakoon,+että+olen+itsekin+aika+nirso.+Hankalia+naisia+en+siedä.+:D
02.06.2017 20:32
1 / 2