Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sohotrightnow
profiilit
Sohotrightnow
Sohotrightnow
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
37
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oi,+että,+herra+Neuvojatässä!+
Mun+mielestä+oli+todella+hyviä+vinkkejä+ja+ihailen+tapaa,+jolla+paneuduit+asiaan,+pohtien+sitä+monelta+taholta.++Kiitos,+etenkin+huomiostasi,+että+kannattaa+muuttaa+hieman+katsantokantaa+seksuaalisesti+aktiivisista+naisista,+kun+kerran+seksiseura+kuitenkin+kelpaisi.
04.04.2019 20:47
Höh,+hyvä+aloitus+jäänyt+tyystin+paitsioon.+:(+
Eikö+kellään+oo+antaa+mielipidettä+asiaan?+
Löylykauhaneuvot+osaan+jo+ulkoa,+niitä+en+tarvitse.
03.04.2019 22:24
Raivoisat?+:D
Sun+tulkinnat+kertoo+ainoastaan+sun+mielenmaisemasta.
Tää+keskustelu+on+kovasti+samanlainen+kuin+ne+joissa+homosaatiota+pelkäävät+kuitenkin+mässäilevät+todella+rivoilla+kuvauksilla+siitä+mitä+homoseksi+on+heidän+päässään.
Jos+aborttia+täytyy+kutsua+lapsen+tappamiseksi+niin+ei+sekään+mua+hirveemmin+kiristä.+
Toivottaisin+kaikkea+hyvää,+jos+uskoisin+että+siitä+ois+mitään+hyötyä.+Vihaajat+vihaa.
18.07.2017 05:47
Kun+ei+kaduta+eikä+hävetä,+niin+se+on+aivan+sama+mitä+muut+on+mieltä.
On+typeryyttä+yrittää+sanoa+solumöykkyä+lapseksi,+mutta+ihan+miten+tykkäät.
17.07.2017 23:03
Saipa+tästäkin+hyvät+naurut,+kun+ei+usko+turhaan+niin+ei+paljon+piinaa+kuinka+paljon+sukusoluja+on+tappanut+:D
17.07.2017 16:54
Mainiota!+:,D
Kyllä+yhtäkkiä+kirkastui+usko+tämänkin+pakanan+sisimpään!
05.07.2017 12:09
Voi+ei!
En+ole+koskaan+kuullutkaan+että+ylipainolla+voisi+olla+terveysvaikutuksia!+Kiitos+kun+valistat+mua!+
*urpo*
01.07.2017 19:47
Myös+elämä+aiheuttaa+syöpiä,+ei+liity+siihen+onko+haluttava+vai+ei.+
Miksi+tää+on+nyt+ongelma+että+oon+ihastunut+lihavaan+mieheen?+Ettehän+te+edes+tiedä+vaikka+mäkin+olisin+sellainen+etten+omin+avuin+pääse+sängystä.
30.06.2017 09:18
Hieno+yleistys,+hermanni!+
Kaikissa+meissä+on+jonkinlainen+henkinen+puoli,+mut+älä+nyt+sentään+sekoita+sitä+ettei+usko+eikä+tunnusta+mitään+jumalaa+siihen+että+palvoisi+jotain+yksisarviskulttia.+Joku+ateisti+saattaa+tietty+haksahtaa+wiccailemaan+tai+mitä+ikinä,+muttei+varmasti+ole+yleinen+trendi.
28.06.2017 07:20
Lämmin+tunteesi+tekee+susta+mun+silmissä+kauniin,+ehkä+myös+kaipauksesi+kohde+ajattelee+näin.+Älä+vähättele+itseäsi,+hirviön+sydän+voi+olla+vilpittömin+kaikista!
27.06.2017 19:43
Auton+vaihtaisin+taatusti+
Miestä+parempaa+tuskin+on
26.06.2017 17:00
Vois+kyllä+luulla+et+syöpä+on+ihmiskehon+syöpä+:D
Ja+onhan+sillä+vatsalihakset+tietenkin,+siinä+päällä+on+vaan+komea+kumpu+:)
26.06.2017 16:52
Mä+olen+nainen,+syntynyt+naiseksi+mitä+vehkeisiin+tulee+mutta+kyllä+mä+tunnistan+oman+käyttäytymiseni+olevan+hyvin+pitkälle+sosiaalinen+ilmiö+ja+käyn+miesten+vessassa+aina+kun+jollain+NAISELLA+kestää+vitullisen+kauan+tukkia+naisten+hyyskän+istuinrengasta+vessapaperilla+ettei+vain+sain+jotain+mielikuvituksekasta+hyppykuppaa.+:P+
Nimimerkki+kusekotonas+ei+nyt+saa+multa+YHTÄÄN+naisten+välistä+solidaarisuutta
25.06.2017 16:09
:'D
Kun+se+on+se+ihminen+ihran+alla,+lisäksi+hyvin+viriili+ja+kyvykäs+laardeineen
25.06.2017 13:34
Multakin+jäi+paneminen+väliin,+vaikka+yritys+oli+kova.+Sen+sijaan+oli+aika+kivaa+sormi-+ja+kielileikkiä+kuitenkin.+:)+tuskin+tuli+tauteja,+mä+kyllä+tulin.
25.06.2017 11:16
Ihan+päinperseinen+aloitus.+
Ulkonäöllä+ei+oo+mulle+mitään+väliä+jos+mies+on+rennon+itsevarma+ja+kantaa+itsensä+kunnialla.+Juuri+nyt+yks+keskivartalolihava+setämies+(mua+10+vuotta+vanhempi)+pitää+mua+täysin+talutusnuorassa+estottomalla+seksuaalisuudellaan.+On+ihanaa+miten+hän+mua+himoitsee+eikä+pelkää+näyttää+sitä.
Ne+rantaleijonat+ja+Robinin+kaltaiset+kiiltokuvapojat+tietää+olevansa+hyvännäköisiä+ja+ylpeilee+sillä,+ei+jatkoon+millään+mittarilla.
25.06.2017 11:13
Huomenta,+lemmikkini
Älä+kiirehdi+keittiöön,+täällä+sängyssäkin+olisi+jotain+syömistä+;)
22.06.2017 05:59
Okei,+en+tiennyt+tuota+enkä+usko+et+pystyisin+suhtautumaan+ihmiseen+vain+mun+nautinnon+välineenä
21.06.2017 17:04
No+miksei,+tosin+en+käyttäis+noita+sanoja+:D
20.06.2017 20:58
Mulla+on+yleensä+ollut+juttu+sopusuhtaisiin,+mut+pitkähiuksisiin+miehiin.+Näistä+nyt+toi+nallukka+oli+vaikuttavin+:)
19.06.2017 21:48
1 / 2