Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
demeter1
profiilit
demeter1
demeter1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaha.+Että+eliittipuolue.+En+tiennytkään.+Ihmettelinkin+missä+välissä+ne+5000+nimeä+puolueen+perustamiseksi+on+kerätty.+Jokin+uusi+laki+varmaan..))
10.06.2016 19:53
En+ole+persu,+vaikka+persua+äänestin+eduskuntaan,+ehdokkaan+vanhan+taloustietämyksen+vuoksi.+
Protestipuolueen+(persut)+ikä+on+lyhyt,+mutta+en+usko,+että+persut+vasemmistoliittoon+menevät.+Siirtyvät+ehkä+nukkuviin+tai+sitten+Paavon+(Väyrysen)+leiriin.+Sehän+ilmeisesti+kannattaa+eroa+EU:ista.
Li+Andersson+on+fiksu+ja+karismaattinen.+On+vain+vaikea+nähdä+miten+Vasemmistoliitto+eroaisi+Vihreistä,+jotka+näyttävät+hekin+olevan+kovasti+"köyhien+asialla".
10.06.2016 18:02
Sininen+on+kieltämättä+vähän+kova+väri.+Mutta+hyvä+huomio.+Tunnen+itsekin+kovettuneeni+ja+ihmettelen+jäänköhän+minä+tämmöiseksi..))
10.06.2016 17:21
Jaa,+siivojaparka.+Omalla+äänellämme+kai+me+kaikki+täällä+puhumme+ja+yksi+kuulee+yhtä+toinen+toista.+Vaan+mitä+välii+?
10.06.2016 17:16
Omallani+kirjoitan+ja+tästä+lähin+kirjoitan+sinisenä.+Toinen+kirjoittaja+neuvoi+miten+sinisenä+pysytään+ja+minähän+olen+hyvä+oppimaan..))+Linkityskin+alkaa+sujua+muutaman+vuoden+yrittämisen+jälkeen.
Odottele+vain+niin+kohta+tulen+-+tai+menen+-+linkittämään+musiikkia.+Mulla+on+jo+muutama+kappale+mielessä.+Odotellessa+voisit+linkittää+itsellesi+vaikkapa+Jari+Sillanpään++Holy+driverin+ja+J+Karjalaisen+Mennyt+mies.+Menoa+ja+meininkiä...
10.06.2016 17:08
Riimimonopoli+?+Luepas+hunksi+uudelleen+tuo+alkuriimi+ja+sovita+itseesi:
"sinun+teitäsi+johdattaa+pakko".+Ja+olisit+vielä+pakottamassa+meitäkin..))
Pitäs+vähän+kunnioittaa+hei...
10.06.2016 16:41
Ruotsi+näyttää+uudistavan+lainsäädäntöään+aika+rivakasti+verrattuna+meidän+lainsäätäjiin.+Vuosikaudet+täällä+itkettiin+sitäkin,+että+mieslesket+eivät+saa+eläkettä,+nyt+he+mielestäni+saavat.+Kuitenkin+naiset+ovat+olleet+tasavertaisina+perheen+elättäjinä+vuosikymmenet+meillä.
Mutta+hyvä+tuuri+sinulla,+että+pääsit+nauttimaan+leskeneläkettä+edes+tuon+ajan.
Meillä+kai+on+katsottu,+että+leskien+-+myös+eronneiden+-+toimeentulo+taataan+erilaisten++tukien+kautta,+maksajina+KELA+ja+sossu.
10.06.2016 16:13
Puolisoni+on+ortodoksi,+minä+en.++Itse+asiassa+en+ole+varma+tuosta,+miten+ortodoksit+suhtautuvat+eronneen/lesken+avioliittoon.+Meille+kyllä+itse+arkkimandriitta+suositti+avioliittoa,+lempeästi+ja+ystävällisesti+tosin,+kun+olimme+talkoolaisina+Valamossa+ja+asuimme+samassa+huoneessa.
Sitä+pitikin+sinulta+kysymäni,+eivätkö+VT+ja+UT+suhtaudu+hiukan+eri+tavoin+lesken/eronneen+uudelleen+avioitumiseen+?+En+ole+kerennyt+tarkistaa+asiaa,+mutta+muistelen,+että+Jeesus+oli+tiukempi+tässä.
10.06.2016 15:45
Oma+riimisi,+Paloma+?+Hieno+kuin+mikä+ja+niin+tosi.+Just+tänään+puhuttiin+puolison+kanssa+elämänkulusta.+Kun+on+mielestään+jotakin+oppinut+ja+raskaimman+kautta,+sillä+ei+ole+välttämättä+merkitystä+muille.+
Mutta+että+on+vapautunut+pakosta+ja+valmis+ottamaan+sakot.+Siinä+on+jotakin+uljasta...
10.06.2016 15:19
Olen+ymmärtänyt,+että+Ruotsissa+ei+tunneta+eikä+makseta+leskeneläkettä,+siivoojaparka.+Ainakin+kälyni+valittaa+siitä.
Tuossa+avoliitto/avioliitto-kysymyksessä+olen+osittain+Paloman+linjoilla+kun+ajattelen,+että+omat+tekemiseni+tai+tekemättä+jättämiseni+vaikuttavat+jossain+määrin+myös+läheisiin.++Naiminsiin+mennessä+sitä+kuvitteli,+että+kyseessä+on+vain+kahden+kauppa,+mutta+tänä+päivänä+näkee,+että+päätös+koskettaa+aina+isompaa+joukkoa+kuin+kuvitteli.+
Mutta+ihan+noin+periaatteessa+ajattelen,+että+avioliittoon+mennään+vain+kerran.+
Toinen+kerta+tuntuu+jo+ylimitoitetulta..))
10.06.2016 14:53
Kannatan+siirtymistä+yhteen+ännään.+Jos+tuote+merkittäisiin+Finmadena+eikä+se+tarkoittaisi+hienosti+tehtyä+?+Finjävelkin+saisi+uuden+positiivisen+merkityksen.+
Hieno+jätkä+?+Finland,+hieno+maahan+meillä+on+jonkin...
10.06.2016 12:44
Aivan+hunksi.+Freud+ei+uskonut+Jesseen+päinvastoin+kuin+Jung.+Siksi+diggaan+häntä+enemmän.+Hän+ei+kieltänyt+Jesseä+ja+tutki+horoskooppeja.+Eri+tähtimerkkien+yhteensopivuutta.+Siltä+pohjalta+annan+sinulle+vinkin:+kiinnitä+erityistä+huomiota+Oinaisiin+ja+Härkiin.+Rajamerkkinä+sinulla+on+valinnanvaraa..))
Aforismisi+on+tällä+kertaa+rautaa.+Tosi+kuin+vesi.+Välinpitämätön+pärjää+missä+vain+ja+käy+vielä+vahvasta.
Lasku,+velka+elämälle,+on+vielä+osin+maksamatta.+Maksan+vähittäin,+kun+ei+ole+käteistä+niin+paljon..))
10.06.2016 12:11
Viisi+tuntia+?+Sulla+vaan+lenkit+pitenee,+vai+miten,+koti-kiusattu+?++Oma+pyöräilyni+taitaa+jäädä+vähäiseksi+tänäkin+kesänä.+Asioilla+käväisen+toisinaan.+8+kilsaa+taitaa+olla+pisin+reissu+tänä+kesänä.
Metsä+houkuttaa+nyt+enemmän.+Olettekos+ihmetelleet+sitä,+mitä+minä+ihmettelen+joka+vuosi+?+Kaikki+kukat+kukkivat+samaan+aikaan:+valkovuokko,+kielo,,+sireeni+ja+mikä+oudointa:+puolukka.+Se+kukki+jo+viikko+sitten.+Ancelina+mainitsi+juhannusruusun,+sekin+on+etuajassa+ja+eilen+näin+päivänkakkaroita+tien+varressa.+Se+on+tyypillisesti+kukkinut+vasta+heinäkuussa.
P.s.++Minäpä+pukeuduin+oikein+juhla-asuun+kun+tähän+ketjuun+tulin..))+Sinisenä++tässä.
Ainakin+vähän+aikaa...
08.06.2016 18:03
Kappas vain. Mutta näkyihän tuossa "oikea" koti-kiusattukin olevan paikalla, joten eiköhän viesti mene perille.
03.04.2016 15:42
Olisitpa mennyt Ateneumiin avajaispäivänä, koska se nyt olikaan ? Silloin sisäänpääsy oli ilmainen, eikä siellä ollut edes väkeä haitaksi asti.
Tuttuni hankki itselleen 59 euron hintaisen museokortin. Sillä pääse 200 suomalaiseen museoon ja se on voimassa vuoden ajan. Hänen ajatuksensa oli, että hän voisi pistäytyä Ateneumissa useammin, kun ei siellä jaksa tuntikausia olla samalla kertaa. Katsottavaa on niin paljon.
Näyttely on tosiaan upea ja japanilasta taidetta oli siellä enemmänkin.
03.04.2016 14:36
kiitos vain etukäteen keinutuolikyydistä, koti-kiusattu. Vai oletko palsta-kiusattu ? Sen verran olen ehtinyt palstaa vilkaista, että kovat on skabat välistä. Mutta ihan juhlan (=uuden ketjusi) kunniaksi tulen tänne sinisenä..)) Mulle tuo rekatun nimimerkin käyttö on ollut tavallisen hankalaa, mutta en nyt ehdi luetella kaikkia vaikeuksia mitä siinä on ollut.
Mutta tunnistettavuus on minulle kunnia-asia, siitä tahdon pitää kiinni.
Kaikkea hyvää sinne länsi-Suomeen. Prosessi, jossa sinäkin olet ollut mukana, on tällä hetkellä hyvässä mallissa...
03.04.2016 13:48
Olen selittänyt, että minullakin on ollut force majeure käyttää perinteistä nimmariani - tekniikka tökkii nääs - mutta aina olen ollut uskollinen tunnistettavuudelle. Puskista minua ei löydä..))
Huomasin kyllä, että viestini oli hiukan ristiriidassa sinun julistuksesi kanssa, mutta eikö se ole vain hyvä, että me alamaisesi rohkenemme asettaa joitakin teesejäsi kyseenalaisiksi ?..))
Kapinallinenhan se Jessekin oli. Tolkustakaan en luovu.
04.02.2016 12:40
Hieno puhe Niinistöltä taas. Linja maahanmuuttajiin on saanut tiukempia sävyjä, mikä mielestäni osoittaa vain sen, että presidenttimme on hyvin kartalla. Eikö ole viisasta arvioida kulloinkin käytössä olevat voimavarat ja nähdä mihin ne riittävät ? Ja nähdä myös se, että "pyrkimys hyvään voikin tuottaa kaikille pahaa".
Viittaus kansainvälisiin sopimuksiin oli myös rohkea veto. Niistähän me alamaisuuteen tottuneet suomalaiset pidämme kritiikittömästi kiinni, silloinkin kun meillä ei olisi siihen varaa.
Myös suomalaisten vahvuuksista muistutettiin taas: monilla tärkeillä elämänalueilla suomalaiset ovat maailmantilastoissa kärkipaikoilla. Vähintäinkin tolkun kansaa.
Tämän päivän HS:ssä oli Kirkon ulkomaanavun toiminnanjohtajan Jouni Hembergin kauhisteleva kannanotto Niinistön puheeseen. Se kauhistutti minua, joka olen aina pitänyt arvossa kristillistä etiikkaa. Jos se on noin sokeaa, kaikista realiteeteista piittaamatonta, sen sisältöä tulisi
vähintäinkin tarkistaa.
Ja jos presidentin puhe kohahduttaa, herättää keskustelua, se on ollut hyvä puhe. Enpä muista, että edellisen presidentin ainoakaan puhe olisi jäänyt mieleeni vai johtuuko se siitä, että nyt eletään toista aikaa...
04.02.2016 12:11
Sinä voisit tehdä oman tarinasi, kesivä. Olet taitava sanankäyttäjä ja riimittelyn mestari. Alkua odotellen..))
30.01.2016 09:21
"Päivää, olen uusi tällä palstalla. Ja kysyä kättelyssä kuinka te toiset olette tulleet tänne ja kuinka kauan te olette täällä olleet?"
Heh, myönnetään, e.s.p. "Väärin tultu"..))
Mutta kun tarkemmin muistelen, taisin minäkin ensin kuikuilla kulisseissa tovin, lukijana. Ja tuo "esittely" tuntui nyt vain luontevalta minulle. Muistaakseni vain yksi kirjoittaja näki jossakin sanavalinnassani mahtipontisuutta, muut olivat tosi kivoja ja kertoilivat itsestään ja palstailustaan - vai onko aika kullannut muistot ?
30.01.2016 09:13
341 / 342