Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
godless-
profiilit
godless-
godless-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jokos+kekek-kekek+olet+uskaltanut+erota+kirkosta,+vai+oletko+vieläkin+vain+pelkkä+kristillinen+ateisti,+ts.+"pseudoateisti"?+Ainoa+TODELLINEN+ATEISTI+on+nimenomaan+uskonnoton+ateisti.+Lopeta+tuo+oman+"ateismisi"+esille+tuominen,+jos+olet+vain+pelkkä+kristillinen+ateisti!+Pelle+:D
14.12.2018 01:12
Mites+pitkä+sulla+on?+;-)
10.10.2018 22:36
Mulla+on+18,5-senttinen.+Ja+mielelläni+työntäisin+sen+jonkun+ihanan+miehen+anaaliin+tai+suuhun.+Imisin+itsekin+mielelläni+kyrpää,+jos+saisi+sitä+joltain+itsensä+pituiselta+tai+vaikka+vieläkin+pidemmältä+;-)+t.+Ateistihomomies
22.09.2018 00:46
Pane+mun+kanssa.+T.+Gay,+jolta+löytyy+18,5-senttinen
17.04.2018 22:14
Oletko+kehitysvammainen?+Kuulostat+ihan+jälkeenjääneeltä.
20.06.2017 10:44
Henki+pois+vaan.+Pedofiilit+ovat+parantumattomia,+niin+heidät+pitäisi+suoraan+sanoen+vaikkapa+tappaa.+Tappaa+tai+viedä+kastroitavaksi.
18.06.2017 20:32
Miten+niin?+Ateismihan+on+virallisestikin+"jumalattomuutta",+eli+ATEISTEILTA+PUUTTUU+JUMALA.+Tai+sitten+en+vain+tajua,+mitä+tarkoitat,+sillä+olet+todennäköisesti+minua+älykkäämpi.+:)+Lue+sanojen.merkityksen+kommentti.
11.06.2017 13:39
Missä+minä+olen+muka+sanonut+fanittavani+homoutta?+Tyypillinen+hihhuli,+valehtelee+minkä+kerkeää,+ja+pettää+itseään.+Ja+olen+sitä+paitsi+älykkäämpi+kuin+yksikään+uskovainen.
11.06.2017 11:16
Ai+että+ateismi+on+jota+kuinkin+sama+kuin+"tyhjä",+"tyhjyys",+"olemattomuus"+tms.?+No+nimenomaan+ateismihan+on+sen+nimitys,+että+jumalusko+puuttuu,+Wikipediakin+sanoo+ateismin+olevan+lähinnä+vain+"jumalattomuutta".+Selitätkö+vähän+tarkemmin,+ehkä+olen+vähä-älyisempi+kuin+sinä,+joten+en+tajunnut.
11.06.2017 11:10
No+missä+niitä+sinun+älykkäitä+uskoviasi+sitten+oikein+on?+En+itse+ainakaan+tunne+yhtäkään+älykästä+uskovaa.
10.06.2017 22:29
Uskovaiset+ovat+mielestäni+vain+idiootteja,+jotka+elävät+itsepetoksen+turvin.+Usko+on+vain+itsepetosta,+irrationaalisuutta,+tyhmyyttä+ja+harhaisuutta.
10.06.2017 22:25
Älä+puhu+paskaa.+"Jeesus+oli+mielestäni+yksi+maailmanhistorian+älykkäimmistä+ihmisistä,+kun+ei+ole+helppoa+luoda+järjestelmä,+joka+tuottaa+hyvinvointia+vielä+parin+tuhannen+vuoden+päästäkin."+Mitäköhän+hyvinvointia+se+sinun+kristinuskosi+on+maailmalle+tuottanut?+Harhoja,+hengellistä+väkivaltaa,+irrationaalisuutta,+lasten+seksuaalista+hyväksikäyttöä,+ristiretket,+inkvisitio+jne.+Nekö+ovat+sitä+hyvinvointia?
10.06.2017 22:21
Ateismi+ei+ole+mikään+aate,+se+on+vain+yksinkertaisesti+sitä,+että+jumalusko+puuttuu.+Jonkin+sortin+suuntaus+se+kyllä+voi+olla+("suuntautunut+jumalattomuuteen").
10.06.2017 22:06
Milläs+meinasit+todistaa+sen,+että+maailma+olisi+muka+luotu?+Vaikka+toisaalta+hihhulien+älli+ei+riitä+ymmärtämään+sitä,+kuinka+luonto+on+syntynyt+ja+kehittynyt.+"Haitallisen+mutaation+seuraus",+haista+kuule+vittu,+ateistit+ovat+kuule+yli-ihmisiä+kaltaiseesi+paskaa+papattavaan+hihhuliin+verrattuna.+Huomaa+hyvin+hihhulien+halpamaisuuden+aloittajan+viestistä+ilmi+tullen.
10.06.2017 22:01
Niin+kai+me+ollaan.+Minäkin+olen+varmaan+laittanut+kyrpäni+pilalle,+kun+tunnin+olen+tässä+runkannut,+eikä+vieläkään+ole+tullut+orgasmia.+Minun+elämäni+on+ainakin+surullista.
05.06.2017 00:55
1 / 1