Liittovaltio
![]()
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Tässä on esimerkki ! " EU-viha ja totuus "
Mitä kommunisti-persu ja muuten kommunistisen-suomi asenteen omaava ajattelee sellaisista ihmisistä, jotka ovat sairaslo0100Tottakai EU:n Budjetin kasvattaminen on hyvä !
Tämä tarkoittaa luonnollisesti myös tasa-arvon kasvamista EU:n sisällä. Tietenkin alussa tulee eriarvoisuutta ja rahan j098Nyt saa tuulettaa Eläkööt Eläköö Eläkööt Euroopan
Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni 90% kannatus Euroopan unionille. Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni se on n398Miksi pitää jankuttaa Brexitiä ??
Koko Brexit perustui siihen, että euroopan unioni olisi hajonnut. Mutta näin ei käynyt ja sitä yritti oikein kunnon iso197Euroopan johtajat mielellään yhdessä.
Huomasin, että euroopan johtajat ovat mielellään yhdessä ja se on varmasti hyvä merkki ja tasa-arvon maailma ja se tarko595Persut on Ääri-kommunisteja
Hyvä, kun huomasit. Niillä ei ole kertaakaan ollut mitään todellista asiaa ja kuten näet, niiden valheita on kumonnut Un795SDP ja CDU Hallitukseen saksassa
Vaalien tulos alkaa näyttämään selvää Liittovaltiota Schultz ulkoministeriksi. Näkee suomen lehtien kommunismin uutisoin694Euroopan unioni on 28 maan liittouma
Euroopan unioni on 28 maan liittouma ja sen väkimäärä on kohta liki 600 miljoonaa ihmistä. Siis 600 miljoonan ihmisen t994Kuntalaiset jonottaa Leipää EU:n vika ?
Myllypuron leipäjono. On toki leipäjonoja tai ruuanjakelupisteitä ympäri tasavaltaa. Katsokaappa Myllypuron jakelupiste191Mitä on tulevaisuus ?
What is the future ? Kun tällä palstalla näkee monen juntin kirjoituksia ja tulee väkisin mieleen minkälainen käsitys ju1091Tarviiko Äänestää Enään EU vastaisuudesta ?
Se on Poijat Siinä. EU jäsenyys ei ollut virhe ja se taisi tulla nyt selväksi ! ! Nämä Oli myös EU vaalit !191Youtubella on tarjolla hyvää tietoa ja hyviä juttu
Miksi Juntit ei katso vaikka " Tapio on the move " Lento vlogeja. Tämä on hyvä ja totuudenmukainen kertomus Euroopasta j490Jos suomi olisi yhtiö !
Jos suomi olisi yhtiö ja sitä johdettaisiin yhtiömuotoisena laitoksena. Voisin taata ja alleviivata, että se olisi maail190Junteilla ei ole mitään todellista syytä vastustaa
Eiköhän se ole tullut jo kaikille tällä palstalla selväksi, että Junteilla ei ole mitään todellista syytä vastustaa Euro489Unkarin vaalit ja Orban lähtee vetään. . .
Unkarissa on vaalit nyt 2018 keväällä ja varmasti porukka pelkää äänestää EU:n vastaisia puolueita Schulzin puheiden jäl289Euroopan Unionin on otettava paikkansa.
USA on ihan hajalla, jopa sisällissodan partaalla. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201708192200337048_ul.shtml Merkel288United we stand strong !
United we stand strong european union ! Euroopan unionin uusi puheenjohtaja maa on aloittanut, Viro teki hyvän työn !488Lukekaa edes tämä.
Tänään taas ajattelin, että kyllä sekin vaan niin on, että jos joku tälläkin palstalla haukkuu jotakin ihmistä, niin yle288Persu vaihda agendaa, kuin soinni !
Persu vaihda agendaa ! EU vastaisuudestanne ei löydy sanomaa ! Olette epätoivoisesti yrittäneet vastustaa EU ja sen ohje087Onko Tämä perustelu erota EU:sta ? ? ?
Miettikää ja katsokaa tätäkin kirjoitusta ? ONKO TÄMÄ PERUSTELU EROTA EU:sta ? ? ? Tämän on Tehnyt pikku pomo Persuista287