Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Joulu Galluppi !
Miten maistuisi Joulu Galluppi. Saako uskova ostaa joululahjoja? Kyllä vai ei?13173Onko sinulla mahdollisuus Puhdistua synneistä ? Siis tehdä Parannus synneistä ?
Mitä sano Pyhä Raamattu , sinulle tai Jumala sen kautta sinulle ? Puhuuko Hän yhtään sinulle ?? Toinen vaihtoehto on ra28173Suomen kansa olette elännyt synnissä ja Tuomio on tulossa.
Mitä sanotte puolustuksi ? Olisko aika alka vihoviimein rukoilla , että Jumala armahtaa niin paljon kuin mahdollista ,18172Siis syntinen luonto ihmisissä on järkyttävä.
Älkää antako mitään myönytyksiä sille. Vaan hyökätkää vanha aatua kohtaan sitkesti ja peränantamatta niinkuin Jeesus tek18171UUSÄÄRIKARISMAATTISET Pelottele teitä ja ohjaa teitä.. Varoka heistä Rakkaat !!!
En pelottele ihmisiä. Olen rokottamaton uskova . Riskryhmässä sairauden vuoksi ja ikä jo yli 65. Olen sanonut Jumalalle0171Kirjoitin Luttersairastuneista Helluntaipalstalla ja ilolla näin monet vastanneet.
Aihe ja sisältö koskee vakava juttu >>>>>>> HERRAN TAHTOA TAPAHTUKO..5171Miten monta kerta Rakkaat olen sanonut että Krisuksen kuoleman kautta ja Hänessä löytyy Elämä ja käy
Tie siihen !!!!! Hänen Lihansa Kautta !!!!!!!! Joka tarkoittaa Hänen Ristiinnaulittu keho Ristillä !!! Hepr. 10:2045170Soili kirjoitti hyvin vai mitä ??
Soili Leino 5 pv · TV-ohjelmassa 10 suomalaista huijaria oli eilen vuorossa Pirkko Jalovaara.10170Galluppi ??????
Tulisko uskova pitää joka perjantai , lauantai Juutalaisten sapatti ?? Kyllä tai ei ??17170Galluppi !!
Pitäisikö Peruslaki muuta niin että saadaan Pride kielletty ja Suomi menisi Historiaan ihmisten puhdistajana ja tienviit59169Teemu paljastaa uuskarismaattisten touhua !!
Teemu Huovila · 1 pv · Jouko Nieminen - Karismaattisuus ja väärät profeetat ja hengellinen sokeutuminen youtube.com J1169Rukous Voi Paljon kun se on Harras !!
Meidän tulis olla Rukouksessa koko ajan ja olla periksiantamattomia kunnes saamme kokea Ristiinkuolema. Ja kuolla Hänen24168Monet vanhat ihmiset jättää Jumalan palvelustyö kesken ja karkaa Taivaaseen mielessä että!
Että nyt ihan mikä vaan hetki Jeesus tulee ja hakee meitä Pois. Joo ! Ja jos ei odottaa kovasti sitä että pääsisi pois1167Nuhteeton !! !! !!
Kuka on nuhteeton ? Onko Luterilainen nuhteeton Jumalan edessä vaikka eläisi julkisynneissä ???35166MIELENTERVEYS Sofia, 22, varoittelee nuoria naisia muodikkaan sugardating-ilmiön vaaroista.
Hänen mielestä se on prostitutio. Ensin ovat tietysti ne tarinat, joissa liioitellaan holhoten, kertoen että kaikki o0163Joku kirjoitti hyvin parantumisesta. !!!
Paranatumisesta jotain tietoja >>> Helluntalaisten, UskonSanalaisten jne. menestysteologien “parantumisihmeet”1163Petollinen on saatanan henki !
Uuskarismaattinen henki joka on valloittanut lähes kaikki Helluntaiseurakunnat , Vapaseurakunnat , Metodistiseurakunnat28163Siitä ja sieltä kytee sisällissota Venäjällä . Nuoret ovat tyytymättömiä.
Arvaan että kohta possattaa kunnolla siellä... https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009755348.html1162Missä minun Rakkaat rauha rajastavat Ystäväni jotka tekevät Jeesuksen Tahto ?
Elikkää Jumalan ja Isän Tahto ? Siis harvat ovat minun Ystäväni tänä päivänä ,, kun voi sulkea POIS suoraan ekumeniset3159Seinäjoki ?? Löytyyko itän tervettä teillä ??
Tästä me olemme Mauno Mattilan kanssa jo pitkään . https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1356266308097961&set=a.63158