Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Mutta, mutta ? Ette kai uutta vuotta juhlii maailman kanssa ??
Koska mitä yhteyttä sinulla on ?? 14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yh30114Rakas Helluntailainen !! Mitä/Mikä ja kuka haluat olla ???
Heikko syntinen, lihallinen,, entinen Paavali ? Vai Uusi Paavali aivan ihana synnitön Hengellinen vahva ja Voimakas Paa11114Lutherilaiset joutuuvat perustamaan homovapa kirkkokunta!!!
Homo piispat on Jumalan vihan alla ja on vetänyt Lutherilaisten päälle viha kun he lanseeraa seta ja pride kirkkoon. Jä40114Löytyykö teidän keskuudessa sellaisia jotka tekevät huoruutta?
Matt. 19 9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja j60113Tässä käskee Jeesus sinua laittaa syntielämä POIS !!!!
Mark . 9 42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen7113- 18113
Synti rehoittaa ja kasvaa ja voi hyvin maailmassa !!!!!
Ja myös meidän maassamme !! Me tarvitsemme OIkea Herätys hinnalla millä hyvänsä.. Yhden Herätyksen kirjassa jonka al25113PIDÄ LEJONAT TOISTA JOUKKUE PAREMPI !!
Miten voit olla niin julma lejona että sä pistät venäjä joukkue itkemään ?? Miten ??? Saat voima lejona , heitä kulta0113Jumalan Galluppi !!
Jumalan Galluppi Me kiitetään coronasta joka on Jumalan työkalu saadakseen uskovat Taivaaseen. Coorona tulee oletko valm5113saviksen kysymys Lutherilaisille. !!
Onko muuten niin että savis on saanut jotkut teistä ensimmäinen kerta kysymään Herralta olenko matkalla Taiivaaseen ?? T12113Jepulis jep. Galuppiiii!!!
Lainasin edellisen ketjusta missä joku oli kirjoittanut oikein riemua sydämen pohjasta noin. Siis saako mustat makkarat7112Tie Laki-orjuuteen on auki . Astu sisään
Hepr. 4:3 Sillä me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon, niinkuin hän on sanonut: "Ja niin minä vihassani vannoin:6112Jumalan Galluppi.
Jumalan Galluppi Väitän että Jumalan Pyhä Henki joka on Jumala tekee Jumalan Galluppi Minussa ja mun kautta. Oikein vai5111Syntynyt on Poika Jumalaan !!!
Aina vaan Juhlitaan mutta muistakaa Rukoilla että sydämenne Ilo täyttyisi täysi !! Luuk. 21 36 Valvokaa siis joka aika11111- 22110
Oletko taistellut syntiä vastaan Jeesuksen Verelle asti ja ?
Juonut Hänen Pyhä Veri puhdistuakseen kokonaan.... ??????????????????????????????0110VANHURSKAS ? OLETKO VANHURSKAS ENÄÄ ???
MIKSI VANHURSKAS , EI OTTAA VAROITUKSEN SANA VAARIN. MIX EI OPI YHTÄÄN MITÄÄN ?? >> Hes. 3:17 "Ihmislapsi, minä ol59110Ja käsky kuuluu . Olkaa Täydellisiä kuin Isä Joka Taivaassa ON !!!
Ymmärrän hyvin että opetuslapsilla , joilla ei ollut siinä vaiheessa vielä , tietoa ja ymmärrystä , että on olemassa ihm51109Pelleiletkö ja luulet olevan uskossa? Vai seuraako nämä merkit sinua ?
Mark. 16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla33109Ei kait sä Marin HALUA ESTÄ SUOMI tekemällä SUOMI EU JARRUKSI ??
Olet taitava niinkuin koko pissis hallitus ottaa velka ja kun eu pyttä. Anna 10 miljard niin kiltisti otatte velka ja an5109