Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Ihana Joulu on jo ovella !!
Juhlitaan kunnolla Jeesuksen synttärit ja syödään kinkkua joka on kyllä Nam !!! Mutta joulupukki ja tontut ovat saanee3783Ruumisarkku Suomelle tarjoaa
Jussi Niinistö. Ärsyttämällä Venäjä ja Putin.. Tämä kommentti rikkoi kommentti mahdollisuudet IL keskusteluissa näköjää783Galluppi..
Liha onko se A Armaksen Ruumis va L Larsin sisäinen minä min maailma luonto ja mieli. Siis ei fyysinen. Vastaus A vai L583Kuuleko Helluntailainen ??
Rakkaat kuulkaa Herrana Sana !!!! Luuk. 6 27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkä1482Hassuja jotkut uskovat ovat ! Kun Kristus mukamas ihmisissä tekee syntiä ???
Näin siinä vaan kirjoitettiin. Ihmellinen uusi elämä Kristuksella on ? Kun hän oli synnitön kuoleissaan ja nyt sitten Hä1682Ja käsky kuuluu . Olkaa Täydellisiä kuin Isä Joka Taivaassa ON !!!
Ymmärrän hyvin että opetuslapsilla , joilla ei ollut siinä vaiheessa vielä , tietoa ja ymmärrystä , että on olemassa ihm5182Jeesus tuli tekemään/luomaan Kaste joka pelastaa uskova. Oletko löytänyt sen ???
Mark. 10:38 Mutta Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä, mitä anotte. Voitteko juoda sen maljan, jonka minä juon, tahi tul1382Natopussajien herkku on tässä
Kun liitetään Naton ! Meidän nuoret pojat lähetetään afghanistaniin , Irakin , Syriaan ja mihin vaan jopa Afrikkaan kaat8681Että Hänen Kirkkauutta meissä tulis esiin niin vaihtuu synti ja tilalle tulee Hänen Kirkkauutta !!
On Kyse Hänestä että Hän saa näyttää hyvyyden ja rakkauden meille , siinä Hänen Suuressa Voimassa Rakkaudessa ja huoleen081Kun kerran rakastan teitä ateistit ja haluan kertoa teille että
On oikeesti Elämä saatavissa ateismin ulkopuolella !!!!Niin että / eikä tartte kuolla ikuisesti !!! Niin suosittelen Pyh2881Jeeuksen Veri löytyy Ristillä !!
Me heitämme Jeesuksen Veri koko Suomen päälle Jeesuksen Nimessä . Herra siuna Suomi sun kalliin Veren kautta !!! Tulkoo681Mitään niin epävarma, kun varma lihallinen opettaja tai saarnaja lihallisessa kirkkossa. seurakunnis
Tottakai tämmöinen varma saarnaja , on varma että isien perittyjä saarnoja on Totuus ja niin selitysteoskset myös joka h481Helluntailainen ??? Haluatko olla Juutalainen ???????
Lihallinen Juutalainenko ??? Pilkatko sinäkin Jeesusta ? Olen itkenyt Jeesusta tänäkin aamuna että voi hivittävä kun J180No oletko Uskovainen tässä sanotaan mitä silloin sä teet !!!
Joh. 14 12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen,1580Galluppi !!
"saako viholliSTA siunata?"? Yleisön pyynnöstä tein uuden kyseilyn ! Ja anteexi mun hono soomi !! : ) : ) :480- 1080
Tunnusta syntisi ja pelastu !!
Täytyy tunnustaa että tiedän olevani syntinen mutta ei ole tunteet siitä. Siis en tunteilla tuntee ja tiedosta sitä. Eli880Galluppi !!!!
Onko naisilla perustellinen heikkous kun heidän täytyy mielyttää lapsia nuoria miehiä , naisia , kissoja koiria eläimiä979Jumalan Galluppi !!!!!!!!
Jumalan Galluppi !! Tulisinko me vaella niinkuin Hän vaelsi ?? Helppo vastata. Vain kaksi vaihtoehtoa >> Kyllä vai779Jos haluat viettää laatu elämä niinkuin rikas mies eikä taistella rukouksissa
niiin menetät kaikken niinkuin rikas mies. Mutta jos kiellät itseäsi ja oma maailman nautinnot ja pysyt polvillaan , kun079