Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisko+ongelma+että+Ei+uskotaan+Jumala+enää+ja+Hänen+mahdollisuuksia?+Löytyykö+Uskoa+maan+päällä+enää+Häneen+joka+on+sanonut+että+Minä+Voin+Kaikkea+mitä+Minä+Tahdon+?+Yxi+suuri+valtava+ongelma+on+se+että+Jumala+ei+ole+laskenut+alas+Oikea+Herätys+sata+vuoteen,,+kun+ei+ole+ollut+rukoilijoita+pyytämään+sen+Häneltä.+On+rukoiltu+kaatamista+ja+ruumin+parantamsta+jolloin+syntiset+ovat+saaneet+ehjät+kehot+jolla+on+hyvä+matkustaa+helvettiin.
29.11.2018 14:27
Oikein,,,,++ilman+Parannusta+et+Pelastu+!
29.11.2018 09:09
Luuk.+6:28+
siunatkaa+niitä,+jotka+teitä+kiroavat,+rukoilkaa+niiden+edestä,+jotka+teitä+parjaavat.+
Room.+12:14+
Siunatkaa+vainoojianne,+siunatkaa,+älkääkä+kirotko.+
1.+Piet.+3:9+
Älkää+kostako+pahaa+pahalla,+älkää+herjausta+herjauksella,+vaan+päinvastoin+siunatkaa;+sillä+siihen+te+olette+kutsututkin,+että+siunauksen+perisitte.
27.11.2018 14:18
Oletko+herännyt+kuolleista+?+Jos+et+niin+sulle+käy+huonosti..++Room+6+:+5+Sillä+jos+me+olemme+hänen+kanssaan+yhteenkasvaneita+yhtäläisessä+kuolemassa,+niin+olemme+samoin+myös+yhtäläisessä+ylösnousemuksessa,
6+kun+tiedämme+sen,+että+meidän+vanha+ihmisemme+on+hänen+kanssaan+ristiinnaulittu,+että+synnin+ruumis+kukistettaisiin,+niin+ettemme+enää+syntiä+palvelisi;
7+sillä+joka+on+kuollut,+se+on+vanhurskautunut+pois+synnistä.
27.11.2018 09:22
Minä+Uskon+Jeesukseen+joka+antoi+ohjeet+miten+pelastutaan.+Jos+ei+usko+niin+ei+sitten+noudetaan+niitä+ohjeet+ja+käskyt+joka+Jeesus+antoi.+Täytyy+Uskoa+sen+Jeesukseen+joka+antoi+ohjeet+eikä+feikki+jeesukseen+joka+uuskarismaattisuus+on+rakentanut.
27.11.2018 09:16
https://www.kansalainen.fi/suomen-virallinen-kanta-gcm-sopimukseen/?fbclid=IwAR304oDsYIDAAHcIuMPx3tvABqDD1sHwrpI6oj4MsnVu-9ES6AFqOnBAMKw
Tälleen+täällä+Suomessa+!!
27.11.2018 07:19
"Ja+luonnostaan+ympärileikkaamaton,+joka+täyttää+lain,+on+tuomitseva+sinut,+joka+lainkirjaiminesi+ja+ympärileikkauksinesi+olet+lainrikkoja."+(Room+2:27)+
Siis+me+jotka+olemme+luonnostaan+ympärileikkaamattomia+ja+täyttämme+Jeesuksen+käskyn+muka+koko+Mooseksen+laki+Rakastamalla+Lähimmäinen,+tulee+tuomita+sinua+Kristitty+Net.
26.11.2018 22:49
Aivan+se+on+huolestuttavan+pieni+joukko.+Ja+tänä+päivänä+kun+tuo+joukko+on+minimaalissa.+Niin+ei+kukaan+kannattaisi+huudella+herra+herra.+Vaan+suurella+nöyryydellä+ja+varovaisuudella+lähestyä+Herra+polvillaan.
26.11.2018 09:23
Jos+tunnemme+tunteilla+oikea+Jeesuksen,+niin+kuin+tunnet+sun+Ystäväsi,++.+Eikä+feikki+jeesuksen+ja+Uskot+Häneen.+Niin+Jeesus+ei+tule+sanomaan+sinulle+koskaan+etten+tunne+sinua,
26.11.2018 08:03
Ensin+tulee+Laki+!!++Sef.+1:17+
Minä+painan+ihmiset+ahtaalle,+he+harhailevat+kuin+sokeat.+Minua+vastaan+he+ovat+tehneet+syntiä,+siksi+heidän+vertaan+vuodatetaan,+se+valuu+virtanaan+maahan.+Heidän+ruumiitaan+viruu+joka+puolella+kuin+lantakasoja.+
Oletko+tehnyt+parannusta+Synneistä??
26.11.2018 06:01
Jaa+?+Millainen+on+tuo+myrkkyvettä+mitä+se+sisältää+ja+on+väärä?+Onko+se+silleen+ettei+saa+varoittaa+uuskarismattisista+ja+menestysteologit+jotka+eksyttävät+ihmisiä+helvetiin?
23.11.2018 21:48
Minä+Tahdon+ensin+itse+vastata+tuon+kysymyksen+.+Siis+uskova+ei+voi+eikä+saa+olla+karismaattinen+tai+menestysteologinen.+Eihän+sellaisia+ole+menossa+Taivaaseen+ilma+parannusta.+Siis+Hitler+oli+menestyvä+karismaattinen+niin+kuin+myös+Stalin+ja+Napoleon+oli.+Me+löydämme+Pyhässä+Raamatussa+Rikas+Hallitusmies+joka+oli+menestyvä+mutta+ei+voinut+jättää+menestyksen.+
Olet+niin+oikeassa,+niin+minäkin+uskon+niin+kuin+kirjoitat+>>>+SanaRististä+
23.11.2018+2:31
Uusi
Minä+karsastan+termiä+"karismaattisuus".+Se+ei+ole+raamatullinen+termi,+vaan+liittyy+todellakin+menestysteologiaan.
UT+opettaa+rististä,+uskosta,+seurakunnasta+ja+Pyhän+Hengen+armolahjoista.+
Tosiasiat+osoittavat+että+nämä+ovat+kaksi+eri+uskontietä:+Menestystie+TAI+Ristintie.
23.11.2018 06:32
Jos+olisin+kysynyt+että+jos+on+vanhurskautettu+karismattinen+ja+syntinen+menestysteologi+olisko+se+jotenkin+sellainen+Lutherilainen+lieventävä+vanhurskauspelastus+ja+armoilmiö+joka+pehmentää+asian+?
22.11.2018 23:03
HYVIN+VASTASIT+>>Jumalan-sana+
22.11.2018+20:01
Kristitty.net+kirjoitti:+
Eiköhän+jokaiselle+järkevälle+tätä+ketjua+lukeneelle+ole+tullut+selväksi+minun+kantani,+että+koko+Raamattu+on+Jumalan+sanaa.
Kerro+missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+me+saamme+sillä+verukkeella,+että+mukamas+rakastamme+lähimmäistämme,+rikkoa+ainuttakaan+pyhän+Tooran+käskyä?+
Näytä+lisää+
Lain+KAIKKI+käskyt+on+pidetty,+kun+tätä+yhtä+noudatetaan:+»Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.»+Gal.5:14.+<<<
Sä+valehtelet+kun+sanot+Kristitty+Net+että+et+riko+ainuttakaan+Toorana+käsky+ja+Lain+Sana.+hiiiiiiiiii+jäit+kii…+Sorry+nutta+oot+niin+huvittava+kun+yrität+valehdella+sua+vapaaksi+Jumalasta+ja+näet+selvästi+että+Jumala+on+sanonut+että+Täytä+Laki..
22.11.2018 21:45
Onko+Pyhä+Raamattu+Jumalan+Sana+kysyt.+Etkö+edes+sitä+tiedä?+Etkö+tiedä+että+Jeesus+ON+JUMALAN+SANA+JOKA+SANOO+SINULLE+Että+täytä+Laki+kokonaan+niin+saat+Elää+siitä.+Siis+rupee+heti+noudattaa+koko+Mooseksen+Laki+Rakastamalla+Lähimmäinen+että+saat+Elää+ja+saat+Elämä+koska+jos+et+Usko+Jeesukseen+niin+sulle+käy+huonosti+jos+kuolet+ennen+kuin+tulee+Aamu.+Ei+koskaan+voi+tietää+milloin+noutaja+tulee+..
22.11.2018 16:35
Niin+kuin+joku+sanoi+jo+niin+myy+kaikki+ja+anna+lahjaksi+köyhille+niin+sinun+tulee+olemaan+paikka+Taivaan+valtakunnassa+!!
20.11.2018 17:47
Aivan+sekaisin+ja+exyissä+!!
20.11.2018 14:38
Mä+olen+kova+palaa+sinulle+Kristitty+Net+kun+mä+kerron+että+Laissa+sanotaan+että+sun+tulis+täyttää+Lakia+ja+saada+siitä+Elää+.+Milloin+sä+alat+Rakastaa+Lähimmäinen+koko+sydämessä+niin+kuin+sä+rakastat+itseä?+No+et+sä+Rakastat+itseä+koska+huomaat+että+rikot+päivittäin+Mooseksen+lakia+vastaan+.+Mehän+pakanat+ei+niin+te+koska+me+eletään+Uudessa+Liitossa+mihin+et+ole+vielä+päässyt+koska+et+välitä+Ristiin+voittajasta+joka+tarjoa+sinulle+vapautta+!+Ota+vastaan+ja+anna+pyhä+Henki+viedä+sinut+Kristukseen+missä+voit+Rakastaa+sun+vihamies+joka+on+sun+Lähimmäinen+.+Se+on+ihana+vapautta+saada+niin+Täydellisesti+Sydämessä+Noudattaa+Täyttää+ja+suorittaa+kaikki+lakisäännöt+jopa+pienempiäkin+SYDÄMESSÄ+NIINKUIN+ON+KIRJOITETTU+HÄN+KIRJOITTAA+LAKI+MEIDÄN+SYDÄMIIN+JA+SIELLÄ+ME+NOUDATAMME+MYÖS+SEN+RAKASTAMALLA+LÄHIMMÄINEN.+Sinulla+ei+ole+näköjään+tietoa+mitä+Pyhässä+Raamatussa+on+meille+kirjoitettu+.+Että+me+tulisimme+Elää+Laista+joka+on+myös+meidän+Jumala+ja+Elämän+antaja+niin+kuin+Armo,+Rakkaus,+Totuus,+Usko+ja+moni+muu+armokappaleitta..+Jätä+yksi+pois+niin+sinulla+ei+ole+Jumala.
20.11.2018 14:37
Näin+nettipoliisi+kirjoitti+mun+Faceessa+>>+Teemu+Hokkanen+kirjoitti>+Minusta+tuo+määrä+pitäisi+vielä+kaksinkertaistaa.+Tämä+on+niin+harvaan+asuttu+maa+muutenkin.
Mitä+hän+mahtoi+tarkoittaa+sillä+??
16.11.2018 20:33
Piti+kirjoittaa+Maahanmuuttajia.
16.11.2018 16:01
499 / 545