Oikea Galluppi

stt

Oletko uskossa Jeesukseen Kristukseen. Eli tunnustatko Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista?
Jos nuo kriteerit täytät, niin Ramatun mukaan olet uskossa ja pelastettu.

20

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopi48

Raamatun mukaan, Jeesus ei ole Herra. Ps.8:6 Sananl.8:22 Hebr.2:7 2:9 Ja Raamatun mukaan Jumalalla, on kuolemattomuus. 1Tim.6:16

• Peitevaate

Miksi sinä jehovalainen tulet tänne sotkemaan?

• Uskon että Jeesuksen oppi on oikea ja että Jumala tuli ihmisenä .
      Ja että kun Hän tuli ihmisenä että Hänet myös ihmisenä vastaanotetaan.
      Kyllä Jeesuksen oppi vapauttaa , sehän nyt on ihan selvä jos jaksaa yhtään selvittää.

• Eikä Jumalan puhaltama henki meissä kuole, elämä jatkaa menoaan :)

• Kirjakääröt

Joh.11:25 Biblia (1776) Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut. Kirjoitetaan: Jeesus, olisi.

• K.T.USA

Olipas se helppoa ?

• 0089788976

Mikä oli helppoa?

• Kirjakääröt

Joh.12:44 Biblia (1776) Mutta Jesus huusi ja sanoi: joka uskoo minun päälleni, ei se usko minun päälleni, vaan sen päälle, joka minut lähetti. Siis kumpaa, pitäisi uskoa?

• UskossaJeesukseen

1. Kyllä. Mutta en ole uskossa itseeni tai siihen, täytänkö hellareiden määrittämät "kriteerit" vaan uskossa Jeesukseen Kristukseen, Jumalan Ainoaan Poikaan, ihmiseksi syntyneeseen.

2. Tunnustan Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, ihmiseksi syntyneen Jumalan Poika-persoonan, Hänen, Isän säätämyksen mukaan Herrakseni ja Vapahtajakseni.

3. Uskon Hänen kuolleista heräämiseensä eli ylösnousemukseensa Hänen ristinkuolemansa jälkeen 3. päivänä...

4. ... ja tässä uskossa myös omaan kuolleistaheräämiseeni, ylösnousemukseeni Jumalan säätämänä, nk. Viimeisenä päivänä.

• Steyr

Minä uskon ja tunnustan näin julkisesti, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika ja syntieni Vapahtaja, eikä mikää taho maailmassa voi millään tavalla kumota tätä.

• Helposti voi kumota.

Tuo jeesuksesi on selkeästi ihmisen luoma myytti, joten olet epäjumalanpalvoja.

Toivon, mutta erittäin todennäköisesti turhaan, oikean jumalan olevan olemassa - naamasi venähdys pelastaisi päiväni nauttiessani saatanan kanssa virvoittavia juomia sinun joutuessa grilliin.

• Jeesus_tulee_pian
        he-ma kirjoitti:

Helposti voi kumota.

Tuo jeesuksesi on selkeästi ihmisen luoma myytti, joten olet epäjumalanpalvoja.

Toivon, mutta erittäin todennäköisesti turhaan, oikean jumalan olevan olemassa - naamasi venähdys pelastaisi päiväni nauttiessani saatanan kanssa virvoittavia juomia sinun joutuessa grilliin.

Vanhassa testamentissa oli kolmisensataa profetiaa Jeesuksesta: syntymäpaikka, se, että hän syntyi neitsyelle, hänen vanhempiensa sukupuut, se, että hän asui Nasaretissa ja jonkin aikaa Egyptissä, paransi sairaita, ratsastaisi juuri tiettynä päivänä Jerusalemiin aasilla, kuolisi ristillä (ristiinnaulitseminen tuli roomalaisten mukana vasta paljon myöhemmin, juutalaisten teloittamistapa oli kivittäminen), hänen ystävänsä kavaltaisi hänet 30 hopearahasta, rahoilla ostettaisiin savenvalajan pelto jne. Jos laskee edes summittain todennäköisyyden sille, että kaikki tuo tapahtuisi sattumalta, numerosta tulisi niin valtava, että sitä ei pysty kuvittelemaankaan. Jeesuksen elämä oli ennustettu ja kirjattu ylös silminnäkijöiden toimesta paremmin kuin kenenkään muun henkilön historiassa.

• Jeesus_tulee_pian kirjoitti:

Vanhassa testamentissa oli kolmisensataa profetiaa Jeesuksesta: syntymäpaikka, se, että hän syntyi neitsyelle, hänen vanhempiensa sukupuut, se, että hän asui Nasaretissa ja jonkin aikaa Egyptissä, paransi sairaita, ratsastaisi juuri tiettynä päivänä Jerusalemiin aasilla, kuolisi ristillä (ristiinnaulitseminen tuli roomalaisten mukana vasta paljon myöhemmin, juutalaisten teloittamistapa oli kivittäminen), hänen ystävänsä kavaltaisi hänet 30 hopearahasta, rahoilla ostettaisiin savenvalajan pelto jne. Jos laskee edes summittain todennäköisyyden sille, että kaikki tuo tapahtuisi sattumalta, numerosta tulisi niin valtava, että sitä ei pysty kuvittelemaankaan. Jeesuksen elämä oli ennustettu ja kirjattu ylös silminnäkijöiden toimesta paremmin kuin kenenkään muun henkilön historiassa.

Uskonharhassasi et huomaa sitä, että sadut jeesuksesta todellakin ovat vain satuja.

Sadut kirjoitettiin vuosikymmeniä väitetyn jeesuksen kuoleman jälkeen, arvaatko miksi?

• Jos tunnemme tunteilla oikea Jeesuksen, niin kuin tunnet sun Ystäväsi, . Eikä feikki jeesuksen ja Uskot Häneen. Niin Jeesus ei tule sanomaan sinulle koskaan etten tunne sinua,

• jeesustelijoille

Oikea Galluppi stt 25.11.2018 16:20
      Oletko uskossa Jeesukseen Kristukseen. Eli tunnustatko Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista?
      Jos nuo kriteerit täytät, niin Ramatun mukaan olet uskossa ja pelastettu.

näin aloittaja kyselee.

Aika ilmaan jätetty kirjoitus, ja kuinka moni sovittaa itseensä asian, sekä elää valheuskossa.

Mitä se usko Jeesukseen yleensä tarkoittaa? Monki selittelee määreensä tavallaan hyvän ja pahantiedonpuun kirkollisten oppien kautta.
      ja näin julistavat olevansa "jumalia".

On marttilainen jumala, on sen ja sen suunnan jumala ja niitten muotouskonnollisten alttareiden alueilla lyödään tulta. Ja kansa luulee- että avot, uskon siihen jeesukseen.
      Siis muotouskonnolliseen määritys jeesusteluihin.

Mutta, tuskin täällä Apostolista opetusta - Abrahamin uskoisuutta löytyy.
      Miksei löydy? Siksi, että ne kirjoitukset, mihin uskotaan, on "kirkkokäsikirjallisuus".

Hoksaatteko?

Pieni on se joukko - joka todella uskoon Jeesukseen ja seuraa siten tätä Herraa!

• Aivan se on huolestuttavan pieni joukko. Ja tänä päivänä kun tuo joukko on minimaalissa. Niin ei kukaan kannattaisi huudella herra herra. Vaan suurella nöyryydellä ja varovaisuudella lähestyä Herra polvillaan.

• Eikiitosjeesus

Ja kun asiaa oikein tarkasti miettii..... Niin mitä hitonkaan väliä moisella mielikuvitushirviöllä. Raamatussa ja tulkitsijoilla on pallo pahasti hukassa.

• Jumalanhullu

# Oletko uskossa Jeesukseen Kristukseen. Eli tunnustatko Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista?
      Jos nuo kriteerit täytät, niin Ramatun mukaan olet uskossa ja pelastettu. #

- Jumalanhullu uskoo Häneen , tunnustaa Jeesuksen Herraksi ja kuolleistaherännyt Hän on Jumalan voimasta.

t. Jumalanhullu

• KJB1611

Voisiko sanoa, että Suomalaisilta tulisi kysyä, oletko pelastunut vai et? Heiltä voisi myös kysyä kahta seuravaa asiaa,

1. Mikä pelastaa sinut ja
      2. mistä sinä tarvitset pelastusta?

Vastaukset yksinkertaisimmillaan näihin kysymyksiin minulta ovat.

1. Vain Jeesuksen Kristuksen ansiot ihmisen edestä kelpaavat pelastukseksi jonka Jumala hyväksyy.
      2. Sinä pelastut kaikesta siitä mikä Raamatun mukaan kohtaisi ihmistä ilman tätä pelastusta. Mm. Helvetiltä.

Mitä sinä sanoisit Jumalalle, että Hän hyväksyisi sinut? Mikä on sinulla se juttu, johon luotat, että juuri sinulla on asiat ikuisella tavalla kunnossa Jumalan kanssa?

Jos asiaa kysyisi suomalaisilta yleensä, moni sanoisi, olen käynyt kirkossa ja olen lapsena kastettu. Olen myös koittanut olla omana aikanani hyvä ihminen, en ole ainakaan ollut pahempi kuin muut. Joku voisi vielä lisätä, olen myös syönyt syntejäni anteeksi ehtoollisessa. Kaikki he kuitenkin sanoisivat, että he eivät voi olla varmoja siitä mihin he menevät kuoltuaan, eivätkä he tietäisi miten paljon erilaisia asioita pitäisi tehdä, että koskaan voisi olla varma sellaisesta asiasta.

Minä voin kuitenkin sanoa mihin menen kuoltuani, tulipa kuolemani nyt tai 60 vuoden päästä. Voin sanoa sen, koska minulla on varmuus Raamatun mukaan siitä, että Jumala on jo pelastanut minut kaikesta mikä kohtaisi minua ikuisuudessa ilman tuota pelastusta. Minun turvani on Jeesuksessa ja mitä Hän ansaitsi puolestani, ei siinä mitä itse mahdollisesti tekisin elämäni aikana Jumalan tähden.

Tämä on pelastus josta Raamattu sanoo, että se tulee yksin armosta uskon kautta. Armo on siinä, että kaikki mitä pelastus on, on jo täytetty Jeesuksen Kristuksen toimesta, enkä minä voi laittaa siihen mitään lisää, ikään kuin täydellisyys tarvitsisi jotain minulta. Usko on sitä, että ihminen uskoo evankeliumin, joka kertoo, että Jeesus Kristus täytti jo kaiken mitä tarvitaan pelastukseen. Mikä on siis ihmisen osa? Uskoa että kaikki mitä pelastukseen tarvitaan on jo täytetty ja ottaa vastaan koko pelastus lahjana. Kuinka tämä pelastuksen vastaanottaminen sitten tapahtuu?

Raamatussa se tapahtuu siten, että tätä pelastusta saarnataan Jumalan armon evankeliumin nimellä ja se kuuluu seuraavasti, "Jeesus Kristus kuoli syntien edestä kirjoitusten mukaan, hänet haudattiin ja hän nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista, kirjoitusten mukaan". Noissa sanoissa näet evankeliumin sisältävän vain jotain sellaista mitä Jeesus Kristus yksin teki. Kun minä siis uskon, että tuo Jeesuksen uhri yksin riittää Jumalalle, saan minäkin pyytää, että tuo täydellinen pelastus, johon kukaan ei voi lisätä yhtään mitään asiaa, olisi minunkin pelastukseni Jumalan edessä.

Tämä on se asia missä ihmisillä on vaikeuksia pelastusasian kanssa. He eivät näet halua, että vain Jeesus Kristus ja mitä Hän teki on pelastus ja siksi he piiloutuvat kirkkojensa ja tekojensa taakse ja sanovat, että he ovat koittaneet miellyttää Jumalaa tekemällä, kaikkea kasteista katumuksiin ja hyvistä teoista suuriin uhrauksiin elämässään ja että ne eivät voi olla arvottomia asioita pelastuksen kannalta. Minä kuitenkin sanon Jumalalle suoraan, että en voi ansaita mitä Jeesus ansaitsi millään tavoin, joten armahda minua syntistä Herra ja pelasta minut vain Jeesuksen ansioihin perustuen. Siinä on minun ainoa toivoni. Toivoni on silloin Jeesuksen Kristuksen veressä, joka vuodatettiin minunkin tähteni, koska minä en koskaan olisi voinut ansaita pelastusta millään tavoin. Armosta, minuakin kohtaan, Jeesus Kristus ansaitsi kaiken sen mitä Jumala haluaa nähdä minunkin pelastuksenani ja se on todellakin pelastus joka kelpaa minulle. En voisi lisätä siihen yhtään mitään. Se on täydellistä ja ikuista, Ja Raamattu sanoo, "Kuka ikinä huutaa Herran nimeä pelastuu." (Eikä tuo nimi ole Jehova). Oletko sinä koskaan tullut tuollaiselle paikalle? Riittääkö sinulle vain Jeesus Kristus pelastuksesi? Jos Hän ei riitä, ei Jumalalla ole mitään muuta tarjota tilalle.

• Minä Uskon Jeesukseen joka antoi ohjeet miten pelastutaan. Jos ei usko niin ei sitten noudetaan niitä ohjeet ja käskyt joka Jeesus antoi. Täytyy Uskoa sen Jeesukseen joka antoi ohjeet eikä feikki jeesukseen joka uuskarismaattisuus on rakentanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      65
      1633
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1622
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1221
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe