Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10896

1. Pyhä+Raamattu+on+kertonut+että+Evankeliumin+ohella+tulis+varoittaa+eksyttäjistä+joka+sinä+olet+ja+jatkat+syödä+samasta+pöydästä+kuin+Koivisto+ja+Tiainen+jolla+ihan+alussa+jo+oli+vallattu+tuo+rivajahengellä+.+Heitä+ohjasi+saatanallinen+henki+joka+sai+ihmiset+aivan+mielisairaan+näköisiä..+tu+pois+siitä+hengestä+!!+Sanoutukaa+itseesi+irti+siitä+ettei+käy+teille+huonosti+!!
  2. Hmm+??+Onko+hyvä+että+tällaisia+opettaa+suomalaiset+?+Zakaria+Botros+!+Heidän+oma+pappi+väittää+!!+>>+Zakarian+90+minuutin+TV-ohjelmaa+on+katsellut+n.+50+miljoonaa+muslimia+päivässä•+Hänen+internetsivuillaan+www.fatherzakaria.com+käy+miljoonia+vierailijoita•+Noin+1000+muslimia+kuukaudessa+ottaa+Kristuksen+vastaan+Zakarian+puhelinpalvelun+kautta•+1000–3000+henkilöä+käy+Zakarian+kanssa+keskustelua+joka+viikko+Paltalk-nettipalstalla"Isä+Zakaria+on+kautta+historian+ensimmäinen+sananjulistaja,joka+on+uskaltanut+julkisesti+puuttua+Koraanin+ja+islamilaisuudensuuriin+harhoihin.+Hän+on+Jumalan+lähettämä+apostoli+islamilaiseenmaailmaan",+sanovat+monet+arabipastorit+Lähi-idän+maissa.""Miksi+muslimipappien+on+niin+vaikea+keskustella+kanssanneislamista?+–+Muslimeilla+ei+ole+suurempaa+vihollista+kuin+heidän+omat+kirjoituksensa–+erityisesti+[perimätietokokoelmat]+hadith+ja+sira+–+jotka+jatkuvasti+hämmentävätmuslimeja.+Tähän+päivään+mennessä+olen+tehnyt+yli+500+TV-ohjelmaa,+joissa+kerrotaanislamin+eri+aiheista.+Ja+kaikkiin+näihin+ohjelmiin+kaikki+aineistoni+tulee+islamin+tekstilähteistä,+erityisesti+Koraanista,+hadithista+ja+idzhmasta+[muslimioppineiden+kertomukset]""Lyhyesti+sanottuna+islamilaisten+kirjoitusten+mukaan+Muhammed+oli+perverssi.+Hänellä+oli+tapana+imeä+nuorten+poikien+ja+tyttöjen+kieliä.+Hän+pukeutui+naisten+vaatteisiin+ja+sai+“näkyjä”+tuossa+tilassa.+Hänellä+oli+ainakin+66+“vaimoa”.+Allah+ilmeisesti+antoi+hänelle+“erityisnäkyjä”+sallien+hänen+harrastavan+seksiä+niniänsä+Zainabin+kanssa+ja+salli+hänelle+enemmän+vaimoja+kuin+muille+muslimeille.+Hän+puhui+jatkuvasti+seksistä+ja+oli+sen+riivaama+–+hänen+ensimmäinen+kysymyksensä+“puhuvalle+aasille”+oli,+pitikö+se+seksistä.+Muhammed+rakasteli+kuolleen+naisen+kanssa.+Painotan+jälleen,+että+minä+en+itse+pidä+näitä+käsityksiä+yllä,+vaan+islamin+omat+kirjat.+Monet+arabiaa+taitamattomat+eivät+tiedä+näistä+asioista,+koska+niitä+ei+ole+koskaan+käännetty.+Koraanin+mukaan+(33:37)+Allah+antoi+Muhammedille+oikeuden+mennä+naimisiin+himoitsemansa+miniänsä+kanssa.Muutamia+jakeita+myöhemmin+(33:50)+Allah+antoi+Muhammedille+luvan+rakastella+kenen+tahansa+naisen+kanssa,+joka+“tarjosi”+itseään+hänelle.Tämä+etuoikeus+sallittiin+vain+Muhammedille.+Nämä+“näyt”,+jotka+antoivathänelle+nämä+seksuaaliset+halut,+olivat+usein+toistuvia.""Hadith+neuvoo+naisia+imettämään+miehiä.+Mitä+muslimioppineet+sanovat+tästä?–+Tämä+on+hyvä+esimerkki+siitä,+mitä+äsken+sanoin.+Kun+julkistin+islamilaisen+käsityksen,+että+naisten+täytyy+“imettää”+vieraita+miehiä+ollakseen+heidän+kanssaan,+mikä+on+ristiriidassa+heidän+muiden+pyhien+kirjoitustensa+kanssa,+papisto+hyökkäsi+minua+vastaan.Miksi?+Koska+heillä+ei+ole+vastausta.+Heidän+on+paljon+helpompi+kääntää+asia+nurin+ja+panetella+minua+sen+sijaan,+että+he+tarkastelisivat+omia+tekstejään+"The+official+site+for+Father+Zakaria+BotrosFather+Zakaria+Botros+official+siteFATHERZAKARIA.COM