Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa+nettisivulla+oli+vaan+tuon+yhden+päivän+aika+täällä.
Täytyy+vielä+loppuviikolla+tarkistaa.
14.11.2017 22:54
Minäkin+olin+kahden+vaiheilla+ja+äsken+rupesin+netistä+katsomaan+koska+se+on.
No+joka+tapauksessa+myöhästyin,+se+oli+lauantaina.
14.11.2017 22:28
Sen+voi+ihan+paksulla+tikulla+sekoittaa+tai+ostaa+vispilän+ja+pyörittää+porakoneella.
Sain+mielikuvan,+että+tekisi+palloja+rautalankaan+pötkönä,+sitten+voi+sillä+niitä+taivuttaa+asentoon.
En+tiedä,+kuinka+hyvin+onnistuisi+käytännössä,+tuli+vaan+yht´äkkiä+mieleen.
14.11.2017 22:01
En+osaa+sanoa,+onko+tuo+Sinun+ostamasi+suihkepullomaali+samanlaista,+kun+tuo,+tuossa+jutussa+mitä+luin.
Siinä+se+on+ihan+purkissa+olevaa+pensselillä+tai+telalla+maalattavaa.
14.11.2017 21:42
Sitä+voi+myös+nurjalta+puolen+kangasta++silittää.
Voisihan+betonistakin+tehdä+lumilyhtypalloja+ja+maalata+vaikka+tavallisella+ulkomaalilla.
14.11.2017 21:39
Noinhan+se+on,+että+vaikka+kuinka+ajattelee,+että+en+välitä,+niin+kuitenkin+nousee+se+puolustusreaktio++esiin.+Onhan+sekin+ihan+luonnollista.
14.11.2017 21:11
Tuossa+jutussa+lukee,+että+kalkkimaali+ei+lohkeile,+eikä+eikä+irtoa+vaan+kuluu+normaalisti+aikaa+myöten+ja+kestävyyttä+voi+parantaa+vahakerroksella.
Kankaan+jos+maalaa,+sen+päälle+voi+vetää+lakan.
Sillä+voi+maalata+myös+metallia+ja+laseja.
Betopalloja+tehdessä+tarvii+olla+ulko-+ja+sisämuotti.+Ne+pitäisi+öljytä,+niin+irtoavat+paremmin.
Voihan+sitä+ideoida+vaikka+patsaita,+muistan+joskus+tehtiin+kipsistä+jotain+ja+niihin+ihan+myytiin+muotteja.
14.11.2017 21:05
Eihän+siellä+ministerin+paikalla+olla,+kun+vaalista+vaaliin.+Ei+kukaan+itse+itseään+ministeriksi+nimitä.
Eikä+hän+ole+sinisten+puheenjohtaja.
14.11.2017 19:04
Kyllä+tämä+meininki+on+mennyt+kummalliseksi+tämä+nimimerkkien+nostaminen+aloitukseksi.+Kiusaaminenhan+siinä+on+tarkoituksena.
Muutenkin+koko+ylläpidon+touhukin+on+leväperäistä,+kun+asialliset+kommentit+poistuu+ja+kaikenmaailman+ala-arvoiset+rääpimiset,+sen+kun+palstalla+loistaa.
14.11.2017 18:59
Olen+nähnyt+mainosta+tuosta+Kiehu-maidosta,+alkoi+kiinnostaa+miten+ominaisuus+on+saatu+aikaan.
Valio+kertoo,+että+maidosta+on+poistettu+heraproteiini,+joka+aiheuttaa+maidon+palamisen+pohjaan.
14.11.2017 16:56
Se+mikä+on,+on+pankissa+ja+seinästä+revin,+jos+on+tarvis.
Ei+kai+nykyään+enää+mitään+kätköjä+tehdä?
14.11.2017 16:36
Mene+piiloon.
14.11.2017 13:52
Se+mullakin+on+ja+se+kun+on+ilmainen.+Hyvin+on+toiminut.
14.11.2017 13:51
En+edes+ajatellut+mitään+Sinun+kommenttiasi,+kun+vastasin+tuolle+´´surettaa´´+nimimerkille.
Tuossa+kelailin,+ketjukin+on+niin+pitkä,+etten+päässyt+kärryille+mitä+omaa+kommenttiasi+ajattelit+minun+tarkoittavan.
Ymmärsin+tuon++mimmimummin+kommentin+enemmän+yleisellä+tasolla,+siinähän+ei+ollut+mitään+nimettyjä.
14.11.2017 13:41
Ahdistelukeskustelu+velloo+nyt+vähän+jokapuolella.
On+tietysty+hyvä,+että+hankalia+asioita+tuotaan+yleiseen+keskusteluun,+mutta+tapa+millä+keskustellaan+menee+monasti+ns.+riman+ali.
Joka+tuntee+tullensa+ahdistelluksi,+eikö+pitäisi+tehdä+rikosilmoitus+asian+selvittämiseksi.+Ja+heti.
Se,+että+toimitaan+niin,+kuin+nyt+esim.+eräs+nainen+USA:ssa,+syyttää+presidentti+Bush+vanhempaa+kouraisusta+joka,+hänen+mukaansa+tapahtui+vuonna+2003.+Bush+on+nyt+83-vuotias.+Siis+aikaa+kulunut+14+vuotta.
Ainakin+minulle+tuli+tunne,+että+nyt,+kun+ahdisteluasia+on+noussut+tapetille+on+hyvä+sauma+päästä+lehtien+sivuille.
Oman+käden+oikeutta+ei+ole+kellään+toisen+kähmimiseen,+se+kai+pitäisi+olla+selvä+asia.
14.11.2017 13:27
Ei+minun+mielestäni+mimmimummi+ketään+arvostele,+sanoo+vaan+mielipiteensä+ja+näkökulmansa+asiaan,+ihan+asiallisesti.
Ja+miksei+sanoisi,+koska+hänestä+on+puhuttu.
13.11.2017 22:50
Mulla+on+kerroskattila+millä+teen+puurot+ja+vellit,+ei+pala+pohjaan.
13.11.2017 22:37
Juuh,+koskaan+ei+ole+kohden.+Teet+niin+tai+näin,+niin+aina+on+väärinpäin.
13.11.2017 21:56
Juon+lasin+maitoa+aterialla.+Luomu-kevytmaitoa.+Puuroihin+ja+velleihin+käytän+punaista+luomua.
Normaalisuolaista+luomuvoita+ja+oliiviöljyä.
Aivot+tarvitsevat+oikeata+rasvaa+toimiakseen.
Mellastaisivat+näiden+energiajuomien+juomisesta,+olisi+paljon+tärkeämpi+asia.
13.11.2017 19:55
Itsekin+mietin,+että+mistähän+tuokin+sanonta+on+tullut.
On+monenmoista+sanontaa,+joiden+alkuperä+on+häipynyt+historian+varjoihin.
Kyllähän+pieni+lumikerros+antaisi+vähän+valoa+luontoon.
13.11.2017 18:28
154 / 191