Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa+on+hyvää+asiaa+mitä+kirjoitit.
Tuollaisia+minäkin+olen+pähkäillyt.
Lisäksi+vielä,+että+on+myös+sellaisikin+kommentteja,+mistä+ei+ymmärrä+yhtään+mitään+tai,+että+mihin+ne+liittyy.
Myös+ajattelisin,+että+sillä+on+merkitystä,+millainen+päivä+ja+´´tuuli´´+itsellä+on.
Olemalla+ihan+oma+itsensä,+tuottaa+vähemmän+stressiä+itselleen.
12.10.2017 11:25
Joo-o,+kyllä+ihan+teki+huonoo+jo+tollaista+lukiessa.
11.10.2017 19:47
Älä+yhtään+yritä,+en+ala.
11.10.2017 19:17
Joo-o,+nyt+rupesi+ottaan+pattiin,+kun+tänään+ei+pitänyt+sataa.+Kun+edellinen+kuuro+loppui,+en+kerinnyt+kun+3+kottikärryllistä+puita+kärrään,+kun+taas+jo+sataa.
Ja+mitä+tämä+tämmöinenkin+on,+kun+aurinko+paistaa+ja+silti+vaan+sataa.
11.10.2017 14:59
Höpö+höpö,+oletkos+Sinä+ihan+sekaisin.+Kalakukkoo+oon+joskun+syönyt+Kuopion+torilla,+siinä+minun+Savoni.
11.10.2017 14:49
Jäätyvää+helvettiä+en+ole+lukenut,+mutta+ilmastopakolaisuudesta+kyllä+puhutaan+ihan+tosissaan.
Toisaalla+tulvii+ja+toisaalla+kuivaa.+Vesisotaakin+on+väläytelty.
Tuo+sotesoppa+on+vieläkin+niin+levällään,+että+parei+vaan+kun+katselee+rauhassa+mitä+tuleman+pitää.
11.10.2017 14:39
Ei+valmiiden+virastojen+siirtely+olekaan+kovin+järkevää.+Mutta+niinkauan,+kun+on+vanhoja+ikäluokkia,+jotka+eivät+syystä+tai+toisesta+tietokoneella+asioita+hoida,+pitäisi+olla+vaikka+kiertäviä+neuvojia.
Enemminkin+kyse+on+siitä,+että+esim.+kaavoitusratkaisuin+ja+veroratkaisuin+vaikeutetaan+maalla+asumista.
Turvallisuuspolitiikasta+puheenollen,+käsitin+niin,+kuin+pylkerökin+tuossa+alempana,+että+isot+tyhjät+alueet+houkuttavat+vaikka+mitä+toimintaa.
11.10.2017 14:36
Kaipa+se+on+niinkin,+että+toiset+ottaa+kamalan+tosissaan+kaiken+ja+toiset+taas+vähemmän+tosissaan.
Minäkin+intoudun+välillä+Tellukan+kanssa+vääntämään.+En+edes+ajattele,+että+se+olisi+jotain+rähinää.
Se+vaan+on+sellaista+sanailua,+mittelöä.+Minä+kyllä+pidän+puoleni,+mutten+ota+kovinkaan+vakavasti.+Lopputulema+on+aina+se,+että+minua+rupeaa+itsekseni+naurattamaan.
Olen+sellainen+hetkien+käyttäjä+ja+tulevaisuuden+ajattelija,+etten+märehdi+menneitä.
Kommenttisi+tarkoituksen+mielestäni+ymmärsin+oikein+hyvin,+kuten+yleensäkin+uskon+tajuavani+´´aaltopituutesi.´´
11.10.2017 13:11
Laita+robinson-esto.+Se+on+ilmainen+ja+numero+löytyy+netistä.+Suurin+osa+puhelinmyynnistä+noudattaa+sitä.
Itsellä+on+hyvin+harvoin+tulee+soittoja.+Kun+tulee,+sanon,+ettei+mulla+ole+varaa+tilata+yhtään+mitään.
Jos+tyrkytys+jatkuu,+toistan+ja+jos+vieläkin+jatkuu.+kysyn+eikö+hän+ymmärrä+suomenkieltä+ja+sanon+sulkevani+puhelimen+ja+teen+sen+myös.
11.10.2017 12:58
Sellainenkin,++mielestäni+kummallisuus+on+tässä+asiassa,+että+metsän+laskennallinen+tuotto+lisätään+tuloihin+hoitomaksua+määriteltäessä,+vaikkei+hoidettava+lopun+elämänsä+aikana+sieltä+euroakaan+saisi.
11.10.2017 12:53
Vastahan+pistän,+vaikken+tietäis+asiastakaan+mitään.
Perjantai+13+päivä,+sehän+on+onnen+päivä,+mitä+te+siinä+höpäjätte.
11.10.2017 12:21
Nuoret+tietty+haluavat+kaupunkeihin.
Mutta+mielestäni+tämä+maaseudun+tyhjennyspolitiikka+on+vastuutonta+ja+lyhytnäköistä.+Varsinkin,+kun+maailmantilanne+on+näin+epävakaa+joka+puolella.
Kuinkahan+paljon+veroeuroja+valuu+Helsingin+seudulla+jo+nyt+asumistukien+muodossa+sijoittajien+taskuun.
Jokaislla+levyllä+on+kaksi+puolta.+Pitäisi+visioida+pidemmälle+tulevaisuuteen.
Kerrotaan,+että+Hesalaisillaki+on+kesäasuntoja+lappia+myöden.
Jos+maaseutu+tyhjennetään,+sieltäkä+Hesasta+läyvät+hakemassa+ruokansa,+polttoaineensa,+remonttihenkilönsä.
11.10.2017 12:10
Aikanaan+äänestys+järjestettiin,+mutta+tuloksen+yli+käveltiin.
11.10.2017 12:03
5+tuntia+se+mullekin+näytti+unta+riittävän.+Ei+tietoakaan+mökötyksestä.+Flunssakin+alkaa+helpottaa.
Lämminvesivaraajankin+uuden+ostin+toissa+kesänä.+Tuossa+saunassa+oli+kanssa+tuo+pönttösysteemi,+nyt+siellä+on+suihku+ja+pönttö+vietiin+uuden+mökin+saunaan.+Se+on+ihan+kätevä.
Eikä+sadakaan+nyt.+Kissakin+nukkuu+sitä+koiran+unta.
Ei+nyt+löydy+mitään+masentavaa.+Ihan+säälittävää,+eiks+vaan.
11.10.2017 11:54
Kuopio,+Seinäjoki,+Mikkeli,+Kouvola,+Hämeenlinna,+Salo+kuuluivat+Vapaavuoren+kutsumiin+kaupunkeihin.+Kuitenkin+nämä+kaupungit+saavat+eniten+maatilatalouden+tuloja.
Tampereen+pormestari:+´´+suomalainen+maaseutuelinkeino+tulee+turvata´´+ja+´´+Tampere+menestyy+yhdessä+koko+Pirkanmaan+kanssa.+Ei+niin,+että+Tampere+yksin.´´
Tuo+on+minusta+järkevää,+kaukonäköistä+puhetta.
Ja+jos+kuntaliitokset+jatkuvat,+yhä+enemmän+kaupunkeihin+kuuluu+myös+maaseutua.
Minäkin+olen+täällä+Jämsän+umpimetsässä.
11.10.2017 00:07
Olisi+sillä+Vaapaavuorellakin+hommia,+sen+Helsingin+hoitamisessa,+eikä+poukkoilisi+yli+roolinsa.
Lietsoo+vastakkainasettelua.
10.10.2017 20:11
En+mää+jaksa+nyt+enää+leikkiä+Sun+kanssasi,+leitään+joskus+toiste.+Jooko.
10.10.2017 20:02
Mulla+on+Robinson-esto.+Hyvin+on+toiminut.
10.10.2017 19:51
K-kauppis+maksaa+syksyisin+2kk+Aamulehdet+asiakkailleen,+jos+haluaa.
Olen+sen+ottanut.
Tänä+vuonna+Aamulehti+pyysi+sähköpostiosoitteen,+kertoen,+että+lähettää+sähköpostiin+tiedot,+millä+pääsee+katsomaan+sähköistä+versiota.
Kuukausi+on+kulunut,+eikä+ole+postia+tullut.
Johonkin+muuhun+tarkoitukseen+se+ilmeisesti+haluttiin.
10.10.2017 19:07
Jankuti,+jankuti,++nytpä+en+enää+muuta+voinut,+kun+ruveta+nauramaan.
Olet+Sinä+mainio.
Painan+nyt+jo+jarrua.
10.10.2017 19:02
171 / 191