Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+minusta+ole+ilkeää+tullut,+mutta+tuo+Tellukka,+kun+on+riepotellut+ja+nimitellyt+minua,+niin+maksan+vähän+kuin+kalavelkoja.
Eikä+pinnani+ole+nyt+pisimmillään,+kun+on+flunssa+päällä,+ettei+yskänkohtauksilta+saa+kunnolla+edes+nukuttua,+väliin+meinaa+ihan+tikahtua.
10.10.2017 18:37
´´Voiko+sinulla+sisäisesti+niin+kauniilla+olla...´´
Olikos+Sinulla+sitten+omakohtaista+kokemusta+tuon+lauseen+rakenteluun.
10.10.2017 18:14
Minä+kyllä+ymmärrän+Sinua+ja+tuota+happamuuttasi,+voitat+jopa+sitruunankin.
10.10.2017 17:55
Empä+usko,+että+autokauppiaat+tappiokseen+mitään+tekee.
Just+hiljan+luin+jostakin,+että+käytettyjä+autoja+tuodaan+ulkomailta.+Ei+kuulemma+kotimaiset+vaihtoautot+kata+kysyntää.
10.10.2017 17:10
Eläkkeellä+oon+ollut+jo+6+vuotta.
Kun+olin+työssä,+olin+osan+aikaa+maalla+120+km+päässä.+Eihän+se+onnistunut+kulkeminen,+kun+omalla+autolla.
Nyt+asun+puoli+vuotta+maalla+ja+toisen+puolen+pikkukaupungissa,+ei+tulisi+mitään+ilman+autoa.
Tuli+mieleen,+että+ei+ollut+tasapuolista+sekään,+kun+siihen+kaupunginjohtajien+palaveriin+vai+mikä+se+nyt+oli,+kutsuttiin+vaan+valikoitu+joukko,+oliko+se+luku+nyt+21.
Kaikkia+pitäisi+kuulla,+silloin+kun+maan+asioita+järjestetään.
10.10.2017 15:45
Olin+ajatellut+tehdä+tästä+aloituksen,+kunhan+kotiudun,+mutta+se+tulikin+jo+tässä+esille.+Ihan+kiva,+että+joku+muukin+on+tämän+huomannut.
Minä+näin+esimmäisen+muraalin+kotikaupungissani,+en+ollut+vielä+edes+kuullut+kyseistä+sanaa.
Tykkäsin+kovasti.
Kun+menen+toiseen+kotikaupunkiini,+menen+katsomaan+sielläkin+olevaa+muraalia.+On+ihan+kävelymatkan+päässä.
Ihan+piristäviä+kaupunkikuvassa.
Joskus+näkee+myös+rekkoja,+joissa+on+hienoja+maalauksia.
10.10.2017 15:39
Jotkut+tahot+vouhkaa+tiiviistä+rakentamisesta.+Kivitorneja+vaan+vieri+viereen.
Kuitenkin+kansakunnan+juuret+ovat+maalla.
Monet+nuoret+paritkin+ovat+muuttaneet+maalle,+haluavat+kasvattaa+lapsensa+luonnon+läheisyydessä.+
Pakkoasumista+kaupungeissa+on+juuri+siksi,+kun+maaseutua+tarkoituksella+autioitetaan.
Esim.+kaavoitusratkaisuilla.
Lomillaan+kaupunkilaisetkin+ryntäävät+mökeilleen.
Jos+kaikki+vakiasukkaat+katoavat+maalta,+ei+sinne+jää+edes+kyläkauppaa.+Hävinneethän+ne+miltei+ovatkin.
Ihan+hirvittää,+kun+katsoo+tuota+ratikkatyömaatakin+Tampereella+ja+sitten+ruvetaan+buukaamaan+kivikylää+lisää,+että+ratikassa+piisaa+kulkijoita.
10.10.2017 15:05
Itse+olen+ollut+palstalla+muutaman+vuoden+täällä+60:ssä,+kommenttisi+jäi+mietityttämään.
10.10.2017 13:36
Sinun+kirjoituksiasi+on+kiva+lukea.+Niistä+löytää+usein+pohdittavaa.
Usein+unohdamme+kiitollisuuden,+vaikka+sen+myötä+se+paikka+auringossa+löytyy.
Ihmisiä+me+täällä+vaan+olemme+hyvine+ja+huonoine+puolinemme.
Ei+ole+kahta+samanlaista+polkua.
10.10.2017 11:56
Tahallaan+väärin+ymmärtämisestä+haetaan+myös+asiaa+ilkeilyyn.
Yritetään+syöttää+toisen+sanomaksi,+ajatukseksi+jotain+mikä+ei+ole+ensinkään+totta.
Eikös+tuolla+eduskunnassakin+joku+sanonut,+että+tahallinen+väärin+ymmärtäminen+pitäisi+lopettaa.
10.10.2017 11:49
Näköjään+kalahti,+kun+älähti.
10.10.2017 11:36
´´Se+koira+älähtää,+johon+kalikka+kalahtaa.´´
10.10.2017 11:22
Kun+kaksi+kertaa+varkaat+kävivät+kotitilallani,+oikeasti+juurikaan+mitään+varastamisen+arvoista+he+eivät+saaneet,mutta+kyllä+se+vitutti,+kun+kakki+olei+vedelty+ulos+kaapeista+mm.+alusvaatteni.+Kaikkea+ihmeellistä+oli+viety,++esim,+traktorin+ohjekirja,+kukkopilli,+vaasi+ym.+muuta+älytöntä,,
Laitoin+ikkunnaan+lapun,+että+2+kertaa+on+jo+ryöstetty,+ettei+kannat+enää+ovia+rikkoa.
Nyt+on+paikka+saanut+olla+rauhassa.
Poliisikin+kyllä+kävi,+muttei+se+mitään+auttanut.
10.10.2017 00:02
Jaa-a+vielä+kun+olen+täällä+mökilllä+en+niin+kovin+ole+perehtynyt+mitä+täällä+on+meneillään.
Vaan+oottakaas,+kun+talvielämääni++muutan,+täällähän+minä+olen,+kuin+tauti.
Sitten+minä+taas+ajattelin+ottaa+ison+kauhan+ja+hämmentää.++(joutavia+höpötän)
09.10.2017 23:46
Noh,+noh+lopetappas+nyt+ent,+siivoojaparka+tuo+moralisointi.
Ennen+oli+sellainen+sananlasku,+että+´´vanha+lehmä+ei+muista+vasikkana+oloonsa.´´
Olet+tainnut+unohtaa+jotain,+jota+mustalla+nikilläsi+teit.
Monessakin+kommentissasi+on+niin+suuren+suuri+tekopyhyys++paistanut.
Voihan+se+olla,+että+joitakuita+hämäät,+minua+et.
09.10.2017 23:35
Viikon+lopulla+muutan+taas+talvikotiini.+Saatan+aloituksiakin+ruveta+tekemään,+koska+ehdin+sitten+täällä+notkumaan+taas+puoli+vuotta.
Toivon,+että+asiallista+mukavaa+keskusteluakin+syntyisi,+vaikka+tiedänkin,+että+nämä+jäkätykset+toisista+kirjoittajista+ja+nikeistä+näyttävät+vetävän+väkeä+(+usein+samoja,+monta+kertaa).
Mutta+tällaisia+aloituksia+ei+minulta+nähdä.
09.10.2017 22:33
No+tämmöisiä+maalaismaalaushommia+kun+on+tullut+tehtyä,+niin+on+tullut+sellainen+tuntuma,+että+halvat+sudit+esim.+ovat+sellaisia,+että+karvat+lähtee.
Kalliimmat+pitävät+karvat+paremmin+sudissa,+ei+tarvitse+pyydystää+karvoja+maalatusta.
09.10.2017 21:34
Olen+samaa+mieltä+kanssasi,+nikin+värillä+ei+väliä,+mutta+keskustelun+sujumisen+kannalta+olisi+hyvä,+jos+samassa+ketjussa+käyttäisi+samaa+nikkiä.+
Jos+kaikki+käyttäytyvät+aikuisesti,+ongelmia+ei+olisi.
En+ole+tosikko,+mutta+´´persuuksilleni+lensin´´+kun+parin+viikon+tauon+jälkeen+kerkesin+palstalle+ja+näin+tämän+kaaoksen.
09.10.2017 21:19
En+satavarmasti+muista+olenko+ollut+jotain+nelisen+vuotta,+voi+heittääkin+vähän.
Mutta,+kun+tulin+palstalle,+en+edes+tiennyt+mitä+tarkoitti,+kun+puhuttiin+nikeistä.++Ajan+myötä+se+sitten+valkeni,+nämä+mustat+ja+siniset.
Mielestäni+on+toisarvoista+tämmöinen+nikittely.
Annettaisiin+vaan+olla+toisten+nikkien+rauhassa,+on+ne+sitten+mustia+tai+sinisiä.
09.10.2017 20:02
Kyllä+olen+kuullut+tuon´´nopeat+syövät+hitaat.´´+Kuin+myös,+että+aikainen+lintu+madon+nappaa.
Pojantyttäreni,+kun+värjäsi+tukkansa+punertavaksi,+kertoi,+että+sai+aina+kuulla,+että+punatukkaiset+eivät+pääse+taivaaseen.
09.10.2017 19:30
172 / 191