Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+johonkin+sukupuolineutraaliin+pyritään,+miksi+sitten+pitää+olla+homo,+lesbo,+hetero,+muu+sukupuoli.
Eikös+nuo+sanat+kaikki+jouda+sitten+romukoppaan.
Monet+nimikkeet+käsitettiin+ennen,+että+kyseessä+on+mies,+vaikkei+se+nimikkeistä+käynyt+ilmi.+Esim,+lääkäri,+rekkakuski,+timpuri,+tuomari,+pastori.+Nythän+ne+voivat+olla+kumpaa+sukupuolta+vaan.
19.09.2017 15:08
Nyberg+on+hyvä+haastattelija,+haastateltavat+vain+tahtoo+olla+etupäässä+viihdealojen+julkimoita,+ei+oikein+jaksa+kiinnostaa.+Politiikka+ja+luonto+kiinnostaa.+Vanhahtavat+elokuvat+myös.
Äsken+katsoin+tuon+Armanin+rikosohjelman+neloselta.
Lempisarja+on+Emmendale,+sen+pyrin+katsomaan+kesäaikaankin.
Puolet+vuodesta+kun+olen+maalla+jää+TV+sivurooliin,+talvisin+tulee+tuijoteltua+enemmän.
Tuosta+Korpelan+kujanjuoksusta+katsoin+sen+ekakauden,+kohta+tulee+jatkon+ekan+uusinta,+sen+katson.+En+ehtinyt+ensi+esitystä+katsoa.
18.09.2017 23:21
Kyllä+minä+maalla+olen+ja+välillä+olin+muutaman+päivän+kotititilallamaalla.
Täällä+mökillä+on+aika+vilske+ollut+koko+kesän.
Nyt+ole+kissan+kanssa+kaksin.
18.09.2017 22:46
Voisi+ajatella,+että+olisi+tärkeämpiäkin+asioita+hoidettavana+tässä+ajassa.
Myöskin+voisi+olla+vaikea+löytää+luontevia+nimikkeitä+monille+nyt+käytössä+oleville.
Sillaiko+sitten,+että+kun+poliisimies-sanaa+ei+juurikaan+käytetä+enää,+vaan+pelkkä+poliisia,+jotta+voisi+olla+paloosi+(polomies),+putkiisi+(putkimies)+.
18.09.2017 22:12
Juu,+sadellut+ajoittain,+johonkin+kymmeneen+asteeseen+tuo+lämpö+nousi,+mutta+kyllä+hiki+tuli,+kun+metsässä+pöllejä+sahasin.
07.09.2017 20:51
No,+kun+ne+tulee+Venäjältä,+ne+on+intoa+täynnä,+kun+luulevat+tulleensa+sotimaan,+mutta+Ruotsiin+asti+päästyään+äkkäävät,+ettei+se+niin+ollutkaan.
07.09.2017 19:50
Noh,+mikset+noitunut+sitä+sammakoksi.
07.09.2017 19:43
Pari+muutakin+kuuluu+menevän+sen+Irman+perässä.
Josko+olet+risteylylle+lähdössä,+niin+riemukasta+reissua+vaan.
07.09.2017 17:40
Tosiaan,+olipa+loistava+kirjallinen+tuote,+tuokin+kommentti.
07.09.2017 16:24
Enpä+ole+täällä+mitään+vedätyksiä+miettinyt+ja+mitä+se+sitten+mihinkään+vaikuttaisi.
Ajanvietepaikkahan+tämä+on,+vaikkakin+joskus+kohoaa+korkealle+ja+kovaa,+vaikkei+huutaa+saakaan.
Itse+kohdaltani,+en+osaa+ottaa+tätä+muuksi,+kun+mielipiteiden+vaihtoon+tarkoitetuksi.
Jos+joku+muuta+tekee,+se+lienee+hänen+ongelmansa.
06.09.2017 23:21
Tietoa+ei+ole,+mutta+katsoitsko+tuoteselostetta.+Ajattelisin,+että+siihen+on+lisätty+jotain,+muutenhan+se+olisi,+kuin+normaali+hunaja.
Vai+onko+nimitys+pelkkä+myyntikikka.
Tuoteselostetta+kannattaisi+vertailla+tavallisen+hunajan+selosteeseen.
05.09.2017 18:18
Niin+mistähän+se+johtuu,+mitä+aloituksessa+kysyit.
05.09.2017 16:31
Aurinko+paistaa,+ei+sääilmiöt+mitenkään+ole+tyhjänpäiväisiä.
Nukun,+kun+nukuttaa+ja+herään,+kun+olen+tarpeeksi+nukkunut.
05.09.2017 16:21
Joo,+kyllä+minäkin+muistan+ent.+siivojaparan+yhden+ainakin+tehneen,+aihetta+en+kyllä+muista.
02.09.2017 16:09
Mustikat+tuli+perattua.
Se+tuon+kissan+kampaus+se+vasta+kamala+on.+Kun+se+vesisateisessa+kesässä+on+viilettänyt+pitkin+maita+ja+mantuja,+niin+takkua+on.
Niitä+kun+yritän+setviä+ja+leikata,+suuttuu+mokoma+ja+lyö+tassulla,+vaikka+muuten+on+perin+rauhallista+mallia.
02.09.2017 15:36
Joo,+kyllä+se+muiden+vesien+maksamista+on+mullakin,+yleensäkään+en+turhia+läträile.
Heti+kannatan+vesimittaria,+jos+vaan+jossakin+kohtaa+sellaista+suunnitellaan.
02.09.2017 15:30
Juu-u,+nukkuu+kai+se+Sinunkin+kissasi.
En+ole+paljon+seuraillut.+Täytyisi+tässä+ruveta+mustikoita+perkaamaan.
02.09.2017 14:24
15+euroa+kk+kerrostalossa,+se+menee+joka+kuukausi,+vaikka+miltei+puolet+vuodesta+asun+maalla.
Täällä+laskut+ovatkin+eri+luokkaa,+varsinkin+jätevesi+maksaa.++Kiinteistöverot,+tiemaksu,+sähkön+siirto+on+aivan+älytöntä.
Maalla+asuminen+on+kallista.
02.09.2017 13:49
Heikun+kommentti+oli+aivan+asiallinen,+ennemminkin+Sinun+kommenttejasi+voisi+kilahteluksi+sanoa.
02.09.2017 13:44
Henkilöistä+en+luo+kuvia+mieleeni.+Sen+sijaan+paikoista+ja+tapahtumista+joita+joku+kuvailee+nousee+kuvia+mieleen.
Palstakirjoittelussa+olen+sellainen+hetken+ihminen.
Jos+olen+poissa+viikon,++harvoin+edes+katson,+mitä+kakkossivulla+on+ollut+meneillään.
Enkä+vatkaa+päässäni+vanhoja+kommentteja.
02.09.2017 12:08
175 / 191