Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Turun+yliopisto+on+tutkinut+Herttuan+havupuu-uutejuomaa.
11.02.2019 22:43
Turun+yliopisto+on+tutkinut+Herttuan+havupuu-uutejuoman.
11.02.2019 22:41
Tuota+pihkasalvaa+on+kyllä+myynnissä,+sen+teho+on+jo+tieteellisesti+todistettu.
Itse+popsin+keväällä+suoraan+puusta+kuusenkerkkiä+ja+koivunlehtiä.
Horsmanlehdet+ovat+ihan+hyvää+salaattiainesta.
Pikkuhaavan+päälle+minäkin+kesäisin+nyppään+pihasta+ratamon+lehden.
11.02.2019 21:50
Mä+olen+saanut+akupunktiota+yli+40+vuotta+sitten.+Silloin+jo+sitä+antoi+lääkäri.+Tosin+ei+kovin+yleistä+ollut+vielä+silloin.
11.02.2019 20:43
Kuten+Sveitsiläinen+Alfred+Vogel.
11.02.2019 20:05
Tulin+uteliaaksi+ja+menin+googlaamaan.
Oli+sellainen+tieto,+että+Afrikan+Unioni+on+perustettu+v.2002+ja+siihen+kuuluu+55+maata.
Sitten+löysin+jonkun+ylen+uutisen,+että+puheenjohtaamaa+siellä+vaihtuu.
11.02.2019 19:16
Vuosituhansien+saatossa+on+korkeita+kulttuureita+ollut+ja+hävinnyt.
Mutta+eikö+aina+historia+toista+itseään.+Muuttaen+vain+ulkonaisesti+muotoaan.
Toivoa+sopii,+että+ihmiskunta+pikkuhiljaa+alkaisi+viisastumaan+ja+tämän+meidän+näennäisdemokratian+tilallekin+syntyisi+oikeanlaista+demokratiaa.
11.02.2019 18:12
Ei+ole+Hesaria,+joten+en+tuollaista+haastattelua+näe,+mutta+aloituksesta+sain+käsityksen,+että+tylsyys+on+yhtäkuin,+rauhaton+tilanne.
Tylsyyttä+en+kyllä+ymmärrä+ollenkaan,+mitä+se+on?+Onko+se+sitä,+kun+lapsena+kysyi,+että+äiti,+mä+en+tiedä+mitä+mä+tekisin.
Rauhattomuus+on+itseni+tavoittanut+silloin,+jos+ei+vähään+aikaan+saa+johonkin+omaiseen+yhteyttä.
11.02.2019 16:21
Sellaisia+maita+on+vaikea+kurjuudesta+ja+köyhyydestä+pois+auttaa,+jossa+elämän+tarkoitus+on+sotiminen,
Niitä,+joissa+jonkinlainen+rauha+vallitsee+voidaan+auttaa,+viemällä+osaamista+ja+koulutusta.++Jotta+oppivat+itse+ottamaan+elämänsä+haltuun.
Kyllä+se+on+nähty,+että+kantamalla+rahaa+ja+ruokaa,+mitään+pidenpiaikaista+hyötyä+ei+saavuteta.
Rosvot+vie+välistä+niin+paljon+kun+kerkiää,+eikä+kukaan+opi+mitään.
Sitä+on+tehty+euroopastakin+käsin+ja+tilanne+on+vaan+entistä+pahempi.+Biafroja+riittää.
11.02.2019 14:00
Luin+muutama+päivä+sitten+tuon+jutun.
Päällimmäiseksi+mielikuvaksi+jäi,+että+aika+pyörittelyä.
11.02.2019 13:51
Kaiken+alkuperä,+mitä+ihminen+käyttää+on+maapallostamme,+siis+luonnostamme+alkuaan.
Nykyihmisen+vaan+on+vaikea+sitä+muistaa,+kun+hän+on+etääntynyt+niin+kauaksi+alkuperäisistä+lähtökohdistaan.
Jos+jollain+olisi+hallussaan+oikein+syömisen+ja+elämisen+avain,+jonka+mukaan+elettäisiin,+saisimme+kuollakin+terveenä,+eikä+kamalia+espereitä,+eikä+attendoaja+ym.+tarvittaisi+ollenkaan.
11.02.2019 13:46
Jonkin+verran+vanhalla+Ford-traktorilla+maalla+ajanut.+En+onnistunut+mitään+tuhoa+saamaan+aikaan.
Tuli+mieleen,+kun+kerran+olin+menossa+pakulla+töihin+ja+odotin+päästäkseni+kääntymään+vasemmalle.+Oikealta+ohi+pyyhälsi+rekka+hyvää+vauhtia+ja+sitten+kuului+kamala+rämäys.
Kun+säikähdykseltäni+selvisin,+niin+huomasin,+kun+sivupeili+oli+ihan+nurin,+melkein+irti.
Ei+se+rekkamies+vissiin+huomannu+koko+asiaa.
10.02.2019 14:05
Kerran+naimisissa,+kaksi+avoliittoa.+1+a+3+kuolleet+ja+luultavasti+keskimmäinenkin,koska+sairasti+nuoruusiän+diabetesta+ja+ikää+melkein+9+vuotta+enemmän,+kuin+mulla.
Nyt+olen+jo+monta+vuotta+asustellut+yksikseni,+kissakin+seurana+jo+monta+vuotta.
Toisen+puolen+vuodesta+asun+mökkimaisemissa+ja+siellä+on+sukua+ympärillä+taajaan.
Nautin+omasta+rauhastani,+en+tällä+haavaa+vaihtaisi+tätä+vapautta+mihinkään.
En+kaipaa+ketään+rinalleni+enää+ja+koska+en+ole+ikinä+ollut+mikään+salamarakastuja,+en+edes+sellaista+kuvittele+eteeni+tulevan.
10.02.2019 13:47
Pari+kertaa+pienen+lommon+pökännyt+nuoruudessani+peruuttaessani+toisten+autoihin.
Minun+perääni+on+ajettu+kaksi+kertaa,+josta+toisella+kerralla+pökkääjä+lähti+karkuun,+kun+pääsin+pysähtymään+ei+ollut+mitään+jälkeä+jäänyt+kuitenkaan.
Kerran+yks+naisihminen+parkkipaikalla+tuuppas+lommon+vanhaan+autooni,+pelästy+niin+kamalasti.
Mä+sanoin+hälle,+että+anti+olla,+kyllä+poika+sen+oikoo,+(pojalla+on+autopeltisepän+koulutus).
Toissakesänä,+kun+sitä+vettä+vaan+tuli+ja+tuli.+Mun+piti+lähtee+sillä+hiton+painavalla+pakulla+ja+kääntää+se+siinä+savusaunan+edessä,+joka+oli+ihan+kuravellissä.
Otin+vauhtia,+ettei+jäisi+kiinni,+no+se+kuravelli+heitti+sitä+autoo+niin,+että+katto+osu+saunan+kattoon+kii.
Muuten+olisin+päässyt+eteenpäin+pois,+mutta+kun+siinä+oli+iso+kivi.
No+naapurin+mies+tuli+heti+sen+traktorilla+kiskaiseen+irti.
Ei+ole+ikinä+ollut+mitään+hinkua+nauttineena+tunkea+ratin+taa.
10.02.2019 13:34
Minä+tunnen+samanlaisia+nuoria,+kuin+Sinäkin,+niin+omia,+kuin+muitakin.
Opiskelevat+tai+ovat+työssä.
Tuo+yleistäminen,+että+nuoret+eivät+halua+töitä,+on+sieltä+lävestä.
10.02.2019 13:13
En+huomannut,+tuli+sitten+vissiin+väärinkäsitys.+Sori.
09.02.2019 22:44
No+on+täälläkin+parina+päivänä+tihkua+satanut,+mutta+muuten+on+kyllä+ollut+pakkaskeliä+ja+lunta+on++röykkiökaupalla.
Hesassa+kuulemma+ovat+jo+melkein+hukkuneet+lumeen.
09.02.2019 21:56
Niin+siis,+mainitsit+hoitajaliitot+ja+sanoit,+etteivät+tee+muuta+kun+takaavat+toimeentulon+maksettuen+jäsenmaksun+perusteella.
Toimeentulon+takaa+työstä+maksettava+palkka.
Kyllä+liitot+tekevät+palonkin+edunvalvontaa.+Puuttuvat+hyvin+monenlaisiin+asioihin+ja+ovat+päättäjiin+yhteydessä.
09.02.2019 20:37
Vähän+aikaa+sitten+tulin+saunasta+ja+join+kaakaot+päälle.
Oottelen+vaan,+kun+pääsee+maalle+saunomaan,+ei+tartte+katsella+kellon+aikoja+ja+kesällä+on+mukava+välillä+pulahtaa+järveen.
Mutta+aikansa+kutakin,+kyllä+se+kesäkin+tulee,+vaikkei+uskoisi,+kun+ulos+katsoo.
Vaan+on+se+hyvä,+että+on+kunnon+talvi,+kun+on+talven+aika.
09.02.2019 19:22
Niin+minäkin+tekisin+ainakin+ensisijaisesti.
09.02.2019 19:10
26 / 191