Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anopilla+oli+sellainen+teräspannu,+minkä+alaosassa+oli+jonkinmoinen+levy+ja+siitä+johto+pistokkeeseen.
Mahdatko+sellaista+muistella.
28.12.2018 22:57
Kuvailemallasi+tavalla+se+lapsuudenkodissani+myös+tehtiin.+Ne+äidin+leipomat+pullat+ja+hiivaleivät+olivat+sitten+hyviä,+mitä+kahvin+kanssa+syötiin.+Juhlapyhinä+sitten+muutakin+leipomusta+oli.
Nykyään+juon+aamulla+mukillisen+ja+iltapäivällä+toisen+tavallisesti.+Poikkeuksiakin+on.
Meilläkin+oli+tuo+kahvimylly,+vaan+varkaan+matkaan+se+tarttui.
Muistui+mieleeni,+kun+olin+nuorena+kesätöissä+kaupassa,+siihen+aikaan+asiakkaalle+jauhettiin+kahvi+sähkömyllyllä.
28.12.2018 13:48
Aina+sitä+on+ollut+kaikenlaisia+jaotteluita.+Yhteen+aikaan+puhuttiin,+lapsuus,+nuoruus,+keski-ikä+vanhuus.+Joskus+taas+7-vuoden+kehitysjaksoista+ihmiselämässä.
Itse+en+ole+mitään+jaotteluita+pitänyt+merkittävänä.
Jokaisen+polku+on+jokaisella+ihan+oma.
Kelle+sopii+mikäkin+aika,+minkäkin+asian+toteuttamiseen.+Monet+valinnatkin+selvenevät+vasta+iän+myötä.+Myös+olosuhteet+sanelevat+valintojamme.
Itse+nautin+elämästä+sen+kussakin+vaiheessa,+en+haikaile+mitään.+Kokemukse+ovat+rikkauksia,+olivat+ne+sitten+hyviä+tai+huonoja.+Monet+aikanaan+huonoiksi+mielletyt+tapahtumat+selvenevät+vasta+aikojen+päästä.+Toisinaan+voi+ihan+huokaista,+että+oli+se+hyvä,+kun+joku+asia+meni+niinkuin+meni,+eikä+niin,+kun+silloin+olisi+toivonut.
Eikä+ihmisen+kannattaisi+verrata+omaa+polkuaan+kenenkään+toisen+polkuun+vaan+siihen+mitä+oman+elämän+polulla+on+vuosien+saatossa+tapahtunut.+Vertailla+omia+vuosiaan.
28.12.2018 13:40
Onhan+ne+vauvat+kivoja,+kesällä+on+tulossa+yksi,+jos+kaikki+hyvin+menee.
Sanoin+miniälle,+että+nyt+sinustakin+tulee+mummu.+Ei+vielä+tiedä+miksi+itseään+haluaisi+sitten+kutsuttavan.
Katselen+kissaohjelmaa+ja+leikitän+kissaa+laserilla.
Kohta+meen+tekeen+kääretorttua,
23.12.2018 15:11
Jos+Sinulla+on+pitkäveteistä,+mene+Ylen+uutissivuille.+Siellä+on+video+virsiä+laulavasta+Toivo-koirasta.
23.12.2018 14:09
Aion+kyllä+tuossa+sähköuunissa+paistella+yhtä+sun+toista.
Vanhalla+mökillä+on+kanssa+leivinuuni.+Lämmittämiseen+sitä+käytän.
Sähkölämmitys+on+päällä+vain+keväällä,+ensimmäisen+olovuorokauden.
23.12.2018 13:04
Pieni+se+oli+mullakin+sylissä+jouluna,+itsenäisyyspäivän+aattona+syntynyt.+Siitä+on+51+vuotta.
23.12.2018 12:31
Minulla+tuli+kyllä+ihan+muhkeita+kesällä+sinteistä.+Lannoitin+niitä+kanankakalla.
Jouluruusu+ja+Amaryllis+ovat+myrkyllisemmät+joulukukista.
Minulla+on+pieni+kuusi+vesiämpärissä,+jospa+huomenissa+nostan+sen+pöydälle+ja+koristelen.
23.12.2018 12:24
Voi+teidän+kaikkien+kanssa+ja+kerallanne.+No+hyvät+naurut+sain.
Nukkukaatte+hyvin+ja+hyvää+joulua.
22.12.2018 21:51
Miksi+minä+häpeäisin+jotain,+mitä+ei+ole+olemassakaan,+kuin+joidenkin+mielikuvituksessa.
Ei+se+minun+häpeäni+ole,+mitä+muut+kuvittelee.
22.12.2018 20:27
Höpö+höpö,+minä+en+ole+ihastunut+yhtään+kehenkään.
Jos+täällä+jollekin+tuntemattomalle+ihmiselle+vastaa.+josta+tietää+vaan+nimimerkin,+miten+se+muka+jotain+ihastusta+voi+kuvata.
Vastaan+täällä+monelle+muullekin+miehelle,+eikä+tuommosta+lässyä+ole+siitä+vielä+kukaan+mulle+syytänyt.
``Hunkille+vastaa+ne+kekkä+sen+perään+on´´+jos+se+vastaamisesta+on+kiinni,+niin+sittenhän+täällä+ollaan+kaikkien+perään.
Minulle+kaikki+ovat+samalla+viivalla.+Ymmärrän+kyllä,+että+yritetään+kehitellä+omassa+päässä+jotain++´´perässä+olemisia´´+saahan+siitä+viihdykettä+tylsään+elämäänsä.+:)
22.12.2018 19:20
Ellet+Sinä+lopeta+tuota+ruman+nimen+laittamista,+niin+minä+en+ikinä+enää+kommentoi+Sinulle+mitään.
22.12.2018 17:45
Toistan,+josko+olisit+ystävällinen+ja+lopettaisit+nimittelyni.
Jos+nyt+välttämättä+haluat+minua+nimitellä,+voisitko+sanoa+vaikka,+että+sarviorvokki.+Ei+mikään+ruusu,+mutta+kukka+kumminkin.
22.12.2018 17:06
Mistä+olet+saanut+pieneen+päähäsi,+etten+kuulu+60+:lle?
22.12.2018 16:55
Mikä+se+sellainen+puu+on?
22.12.2018 16:10
Minä+pidän+sinisestä+hyasintista.+Se+on+joulun+tuoksuinen.
Kerään+sukulaisten+hyasintin+sipulit+ja+istutan+ne+keväällä+mökillä+ulos.+Kukkivat+komeasti+heinäkuussa.
Hoitolaitoksiin+ei+kannata+kukkia+viedä,+monessa+taitaa+olla+jo+täyskieltokin.
Jokainen+hankkikoon+sitä+mikä+miellyttää.
En+oikein+tajua+sitä,+että+jos+itse+ei+jostain+tykkää,+se+pitää+haukkua+pataluhaksi.
22.12.2018 16:09
Olisitko+niin+ystävällinen+ja+lakkaisit+nimittelemästä+minua.
Ihan+itse+päätän+kommenttini+paikan.
Sinun+ei+tarvitse+uskoa+minun+jutuistani+yhtään+mitään.
22.12.2018 16:00
Aamulla+tuossa+piparkakkuja+paistoin.+Kävin+sitten+mökiltä+pienen+pöytäkuusen+nappaamassa+kyytiin.
Ruokakaupan+kautta+kotiin+kaffeelle.+Pienen+kinkunkin+ostin,+paistelen+sitten+aattona,+kun+veli+on+tullut.
Nyt+tässä+huokaisen+tovin.
22.12.2018 15:16
Kattos,+kun+on+pentuna+nuoleskellut,+ei+sitten+tartte+isona+enää.
22.12.2018 14:58
Meillä+oli+kanssa+pesufati+ja+nappo+(yksi+nimi+on+kuuppa).
Rikkalapio+oli+putupelli.
Tuollasta+bolsteria+en+ole+kuullutkaan+käytettävän.
21.12.2018 23:23
44 / 191