Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+rajoittamista+kannata,+ja+harva+varmaan+ulkomaalainen+yksikseen+edes+metsiin+lähtisi.
Retkiä+varmasti+tehdään+ja+silloin+järjestäjän+vastuulla+on+se,+että+tiedetään+ja+toimitaan+jokamiehen+oikeuksien+mukaan.
Tätä+ulkomaisten+marjanpoimijoiden+tuontia+bisneksen+harjoittamiseksi+toisen+maalla,+en+hyväksy.
Muutama+vuosi+sitten+mökillä,+noin+40m+terassin+nurkasta+pihatiellä+alkoi+yks+kaks+juosta+ihmisiä+vähän+väliä.+Muutamia+siinä+meni.
Olin+ymmälläni,+katsoin,+että+siinä+loukattiin+jokamiehen+oikeuksia+ja+rikottiin+kotirauhaani.
Otin+sitten+selvää+keitä+olivat.+Naapuri+tiesi+kertoa,+että+olivat+suunnistajia.
Jos+olisivat+luvan+kysyneet,+toki+sen+olisin+suonut,+mutta+tulla+tuollalailla+piha-alueelle+oli+mielestäni+ajattelematonta.
10.10.2018 17:47
Mielenkiintoista+luettavaa,+josta+olen+samaa+mieltä.
Jotain+ohjelmaa+sivusilmällä+kuuntelin+ja+katselin.+Taas+oli+kotitaloudet+suuria+saastuttajia+ja+liikenne,+henkilöauton+pakoputkea+näytettiin+useamman+kerran.
Hyvin+vähän+saa+huomiota+ne+oikeat+saastuttajat.+Tavallista+kansalaista+yritetään+syyllistää.
Lentoliikenne+ja+kenttien+laajennuksineen+syövät+sen,+mitä+maaliikenne+säästää.
Tuohon+metsäjuttuun+lisäisin,+että+vain+kasvava+metsä+on+hiilinielu.
10.10.2018 17:39
Siitä+on+tosiaan+ollut+juttuja+tiedotusvälineissä.
Sitten+on+tietysti+näitä+kultteja,+mistä+joskus+on+tullut+dokumentteja+ainakin+amerikasta,+missä+kanssa+´´profeetat´´+jos+jonkinlaista+haaremia+pitää.
09.10.2018 22:06
Uuninlämmitys+se+minullakin+on+meneillään.+Pakkailen+tässä+kamoja,+huomenna+olisi+tarkoitus+mennä+taas+kerrostaloon.
Sen+verran+vilkaisin,+että+joku+torailuketju+se+oli,+ei+innostanut.
09.10.2018 15:10
Miksi++ylipäätään+siellä?+En+tiedä,+että+muista+kirkkokunnista+olisi+vastaavia+uutisia,+jossa+voi+pappikin+ottaa+puolison.
Siihenkin+aikaan,+kun+papit+eivät+saaneet+mennä+naimisiin,+heillä+oli+taloudenhoitaja+joka+todellisuudessa+oli+vihkimätön+vaimo+(Frilla),+he+saivat+lapsia+ja+elivät+tavallista+perhe-elämää,+frilla+oli+ihan+hyväksytty+yhteisössä.
09.10.2018 15:07
Olen+samaa+mieltä,+että+tuo+selibaatti+on+omiaan+vääristämään+lunnollista+seksuaalisuutta.
Tuntuu+mahdottomalta,+että+ympäri+maailmaa+katolisen+kirkon+papeiksi+olisi+niin+suuri+joukko+hakeutunut+pelkästään+homoja+ja+pedofiilejä.
09.10.2018 13:09
Aivan,+suurimmat+vankilat+missä+aikaamme+vietämme,+olemme+luoneet+ihan+itse.
09.10.2018 12:59
Joku+automaattinen+toiminto+poistanut+viestin.
07.10.2018 23:09
Nyt+en+ymmärrä+kysymystäsi.
07.10.2018 17:45
Sinuna+lähettäisin+uuden+viestin+ja+kysyisin,+miksi+poistettiin+lukematta.
07.10.2018 15:11
Tuosta+otsoniaukosta+muistan+lukeneeni,+että+aluksi+se+pieneni+hyvin,+mutta+olisi+taas+ruvennut+kasvamaan.+En+kyllä+muista+mistä+tuon+luin.
Ilmastonmuutoksessa+kait+on+kyse+siitä,+että+ihminen+toimillaan+sitä+nopeuttaa.
Ainahan+ihminen+on+joutunut+sopeutumaan+ilmastonmuutoksiin,+kuten+kaikenlaisiin+muihinkin+muutoksiin+aikojen+alusta+asti.
07.10.2018 14:23
No+en+haluaisi.
Onhan+noita+Tvkuvissa+nähty.+Se+on+kuin+kahden+kerroksen+väkeä.+Tulee+mieleen+entisajan+sääty-yhteiskunta.
Emme+me+näköjään+ole+siitä+päässeet,+on+vaan+muuttamassa+muotoaan.
Epätasa-arvoinen+maapallon+varantojen+jakaantuminen+ihmiskunnan+kesken,+sitä+synnyttää.
07.10.2018 14:07
Huh,+huh,+johan+oli+pohjanoteeraus+Sannikalta.+Hyökkäävää,+asenteellista+jankutusta+koko+haastattelu.
Ihmettelin+myös+kommentoijien+kokoonpanoa,+jokainen+Lauran+toimintaa+vastaan+ja+lisäksi+kaikki+miehiä.
Tasapuolisuus+puuttui+kokonaan.
Kyllä+tuli+Stilleriä+ikävä.
07.10.2018 14:01
Myin+Chevy+Vanini+pari+viikkoo+sitten.+Poika+kattelee+mulle+nyt+sellaista+jotain+mahdollisesti+jonkun+Fordin+mallin+´´pikkupakua´´,+sitten+myyn+tuon+Almerankin+heti.
02.10.2018 22:39
Laittaisitko+linkin+tuohon+kirjoitukseen.
Olisi+tavattoman+mielenkiintoista+tietää,+miten+sen+kirjoittaja+tuon+tempun+tekee.
18.09.2018 19:16
Tietääkseni+abortin+tekemisessä+on+kuukausiraja+määritelty,+minkä+jälkeen+ei+enää+voi+tehdä.
Onko+niin,+että+määritellään+milloin+alkio+katsotaan+olevan+niin+kehittynyt,+että+on+ihminen.
Myös+on+kysymys+siitä,+että+naisen+pitää+voida+määrätä+itse+kehostaan.
Toiset+katsovat,+että+se+on+ihmiselämää+heti+hedelmöitymishetkestä+alkaen,+toiset+eivät.
Onkohan+tätässäkään+asiassa+totuutta+kenenkään+taskussa,+on+vaan+mielipiteitä.
18.09.2018 15:41
Joo+siihenhän+se+aina+menee,+että+kuluttaja+maksaa.+Tavalla+tai+toisella.
Taitaa+olla+tässäkin+asiassa,+että+´´näytelmä´´+on+vasta+alussa.
18.09.2018 13:38
´´Uskonto+ja+politiikka+pitää+erottaa+toisistaan.´´+
Niinhän+sen+pitäisi+olla.
Soini+korkea-arvoisena+poliitikkona+vetosi+uskonnon+vapauteen+ja,+että+oli+siellä+yksityishenkilönä.
Ei+onnistunut+ja+juuri+siksi,+mitä+sanoit,+että+mielletään+Suomen+kannaksi.
Homokeskuteluissa+eduskunnassa+vedottiin+uskontoon+ja+raamatun+sanaan.
Milläs+nuo+sitten+erottaa+toisistaan.
18.09.2018 13:35
Yövuoroni+oli+aikoinaan+11+tuntia,+jos+syksyllä+osui+kellonveivausyö+työvuoroksi,+se+oli+sitten+12+tuntia.
Itse+iltavirkkuna+jäisin+tähän+aikaan,+juuri+tuon+takia,+että+illalla+olisi+pidenpään+valoisaa.
Aamulla+nukun+kuitenkin+pidempään,+niin+minulle+ei+meinaa+mitään,+vaikka+aamulla+on+tunnin+pimeämpää,
Pääasia+kuitenkin,+että+viisareiden+siirtely+loppuu.
18.09.2018 13:22
Kyllä+ainakin+täällä+oli+kesä+enimmäkseen+rutikuiva.+Kotitilallakin+vain+tippa+vettä+kaivon+pojalla.
Järvessä+vesiraja+on+vetäytynyt+tavallista+kauemmaksi.
Nyt+vasta+on+sadellut,+mikä+onkin+hyvä.+Ei+mitään+isoja+myrskyjäkään+ole+näkynyt,+vähän+isompaa+tuulta+vain.
Olemme+täällä+Suomessa+onnellisessa+paikassa,+koskei+täällä+ole+sellasia+säämeteleitä,+kuin+monella+muulla+paikalla.
Lohduttomia+ovat+uutiskuvat+maailmalta.
Sitten+kun/jos+ihminen+lopettaa+luonnon+likaamisen+ja+ryöstämisen,+säätkin+rauhoittuvat.
´´Niin+metsä+vastaa,+kun+sinne+huudetaan.´´
18.09.2018 13:13
65 / 191