- pidän kaikista väreistä mutta vältän mustaa, kengätkin mieluummin muuta kuin mustaa. kotonani ei ole mitään mustaa, liian synkkä väri kotona joka päivä katsella. tai onhan kotona toki mustaa, digiboksi ja modeemi ovat mustia, muu elektroniikka onneksi ei. minua tahtoo häiritä telkkarin ruutukin kun siinä ei ole kuvaa, telkun kuoret sentään valkoiset.
- juu, onhan niitä ollut, mutten minä ainakaan lisää semmosia vappuja kaipaa................
- ei kai se YLE:n vika ole jos saa Ilmatieteenlaitokselta väärää tietoa ja sitä sitten kertoo. parempi vaan jos lunta ei enää tulekaan, kyllä jo saisi alkaa lumet sulaa ja kevät tulla.
- jos ei tykkää, niin eihän leffaa ole pakko loppuun katsoa, joten ei mitään ongelmaa
- eiköhän se ole tilanne missä tytöttely tapahtui, se paheksuttava, sekä lisäksi tietenkin tytöttelijän ammatti. kyllä minusta tuntuu hyvin oudolta jos pappi missä tahansa tilanteessa tytöttelee tai pojittelee seurakuntalaista virkatehtävissä. kyllä papin pitää muistaa korrekti käytös
tilanteessa kuin tilanteessa. - mikähän tuosta nikistä niin ihmeellisen tekee, että nikittömät jotain paarialuokkaa??????
- uskon että kumpikin rakasti todella, mutta poika teki alkumetreillä todella kohtalokkaan virheen valehtelemalla tytölle. kun tuollaisesta valheesta joutuu kiinni menee luottamus täydellisesti ja tyttö alkoi varmasti kyseenalaistaa kaikkea muutakin pojan sanomaa, enkä ihmettele. en usko että tyttö jätti pojan ammatin tai varallisuuden/varattomuuden takia vaan nimenomaan tuon valeen vuoksi, se oli anteeksiantamatonta, ainakin minun mielestä. en muuten oikein ymmärrä miksi pojan piti varallisuudestaan puhua yhtään mitään, ei tyttö sitä varmasti kysellyt.
- kyllä minulla vielä eläkkeelläkin noin käy, jos pitää herätä aamulla jonnekin normaalia aikaisemmin, etten osaa nukkua rauhallista yötä vaan heräilen yhtäpäätä kelloa katsomaan. syynä saattaa tietenkin olla se, että tiedän yöunen jäävän lyhyeksi, kun menen nukkumaan aina vasta puolenyön jälkeen ja pelkään etten herää kellon soittoon. normaalisti nukun yöni hyvin, usein jopa ilman yhtään kertaa heräämättä yhtäsoittoa 8 tuntia. yritänkin ajastaa menemiseni niin, ettei tarvitse herätä aikaisin, mutta aina se ei onnistu eläkkeelläkään ollessa.
- olen monasti ihmetellyt vanhusten omaisten asennetta, itse ei olla valmiita tikkua ristiin laittamaan, ei mitään maksamaan, mutta ollaan hanakoita arvostelemaan ja moittimaan tekijöitä, aika paljon sama tilanne tuolla lastenhoidon puolella.
- ei taitaisi olla helppoa huonosti palkattuun ja arvostettuun työhön ammattitaitoista henkilökuntaa riittävästi löytää vaikka tahtoa olisikin....................mutta eihän sitäkään ole
- eikös se riipu siitä kuinka paljon kuluttaa, toiset tarvii enemmän kuin toiset...............tuohon tuskin yksiselitteistä vastausta löytyy.
- kyllä nyt naurattaa, Väyrynen jää keskustan käsiin kun häntä ei voi enää syyttää kahteen puolueeseen kuulumisesta kun "oma" puolue hänet erotti. onneksi joillakin tässä maassa on siviilirohkeutta puuttua tuon politiikkahäirikön toimiin, vai erottiko Paavo itse itsensä jotta voi pyrkiä keskustan puoluejohtajaksi, mene ja tiedä.
- kun netistä ostaa laitteen voi samalla ostaa vanhan laitteen poisviennin, niin minä olen tehnyt. kaikkea ei mielestäni tarvitse saada mahdollisimman halvalla, vaan järkevästi.
- tämä nyt ei liity aiheeseen, mutta kun mainitsit nuo hygienisoivat nesteet. minä en ole koskaan moisia käyttänyt, kyllä kroppa tottuu erilaisiin pöpöihin ja osaa niitä vastustaa jos totuttelee niihin, eikä itseään liikaa desinfioi.
- olen eri mieltä, muovisista hammastikuista ei ole mihinkään.
- taloyhtiöiden pitäisi asiassa aktivoitua, siitä olisi hyvä alkaa. omakotiasujien tilanne toinen, mutta joutuuhan omakotiasuja muutenkin jätteitänsä pidemmälle kuljettamaan, miksi ei myös muovijätteitä.
- usein ei ole mahdollista jättää muovia kauppaan, esim. jugurtti- ym. purkit, joten tuo keino kovin rajoitettu. pelkillä hedelmäpusseilla ei vielä kovin paljoa muovia säästetä, mutta vähäkin on tietenkin parempi kuin ei yhtään.
- kaipaan ihmistä/läheisyyttä, seksi tulee mukaan kuvioon jos on tullakseen, joten en kaipaa pelkkää seksiä, minulla suhteeseen pitää sisältyä paljon tunnetta ennenkuin on seksin vuoro.
- olen itsekin suht uusi täällä ja olen huomannut, että on ihan sama mistä keskustelun aloittaa aina löytyy torppaajia. toiset muistavat että 5 v 8 kk 2 pv sitten aloitettiin aiheesta keskustelu, joten ei sitä sovi uudelleen aloittaa mutta joillakin nikeillä tuntuu kyllä olevan oikeus aloittaa keskustelu mistä tahansa ja sanoa kuinka pahasti tahansa, se on täällä pelin henki.
- ihan muoviton elämä on aika mahdotonta, mutta ainahan voi muovin käyttöä yrittää vähentää ja käyttämänsä muovin viedä muovikeräykseen eikä sekajätteeseen.