Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pidän+kaikista+väreistä+mutta+vältän+mustaa,+kengätkin+mieluummin+muuta+kuin+mustaa.+kotonani+ei+ole+mitään+mustaa,+liian+synkkä+väri+kotona+joka+päivä+katsella.+tai+onhan+kotona+toki+mustaa,+digiboksi+ja+modeemi+ovat+mustia,+muu+elektroniikka+onneksi+ei.+minua+tahtoo+häiritä+telkkarin+ruutukin+kun+siinä+ei+ole+kuvaa,+telkun+kuoret+sentään+valkoiset.
10.03.2018 09:34
juu,+onhan+niitä+ollut,+mutten+minä+ainakaan+lisää+semmosia+vappuja+kaipaa................
08.03.2018 17:16
ei+kai+se+YLE:n+vika+ole+jos+saa+Ilmatieteenlaitokselta+väärää+tietoa+ja+sitä+sitten+kertoo.+parempi+vaan+jos+lunta+ei+enää+tulekaan,+kyllä+jo+saisi+alkaa+lumet+sulaa+ja+kevät+tulla.
08.03.2018 16:24
jos+ei+tykkää,+niin+eihän+leffaa+ole+pakko+loppuun+katsoa,+joten+ei+mitään+ongelmaa
08.03.2018 09:53
eiköhän+se+ole+tilanne+missä+tytöttely+tapahtui,+se+paheksuttava,+sekä+lisäksi+tietenkin+tytöttelijän+ammatti.+kyllä+minusta+tuntuu+hyvin+oudolta+jos+pappi+missä+tahansa+tilanteessa+tytöttelee+tai+pojittelee+seurakuntalaista+virkatehtävissä.+kyllä+papin+pitää+muistaa+korrekti+käytös
+tilanteessa+kuin+tilanteessa.
06.03.2018 20:48
mikähän+tuosta+nikistä+niin+ihmeellisen+tekee,+että+nikittömät+jotain+paarialuokkaa??????
06.03.2018 11:34
uskon+että+kumpikin+rakasti+todella,+mutta+poika+teki+alkumetreillä+todella+kohtalokkaan+virheen+valehtelemalla+tytölle.+kun+tuollaisesta+valheesta+joutuu+kiinni+menee+luottamus+täydellisesti+ja+tyttö+alkoi+varmasti+kyseenalaistaa+kaikkea+muutakin+pojan+sanomaa,+enkä+ihmettele.+en+usko+että+tyttö+jätti+pojan+ammatin+tai+varallisuuden/varattomuuden+takia+vaan+nimenomaan+tuon+valeen+vuoksi,+se+oli+anteeksiantamatonta,+ainakin+minun+mielestä.+en+muuten+oikein+ymmärrä+miksi+pojan+piti+varallisuudestaan+puhua+yhtään+mitään,+ei+tyttö+sitä+varmasti+kysellyt.
05.03.2018 17:45
kyllä+minulla+vielä+eläkkeelläkin+noin+käy,+jos+pitää+herätä+aamulla+jonnekin+normaalia+aikaisemmin,+etten+osaa+nukkua+rauhallista+yötä+vaan+heräilen+yhtäpäätä+kelloa+katsomaan.+syynä+saattaa+tietenkin+olla+se,+että+tiedän+yöunen+jäävän+lyhyeksi,+kun+menen+nukkumaan+aina+vasta+puolenyön+jälkeen+ja+pelkään+etten+herää+kellon+soittoon.+normaalisti+nukun+yöni+hyvin,+usein+jopa+ilman+yhtään+kertaa+heräämättä+yhtäsoittoa+8+tuntia.+yritänkin+ajastaa+menemiseni+niin,+ettei+tarvitse+herätä+aikaisin,+mutta+aina+se+ei+onnistu+eläkkeelläkään+ollessa.
05.03.2018 17:37
olen+monasti+ihmetellyt+vanhusten+omaisten+asennetta,+itse+ei+olla+valmiita+tikkua+ristiin+laittamaan,+ei+mitään+maksamaan,+mutta+ollaan+hanakoita+arvostelemaan+ja+moittimaan+tekijöitä,+aika+paljon+sama+tilanne+tuolla+lastenhoidon+puolella.
05.03.2018 16:23
ei+taitaisi+olla+helppoa+huonosti+palkattuun+ja+arvostettuun+työhön+ammattitaitoista+henkilökuntaa+riittävästi+löytää+vaikka+tahtoa+olisikin....................mutta+eihän+sitäkään+ole
04.03.2018 19:09
eikös+se+riipu+siitä+kuinka+paljon+kuluttaa,+toiset+tarvii+enemmän+kuin+toiset...............tuohon+tuskin+yksiselitteistä+vastausta+löytyy.
03.03.2018 23:35
kyllä+nyt+naurattaa,+Väyrynen+jää+keskustan+käsiin+kun+häntä+ei+voi+enää+syyttää+kahteen+puolueeseen+kuulumisesta+kun+"oma"+puolue+hänet+erotti.+onneksi+joillakin+tässä+maassa+on+siviilirohkeutta+puuttua+tuon+politiikkahäirikön+toimiin,+vai+erottiko+Paavo+itse+itsensä+jotta+voi+pyrkiä+keskustan+puoluejohtajaksi,+mene+ja+tiedä.
03.03.2018 19:07
kun+netistä+ostaa+laitteen+voi+samalla+ostaa+vanhan+laitteen+poisviennin,+niin+minä+olen+tehnyt.+kaikkea+ei+mielestäni+tarvitse+saada+mahdollisimman+halvalla,+vaan+järkevästi.
02.03.2018 16:43
tämä+nyt+ei+liity+aiheeseen,+mutta+kun+mainitsit+nuo+hygienisoivat+nesteet.+minä+en+ole+koskaan+moisia+käyttänyt,+kyllä+kroppa+tottuu+erilaisiin+pöpöihin+ja+osaa+niitä+vastustaa+jos+totuttelee+niihin,+eikä+itseään+liikaa+desinfioi.
02.03.2018 11:06
olen+eri+mieltä,+muovisista+hammastikuista+ei+ole+mihinkään.
02.03.2018 11:01
taloyhtiöiden+pitäisi+asiassa+aktivoitua,+siitä+olisi+hyvä+alkaa.+omakotiasujien+tilanne+toinen,+mutta+joutuuhan+omakotiasuja+muutenkin+jätteitänsä+pidemmälle+kuljettamaan,+miksi+ei+myös+muovijätteitä.
02.03.2018 08:30
usein+ei+ole+mahdollista+jättää+muovia+kauppaan,+esim.+jugurtti-+ym.+purkit,+joten+tuo+keino+kovin+rajoitettu.+pelkillä+hedelmäpusseilla+ei+vielä+kovin+paljoa+muovia+säästetä,+mutta+vähäkin+on+tietenkin+parempi+kuin+ei+yhtään.
02.03.2018 08:27
kaipaan+ihmistä/läheisyyttä,+seksi+tulee+mukaan+kuvioon+jos+on+tullakseen,+joten+en+kaipaa+pelkkää+seksiä,+minulla+suhteeseen+pitää+sisältyä+paljon+tunnetta+ennenkuin+on+seksin+vuoro.
01.03.2018 19:36
olen+itsekin+suht+uusi+täällä+ja+olen+huomannut,+että+on+ihan+sama+mistä+keskustelun+aloittaa+aina+löytyy+torppaajia.+toiset+muistavat+että+5+v+8+kk+2+pv+sitten+aloitettiin+aiheesta+keskustelu,+joten+ei+sitä+sovi+uudelleen+aloittaa+mutta+joillakin+nikeillä+tuntuu+kyllä+olevan+oikeus+aloittaa+keskustelu+mistä+tahansa+ja+sanoa+kuinka+pahasti+tahansa,+se+on+täällä+pelin+henki.
01.03.2018 18:23
ihan+muoviton+elämä+on+aika+mahdotonta,+mutta+ainahan+voi+muovin+käyttöä+yrittää+vähentää+ja+käyttämänsä+muovin+viedä+muovikeräykseen+eikä+sekajätteeseen.
01.03.2018 18:18
17 / 32