Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ehkä+sinulle+on+kaupunkilaisena+sama+millainen+ilma+on,+tai+yö+vai+päivä,+mutta+kyllä+minä+tykkään+katsoa+uloslähtiessäni+onko+kylmä+vai+lämmin,+tietää+mitä+päällensä+laittaa.+tietysti+jos+et+ulkona+käy,+niin+silloin+ei+ole+merkitystä+tietää+ilman+lämpötilaa.
07.01.2018 20:50
Tokmannilta+olen+ostanut+halvimman+löytämäni+ja+hyvin+on+pelannut,+hintaa+en+muista+kun+on+ollut+käytössä+jo+monta+vuotta,+mutta+hinnalla+ei+ollut+pilattu.
07.01.2018 11:08
minusta+on+kaunis+tapa+viedä+jokin+pieni+"tuliainen"+kun+menee+vierailulle,+vaikkapa+aloittajan+mainitsemia+kukkia+tai+itse+leivottu+kakku,+varsinkin+sellaiseen+paikkaan+jossa+ei+joka+viikko+käydä.+tykkään+leipoa+ja+viedä+viemisiä+lapsienikin+perheisiin,+vaikka+heillä+tuleekin+käytyä+useimmin,+annan+heille++myös+leipomuksiani+kotiin+viemisiksi+kun+luonani+poikkeavat.+tuntuu+tosiaan+siltä,+että+tuonlaiset+pienet+kohteliaisuudet+ovat+kadonneet+ihmisten+käytöstavoista.+muistan+jo+lapsuudesta,+ettei+kylään+menty+"tyhjin+käsin"++ja+lapsetkin+usein+saivat+tulijalta+jotain+hyvää.
06.01.2018 18:01
minä+olen+siinä+käsityksessä,+että+raakaa+pakastettua+ei+saa+raakana+uudelleen+pakastaa,+mutta+kypsennetty+ruoka+kestää+uudelleen+pakastamisenkin,+siis+vaikka+olisi+ensin+raakana+pakastettu,+joten+ihan+hyvin+tehty.
05.01.2018 14:02
ei+S-pankki+ole+lakossa
04.01.2018 23:17
riippuu+vuodenajasta,+kesällä+ei+olisi+hankalaa,+mutta+talvella+lämmityksen+vuoksi+kun+ei+ole+tulisijaa.+ilman+lämmintä+ruokaa+pärjää+hyvin+tuon+72+tuntia+vaikka+syömättä.
04.01.2018 15:25
mitä+varten+suomalaisia+asuu+ympäri+maailmaa?+samasta+syystä+kiinalaiset+ovat+tulleet++Suomeen,+eivät+todellakaan+sosiaalietuuksien+perässä.+jotain+tolkkua.........................
04.01.2018 10:48
kuusta+ei+minulla+ole,+mutta+kyllä+jonkinverran+koristeita+ja+kynttilöitä,+ynnä+tietenkin+valoketjut+parvekkeella+ja+pöytäliinat+pöydillä.+koristeet+ja+pöytäliinat+korjaan+pois+aina+loppiaisena,+kynttilät+poltan+loppuun,+poltanhan+niitä+jo+heti+kun+pimeät+illat+tulee+ja+valoketjut+saavat+loistaa+parvekkeella+koko+pimeän+ajan+valoa+antamassa.+minä+en+joulukoristeisiin+kyllästy,+mutta+eihän+niitä+nyt+aikaansa+pidempään+silti+viitsi+näkyvillä+pitää,+ensi+jouluna+sitten.+hiukan+haikeana+hyvästelen+joulun,+mutta+loppuvuodesta+tavataan...............toivottavasti.
03.01.2018 10:21
ei+taida+sitten+sinulla+olla+mitään+valittamisen+aihetta:)
31.12.2017 21:30
minäpä+lähen+sun+kanssa,+ei+oo+ukkoa+joka+kaipaamaan+jää:)
31.12.2017 21:10
saattashan+sitä+viikossa+nälkä+tulla+ja+tupahommatkin+ainakin+siltä+osin+maistua
31.12.2017 21:09
vaan+jos+jotain+muuta+paikkaa+kuin+kapakkaa+kaipaa,+on+kai+aika+turha+kapakoita+silloin+listata:)
31.12.2017 21:07
tuossahan+kaivattiin+muuta+paikkaa+kuin+kapakkaa.
31.12.2017 18:38
en+siedä+raakaa+kalaa,+joten+sushi+ehdottomasti+ei+kiitos.+olen+niin+vanhanaikainen+että+tykkään,+että+maassa+maan+tavalla,+joten+en+syö+puikoilla,+enkä+aasialaista+ruokaa,+paitsi+Aasiassa.
29.12.2017 18:50
On+tulkintaa+ja+"tulkintaa",+eikä+niillä+ole+keskenään+mitään+tekemistä.+Kun+"tulkitsija"+vie+esim.+tanssisuuntaa+vasten,+on+siinä+daamilla+tekemistä+kun+kaikki+törmäilee+selkään+ja+viejä+vaan+naureskelee+että+"hupsis".
29.12.2017 14:37
Fazerin+Puikula+-ruisleipää+ja+päälle+jouluksi+tehtyä+maksapateeta,+siinä+maukas+välipala.+vaan+alkaa+maksapatee+loppua,+pitänee+keksiä+uusi+herkku.
28.12.2017 16:21
niin+ja+Hyvää+uutta+Vuotta+2018+kaikille!
28.12.2017 15:56
senkus+tehdään;+ruoasta+lupaan+nauttia,+mutta+en+niinkään+juomasta,+läheisyydestä+nautin+jos+joku+lähelleen+päästää:),+laiskottelu+on+paras+puoleni+joten+se+on+helppo+toteuttaa,+kohtuuden+kai+saa+kukin+itse+päätellä,+joulupukkiin+uskon+mutta+pappeihin+en+niinkään,+enkä+aio+ensi+vuonnakaan+alkaa+pappeihin+uskoa,+puhtaana+pysyy+kun+pesulla+muistaa+käydä,+ja+aatteita+varmaan+jokaisella+meistä+riittää.
28.12.2017 15:55
lapsuudessani+valettiin+aina+uudenvuodenyönä+perheen+kanssa+tinaa,+saman+perinteen+olen+lapsilleni+jättänyt.+tinoja+on+varastossa,+joten+kyllä+valan+tinaa+lasteni+perheiden+kanssa+vielä+useana+vuodenvaihteena.
28.12.2017 10:22
eiköhän+tuossa+nyt+mennä+hiukan+liian+pitkälle,+joku+tolkku+saisi+tosi-tv-ohjelmillakin+olla.+mutta+varmaan+löytyy+osallistujia+ja+katsojia+sitten+aikanaan,+en+epäile.
27.12.2017 19:06
24 / 32