Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ihan+noin+suurta+hintaeroa+en+aikanaan+kärryistä+löytänyt,+tosin+kärryni+jo+muutaman+vuoden+vanha.+nykyään+varmaan+valikoimaa+enemmän+ja+kenties+myyjiäkin,+mene+ja+tiedä.+tosin+verkkokaupasta+en+kärryä+ostaisi,+haluan+liikkeessä+nähdä+miten+kärry+toimii.+toki+voi+kärryn+verkkokaupassa+palauttaa,+mutta+turhan+vaivalloista.
04.02.2019 15:55
jokainen+meistä+joskus+lähtee,+osanottoni+kaikille.
04.02.2019 12:32
minä+olin+sen+verran+fiksu,+että+ostin+vartavasten+kärryn+jonka+saa+taitettua+keskeltä+alas+kahtia+ja+siinä+keskellä+rungossa+on+pidike+jolla+kärryn+saa+laitettua+roikkumaan+ostoskärryyn+ulkopuolelle,+tosi+kätevää+eikä+likaa+kaupan+ostoskärryjä.+ei+se+halvimmasta+hintaluokasta+ollut,+mutta+hyvästä+kannattaa+maksaa.+kärryssä+on+mukavan+isot+pyörät,+kulkee+hyvin+lumessakin.+edellisessä+kärryssänikin+oli+lenkku+josta+kärryn+sai+laitettua+roikkumaan+ostokärryyn,+hyvin+sekin+toimi,+vaikka+oli+"halpamalli".
04.02.2019 09:27
jos+en+väärin+muista,+niin+työnantaja+antoi+tiedot+hakemukseeni.+menettely+saattaa+riippua+eläkelaitoksesta,+en+tiedä.+hain+eläkettä+n.+2+kk+ennen+eläkkeellejäämistä+ja+päätöksen+saamiseen+kului+6+viikkoa.
03.02.2019 17:17
minä+tykkään+Paula+Havasteen+ja+Kristiina+Vuoren+tuotannoista.+niissä+on+historiaa,+osa+totta+osa+tarua,+mutta+hyvin+sen+ajan+kuvaa,+kauniitakin+ne+ovat,+myös+osin+romanttisia,+mutta+jokainen+tykkää+mistä+tykkää.
02.02.2019 20:12
minä+näen+tällä+ikää+kaverin+kanssa+matkustamisen+turvallisuustekijänä,+toki+voi+nuoremmillekin+sattua,+mutta+riskit+kasvaa+vanhetessa.
02.02.2019 14:16
kaikkia+asioita+ei+vaan+voi+samaan+nippuun+laittaa.
01.02.2019 20:56
kaikilla+ei+ole+läheistä+joka+hoitaisi+tai+pystyisi+hoitamaan,+enkä+ole+ihan+varma,+että+8-kymppinen+pystyisi+toista+saman+ikäistä+kovin+pätevästi+hoitamaan.+rakkaudestahan+omaishoitoa+yleensä+tehdään+ja+hyvää+tietenkin+on+kun+toinen+voi+kotona+olla,+mutta+ei+voi+silloin+olla+kovin+sairas.
01.02.2019 20:54
ei+tuota+kurjuutta+maailmalle+tarvitse+selitellä,+asiathan+pidetään+piilossa+ja+kulissit+kunnossa.
01.02.2019 20:46
tulee+taatusti+pidemmän+päälle+halvemmaksi+kuin+että+elävät+täällä+veronmaksajien+kukkaron+varassa.
01.02.2019 20:44
minä+ääänestän+Ronalt+Tumppia.
01.02.2019 13:16
minäkin+tykkäisin+matkustella,+mutta+en+yksin+enää+nykyään+viitsi,+joten+on+jäänyt+vähemmälle+mitä+ennen+eläkkeellejääntiä+kuvittelin.
01.02.2019 00:21
en+ikinä+katso+tuollaisia,+en+halua+pahuudella+mässäillä,+enkä+ymmärrä+miksi+kukaan+haluaa,+mutta+ilmeisesti+teitä+on+paljon+koska+mitä+raaimpia+ohjelmia+tuotetaan+ja+telkkarissa+näytetään.
30.01.2019 23:52
Suomalainen+rakentaminen+on+tällä+hetkellä+surkeaa+tasoa,+mahdollisimman+suuren+liikevoiton+toivossa+teetetään+huonoa+ja+hutiloitua+työtä,+kukaan+ei+valvo+eikä+vastaa+mistään,+vahingot+jäävät+maksajalle.+Missä+mahtaa+olla+rakentajien+ammattiylpeys+kun+jatkuvasti+tehdään+sutta+ja+sekundaa,+jossain+navan+alapuolella+olevassa+vaossa+varmaan.
30.01.2019 20:38
eläkeläisiä+taitaa+olla+kahta+sorttia,+niitä+jotka+nauttivat+kiireettömästä+elämästä+ja+sitten+niitä+jotka+jatkuvasti+vouhottavat+ympäriinsä+ja+valittavat+kiirettään.+sinä+voit+itse+päättää+kumpaan+porukkaan+haluat+kuulua.+minä+kuulun+kiireettömiin+tallaajiin,+nautin+pitkistä+aamukahvihetkistä,+aikataulutettomista+päivistä+ja+rauhallisista+illoista+jolloin+voi+valvoa+niin+myöhään+kuin+haluaa+kun+ei+seuraavana+aamuna+ole+kiire+minnekään,+ihanaa+elämää.+olen+tosin+huomannut,+että+jotkut+eläkeläiset+valittavat+heti+kiirettään,+jos+heillä+on+yksikin+sovittu,+vaikka+kuinka+pienikin,+meno+jollekin+päivälle,+kiire+kun+on+kovin+suhteellinen+käsite.+toivotan+sinulle+ihania,+kiireettömiä+tulevia+eläkepäiviä.
30.01.2019 10:05
Eläimillä+toimii+elimistö+eritavalla+kuin+ihmisellä,+ei+siis+voi+mitenkään+verrata.
28.01.2019 14:14
Orpo+oli+sitä+mieltä,+että+eläkeindeksiä+olisi+korjattava.+Miksei+hän+ole+korjannut+jo+aikaa+sitten+kun+on+ollut+hallituksessa,+nyt+vasta+sen+huomaa+kun+on+vaalit+tulossa.+Melkoista+kusetusta!!!!!!!!!!
27.01.2019 14:34
En+taho!+Karhusaari+kaukana+kaikesta+ja+palvelut+puuttuu,+joten+sitä+karvasta+tai+vaikka+karvatontakin+viiniä+joutuu+kaukaa+hakemaan,+samoin+kuin+tekotarpeet+chartreuseen
25.01.2019 16:05
ei+huku,+ei+läheskään,+turhaa+puhetta.+keski-euroopassa+on+lumeen+hukuttu,+mutta+täällä+vielä+ihan+kohtuullista,+tuo+jokavuotinen+valitus+ja+härdelli+alkaa+kyllästyttämään.
17.01.2019 17:30
kännykkähän+jää+ainoaksi+vaihtoehdoksi+kun+lankaliittymät+lakkaavat,+mutta+älypuhelin+ei+ole+pakollinen.+voihan+hankkia+matkapuhelimen+ilman+älyä,+ei+vaadi+niin+paljoa+opettelua+eikä+ole+tuota+mainitsemaasi+liukunäyttöä.+minulla+on+vanha+älytön+nokian+matkapuhelin+ja+hyvin+toimii,+akku+kerran+vaihdettu+ja+kestää+monta+päivää,+älypuhelimeen+vaihdan+vasta+sitten+kun+ei+muita+saa.
10.01.2019 15:26
6 / 32