- ihan noin suurta hintaeroa en aikanaan kärryistä löytänyt, tosin kärryni jo muutaman vuoden vanha. nykyään varmaan valikoimaa enemmän ja kenties myyjiäkin, mene ja tiedä. tosin verkkokaupasta en kärryä ostaisi, haluan liikkeessä nähdä miten kärry toimii. toki voi kärryn verkkokaupassa palauttaa, mutta turhan vaivalloista.
- jokainen meistä joskus lähtee, osanottoni kaikille.
- minä olin sen verran fiksu, että ostin vartavasten kärryn jonka saa taitettua keskeltä alas kahtia ja siinä keskellä rungossa on pidike jolla kärryn saa laitettua roikkumaan ostoskärryyn ulkopuolelle, tosi kätevää eikä likaa kaupan ostoskärryjä. ei se halvimmasta hintaluokasta ollut, mutta hyvästä kannattaa maksaa. kärryssä on mukavan isot pyörät, kulkee hyvin lumessakin. edellisessä kärryssänikin oli lenkku josta kärryn sai laitettua roikkumaan ostokärryyn, hyvin sekin toimi, vaikka oli "halpamalli".
- jos en väärin muista, niin työnantaja antoi tiedot hakemukseeni. menettely saattaa riippua eläkelaitoksesta, en tiedä. hain eläkettä n. 2 kk ennen eläkkeellejäämistä ja päätöksen saamiseen kului 6 viikkoa.
- minä tykkään Paula Havasteen ja Kristiina Vuoren tuotannoista. niissä on historiaa, osa totta osa tarua, mutta hyvin sen ajan kuvaa, kauniitakin ne ovat, myös osin romanttisia, mutta jokainen tykkää mistä tykkää.
- minä näen tällä ikää kaverin kanssa matkustamisen turvallisuustekijänä, toki voi nuoremmillekin sattua, mutta riskit kasvaa vanhetessa.
- kaikkia asioita ei vaan voi samaan nippuun laittaa.
- kaikilla ei ole läheistä joka hoitaisi tai pystyisi hoitamaan, enkä ole ihan varma, että 8-kymppinen pystyisi toista saman ikäistä kovin pätevästi hoitamaan. rakkaudestahan omaishoitoa yleensä tehdään ja hyvää tietenkin on kun toinen voi kotona olla, mutta ei voi silloin olla kovin sairas.
- ei tuota kurjuutta maailmalle tarvitse selitellä, asiathan pidetään piilossa ja kulissit kunnossa.
- tulee taatusti pidemmän päälle halvemmaksi kuin että elävät täällä veronmaksajien kukkaron varassa.
- minä ääänestän Ronalt Tumppia.
- minäkin tykkäisin matkustella, mutta en yksin enää nykyään viitsi, joten on jäänyt vähemmälle mitä ennen eläkkeellejääntiä kuvittelin.
- en ikinä katso tuollaisia, en halua pahuudella mässäillä, enkä ymmärrä miksi kukaan haluaa, mutta ilmeisesti teitä on paljon koska mitä raaimpia ohjelmia tuotetaan ja telkkarissa näytetään.
- Suomalainen rakentaminen on tällä hetkellä surkeaa tasoa, mahdollisimman suuren liikevoiton toivossa teetetään huonoa ja hutiloitua työtä, kukaan ei valvo eikä vastaa mistään, vahingot jäävät maksajalle. Missä mahtaa olla rakentajien ammattiylpeys kun jatkuvasti tehdään sutta ja sekundaa, jossain navan alapuolella olevassa vaossa varmaan.
- eläkeläisiä taitaa olla kahta sorttia, niitä jotka nauttivat kiireettömästä elämästä ja sitten niitä jotka jatkuvasti vouhottavat ympäriinsä ja valittavat kiirettään. sinä voit itse päättää kumpaan porukkaan haluat kuulua. minä kuulun kiireettömiin tallaajiin, nautin pitkistä aamukahvihetkistä, aikataulutettomista päivistä ja rauhallisista illoista jolloin voi valvoa niin myöhään kuin haluaa kun ei seuraavana aamuna ole kiire minnekään, ihanaa elämää. olen tosin huomannut, että jotkut eläkeläiset valittavat heti kiirettään, jos heillä on yksikin sovittu, vaikka kuinka pienikin, meno jollekin päivälle, kiire kun on kovin suhteellinen käsite. toivotan sinulle ihania, kiireettömiä tulevia eläkepäiviä.
- Eläimillä toimii elimistö eritavalla kuin ihmisellä, ei siis voi mitenkään verrata.
- Orpo oli sitä mieltä, että eläkeindeksiä olisi korjattava. Miksei hän ole korjannut jo aikaa sitten kun on ollut hallituksessa, nyt vasta sen huomaa kun on vaalit tulossa. Melkoista kusetusta!!!!!!!!!!
- En taho! Karhusaari kaukana kaikesta ja palvelut puuttuu, joten sitä karvasta tai vaikka karvatontakin viiniä joutuu kaukaa hakemaan, samoin kuin tekotarpeet chartreuseen
- ei huku, ei läheskään, turhaa puhetta. keski-euroopassa on lumeen hukuttu, mutta täällä vielä ihan kohtuullista, tuo jokavuotinen valitus ja härdelli alkaa kyllästyttämään.
- kännykkähän jää ainoaksi vaihtoehdoksi kun lankaliittymät lakkaavat, mutta älypuhelin ei ole pakollinen. voihan hankkia matkapuhelimen ilman älyä, ei vaadi niin paljoa opettelua eikä ole tuota mainitsemaasi liukunäyttöä. minulla on vanha älytön nokian matkapuhelin ja hyvin toimii, akku kerran vaihdettu ja kestää monta päivää, älypuhelimeen vaihdan vasta sitten kun ei muita saa.