Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minua+ei+kiinnosta+mokoma+ohjelma,+joten+ei+ärsytä+yhtään.....................
30.08.2018 13:43
mitenkäs+tuo+liittyy+kaatopaikkajätteeseen+ja+turhaan+tavaraan?
29.08.2018 10:12
mitähän+sinä+tuolla+kommentillasi+tarkoitat?
29.08.2018 10:06
minä+en+ole+koskaan+turhaa+tavaraa+kerännytkään,+joten+mitään+poisheittämisurakkaa+ei+tarvitse+tehdä.
29.08.2018 09:32
kyllä+minäkin+joskus+katson+televisiota+keskellä+päivää+monta+tuntia+putkeen+jos+löydän+Areenasta+tai+Katsomosta+jonkun+kiinnostavan+sarjan.+en+silloin+malta+jättää+sarjaa+kesken,+vaan+katson+vaikka+kaikki+osat+putkeen,+ellei+niitä+ihan+valtavasti+ole.+kotihommia+teen+kun+sattuu+huvittamaan,+mitään+säännöllistä+järjestystä+ei+ole,+siitä+sain+työelämässä+tarpeekseni.+minulla+ei+ole+yhtään+huono+omatunto+tästä+mukavasta+elämästäni+jossa+saan+päättää+milloin+mitäkin+teen,+aina+on+kaikki+tarvittavat+asiat+tullut+hoidettua.+ja+kun+ei+ole+tilivelvollinen+kenellekään+niin+mikäs+tässä+on+ollessa.+noudattakoot+koululaiset+lukujärjestystä,+minä+olen+kouluni+käynyt+ja+teen+kuten+haluan......................
28.08.2018 20:01
minulle+Vivaldin+Neljä+vuodenaikaa+saa+kyyneleet+silmiin,+en+koskaan+kyllästy+kuuntelemaan+tuota+huipputeosta.
28.08.2018 08:57
kerro+nyt+ihmeessä+mitä+pitäisi+muuttaa!
27.08.2018 23:01
evvk
27.08.2018 19:55
oopperaakin+on+monenlaista,+ehkä+gospeliakin,+joten+kertakokeilulla+ei+vielä+oikein+tiedä+asiasta+mitään,+mutta+jokaisella+on+tietenkin+oma+musiikkimakunsa+ja+sitä+pitää+kuunnella+mistä+tykkää.
27.08.2018 19:54
ihan+oikea+vastaus.+palkkataulukot+ovat+venyviä,+ja+lopullinen+palkka+riippuu+monista+tekijöistä.+taulukkopalkan+päälle+saatetaan+maksaa+mm.+kokemuslisää+joka+hankittu+vastaavissa+tehtävissä,+joten++pelkkä+taulukkopalkka+ei+mitään+kerro+ja+taulukot+tosiaan+löytyvät+netistä,+jos+hakijaa+kiinnostaa+homma+tosissaan+niin+vaivautuu+etsimään.+aikanaan+julkishallinnon+palkat+ilmoitettiin+palkkaluokkina+ja+jokainen+sitten+itse+otti+selvää+mitä+se+rahassa+tarkoittaa.
27.08.2018 10:01
huhut+on+huhuja,+niiden+arvoa+ei+nyt+pitäsi+kovin+korkealle+laittaa.....................
25.08.2018 19:41
eihän+tuo+petosyritys+tietenkään+hänen+viimekesäisen+teon+arvoa+vähennä,+mutta+onhan+se+tosi+noloo..................
25.08.2018 18:27
poika+tosi+suloinen,+mutta+tuota+koiran+palvontaa+en+ymmärrä.+
kohta+varmaan+aletaan+julkaista+koirien+kuolinilmoituksia+lehdissä,+ovat+niiiiiin+perheenjäseniä.
25.08.2018 10:19
minullakin+oli+mainitsemasi+pesuri,+ostin+reilut+parikymmentä+vuotta+sitten.++se+oli+turhan+painava+ja+akkua+joutui+lataamaan+aina+kesken+pesun,+mutta+puhdasta+tuli+vähällä+vedellä,+mitä+lie+myrkkyä+se+koneen+pesuaine.+koneet+varmaan+noista+ajoista+kehittyneet+ja+keventyneet+kovasti.+
olen+ajatellut+pitäisikö+sellainen+taas+hankkia,+josko+sellaisen+saisi+pitkällä+varrella.
25.08.2018 00:51
tuskin+sähkö-.+lämmitys-,+vesi-+ym.+maksut+ilmaisia+ovat+jos+puoliksi+laitetaan.+naurettavaa+ajatella+että+saranat+kuluu+kun+siinä+toinen+asuu,+mitenkähän+sen+pystyy+rahaksi+jyvittämään?+aikanani+avokkini+asui+asunnossani,+eikä+tullut+mieleenkään+että+olisin+mitään+kulumiskorvauksia+perinyt.
24.08.2018 14:55
Laina,+kiinteistövero+ja+vakuutusmaksut+ovat+kiinteistön+aiheuttamia+kuluja+ja+siten+kiinteistönomistajan+kontolla,+yhdessä+asuessa+sähkö-,+lämmitys-,+jäte-+ym.+yhteisestä+asumisesta+koituvat+kustannukset+maksetaan+puoliksi.+Yksinkertaisesti+sanottuna+se+maksaa+joka+omistaa,+ei+ole+kohtuullista+maksaa+toisen+omaisuuden+menoja,+ja+yhteisesti+aiheutetut+menot+maksetaan+puoliksi,+sehän+pitäisi+olla+itsestäänselvää.
24.08.2018 10:06
se+kasvattamisen+ilo+olisi+ainakin+minulle+"se+juttu",+vaikka+torilta+saisikin+halvemmalla.
23.08.2018 20:56
naurettavaa+narinaa........
23.08.2018 08:38
helteiden+jälkeen+on+mukava+laittaa+lenkkarit+jalkaan+ja+painella+lenkille,+helteillä+ei+oikein+kulkenut.+telkkarin+katsojaa+aliarvioivia+sarjoja+en+kaipaa+sen+paremmin+syksyllä+kuin+muulloinkaan.
20.08.2018 23:10
vastaan+vain+tuohon+roskaposti-imuri+osioon+kun+en+viitsi+linkkejä+aukoa.+minulla+ei+ole+koskaan+tullut+suomi24-postiin+yhtään+roskapostia.
20.08.2018 21:31
8 / 32