- minua ei kiinnosta mokoma ohjelma, joten ei ärsytä yhtään.....................
- mitenkäs tuo liittyy kaatopaikkajätteeseen ja turhaan tavaraan?
- mitähän sinä tuolla kommentillasi tarkoitat?
- minä en ole koskaan turhaa tavaraa kerännytkään, joten mitään poisheittämisurakkaa ei tarvitse tehdä.
- kyllä minäkin joskus katson televisiota keskellä päivää monta tuntia putkeen jos löydän Areenasta tai Katsomosta jonkun kiinnostavan sarjan. en silloin malta jättää sarjaa kesken, vaan katson vaikka kaikki osat putkeen, ellei niitä ihan valtavasti ole. kotihommia teen kun sattuu huvittamaan, mitään säännöllistä järjestystä ei ole, siitä sain työelämässä tarpeekseni. minulla ei ole yhtään huono omatunto tästä mukavasta elämästäni jossa saan päättää milloin mitäkin teen, aina on kaikki tarvittavat asiat tullut hoidettua. ja kun ei ole tilivelvollinen kenellekään niin mikäs tässä on ollessa. noudattakoot koululaiset lukujärjestystä, minä olen kouluni käynyt ja teen kuten haluan......................
- minulle Vivaldin Neljä vuodenaikaa saa kyyneleet silmiin, en koskaan kyllästy kuuntelemaan tuota huipputeosta.
- kerro nyt ihmeessä mitä pitäisi muuttaa!
- evvk
- oopperaakin on monenlaista, ehkä gospeliakin, joten kertakokeilulla ei vielä oikein tiedä asiasta mitään, mutta jokaisella on tietenkin oma musiikkimakunsa ja sitä pitää kuunnella mistä tykkää.
- ihan oikea vastaus. palkkataulukot ovat venyviä, ja lopullinen palkka riippuu monista tekijöistä. taulukkopalkan päälle saatetaan maksaa mm. kokemuslisää joka hankittu vastaavissa tehtävissä, joten pelkkä taulukkopalkka ei mitään kerro ja taulukot tosiaan löytyvät netistä, jos hakijaa kiinnostaa homma tosissaan niin vaivautuu etsimään. aikanaan julkishallinnon palkat ilmoitettiin palkkaluokkina ja jokainen sitten itse otti selvää mitä se rahassa tarkoittaa.
- huhut on huhuja, niiden arvoa ei nyt pitäsi kovin korkealle laittaa.....................
- eihän tuo petosyritys tietenkään hänen viimekesäisen teon arvoa vähennä, mutta onhan se tosi noloo..................
- poika tosi suloinen, mutta tuota koiran palvontaa en ymmärrä.
kohta varmaan aletaan julkaista koirien kuolinilmoituksia lehdissä, ovat niiiiiin perheenjäseniä. - minullakin oli mainitsemasi pesuri, ostin reilut parikymmentä vuotta sitten. se oli turhan painava ja akkua joutui lataamaan aina kesken pesun, mutta puhdasta tuli vähällä vedellä, mitä lie myrkkyä se koneen pesuaine. koneet varmaan noista ajoista kehittyneet ja keventyneet kovasti.
olen ajatellut pitäisikö sellainen taas hankkia, josko sellaisen saisi pitkällä varrella. - tuskin sähkö-. lämmitys-, vesi- ym. maksut ilmaisia ovat jos puoliksi laitetaan. naurettavaa ajatella että saranat kuluu kun siinä toinen asuu, mitenkähän sen pystyy rahaksi jyvittämään? aikanani avokkini asui asunnossani, eikä tullut mieleenkään että olisin mitään kulumiskorvauksia perinyt.
- Laina, kiinteistövero ja vakuutusmaksut ovat kiinteistön aiheuttamia kuluja ja siten kiinteistönomistajan kontolla, yhdessä asuessa sähkö-, lämmitys-, jäte- ym. yhteisestä asumisesta koituvat kustannukset maksetaan puoliksi. Yksinkertaisesti sanottuna se maksaa joka omistaa, ei ole kohtuullista maksaa toisen omaisuuden menoja, ja yhteisesti aiheutetut menot maksetaan puoliksi, sehän pitäisi olla itsestäänselvää.
- se kasvattamisen ilo olisi ainakin minulle "se juttu", vaikka torilta saisikin halvemmalla.
- naurettavaa narinaa........
- helteiden jälkeen on mukava laittaa lenkkarit jalkaan ja painella lenkille, helteillä ei oikein kulkenut. telkkarin katsojaa aliarvioivia sarjoja en kaipaa sen paremmin syksyllä kuin muulloinkaan.
- vastaan vain tuohon roskaposti-imuri osioon kun en viitsi linkkejä aukoa. minulla ei ole koskaan tullut suomi24-postiin yhtään roskapostia.