AdventismiVastattu 8 v

Ateistien harhaluulo

"Tämä elokuva todella osoittaa, että Jumalan ja evankeliumin uskominen ei ole koskaan todella älyllinen, vaan niin kuin Raamattu sanoo: Ihmiset rakastavat pimeyttä pikemminkin kuin valoa." Lainaus yhtä videon kommenttia…
AdventismiVastattu 8 v

Psalmi 23 - rabbi Schneiderin avaamana

Herra on minun paimeneni 1 Daavidin psalmi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. 2 Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. 3 Hän virvoittaa minun sieluni, hän…
AdventismiVastattu 8 v

Miten antaa anteeksi?

Millä keinoin voitte antaa anteeksi niille, jotka teitä loukkaavat? Vai kiristelettkö hampaita pitkän aikaa tai märehdittekö itsesäälissä?
AdventismiVastattu 8 v

Mikä on Aaronin siunaus = Herran siunaus?

Minä alkuun oudoksuin sitä, että Aaronin siunaus on sama kuin Herran siunaus. 4. Moos. 6:22-27 Herran siunaus 22 Herra sanoi Moosekselle: 23 "Sano Aaronille ja hänen pojilleen: Kun siunaatte Israelin, lausukaa sille näi…
AdventismiVastattu 8 v

Mikä on Jaakobin huone?

Jaakobin huone on Israelin kansa. He ovat Israelin kaksitoista heimoa. Se on Israelin Jumalan liiton perheen nimi. Jaakobin huone oli jaettu Israelin huoneeseen ja Juudan huoneesen. Uusi liitto tehtiin molempien näiden …
AdventismiVastattu 8 v

Lopun ajat ja Israelin suojelusenkeli

Matt. 24:21-22 21 Ahdinko on oleva niin suuri, ettei sellaista ole ollut maailman alusta tähän päivään asti eikä tule koskaan olemaan. 22 Jos sitä aikaa ei lyhennettäisi, yksikään ihminen ei säästyisi. Mutta valittujen …