AdventismiVastattu 7 v

Luomakunta todistaa Jeshuasta!

Keväällä kaikki syntyy ja on uutta. Syksyllä taas yksivuotiset kasvit kuolevat, joista ei jää juurta eikä vartta. Tämä oli tämän sapatti-illan ajatus. Olen Jeshuan syntymän suhteen Jonathan Cahnin kanssa samaa mieltä, e…
AdventismiVastattu 7 v

Harmagedon! Rabbi Schneider opettaa

Miten valmistaudut Harmagedoniin? Ilm. 16:13-16 "13 Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä. 14 Ne ovat pahoja henkiä,…
AdventismiVastattu 7 v

Derek Princen harmitus: Adventistit

On uskomatonta, miten erittäin tunnettu kristitty evankelista mollaa adventistit täydellisesti. Tällä kertaa hänen hampaankolossaan on sianlihan syönti ja sapatin pyhittäminen. Olen itsekin kuunnellut Priceä jonkin verr…
AdventismiVastattu 7 v

Halloween???

Miten suhtautua halloweniin? Alla joitakin Raamatun kohtia, joiden varjossa juhlaa sopii miettiä. Ef. 5:11 älköön teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä Ro…
AdventismiVastattu 7 v

Kertokaa maailmalle

Viimeisessä Nykyaika-lehdessä (10/2018) oli hyvä kirjoitus Whitestä. Siinä kerrottiin siitä väärästä White-kuvasta, joka ei tue hänen omat kirjoituksensa. Tätä väärää Whiteä täälläkin jotkut jatkuvasti jaksavat tuoda es…
AdventismiVastattu 7 v

Sukkot - Jumala kanssamme

Lehtimajajuhlassa Jumala on kanssamme. Juhla kuuluu myös pakanauskoville! Jälleen erinomainen video Messiaaniselta rabbilta, Schneiderilta. Hän opettaa mm. lehtimajajuhlan tarkoitusta. Videossa hän selostaa perusteellis…