Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mylmyri-
profiilit
Mylmyri-
Mylmyri-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Me+ulkomaalaiset+naiset,+olemme+ihan+samanlaisia,+kuin+suomalaiset+naiset.+Ja+me+kaikki+naiset+olemme+erilaisia.+Kulttuurit+ovat+hieman+erilaiset+toki.
Itse+olen+ihaillut+Suomalasta+Naista+aina,+sen+jälkeen+kun+muutin+Suomeen.+Suomalainen+Nainen+avasi+minulle+uuden+naiseuden+puoen.+Vahvuuden.+Sen,+ettei+tarvi+olla+"miehen+jatke"+eikä+hänestä+riippuvainen.+Vaan+voi+olla+vain+ihminen.++Ja+siitä+olen+kovasti+kiitollinen.
Aasialaisia+naisia+suosivat+suomalaiset+miehet+monesti+haluavat+vain+pientä+söpöä+kodinhoitajaa,+joka+palvelee+miestä+riippumatta+siitä,+kuinka+paljon+mies+panostaa+suhteeseen.+Jolla+ei+ole+mielipiteitä+ja+joka+on+ruiiippuvainen+miehestä.+Ja+ihan+hyvä+valinta+sieltä+päin+oleva+nainen+sellaisille+miehille+onkin.+Kaikki+ovat+tyytyväisiä.+Nainen+saa+miehen,+se+on+heidän+kulttuurissa+hyvin+tärkeää+ja+mies+saa+naisen+huolimatta+siitä+miten+se+häntä+kohtelee.
08.01.2018 13:10
No+en+sitten+ole+nainen.
07.01.2018 14:57
Harmis,+nää+on+sun+luuloja,+jotka+sun+todellisuuteen+ovat+yhteydessä.+Jos+joku+nainen+tykkää+paneskella+ekoilla+treffeillä,+niin+peukut+sille.+Kaikkiin+se+ei+kuitenkaan+päde+:)+Lisäksi+hassulta+kuullostaa+palava+ihastuminen+ilman,+että+tuntee+toista+edes+jonkin+verran,+no+ainakin+mun+korviin.
07.01.2018 14:48
Ei+mistään+pakeista+ollut+kyse.+Trkoitus+oli+tavata+ihan+muissa,+kuin+romanttisissa+merkeissä.+Olen+avoin+persoona+ja+niin+Kaappikin.+Juteltiin+ja+päätettiin+tavata.+Koska+tapaamisen+yhteydessä+syntyi+kemiaa,+mietittiin+käytännön+asioita+ja+todettiin,+et+välimatka+on+liikaa+eikä+ehkä+kannata+aloittaa+mitään.+Kuitenkin+olemme+edelleen+yhteydessä+ja+voin+kertoa,+että+hän+on+mahtava+ihminen+ja+komea+mies.+Elämä+vain+menee+joskus+niin,+että+järkeilläkin+siinä+täytyy+:)
07.01.2018 14:37
Ainakin+ajatuksiesi+juoksu+on+kiehtovaa+:)+vertauskuviasi+voi+tulkita+niin+monella+tavalla+:)+huippu+kirjoittaja+olet+:)
07.01.2018 04:38
Tähänsekaappi+ei+ole+saanut+mitään+pakkeja+ainakaan+minulta.+Tavattiin+ja+välimatkaa+oli+liikaa+paljon.+Olemme+edelleenkin+yhteydessä+välillä.+Hän+on+kyl+huippu+typpi+:)
07.01.2018 04:01
Tälläinen
https://youtu.be/NDE-XKyiw1k
04.01.2018 00:32
Ahhh...+tosiasiat.+Eli+faktat...+Tieteellisesti+todistettuja+pitävänsä+paikkaansa...+
Keskustellaan+vain,+rakastan+sellaisia+faktakeskusteluja+:).+Lähteet+mukaan+;)
01.01.2018 12:26
Oli+se+xD+mutta+hyvin+opettavaista+itselleni.+Tuo+suhteen+alkaminen+ja+loppuminen+täällä.+Ja+muutenkin.+Kaappi+on+hyvä+tyyppi,+jonka+kanssa+ollaan+yhteydessä+vieläkin+:)+Siitä+kiitollinen,+hän+on+fiksu+tyyppi.+
Hyvää+Uutta+Vuotta+kaikille+<3
01.01.2018 12:21
Hahhaa+😂😂+siis+ainut+järkevä+mielipide+on+siis+sun+mielupide+😂😂😂+jos+on+eri+mielrä+kanssasi,+ei+ole+järkevä+nainen+😂😂😂aivan
31.12.2017 11:27
Tarkentaisin+että+puhutko+nyt+sedän+(45+v)+ja+nuoren+naisen+(18+v)+välisestä+vakavasta+suhteesta,+vaiko+seksuaalisesta+vedosta?+Mitä+yhteistä+on+melko+lapsella+ja+sedällä+jos+parisuhdetta+ajatellaan?+No+ei+mitään!+Eri+maailmat.+Mutta+jos+seksistä+puhut,+niin+tottakai+lisäntymisiän+alussa,+uusien+geenien+levittämisen+näkökulmasta+ajateltuna,+miehet+kokevat+seksuaalista+vetoa+nuoria+naisia+kohtaan.+Hormoonit+näes.+Nuori+tyttö+taas+jos+kokee+vetoa+setää+kohtaan,+yleensä+kaipaa+vain+isähahmoa...+Ääähhh.+Se,+mitä+yrität+oikeuttaa+on+ällöttävä,+kun+alkaa+miettiä+syvällisemmin
27.12.2017 14:08
Säännöt+parisuhteessa...+ei+kuullostaa+kovin+vapaaehtoiselta+toiminnalta+😂+Mun+parisuhde+ei+tule+olemaan+mikään+facebookin+kirppisryhmä,+jossa+säännöt+😂+toki+kumpikin+voi+kertoa+toiveistaan,+mutta+se+sitten+on+ihan+vapaaehtoista,+huomioiko+kumppani+toisen+toiveita+parisuhteessa+:)
27.12.2017 11:53
Ai+se,+ettäettä+välillä+lukee+palstaa+tarkoittaa,+ettei+ole+omaa+elämää+😂+voihan+sitten+olla,+sorry+en+heti+älynyt+😂
27.12.2017 11:50
No+mitähän+minä+mielestäsi+elän+😂+jonkun+toisen+elämää+vai+😂
27.12.2017 11:29
Hyvää+vanhaa+punaviiniä,+itsetehtyjä+valkosuklaakonvehteja,+kaulakorun,+ihanaa+aikaa+läheisteni+kanssa+sekä+yllätyslahjan+elämältä,+jonka+tutkimiseen+menee+toivottavasti+loppuikä+😛
27.12.2017 10:23
https://youtu.be/G6t4R5bkpZAl
Tuo+on+vain+niin+hyvä.
19.12.2017 08:58
No+on+nyt+kyl+vallankumouksen+tarvetta.++Mut...++teidän+on+tuvallista+asua+matriarkaatissa,+mitä+nyt+jupisette++anonyymipalstoilla+silloin+tällöin+.+Ootte+kuitenkin++nähtävästi+onnelisia+näin.+Ainakin+palstan+miehet.++Ku+vuodesta+toiseen,+kuukaudesta+toiseen+ja+päivästä+toiseen+jaksatte+näitä+samoja+juttuja+jauhaa+täällä+xD
18.12.2017 10:09
Ensinäkin++joo,+miehet+puhuu+ummet+ja+lammet,+mutta+seksiseuralaisille+ei+tarvitse+kyllä+puhua,+raha+riittää.+Eli+miehet+puhuvat+ummet+ja+lammet+ei+seksiseuralaisille,+jotta+saisi+ilmaiseksi+pillua.+Se+on+minusta+epäeettistä+valehtelua,+koska+pillua+jokainen+saa+milloin+vain+rahasta+nimenomaan+seksiseuralaisilta.+Mut+halutaan+sitä+ja+tätä+ja+ilmaiseksi.+Ja+keinona+käytetään+valehtelua+ja+tavallisten+naisten+huijaamista.
Sanoinko+minä,+että+olen+antanut+niille+tutuille?+Ja+yleensä+miehet,+jonka+kansa+en+toista+kerta+halunnut+seksin+jälkeen+tavata,+olivat+surkeita+sängyssä,+enkä+niitä+siksi+halunnut+tavata+enää+edes+seksimielessä.++Yhden+olisin+halunut+tavata+toisen+kerran,+mutta+vain+siksi,+että+surkeasta+seksistä+huoimatta+hänessä+oli+kuitenkin+potentiaalia.+Mutten+oikein+innostu+roikottajista,+joten+hän+saa+etsiä+kivaa+muualta.
Enkä+minä+nyt+"vuosia+sitten+jo"+voinut+olla+kenenkään+kanssa+yhdessä,+kun+vasta+4+kk+olen+nyt+ollut+kunnolla+sinkku...
17.12.2017 09:19
Mikä?+Selkä?+Ööö,+en+nyt+ymmärrä.+Kiva,+kun+piristän+tympeää+arkeasi.
16.12.2017 21:25
No+joo+totta+sekin,+mutta+kun+tutustuu+ihan+tutustumisen+vuoksi+toiseen+ja+laittaa+10+v++vanhoja+kuvia+itsestään.++Mitä+järkeä?
16.12.2017 18:47
5 / 6