Kertokaatte tässä.
Mitä joululahjoja saitte?
54
419
Vastaukset
- gfdgfdgfdgdfgfdgdfgfdgd
Sähköhammasharjan
Hikisiepparit, ja poranteräsarjan
Minäkin sain hikisiepparit eli mustat lämpösukat. Poranterijä en saanut vaan sata euroa joulurahaa faijalta. Lisäksi sain Uudellamaalla sekä aattona että joulupäivänä auringonpaistetta, mikä oli paras joululahjoista. Aurinko sitä eniten tähän vuoden aikaan kaipaa.
Oikeastaan jäin melkoisesti lahjoitta, mutta ensi vuonna osta kaikille jonkin joululahjan. Ehkä sen jälkeen muutkin muistavat minua! :) Lapset eivät vastaa lahjoilla, mutta ehkä vanhemmat ostavat vastalahjoja. Meillä jouluperinne kutistui siihen, että isosiskon idean mukaan lahjoja ostetaan vain lapsille. Aikuiset jää siksi ilman lahjoja.
Sain 100 hehtaaria hakattua metsää, mistä joudun maksamaan veroa 65 vuotta, mukaan lukien ((hoitokustannukset (vähennyskelp.)) unohtamatta istutuskustannukset. Pääsen nauttimaan tuotosta jos elän yli sata vuotiaaksi ja jos ei ole omaisia, niin menee koko paska valtiolle.
- Tahvo53
Sain viettää aikaa rakkaiden kanssa, siinäpä minulle paras lahja minkä voi saada
- Kaisanoasaa
En saanut mitään koska olen ruma ätmi.
- 765
No kenen/keiden olisi kuulunut antaa sinulle lahja? Annoitko itse hänelle/heille?
- tyhjät-tynnyrit
Lahjakortin toivomaani liikkeeseen. Joulu-alet, täältä tullaan.
- Ätminki
Pussillisen omenoita.
- Iki-ikä-ätmi
Karkkilaatikollisen joululeivonnaisia, jotka eilen söin.
Muuten sain olla aivan rauhassa, ei kukaan häirinnyt mitenkään. Pussilakanoita, pesuaineita, deotoranttia, kirjan, kylpytakin...
Hyvää joulupäivää Sinullekin! Sitten sait enemmän lahjoja kuin minä. Meillä nyt ollut pari vuotta perinne se, että vain lapsille ostetaan. Aikaisemmin sai juuri pussilakonoita, deotoranttejeja, suklaarasioita, videoita ja yms. joululahjaksi. Nyt nykyperinteessä vain lapset saavat lähinnä. Faija muisti minua sadalla eurolla, mutta muuten lahjojen antaminen oli tosi nihkeetä. Siskon idea on se, että ostetaan vain lapsille. Itse meinaan rikkoa tämän uuden idean ja ostaa kaikille jonkinlaisen lahjan! :)
Mitä jouluun kuului?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Hyvää joulupäivää Sinullekin! Sitten sait enemmän lahjoja kuin minä. Meillä nyt ollut pari vuotta perinne se, että vain lapsille ostetaan. Aikaisemmin sai juuri pussilakonoita, deotoranttejeja, suklaarasioita, videoita ja yms. joululahjaksi. Nyt nykyperinteessä vain lapset saavat lähinnä. Faija muisti minua sadalla eurolla, mutta muuten lahjojen antaminen oli tosi nihkeetä. Siskon idea on se, että ostetaan vain lapsille. Itse meinaan rikkoa tämän uuden idean ja ostaa kaikille jonkinlaisen lahjan! :)
Mitä jouluun kuului?No aattoaamuna tulin yöstä. Nukuin. Heräsin pulen päivän jälkeen, join kahvit ja mentiin porukoille syömään ja juomaan kahvit, sit takas töihin. Tänään sama homma. Tein tosin vähän lumihommia, että sopii taas sataa lisää lunta. Täällä alkaa olla jo puolisen metriää lunta ja lisää hipsuttaa...
- muista.kumit
nyt voit kutsua tinderityttöjä luoksesi ja joka käyttö kerran jälkeen pestä pesuaineilla puhtaat lakanat uutta tyttöä varten ja puhtaana pysyt ja dödöstä tytötkin tykkää ja voit lainata kylpytakkia tinderitytöille kun suihkuun menee että nyt sinun kelpaa
Dissident kirjoitti:
No aattoaamuna tulin yöstä. Nukuin. Heräsin pulen päivän jälkeen, join kahvit ja mentiin porukoille syömään ja juomaan kahvit, sit takas töihin. Tänään sama homma. Tein tosin vähän lumihommia, että sopii taas sataa lisää lunta. Täällä alkaa olla jo puolisen metriää lunta ja lisää hipsuttaa...
Täällä vähän Stadista länteen ei ole paikoitellen lunta ollenkaan, On vain jäätä. Ei tarvitse ollenkaan tehdä töitä lumen suhteen, kun lumeton asfaltti pihalla, Paikoin se on jään takia liukas. Vielä 23.12. satoi paljon vettä, mutta lumisateesta ei ole mitään tietoa. Huomenna lähden takaisin Joensuuhun ja nään ilmeisesti Itäisen Keski-Suomen valkoisen ilmeen. Täällä ei ole juuri lunta ollenkaan vaan monin paikoin paistaa maaperä läpi.
Olet siis taas töissä? Itse en voi pitkään enää kirjoitella, sillä unettomuus minulla johtui osittain siitä, että aktivoin aivoni täällä myöhään kirjoittelemalla. Nyt en syö enää unilääkkeitä, miksi pitää olla vierä varovaisempi. Muutama kymmenen minuuttia vielä ja sitten kirjoittelu loppuun tämän päivän osalta kokonaan.
Siskon 5-vuotias silmäterä ihastui ostamaani Tuhkimo-nukkeen. Hänen serkkunsa 2-vuotias halusi myös sen nuken ja oli leikkimässä heti serkkunsa nukella. Ensivuonna on ohjelmassa ostaa 6-vuotiaalle ja 3-vuotiaalle joku Prinsessanukke ilmeisesti. Sen jälkeen siirryn jouluostoksi johonkin muuhun ilmeisesti.
Mitäs lahjoja tuli ostettua?muista.kumit kirjoitti:
nyt voit kutsua tinderityttöjä luoksesi ja joka käyttö kerran jälkeen pestä pesuaineilla puhtaat lakanat uutta tyttöä varten ja puhtaana pysyt ja dödöstä tytötkin tykkää ja voit lainata kylpytakkia tinderitytöille kun suihkuun menee että nyt sinun kelpaa
Niin tai sitten käyttää vaan pesuaineita itse. En itse käytä tinderiä, niin on vaikea tietää kuka mahtas olla tindertyttö...
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Täällä vähän Stadista länteen ei ole paikoitellen lunta ollenkaan, On vain jäätä. Ei tarvitse ollenkaan tehdä töitä lumen suhteen, kun lumeton asfaltti pihalla, Paikoin se on jään takia liukas. Vielä 23.12. satoi paljon vettä, mutta lumisateesta ei ole mitään tietoa. Huomenna lähden takaisin Joensuuhun ja nään ilmeisesti Itäisen Keski-Suomen valkoisen ilmeen. Täällä ei ole juuri lunta ollenkaan vaan monin paikoin paistaa maaperä läpi.
Olet siis taas töissä? Itse en voi pitkään enää kirjoitella, sillä unettomuus minulla johtui osittain siitä, että aktivoin aivoni täällä myöhään kirjoittelemalla. Nyt en syö enää unilääkkeitä, miksi pitää olla vierä varovaisempi. Muutama kymmenen minuuttia vielä ja sitten kirjoittelu loppuun tämän päivän osalta kokonaan.
Siskon 5-vuotias silmäterä ihastui ostamaani Tuhkimo-nukkeen. Hänen serkkunsa 2-vuotias halusi myös sen nuken ja oli leikkimässä heti serkkunsa nukella. Ensivuonna on ohjelmassa ostaa 6-vuotiaalle ja 3-vuotiaalle joku Prinsessanukke ilmeisesti. Sen jälkeen siirryn jouluostoksi johonkin muuhun ilmeisesti.
Mitäs lahjoja tuli ostettua?Siis en enää ole töissä. Nyt on 4 vapaata. Saunanlämmityshommia...
Ostin siskolle päivävalolampun, isälle ledityövaloja (aDissident kirjoitti:
Siis en enää ole töissä. Nyt on 4 vapaata. Saunanlämmityshommia...
Ostin siskolle päivävalolampun, isälle ledityövaloja (aNauti sitten täysin rinnoin neljän päivän vapaista. Itse haaveilen meneväni ylihuomenna saunaan Joensuussa. Saatan pestä keskiviikkona sen lauteet ja ovet ennen menemistä saunaan. Uudeksi vuodeksi siivoan koko asunnon, kun on tulossa vieraita.
Hyvää yötä ja iltaa, sillä jokseenkin tähän lopettelen nyt.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Nauti sitten täysin rinnoin neljän päivän vapaista. Itse haaveilen meneväni ylihuomenna saunaan Joensuussa. Saatan pestä keskiviikkona sen lauteet ja ovet ennen menemistä saunaan. Uudeksi vuodeksi siivoan koko asunnon, kun on tulossa vieraita.
Hyvää yötä ja iltaa, sillä jokseenkin tähän lopettelen nyt.Joo. Hyvää joulujatkoa sinne.
Dissident kirjoitti:
Joo. Hyvää joulujatkoa sinne.
No, oikeastaan se sauna on tänään, sillä kaveri tulee tapaninpäivän illalla saunomaan. Hän tulee nouttamaan minut junalta, kun saavun Joensuuhun. En muistanut sitä, että ystävä tulee noutamaan asemalta.
Hyviä tapaninpäiviä! Itse käyn vielä sukulaisissa Stadissa ennen lähtöä Joensuuhun. Minkälaiset kuviot Sinulla on vapaapäivänä?Faith.Hope.Love kirjoitti:
No, oikeastaan se sauna on tänään, sillä kaveri tulee tapaninpäivän illalla saunomaan. Hän tulee nouttamaan minut junalta, kun saavun Joensuuhun. En muistanut sitä, että ystävä tulee noutamaan asemalta.
Hyviä tapaninpäiviä! Itse käyn vielä sukulaisissa Stadissa ennen lähtöä Joensuuhun. Minkälaiset kuviot Sinulla on vapaapäivänä?No just heräsin. Ja lähden putsaamaan pihaa...taas satoi 10 cm lunta yöllä...prkle! Alkaa linkoaminenkin maistua paskalle...
Dissident kirjoitti:
No just heräsin. Ja lähden putsaamaan pihaa...taas satoi 10 cm lunta yöllä...prkle! Alkaa linkoaminenkin maistua paskalle...
Stadissa paistoi tänään vastaa vihreä nurmikko. Vähän oli jossain lumen rippeitä. Sitten Dixistä lähtettyä junan ikkunan maisemat muuttuivat vähän lumisemmiksi. Meren vaikutusalueella ei oikein lunta ole.
Itse heräsin jo yöllä ja tulin aikaisin tänne verkkoon. Stadissa tuli vähän pyörittyä ennen lähtöä, joka toisen kerran oli Dixistä eli Tikkurilan uudelta asemalta.
Toivottavasti jatkossa pääset lumitöissä vähemmällä!
Joko helpotti lumi -prkele!?? ;)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Stadissa paistoi tänään vastaa vihreä nurmikko. Vähän oli jossain lumen rippeitä. Sitten Dixistä lähtettyä junan ikkunan maisemat muuttuivat vähän lumisemmiksi. Meren vaikutusalueella ei oikein lunta ole.
Itse heräsin jo yöllä ja tulin aikaisin tänne verkkoon. Stadissa tuli vähän pyörittyä ennen lähtöä, joka toisen kerran oli Dixistä eli Tikkurilan uudelta asemalta.
Toivottavasti jatkossa pääset lumitöissä vähemmällä!
Joko helpotti lumi -prkele!?? ;)No jotenkin sain tehtyä. Piti vielä maalla käydä riehumassa lumet. Illalla lisää kotona... jäi kesken osittain...
Dissident kirjoitti:
No jotenkin sain tehtyä. Piti vielä maalla käydä riehumassa lumet. Illalla lisää kotona... jäi kesken osittain...
Faijalla on myös lumityöt edessä. Hän kyllä maksaa niistä yhdelle firmalle. Stadissa paistaa nurmikko ja asvaltti läpi, mutta Faija ei asu Stadissa niin ei muuta kuin sisä-Suomen lumielämystä. Etelän jokseenkin lumettomassa ei ymmärtänyt tätä tänään Joensuussa vastaantullutta lumielämystä. Onneksi ei itse tarvitse tehdä lumitöitä.
Helsingissä on monesti jouluntienoon, että lunta ei oikeastaan ole. Tammikuussakin alkupuolella saattaa olla sellainen sentin tai parin lumipeite. Joensuussa ja Sinulla siellä jossain lännempänä on aivan erilainen elämys. Jos tykkää hiihtämisestä niin varmaan hyvin sopii, mutta sellaisille lumityöntekijöille ei sisä-Suomi ole kyllä mikään ihanuus.
Oikeastaan on kiva tulla takaisin lumiseen Suomeen "etelästä". Harmittavasti täällä päivä on lyhyempi kuin etelässä, mutta nyt on hienoa se, että talven pimeimmät hetket ovat takana. :)
Itselläni aurinko oli paras joululahja. Sitä aurinkoa sai sekä jouluaattona ja myös joulupäivänä. Mikä oli Sinun paras joululahja?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Faijalla on myös lumityöt edessä. Hän kyllä maksaa niistä yhdelle firmalle. Stadissa paistaa nurmikko ja asvaltti läpi, mutta Faija ei asu Stadissa niin ei muuta kuin sisä-Suomen lumielämystä. Etelän jokseenkin lumettomassa ei ymmärtänyt tätä tänään Joensuussa vastaantullutta lumielämystä. Onneksi ei itse tarvitse tehdä lumitöitä.
Helsingissä on monesti jouluntienoon, että lunta ei oikeastaan ole. Tammikuussakin alkupuolella saattaa olla sellainen sentin tai parin lumipeite. Joensuussa ja Sinulla siellä jossain lännempänä on aivan erilainen elämys. Jos tykkää hiihtämisestä niin varmaan hyvin sopii, mutta sellaisille lumityöntekijöille ei sisä-Suomi ole kyllä mikään ihanuus.
Oikeastaan on kiva tulla takaisin lumiseen Suomeen "etelästä". Harmittavasti täällä päivä on lyhyempi kuin etelässä, mutta nyt on hienoa se, että talven pimeimmät hetket ovat takana. :)
Itselläni aurinko oli paras joululahja. Sitä aurinkoa sai sekä jouluaattona ja myös joulupäivänä. Mikä oli Sinun paras joululahja?No muksut ja niiden touhottamisen näkeminen on parasta aina. Ja vaan öllöttely. Sellainen toisten...läheisten kanssa yhdessäolo on parasta joulussa. On jokin syy olla yhdessä ruokapöydässä ja nauttia yhdessäolosta ja pöydän antimista.
Katsoin leffan koirasta, joka odotti isäntäänsä vielä vuosia tämän kuoltua jo. Se osoittaa todellisen tärkeyden elämässä. Läheiset ihmiset...Dissident kirjoitti:
No muksut ja niiden touhottamisen näkeminen on parasta aina. Ja vaan öllöttely. Sellainen toisten...läheisten kanssa yhdessäolo on parasta joulussa. On jokin syy olla yhdessä ruokapöydässä ja nauttia yhdessäolosta ja pöydän antimista.
Katsoin leffan koirasta, joka odotti isäntäänsä vielä vuosia tämän kuoltua jo. Se osoittaa todellisen tärkeyden elämässä. Läheiset ihmiset..."...läheisten kanssa yhdessäolo on parasta joulussa"
Olen samaa mieltä tuosta. Jouluna näki kerralla siskoja ja näitten lapsia. Se on ainut aika vuodesta oikeastaan. On piristävää nähdä sukulaislapsia ja lapsiperheiden arkea.
Stadissa oli kyllä vaikeaa vastailla sitä, että on vielä poikamies ja sen semmoista sukulaisille. Lisäksi hävetti se, että vielä opiskeli yliopistossa. Jotenkin oli hölmö myöntää se, että on jonkinlainen ikuinen opiskelija, joka aloitti ennen vuotta 2006 - ja näin omaa ikuisenopiskeluoikeuden yliopistoon. Kaikki ei ole helppoa, mutta juuri se kerääntyminen yhteen ja yhteinen ateria on jouluna hienoa! :)
Lämpösukat, palmun ja takin.
- voihan.palmu
Mä oon kyl ihan älyttömän kade tosta palmusta. Hieno!
Dissident kirjoitti:
Wautsi...
https://goo.gl/images/NPiIsTMikäs tässä palmun katveessa..
https://youtu.be/TsqbxwQLeEEWwuwuw kirjoitti:
Mikäs tässä palmun katveessa..
https://youtu.be/TsqbxwQLeEEKumpikohan noista mahdoit olla?
Dissident kirjoitti:
Kumpikohan noista mahdoit olla?
Samaistuin kumpaankin. Mitähän noi keltaset pikku kikkelit oikein on olevinaan? Kätyreitä juu, mutta onko ne jotain banaaninpätkiä vai mitä... tahtois tommosen.
Wwuwuw kirjoitti:
Samaistuin kumpaankin. Mitähän noi keltaset pikku kikkelit oikein on olevinaan? Kätyreitä juu, mutta onko ne jotain banaaninpätkiä vai mitä... tahtois tommosen.
Etkö oo kattonut apurit-elokuvaa? Täh?
Kipikapin filmtowniin ja hanki tietoutta itselles.... mikäs ihmeen muinaisjäännös olet? Se leffa kyllä kertoo...
Mä kävin sen kulttuurituokion nauttimassa 3D:nä leffateatterissa.
Ja sen verran sua jo tunnen, että tunnistin sen, että voisit olla kumpikin...siks kysyin. Mutta odotettu vastaus...Dissident kirjoitti:
Etkö oo kattonut apurit-elokuvaa? Täh?
Kipikapin filmtowniin ja hanki tietoutta itselles.... mikäs ihmeen muinaisjäännös olet? Se leffa kyllä kertoo...
Mä kävin sen kulttuurituokion nauttimassa 3D:nä leffateatterissa.
Ja sen verran sua jo tunnen, että tunnistin sen, että voisit olla kumpikin...siks kysyin. Mutta odotettu vastaus...Ai, mä luulin, että ne on kätyreitä. Tänään tuli itse ilkimys2. Tommosen päälle kun vetäsee kondomin, niin siitä tulee hattivatti.. hiiihii.
..näihin aatoksiin..zzz.Wwuwuw kirjoitti:
Ai, mä luulin, että ne on kätyreitä. Tänään tuli itse ilkimys2. Tommosen päälle kun vetäsee kondomin, niin siitä tulee hattivatti.. hiiihii.
..näihin aatoksiin..zzz.Mitälie? Kyllähän tuo luomia puottelee näkökenttään... jos töllöstä ei tuu jotain kivaa...tää häippää nukkuu...
- lihavihatipunen
En mitään.
Tai no tänään sain olla ystävien seurassa hyvän ruoan merkeissä. Tosin tuli tunne, että ystäväni pikkuveli (perheellinen) ajatteli, että "eikö tuo X ole vieläkään löytänyt ketään.- aito.tinderityttökö
sanoitko eikä löydä kun tinderityttö olen ja ne on muut naiset jotka seukkaa ja tinderitytöt ei seukkaa vaan tarjoo palveluitaan
- lihavihatipunen
aito.tinderityttökö kirjoitti:
sanoitko eikä löydä kun tinderityttö olen ja ne on muut naiset jotka seukkaa ja tinderitytöt ei seukkaa vaan tarjoo palveluitaan
En ole ikinä käyttänyt Tinderiä. Enkä ole korkekoulutettu (sitä olisit seuraavaksi sanonut)
- hankkisit.oman.miehen
lihavihatipunen kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt Tinderiä. Enkä ole korkekoulutettu (sitä olisit seuraavaksi sanonut)
en olisi vaan sanonut korkeastikoulutettu no joo tinderi on korkeastikoulutettujen seksiseuran haku sivusto mutta jos saan kysyä miksi et hanki sitä omaa miestä ja pidä siitä huolta
hankkisit.oman.miehen kirjoitti:
en olisi vaan sanonut korkeastikoulutettu no joo tinderi on korkeastikoulutettujen seksiseuran haku sivusto mutta jos saan kysyä miksi et hanki sitä omaa miestä ja pidä siitä huolta
Sinä kun jaksat intoilla aina noista, että ottaa vaan mukavan miehen/naisen ja pitää huolta, niin miksi itse et vaan ota itselles rakasta ja huolehdi hänestä?
- Sinkkumies----
Sain kaks pyyhettä ja rasiallisen julia karkkeja. Varmaan tosi huolella ajatelty nee lahjat. Itse annoin kameran lahjaksi naiselle.
- vai.miksi.kamera
mahdatko saada siltä pimppi kuvia
Rahaa kahvi ja juolusuklaata kokonperheelle
- kaisanoasaa
Olen niin vastenmielinen olio että en saanut yhtään lahjaa keneltäkään. En kyllä odottanutkaan, enkä minäkään ostanut kenellekään mitään.
- vanha-äijä
Mää annoin 70€ molemmille lapsilleni.
45 € laitoin Joulun Lapsi keräykseen. Sain joululahjaksi hyvin väsynyt olon, ja kaiken muun *kyllästynyt olon*, mitä joulun eteen pitää nähdä vaivaa ..
- Paraspukkiolimyös
Läppärin, kapselikeittimen, harrastukseeni tarkoitettuja vaatteita, vuosikertaviiniä ja kaikkea muuta kivaa.
Olen aina antelias, kiltti ja ihana 😇 siis heille ketkä ansaitsee 😂 Hyvää vanhaa punaviiniä, itsetehtyjä valkosuklaakonvehteja, kaulakorun, ihanaa aikaa läheisteni kanssa sekä yllätyslahjan elämältä, jonka tutkimiseen menee toivottavasti loppuikä 😛
- Totuus-
Omaa elämää et silti saanut.
No mitähän minä mielestäsi elän 😂 jonkun toisen elämää vai 😂
- Totuus-
Palstaelämältähän tuo vaikuttaisi.
Ai se, ettäettä välillä lukee palstaa tarkoittaa, ettei ole omaa elämää 😂 voihan sitten olla, sorry en heti älynyt 😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761