Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En itse asiassa kommentoinut ja edes lukenut kunnolla sinun postausta.
Hyviä ajatuksia sinullakin.
Olen samaa mieltä scrg:n kanssa, että alkuperäinen postauksesi ei sisällä selitystä sille erolle:
Kerrot vain, että kun mies rupeaa haluamaan tehdä lapsia, on nainen lapset jo tehnyt (jonkun miehen kanssa arvatenkin).
itse olen löytänyt nyt joitakin syitä miksi naisilla on useimmin lapsia kuin miehillä:
- naiset suosivat samoja miehiä lasten teossa. T
-keinohedelmöitys
-yksinäisten naisten tai naisparien yleisemmät adoptiot
Olisi mukava saada tietoa suuruusluokista noiden kesken.
14.11.2023 12:37
En ymmärrä vieläkään.
Jos oletetaan, että lapsen tekoon tarvitaan mies ja nainen. Ajatteletko, että isejä on kuollut pois ja vain äidit ovat jääneet lapsineen?
14.11.2023 12:20
Onhan se silloin miehenkin lapsi.
14.11.2023 10:00
Miten se selittää eron?
14.11.2023 09:59
Onko luetun ymmärtämisessäsi jotain pahasti vikana. Tuossa puhutaan jo tehdyistä lapsista.
14.11.2023 09:59
Kiitos SCRG. Sinä tunnut osaavan ajatella syy ja seuraussuhteita.
Jokaisella lapsella on kai isä, ellei kyseessä ole keinohedelmöitetty. Toinen joka minullekin tuli mieleen oli tuo, että joillekin miehille kertyy lapsia useamman naisen kanssa.
14.11.2023 09:57
Miten tuo selittää lapsisuhteen eron. Kyllä kai pääsääntöisesti jokaisella lapsella on isä, ellei ero sitten johdu tanskalaisen keinohedelmöityksen siittiöistä.
14.11.2023 09:54
a) ensinnäkin en syytä mistään ketään, vaan yritän vastata aloittajan kysymykseen. Mahtoiko nyt käydä niin kuin vanha sananlasku sanoo, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
b)minun mittaisilla miehillä (195 cm) napoleon-kompleksi on varmaan aika harvinainen, joten en kyllä sen takia apua lähde hakemaan.
Näin se kuitenkin yleensä menee. Jos ei ole kompetenssia keskustella itse aiheesta, niin kannattaa keskittyä henkilöön meneviin kommentteihin.
13.11.2023 11:50
Viittasin tähän juttuun, jonka aloittaja linkitti.
13.11.2023 11:42
Hauska muuten, että taaskaan valituksi ei tullut mikään puumanaisen unelma, vaan jo melko varttunut mies.
10.11.2023 14:22
En tiedä. Ota ensin yhteys lääkäriisi, niin voi ohjata sinut eteenpäin.
10.11.2023 14:19
Olen samaa mieltä AV:n kanssa
Nämä nuoret naiset poseraavat kameralle ja julkaisevat kuvia eri kanavissa keräten klikkejä ja tuloja. Luulenpa, että jos Olivialta kysyttäisiin , että haluaisiko, hän, että yli 5 vuotta vanhemmat tai lihavat miehet eivät saisi katsoa, jakaa tai linkittää kuviaan, hän kyllä sanoisi, että mitä enenmmän katsotaan sen parempi
On suoranaista rasismia sitten kertoa, että vanhemmat ihmiset eivät saisi katsoa noita kuvia ja tottakai agendaan kuuluu leimata mies epänormaaliksi, jos katsoo nuoria naisia.
10.11.2023 14:17
Jos raa-an rehellistä puhetta laitan, niin on kaksi suurta syytä, miksei nainen löydä miestä:
1. Naisen ulkonäkö
2. Naisen vaatimustaso
Tietysti voi olla, että nainen asuu paikassa, jossa miehiä ei tapaa tai nainen on niin superujo, ettei vaan anna itsestään ja halukkuudestaan pienintäkään merkkiä miehen kohdatessaan.
1. Ulkonäköön huonontavasti voi vaikuttaa monta asiaa. Suurimmat esteet lienevät huomattava ylipaino ja kurppaantuminen vanhetessaan.
2. Sinänsä ns vaatimuksissa ei ole mitään pahaa, mutta jos esimerkiksi ajattelee että miehen pitää olla yli 180 cm, niin karsii jo yli puolet Suomen aikuisista miehistä pois. Siihen kun laitetaan ikävaatimukset, välimatkavaatimukset jne ollaan jo aika pienessä joukossa.
Tärkeää olisi tuntea oma tasonsa ja suhteuttaa vaatimuksensa niihin. Joku oli tehnyt tutkimuksen näyttämällä naisille kuvia miehistä, jonka tulos oli, että naisten mielestä vain 10% miehistä oli keskimääräistä paremman näköisiä.
10.11.2023 13:57
Samaa mieltä muiden vastaajien kanssa.
Suomessa lasten oikeus vanhempiinsa on niin vahva, että jopa elinkautisvangit saavat tavata lapsiaan.
Se, että isästä on tehty lähivanhempi ei tarkoita, että äidiltä olisi lapset viety.
06.11.2023 08:50
Se se on vaikeaa, kun itse on niin tahnalatva, ettei oikeasti tajua mistä toiset puhuvat, niin fiksuintahan on leimata ne toiset tyhmiksi.
06.11.2023 08:34
Tuossahan se juuri onkin. Kurvikkuus on hyvästä, mutta läskit eivät yleensä lisää kurveja, vaikka monesti niin sanotaan. "pulla päivässä pitää pyllyn pyöreänä"
Joillakin ihmisillä on onni, että rasva kertyy oikeasti lantioon ja rintoihin, niin että se lisää kaarta vyötärön ja lantion välillä.
Jos katsoo vaikkapa linkin Jodieta, ei lihavuus ole lisännyt hänen naisellista muodokkuuttaan, vaan vähentänyt sitä. Usein lihavuus yhdistyy liikkumattomuuteen, jolloin esimerkiksi pakaralihas surkastuu ja läski alkaa roikkumaan. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jodie-oli-liian-lihava-adoptioaidiksi-60-kiloa-myohemmin-saapui-superyllatys/8480954
03.11.2023 10:42
"Mutta nyt tietty onhan sitä löysää, mutta en vaan pidä niin tärkeänä katsoo jokaista suupalaa"
Ylipainoiset kuvittelevat, että normaalipainoisena olo on jotenkin hirveää kärsimystäja tarvitsee kytätä jatkuvasti syömisiään.
Asia ei kuitenkaan ole niin vaan oikeastaan päin vastoin. Normaalipainoisella ruokailutavat ovat normaalilla terveellä pohjalla. Ruoka on luultavasti normaalia kasvispainotteista ruokaa ja herkkupaloja on normaalisti.
On tietysti normipainoisia, joilla ruokailu on perseellään ja pysyvät laihana esimerkiksi runsaan liikunnan takia. Tällaisia olivat esimerkiksi metsurit aikanaan.
"Toisaalta en tupakoi enkä käytä alkoholia paljookaan, mutta johonkinhan sitä kuolla kupsahtaa."
On helppo olla vähän ylimielinen kuolemaa kohtaan, kun odotettu lähdön hetki on vielä ehkä kymmenien vuosien päässä. Olen nähnyt useammankin kerran, kuinka rohkeus pettää, kun alkaa olla tosi kyseessä. Eikä myöskään ole sanottua, että siihen infarktiin kupsahtaa laakista, vaan se voi rampauttaa sinut kymmeniksi vuosiksi.
03.11.2023 10:32
Kyllä juuri niin kuulemma. Vähän niin kuin alkoholismi.
Sen takia minua arveluttaisi merkittävästi ylipainoisen ihmisen kanssa parisuhde.
03.11.2023 10:23
On sellaisia miehiä, itsekin jopa tunnen yhden. Tulkitsisin XL-koon olevan XL nimenomaan leveyssuunnassa ja jo merkittävä lihavuus.
Itse en kuulu niihin ihmisiin. Siinä ei ole pelkästään se ulkonäkö, vaan muut asiat, jotka usein tulevat "bonuksena".
Sanotaan, että lihominen on sairaus, eikä taustalla ole laiskuus tai itsekurin puute. Sairaus, joka aiheuttaa muita sairauksia on jo aika arveluttava.
Olen myös tuntenut useamman ylipainoisen naisen (ja nimenomaan naisen) joiden ylipaino rajoittaa merkittävästi elämää. Ei voi tulla uimarannalle, uimahalliin, kuntosalille tms, koska ihmiset katsoo ja itseä hävettää. Ei jaksa juosta, hiihtää tms.
01.11.2023 15:15
Terävä havainto. Kastijärjestelmä ja muut sosiaaliset paineet vaan ovat rajanneet, ettei köyhä kaunis tyttö ole kuitenkaan päässyt naimisiin rikkaan suvun pojan kanssa.
19.10.2023 15:50
22 / 178