Vapaa kuvaus

Aloituksia

95

Kommenttia

3552

1. Tarkan rajan veto on vaikeaa ja jopa mahdotonta.

kilpailemaan en minäkään lähde, tai en ainakaan ole vielä sellaista naista tavannut, että lähtisin. En jotenkin näe itseäni sellaisessa tilanteessa, että jonkun tarvitsisi minut tavattuaan miettiä, otanko tämän tumman ja pitkän vai vaalean ja leveän. Kyllä valinnan pitää kohdistua yksin omaan minuun alkumetrien jälkeen.

En tietenkään odota, että ensimmäisen kontaktin jälkeen toisen pitäisi lähteä pois tinderistä, mutta siinä vaiheessa kun ollaan pari kertaa tavattu ja jos molemmat ovat kertoneet etsivänsä parisuhdetta, niin kyllä kyllä muut suhteilut on syytä pistää tauolle.

Minulla ei ole mitään ihailijoita vastaan, jos nainen käytöksellään näyttää, että minä kuitenkin olen "valittu".

Toisaalta en myöskään halua naisia, jotka kovasti paneskelevat ympäriinsä ennen parisuhdetta. Kyse ei ole siitä, että ajattelisin heidän jotenkin paneskelusta kuluvan, vaan paljot panosuhteet kertovat jotain luonteesta.
  2. Miten tämä nyt näin kääntyi. Eikö naiset enää ansaitsekaan 86% miesten tuloista.

Eikö yritysjohtajissa olekaan enää enempää miehiä.

Eikö naiset enää jääkään äitiyslomalle ja jää jälkeen tuloissa ja urakehityksessä.

Tietysti se voi olla niin, että parempituloiset miehet loisivan vähempituloisten naisten pienemmillä tuloilla.