Jos sulla tulee elämässä onnistumisia / epäonnistumisia, niin uskotko, että jokin johdattelee elämääsi ja että kaikki tapahtuvat asiat on tarkoitettu vai oletko oman elämäsi superkapteeni, joka ei jätä sattumalle sijaa?
Uskotko korkeampaan voimaan?
62
573
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon henkimaailmaan, jopa kummituksiin. Yleensä kuitenkin haluan uskoa hyvyyteen ja enkeleihin, joita voi kohdata matkan varrella vaaran paikoissa. Sen verran monta "läheltä piti" -tilannetta on elämässä ollut.
- Anonyymi
Uskon myös siihen, että jotkut ihmiset luulevat olevansa jumalasta seuraavia ja haluavat loputtomasti tahallaan ärsyttää, vaikeuttaa toisten elämää ja ylentää itseään. Stna. Semmosta tänään.
- Anonyymi
Ainakin Putin on johdatellut paljon.
- Anonyymi
Onko hänellä vihanhallintaongelmia- tunnetko sen niin hyvin, että tiät kertoa?
- Anonyymi
Olen kipinä alkuperästä .tullut tänne seikkailemaan,kokemaan,oppimaan. Kaikki epäonnistumiset olen luonut siten onnekseni. Mottoni on. Aina on aihetta kiittää.🤷♀️
En usko mihinkään humpuukiin. En Jumalaan, Teslaan tai Tinderiin.
Mä uskon tieteeseen. Etenkin kasvatustieteeseen. Sieltä löytyy apu ongelmaan kuin ongelmaan.- Anonyymi
Ja tiedekkö tämän universumin loi? Ja jos ,niin kuka tietoviisas oli sen tieteen lähde,alkukipinä? Tieteen mielikuvituksestako syntyi mitä moninaisemmat elämänmuodot soluista /planktoneista ihmis ylijumalaksi julistautuviin hirviöihin? Tieteestäkö sinä täällä hengität ? Ja jos niin ole hyvä ja todista se.🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedekkö tämän universumin loi? Ja jos ,niin kuka tietoviisas oli sen tieteen lähde,alkukipinä? Tieteen mielikuvituksestako syntyi mitä moninaisemmat elämänmuodot soluista /planktoneista ihmis ylijumalaksi julistautuviin hirviöihin? Tieteestäkö sinä täällä hengität ? Ja jos niin ole hyvä ja todista se.🤷♀️
Mä oon ollu kyllä hautausmaalla töissä. niin ihan kaivukonella ne haudat kaivettiin ja öljyllä krematoriot toimi. Ei niissä mitään yliluonnollista ollut, niin kun ei muutenkaan seurakunnan toiminnassa taloustoimistoineen ja metsäosastoineen.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä oon ollu kyllä hautausmaalla töissä. niin ihan kaivukonella ne haudat kaivettiin ja öljyllä krematoriot toimi. Ei niissä mitään yliluonnollista ollut, niin kun ei muutenkaan seurakunnan toiminnassa taloustoimistoineen ja metsäosastoineen.
Niin mutta mistä syntyi ne kaivinkoneet millä kaivoit. Tieteestä toki. Mutta mistä tuli se tiede? Te tieteeseen uskojat,todistakaa että maailman kaikkeus syntyi tieteestä? Missä todisteet? Faktaa pöytään,kiitos🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta mistä syntyi ne kaivinkoneet millä kaivoit. Tieteestä toki. Mutta mistä tuli se tiede? Te tieteeseen uskojat,todistakaa että maailman kaikkeus syntyi tieteestä? Missä todisteet? Faktaa pöytään,kiitos🤷♀️
Vähättelette ihmisiä jotka uskoo johonkin suurempaan, pyydätte ilkkuen todisteita. Kun teidän tiede uskonnollta pyydetään samaa olette ihan pihalla. 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mehän yritämme epätoivoisesti, me ihmiset, selitellä kaikkea.
Fysiikkaa, kemiaa ja biologiaa.
Eri lait. M.O.T
Vilma
Maailman kaikkeus on maailman kaikkeus. Miten hieno ilmaisu!
- Anonyymi
pitää määritellä yarkemmin se korkeampi voima, onko se vai koeeutoitunut poliisiylijohtaja tai poliitikko..
vai onko se gravitaatiovoima, jonka lapsena Nreton oivalsi omenan pudotessa maan pinnalle
... hmh.. itse kun noita ohjelmointi-sää-juttuja, piti ottaa toinenkin Visual Studion versio käyttöön jotta tulee hyviä kuvia a juttuja...- Anonyymi
Veikkaan jotain tavan keskiportaan oman egon haistelijaa kummin nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan jotain tavan keskiportaan oman egon haistelijaa kummin nii
I am the law he shout
- Anonyymi
Eikös se ollut Galileo Galilei, joka pudotteli kamaa Pisan? tornista?
Vilma
- Anonyymi
Uskon itseeni ja omiin tekemisiin mitä ne sitten ovatkin,paljon on tuurista kiinni ja että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Elämässä on hyvää ja huonoa tuuria,mihinkään johdatuksiin en usko.
- Anonyymi
Kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan, joskus tulee rankempia asioita kohdalle, kai niistä on jotain tarkoitus opiksi ottaa. Joskus tullut apuja asioissa ihan tyhjästä, silloin ajatellut ett joku avittanut tuolta jostain, joten jollain tavalla uskon johonkin korkeampaan voimaan.
- Anonyymi
"Korkeammat voimat" ovat hörhöjen keksimää pelkkää roskaa. Uskon vain itseeni.
- Anonyymi
Ai? Sinäkö tämän maailman loit? Teit ilmakehän mitä hengittää? Kaikki planeetat,jotka on ylipäätään maapallon olemasa olon edellytys. Äärettömän suuren maailmankaikkeuden jossa olet pelkkä hyttysen aivastus. Et edes sitä. Oletpa aika epeli. Ja jos ,niin mitäkähän suoli sivuille olet laskeutunut,kaikkien saavutuksiesi jälkeen?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai? Sinäkö tämän maailman loit? Teit ilmakehän mitä hengittää? Kaikki planeetat,jotka on ylipäätään maapallon olemasa olon edellytys. Äärettömän suuren maailmankaikkeuden jossa olet pelkkä hyttysen aivastus. Et edes sitä. Oletpa aika epeli. Ja jos ,niin mitäkähän suoli sivuille olet laskeutunut,kaikkien saavutuksiesi jälkeen?🤷♀️
Opettelehan evoluutiota ja yleensä tiedettä, niin se korvienvälikin täyttyy paremmasta.
- Anonyymi
Oh but you could also stay out of many trouble with the dices
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettelehan evoluutiota ja yleensä tiedettä, niin se korvienvälikin täyttyy paremmasta.
Olipa topakkaa tekstiä emojien huolettomalle miehelle. Tiede pelastaa, mt-työ roskaa vai?
- Anonyymi
Ja te tiedeihmiset/jotka uskotte ainostaan näkyvään ja tieteisiin ,niin selittäkää miksi täällä olemme? Mistä syntyi alkuatomit,alkuräjähdys?Ihmismielestäkö? Ja jos,niin mistä syntyi se ihminen ja sen mieli? Yleensäkkin mielipiteet? Selitäppäs se tieteen keinoin. Ole hyvä. Kuuntelen.🤷♀️
- Anonyymi
Ehkä se oli puutarhatonttu ? Oletko oikeasti sitä mieltä, että uskonto selitää sitten kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se oli puutarhatonttu ? Oletko oikeasti sitä mieltä, että uskonto selitää sitten kaiken.
Tuskin tämä emojien erikoismies on mitään mieltä mistään, mutta älä sinä supernaturaliaan usko siinä mielessä juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tämä emojien erikoismies on mitään mieltä mistään, mutta älä sinä supernaturaliaan usko siinä mielessä juu
Ettei mee maine uskomustieteisiin okkultismin ym päin kallellaan olevaksi nääs
Tuo on yksi uskovien yleisimmistä argumenteista, että jos "tiedeuskovaiset" eivät pysty jotakin selittämään, he ovat väärässä.
Se että jos tiede ei pysty tällä hetkellä pysty jotain selittämään ei ole todellakaan todiste jonkin korkeamman voiman läsnäolosta.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Tuo on yksi uskovien yleisimmistä argumenteista, että jos "tiedeuskovaiset" eivät pysty jotakin selittämään, he ovat väärässä.
Se että jos tiede ei pysty tällä hetkellä pysty jotain selittämään ei ole todellakaan todiste jonkin korkeamman voiman läsnäolosta.Näinpä. Ei tiede ole mikään totuus vaan työkalu, keino selvittää totuus. Ja me ihmisethän sitä tiedettä tehdään...
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Se että jos tiede ei pysty tällä hetkellä pysty jotain selittämään ei ole todellakaan todiste jonkin korkeamman voiman läsnäolosta.Ei myöskään toisinpäin. Jos tiedeuskovaiset eivät pysty jotain selittämään, se ei ole todiste siitä, ettei Jumalaa olisi. Jokainen näkee viimeistään kuoleman hetkellä, miten on.
Anonyymi kirjoitti:
Ei myöskään toisinpäin. Jos tiedeuskovaiset eivät pysty jotain selittämään, se ei ole todiste siitä, ettei Jumalaa olisi. Jokainen näkee viimeistään kuoleman hetkellä, miten on.
Siinä mielessä oikein, että tiede pystyy sanomaan, että hyvin hyvin suurella todennäköisyydellä jumalaa ei ole olemassa. Vähän niin kuin Dawkins joskus sanoi. On aika vaikeaa todistaa olemattomaksi vaikka kiertoradalla olevaa jumalallista teekannua. Kun kerrot tiirailleesi vuosikymmeniä etsiessäsi teekannua, sinulle selostetaan, että se on niin pieni, ettei sitä voi nähdä.
- Anonyymi
Uskon että on tarkoitettu että oon yksin. Eräänlainen erakko joka etsii omaa tarkoitustaan itsensä kautta.
Uskon kristinuskoon. En kuitenkaan usko että Jumala on jokin mystinen olio, joka jakelee palkintoja häneen uskoville. Jokainen on oman elämänsä seppä.
Yogamies kirjoitti:
Mihin sitten kristinuskossa oikein uskot? Sehän perustuu pyhään kolminaisuuteen.
Suhtaudun uskontoon enemmän filosofiselta pohjalta. Jeesuksen opit lähellä sydäntä. Mutta loppupeleissä en tiedä, että onko sitä korkeampaa voimaa oikeasti olemassa vai ei. Sittenpähän sen kuoleman jälkeen näkee.
Palstakamu kirjoitti:
Suhtaudun uskontoon enemmän filosofiselta pohjalta. Jeesuksen opit lähellä sydäntä. Mutta loppupeleissä en tiedä, että onko sitä korkeampaa voimaa oikeasti olemassa vai ei. Sittenpähän sen kuoleman jälkeen näkee.
Jumalan siunausta arkeesi. Itse uskon Jumalan olemassa oloon, sillä en muuten käsitä - miten näin monimutkainen maailma on syntynyt. Minullekin Jeesuksen opit ovat lähellä sydäntä. Joskus horjuu usko kristinuskoon ja islamiin. Molempien teologiassa on sellaista, jota on vaikea uskoa. Jumala tuli ihmiseksi ja ristillä sovitti kaikkien synnit. Koraanissa vastasyntynyt Jeesus puhuu heti vauvana synnyttyään Mariasta (Marian suura). Olen varma, että osa eriuskontojen teologiasta on Jumalan silmissä täyttä hölynpölyä. Varmaan osa omastakin uskonnollisesta ajattelusta on hölynpölyä niin kuin muutamien ateistien ajatukset, että Jumalaa ei ole olemassa.
En usko, että mikään voima tai taho mun elämään mitään tekee.
Kyllä se elämä on kuin kuiva lehti purossa, mrnee minne menee ja kaikelle löytyy looginen syy.
Oikeastaan jälkeenpäin huomaa, että omalla käsityksellä tästä on enempi merkitystä, kuin sillä, että olettaisi jotain "kummallisia" voimia ohjailevan elämää. Sitä ei liikaa jää murehtimaan tyyliin: "miksi minulle käy näin.." vaan nytkäyttää niskojaan ja alkaa fiksata hommia toimiviksi. Jää sekin energia toimimiseen. 😄- Anonyymi
Oletpa itseriittoinen. Huomannet vielä ettet kaikkea hallitsekkaan,ja se on sinun parhaaksesi se. Älä tuudittaudu omaan voimaaasi ja siihen että elämän narut on omissa käsissäsi. Kunhan kerroin.Hyvää yötä.🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa itseriittoinen. Huomannet vielä ettet kaikkea hallitsekkaan,ja se on sinun parhaaksesi se. Älä tuudittaudu omaan voimaaasi ja siihen että elämän narut on omissa käsissäsi. Kunhan kerroin.Hyvää yötä.🤷♀️
No eipä kuule kukaan muukaan tule mun elämää laittelemaan kuntoon, että itseriittoisuus on ihan hyvä ollakin läsnä.
Kyllä mä joskus elin sitäkin aikaa, kun manasin kaikkea ja hommat jäi tekemättä. Sitten kun niitä jälkeenpäin hikihatussa yritti laitella johonkin uskoon, jäi taas jotain muuta tekemättä.
Mutta ainoa mitä voit hoitamattomista hommista syyttää on ihan oma itse. On naurettavaa syyttää jotain "kohtaloa" tai "huonoa aikaa" tms. siitä, että elämässä on vain vastamäkeä.
- Anonyymi
olen aina tuijotelluy paljolti elokuvia... niin juuri kohta alkava komediakin voi olla huvittava.. kyssä isä osapi siis nelonen 2000 aikaan.
Lapsinäyttelijät kyllä vähän apaattisia olleet sarjassa..
netflixiä nykyään katsellut, aikoinaan jopa canal0:aa abakigusta iakka ssatekkuuttuabrebbukka,'¨ - Anonyymi
Tottakai. Aina mahdollisuuksien mukaan. Hyvät tulee hyvältä ja pahat sattumalta.
Saatan myös uskoa ajan mysteeriin, että kaikki etukäteen tiedossa tai että yksittäiset tapahtumat voivat muuttaa lopputulosta.
Joskus aivan aavistuksenomaisen hetken voin jonkun suuremman voiman ja tuntuu kuin mikään ei sattuisi sattumalta
Enimmäkseen ymmärrän, ettei ymmärrykseni kaikkeen riitä, niin en ota asioita sen vakavammin kuin on mahdollista.
Kapteeni voi joutua hetkessä peränpitäjäksi, joten ilman mahtipontista uskoa itseensä ei voi joutua oman elämänsä pettämäksi. - Anonyymi
Uskon siihen, että meitä ohjaa joku korkeampi voima. Sen oon elämässäni niin monta kertaa ihmetellen todennut. Ei voi olla sattumaa. K mies
- Anonyymi
Oletko elänyt koko elämäsi näin ajatellen vai onko ajatuksesi muovautuneet kenties myöhemmin jonkin tapahtuman seurauksena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko elänyt koko elämäsi näin ajatellen vai onko ajatuksesi muovautuneet kenties myöhemmin jonkin tapahtuman seurauksena?
En ole koko elämää ajatellut näin. Elämässä on kuitenkin tapahtunut sellaisia asioita, jotka eivät ole muuten selitettävissä. Ihmepelastumisia kuolemanvaarasta jne. K mies
- Anonyymi
Uskon ainakin rakkauteen, johdatukseen ja pyhän kokemukseen. Toki sattumallakin on sijansa.
- Sheena - Anonyymi
Kolmas nainen laulaa: ”Tiedän olevan hyvää ja kaunista, enemmän kuin unelma onnesta.” Minä tiedän, että on.
Tiedän, että osalle ihmisistä tämä elämä on vaikeampaa kuin toisille. Uskon, että jokainen kärsimys korvataan joskus, puntit tulevat menemään tasan.
Uskon hyvyyteen ja pahuuteen. Näen niiden voimien vaikutukset päivittäin omassa ja muiden ihmisten elämässä. Tämän asian tiedostaminen on mullistanut ajatteluani.
Kylvämisen ja niittämisen laki on väistämätöntä ja totta tässä maailmassa. Olen huomannut, että tekemällä hyvää toisille, saan tavalla tai toisella moninkertaisesti takaisin. Tekemällä pahaa toimii sama periaate toisinpäin. Olen itse kokenut anteeksiannon voiman, siksi uskon oppiin anteeksiannosta ja kolmiyhteiseen Jumalaan.
.
Uskon jaloihin aatteisiin. Aatteisiin, jotka muuttavat maailmaa pala kerrallaan. Erityiseen siunaukseen kaikessa, mitä tekee ja kaikessa, minne menee. Sitä tavoittelen ja sitä arvostan. En usko tuollaisissa asioissa ylempiin (tai alempiin) voimiin, kyllä ne koetut tapahtumat ovat ihan maalaisjärjellä yleensä selitettävissä. Eikä siihen mitää superkapteenia tarvita, vaan vain sen verran tolkkua, ettei ensimmäisen savupilven kohdalla ala sepittämään höpöjä Suuren Hengen ilmestymisestä kauppakeskuksen vessassa...
- Anonyymi
Pyh! Kerran oli vähän masu sekaisin. Päästin kunnon pierun ja siitä syntyi maailmankaikkeus. Jesseä nauratti hirmuisesti ja taikoi meille kummallekin omppuviinipullon.
Ne mustat aukot on oikeasti enkeleiden imurien suulakkeita, kun ovat jo toistakymmentä miljardia vuotta siivonneet pieruni jälkiä.
>simiti< - Anonyymi
Mun on pakko uskoa. Kun duunasin musiikkia, kaikki oli hyvin selkeää ja loogista. Kun sain valmiiksi, otin vähän etäisyyttä siihen ja kuuntelin sitä. En täysin ymmärrä mistä se tuli. Se vaan tuli ja minä olin vaan väline sen ilmaisuun..
- Anonyymi
Niin. Musiikkia luodaan.
Se on niin abstraktia, olkoonkin, että merkitään nuotein ja käytetään instrumentteja.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Musiikkia luodaan.
Se on niin abstraktia, olkoonkin, että merkitään nuotein ja käytetään instrumentteja.
VilmaNuotit oli entisajan tallennusväline. Minen kyllä ymmärrä niistä yhtään mitään.
Mutta ymmärrän kyllä äänistä, tunnelmista ja tunnen muutaman perusäänen ja -soinnun. Enkä oikeastikaan ymmärrä sitä, miten onnistun joskus yhdistämään niitä ääniä hienoiksi äänimaisemiksi. Joskus taitaa vaan olla niin, että joku haluaa käyttää minua välineenä ja kertoa näillä äänimaisemilla jotain. Vaikka ketään ei enää kiinnosta. Ne TikTokin 10 sekunnin videot on paljon mielenkiintoisempia...
https://youtu.be/P9DnsWFkoVA?si=bGMYDRV3UrWOKXkU
Pst! Tämäkin video on paska, mut välttämätön paha äänimaisemien välitykseen... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuotit oli entisajan tallennusväline. Minen kyllä ymmärrä niistä yhtään mitään.
Mutta ymmärrän kyllä äänistä, tunnelmista ja tunnen muutaman perusäänen ja -soinnun. Enkä oikeastikaan ymmärrä sitä, miten onnistun joskus yhdistämään niitä ääniä hienoiksi äänimaisemiksi. Joskus taitaa vaan olla niin, että joku haluaa käyttää minua välineenä ja kertoa näillä äänimaisemilla jotain. Vaikka ketään ei enää kiinnosta. Ne TikTokin 10 sekunnin videot on paljon mielenkiintoisempia...
https://youtu.be/P9DnsWFkoVA?si=bGMYDRV3UrWOKXkU
Pst! Tämäkin video on paska, mut välttämätön paha äänimaisemien välitykseen... :)Minä pidän tuosta äänimaailmasta ja niistä aiemmista, mitä olet laittanut.
Sellaista kuulasta, mieltä kirkastavaa, kuin sanatonta ajattelua.
Vilma
- Anonyymi
Kyllä kai sitä on vähän pakko uskoa. Jumala on rakkaus - rakkaus on jumala. Uskonnot on pilanneet tuon käsitteen, mut puhutaan nyt jumalasta, koska se nyt "suuremman voiman" käsitteenä on monesti käytössä. Siihen enempiä menemättä, em. Ajattelutapa ja siihen pyrkiminen vaikka vähimmäismäärässä ettei tee tiedostaen pahantahtoisella tarkotusperällä asioita _millekkään_ , on muuttanu mun elämää radikaalisti. Välil tapahtuu niin käsittämättömän hyviä sattumuksia, et vaikee niit on sellasiks enää ajatella. Viel 20v. Ku elin masentuneena "rakkaudetonta' elämää, ni elämä tuntu jatkuvasti taistelulta. Siis ihan oikeesti se sitä olikin. Sillon uskomukset oli enemmän sitä luokkaa, et mut on kirottu. Et oli miten oli, ni kummasti ne uskomukset muuttuu ihan materiaks saakka, et olkoon se sit ylä-tajunta, alatajunta tai placeboa. Its r_e_a_l :D uskonnoista en perusta. Niinku kaikkea muutakin, katson niitä kokonaisuutena, ja vaikuttaa suurin osa lähinnä hyviltä kusetuksilta kun zoomaa tarpeeks kauas ja irrottaa teot siitä uskonnon monesti ihan rakkaudellisesta perussanomasta. Budistit ja Sikhit on ehkä vähiten kujahtaneita/kujautettuja - kaukaa katsottuna.
- Anonyymi
Tavallaan. Uskon hyvään ja pahaan. Kaikella on seurauksensa.
Sillä on vaikutusta, mitä mielessämme tapahtuu. Harry Potterissa on yksi vaikuttava pätkä, jossa Harry kysyy Dumbledorelta "onko tämä todellista vai tapahtuuko tämä vain minun päässäni". D vastaa, että miksei se olisi todellista, jos se tapahtuu mielessäsi. (Tai jotain tuohon suuntaan, ei sanatarkasti.)
Ei varmaan toimi jos mt horjuu, mutta muuten pieni taika maustaa elämää mukavasti 😊
xLiner - Anonyymi
Watch god work and tell your little tale after
- Anonyymi
En usko mihinkään, en edes tähän väittämääni. En usko että ihminen voisi olla uskomatta mihinkään. Ehkä en vain tiedä mihin uskon. Tai en halua uskoa. Tai tietää. Tai jotain.
- Anonyymi
Ei johdattele. Itse täällä saa johtaa itseänsä
En usko minkään korkeamman voiman johdattelevan elämääni. Elämä on yhdistelmä sattumia ja omia valintoja. Kaikkeen ihminen ei itse voi vaikuttaa, mutta omilla valinnoillaan ja asenteellaan pystyy merkittävästi ohjaamaan elämänsä kulkua.
Kaikella ei myöskään ole tarkoitusta enkä ymmärrä miksi pitäisi ollakaan. Ihmismielelle on toki helpompi hyväksyä vaikeita asioita, jos ajattelee, että kaikki tapahtuu jostain syystä, mutta ei kaikkeen mitään syytä ole. Joskus asioita vain tapahtuu. Se on sitten eri asia, että hyödyntääkö ihminen kokemaansa jotenkin esim kasvaakseen ihmisenä, mutta ei asioita tapahdu sen takia, että joku korkeampi voima laittaisi niitä tapahtumaan, koska "sillä on tarkoitus".- Anonyymi
En usko mihinkään humpuukiin. Uskon sukupuolien moninaisuuteen.
-akateeminen nainen- - Anonyymi
En usko mihinkään suurempaan voimaan jokaisen oma elämähän on sitä mitä siitä on itse itselleen tehnyt
https://youtube.com/shorts/1IYok9-_55o?si=HpQFfHTy5v54DQnN - Anonyymi
Uskon Jumalaan.
- Anonyymi
Ai aloituksessa kysyttiin enemmänkin. Jumala on antanut minulle voimavaroja toimia niin että olen edistynyt siinä mihin olen ruvennut. On antanut minulle innostuksen elämään, positiivisen asenteen. On antanut minun syntyä rakastavaan kotiin josta on ollut helpompi ponnistaa kuin mahdollisesti rikkinäisestä kodista. Olen saanut loistaviakin työpaikkoja siksi että olen jaksanut opiskella ja kerätä työkokemusta. Ei se ole sattumaa. Jos joku hyvä tapahtuu sattumalta, katson sen siunaukseksi. On ollut tilanteita joissa olen kokenut varjeluksen ja armon.
- Anonyymi
Vaikeina hetkinä miettii että millään ei oo mitään tarkoitusta. Hyvinä hetkinä miettii, et näin tän piti mennä. Kysymys lienee siis se, kumpia päiviä on enemmän, hyviä vai huonoja? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323837- 851895
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151761Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1271301Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi371279VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu971260- 701156
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k103999