Vapaa kuvaus

Aloituksia

92

Kommenttia

6153

  1. Nuo leasing autot ovat lähtökohtaisesti uusia taikka lähes uusia autoja. Leasing aika tyypillisesti 2-4vuotta jonka jälkeen monasti tehdään seuraava leasing sopimus uudesta autosta taasen seuraavat 2-4vuotiskaudeksi. Käytönnässä siis sopii henkilölle joka vaihtaisi autoa tuollaisen 2-4vuoden syklillä aina uuteen autoon.

    No miksi ottaa leasing auto eikä ostaa "omaa" jonka vaihtaa sitten vastaavalla syklillä aina uuteen.
    No tuossa mallissa leasing firma ottaa "vastuulleen" auton arvonalenaman sekä mahdolliset autoon tulevat viat (ja luonnollisesti pyrkivät laskemaan nämä kulut muiden muassa auton leasing hintaan).
    Eli sopii henkilölle joka haluaa tietää autoilunsa kustannukset isoilta osin etukäteen ja on valmis maksamaan tästä "turvasta" laskennallisesti enemmän kuin mitä kustannus olisi auto suoraan ostettuna.
    Tuota kuukausittaista "ylihintaa" verrattuna itse omistamansa auton kuluihin voisi verrata jonkinmoiseen valuutukseen.