Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä+ei+taida+olla+pyöräilystä+kyse?...+:-))
https://www.youtube.com/watch?v=6Mgqbai3fKo
30.07.2019 23:25
Minulla+on+isä-Julion+levy,+jolla+tuokin+biisi.++Minulle+isän+aika+oli+ja+meni.
Nyt+on+pojan+vuoro.++Kai+musiikkimakunikin+muuttunut+vuosien+varrella.
30.07.2019 23:18
Tyttäremme+lapset+pelaavat+tennistä+monta+kertaa+viikossa,+pojalla+treenit+kuutena+päivänä,+kilpailut+siihen+päälle.+Energian+kulutus+valtava.
Perheellä+erittäin+terveellinen+ruokavalio.++Jos+mormor+joskus,+kun+saa+siihen+tilaisuuden+vain+harvoin,+haluaa+heitä+letuilla+hemmotella,+heillä+ei+todellakaan+ole+paino-ongelmia.++Tyttäreni+tekee+valinnan+jo+ruokakaupassa,+kotona+ei+ole+"roskaruokaa".++
Perheellä+muutenkin+liikunnallinen+elämäntapa,+hoikkia+koko+perhe.
30.07.2019 23:11
Vävyni+paistaa+sunnuntaina+aamuisin+lapsille+noita+amerikkalaisia+pannukakkuja+ja+niihin+tykötarpeet.
Minä+keitän+siellä+noiden+lettujen+kaveriksi+pakastemansikoista+ja+-vadelmista+hilloa,++aika+paljon+kuluu+sitäkin.+:-))
30.07.2019 13:36
..jopa+alkaa+vanhankin+lantio+liikkua....
https://www.youtube.com/watch?v=NUsoVlDFqZg
29.07.2019 23:55
Sama+täällä.++Kun+harvoin+saan+valmistaa+ruokaa+lapsinlapsilleni,+pyrin+valmistamaan+heidän+herkkujaan.++Täällä+Suomessa+on+muutama+takuuvarma+resepti,+mm.+uunilohi+ja+kermassa+haudutettu+perunasipuli-+laatikko,+salaatin+kera.++Jälkiruokana+suomalaiset+mansikat+vaniljajäätelön+kera.++Pari+muutakin+bravuuria+on.
Takuuvarma+resepti.+pankakor.++Kun+olen+Ruotsissa+tyttäreni+perheen+luona,+ja+paistan+siellä+lettuja+paistinpannulla,+kysyvät+lapsenlapseni,+saavatko+heidän+kaverinsa+tulla+myös.++Tottakai.++Ja+niitä+pieniä+ihmisentaimia+vilistää+ahkeraan+hellan+ja+pöydän+väliä+lautastensa+kanssa.++"+Mormors+pankakor"+ovat+hyvin+kuuluisia+siinä+naapurustossa.
29.07.2019 23:47
Kävin+vuonna+2007+Didrichsenin+taidemuseossa+katsomassa+ko.+taidemaalarin+näyttelyn.++Olin+aivan+lumoutunut+hänen+maalauksistaan.++Sen+aikakauden+naismaalarit+eivät+aikanaan+saaneet+heille+kuuluvaa+kunniaa,+nyt+niistä+töistä+maksetaan+miljoonia:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Elin_Danielson-Gambogi
23.07.2019 23:37
Ihan+tuore+kokemus;+Olin+tulossa+puutarhamyymälästä+autolleni,+kuulin+niin+kovaa+koiran+haukuntaa,+että+epäilin+autossani+jo+putkahtaneen+sinne+jostain+koiran.++Kun+avasin+takaluukkua,+ryntäsi+iso+koira+minua+kohti,+nainen+siellä+hihnan+päässä+jalat+suorina.++Teki+mieli+sanoa+p........++Nainen+lopulta+sai+koiran+pysäytettyä,+sanoi:"+Ei+se+mitään+tee,+ihan+kiltti."++Voi+hitsi+noita+koiranomistajia,+kun+eivät+pysty+hallitsemaan+"lemmikkejään".++Sanoin+arvon+rouvalle:+"Pelästyin+ihan+hirveästi."
Olisi+tehnyt+mieli+sanoa:+"Painu+hel......n+koirinesi!"
11.07.2019 00:26
Et+ole+tosissasi.++Tuohan+tapahtui+jo+"Ammu-vainaan"+aikaan.
10.07.2019 01:02
Täällä+on+nyt+jostain+syystä+keskitytty+noihin+tisseihin.++Minusta+on+erikoisen+mielenkiintoista+noiden+kivespussien+ja+penisten+vertailu.++Monenlaista+on+tarjolla,+valitse+sitten+niistä!
08.07.2019 00:53
Tottakai+saunaan+tissisillään,+mutten+sekasaunaan+vieraiden+ihmisten+kanssa,+siinä+on+raja.
08.07.2019 00:47
Siis+oletko+pelannut?++Ei+ole+helppo+peli.++Olen+sen+lisäksi+pelannut+jääkiekkoa,+pesäpalloa,+lentopalloa
Enkä+kerro+kehuakseni.
24.06.2019 18:29
Espanja+on+suuri+maa,+asukasluvultaan+kymmenkertainen+Suomeen+nähden.++Kun+kiertää+Fuengirolan+"suomikolhoosin"+riittävän+kaukaa,++löytää+helposti+paikan,+jossa+ei+ainuttakaan+suomalaista.
Muuta+huomautettavaa+ei+aloituksesi+suhteen+sitten+olekaan.++Hauska+idea,+toivottavasti+löydät+samanhenkistä+seuraa.
23.06.2019 20:36
Kuinka+moni+arvon+rouvista+on+pelannut+itse+jalkapalloa,+siis+oikein+ottelussa?
Minäpä+olen,+ja+se+vasta+olikin+rankkaa,+kun+pelattiin+sekajoukkuein.++Nuoria+,+paljon+pelanneita+nuoria+miehiä+vastapuolella.
Mutta+kyllä+minä+vaan+niin+mieleni+pahoitin,+eikun+iloitsin,+kun+kainsainvälisen+erotuomarikortin+omaava+henkilö+tuli+pelin+jälkeen+kentän+laidalla+minua+kättelemään.++"Pelasitpa+hienon+pelin!"++Sitä+sietää+näin+vanhana+muistella.
Taisinpa+olla+muutaman+kymmenen+vuotta+nuorempi,+hih.
23.06.2019 20:30
Juuri+siksi,+että+olemme+länsimainen+demokratia,+ja+meitä+sitovat+lait+ja+käsitykset+ihmisoikeuksista.
Päätökset+näin+suurista+asioista+pitää+tehdä+kansainvälisesti,+eri+viranomaisten+yhteistyönä,+ei+somepalstoilla.++Onneksi.
23.06.2019 00:38
En+ole+siellä+koskaan+vieraillut.++Olen+vaan+lukenut+kirjoittajien+kommentteja+siitä+pirtistä.++Sen+perusteella,+mitä+olen+lukenut,+olen+tehnyt++henkilökohtaisen+päätöksen+siitä,+ettei+se+ole+minun+juttuni.
Toki+suon+kaikille+muille,+sellaisesta+innostuneille,++vierailun+ihan+millä+palstalla+hyvänsä.
Yritän+ylipäätään+välttää+paikkoja,+joissa+en+tunne+oloani+kotoisaksi.
23.06.2019 00:28
Luulisin,+että+mahdolliset+palautettavat+ovat+erityisseurannassa.++Toki+siitä+on+kuluja+maallemme.++Se,+että+pitääkö+meidän+suojella+kaikkia+"hörhöjämme+"+maailmassa,+on+iso+kysymys.
On+todella+vaikeaa+päättää,+mitä+pitäisi+tehdä.++Toivottavasti+on+suojanamme+kansainvälinen+lainsäädäntö.++Onneksi+ei+tarvitse+itse+päättää.
22.06.2019 00:46
Oikeasti+mietin,+mikä+ihmeen+"kahvipirtti"?
Siis+ihan+oikeasti+jotain+"sisäsiittoista"+toimintaa.++Jos+joitain+kiinnostaa,+niin+so+what,++itse+en+ole+kiinnostunut+kuulumaan+mihinkään+ns.+sisäpiiriin.
Lika+barn,+leker+bäst.
22.06.2019 00:34
Toivon,+etten+kuunansa+eksy+moiseen+pirttiin!
21.06.2019 00:13
Sellaisia+törppöjä+tapaa+päivittäin+liikenteessä,+että+heiltä+pitäisi+ottaa+kortti+hyllylle,+heti!
19.06.2019 23:58
3 / 42