Vapaa kuvaus

Aloituksia

58

Kommenttia

1593

  1. Hyvä asiakaspalvelu Helsingin Herttoniemen Vehossa

    Kun palstalla on tapana pääsääntöisesti vain moittia eri palveluntarjoajia, niin kerron vastavuoroisesti, että pieni aut
    Mercedes-Benz
    4
    130
  2. Varmistautukaa tuontiauton kunnosta.

    Kävin ennen Joulua aivan muissa asioissa AVK:n Espoon Juvanmalmin toimi- pisteessä. Aivan vahingossa osui silmiin ulkois
    Auton maahantuonti
    8
    114
  3. "Yliaikaisen maalarinteipin poisto metallipinnasta

    Teimme maalaustöitä pihalla ja suojasimme metalliset ikkunanlaudat maalarinteipillä. Teipit olisi näköjään pitänyt poist
    1
    100
  4. MB-E200CDI W211 -09 face-lift ulkopeili- oikea.

    Suomi-24:ssä on usein puhuttu ulkomaisten nettivaraosamyyjien toimin- nasta. Nyt olisi tarjolla tuore tapaus, jota voimm
    Mercedes-Benz
    3
    94
  5. Citroen 7C vm. 1939 myynnissä Autoscoutissa.

    Otsikoitu ajokuntoinen auto saksalaisessa autoliikkeessä hintaan € 23.990,- Vain 57.000 km. En tunne mobilialaa, enkä s
    Mobilistit
    5
    90
  6. W211 dieselautomaatin toiminta.

    Seisoessani liikennevaloissa, minulla on joskus tapana hipelöidä vaihdevalitsinta siten, että se vahingossa menee D:stä
    Mercedes-Benz
    0
    80
  7. MB:n E220CDI W212 A9-laatikko.

    Kävin viime viikolla Saksassa kokeilemassa miten auto käyttäytyy teillä, jolle se on suunniteltu. Ajossa voi valita asen
    Mercedes-Benz
    9
    78
  8. Mercedes Benz E 220CDI A9-matka-autona.

    Lähden ensi viikolla Eurooppaan vajaan kolmen viikon matkalle - nyt kun taas saa! Käyn Välimeren rannalla saakka. Rakent
    Mercedes-Benz
    9
    74
  9. Opel Vectra A-sedan, 1988 -1994.

    Minulle on jäänyt nurkkiin polttoainetäytön luukun läppä. valkoinen, Casblanca Weiss. Sen saa minulta vaikka ilmaiseksi,
    Autoharrastus
    1
    73
  10. Autokoulun opetustaso.

    Olen syrjäsilmällä vuosien varrella katsellut Suomen huonoimpien kuskien edesottamuksia. Äsken päättyneestä jaksosta tu
    Autokoulu
    10
    72
  11. Dieselin hinta laskee.

    Eilen 15.05. Helsingin Sörnäisissä sai dieseliä 1,77 litra!
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    69
  12. Nyt S 350 sedan bensamersu kaupan Autoscoutissa.

    Vuosimalli: 2008 Km-lukema: 300.000, (runsas 20.000 km vuodessa, lukema voi siis hyvinkin täsmätä) Teho: 200 kW V6 Hint
    11
    65
  13. Vectra A-sedanin polttoaineluukun läppä.

    Minulle on jostain syystä jäänyt "nurkkiin kuleksimaan" otsikoitu läppä - valkoinen! Sopii vain sedaniin, vm. 1988-94. J
    Opel
    1
    64
  14. Lentojen ja hotellien varaaminen nettisivuilta.

    Matkustamme lentoteitse muutaman kerran vuodessa ja olemme aikaisemmin pääsääntöisesti varanneet ja maksaneet lennot tai
    Käytännön asiat
    0
    58
  15. Word for MAC.

    Auttakaa tyhmää! Minulla on vuosikaudet kotona ollut MACin pienin kone = mini, joka on hyvin riittänyt tarpeisiini Käytä
    Tietokoneet
    4
    48
  16. 55 vuotias Corolla!

    Näin pari tuntia sitten otsikoidun kulkineen Helsingin Herttoniemen teollisuusalueella. Rekisterikilvet olivat alkuper
    Automerkit
    7
    41
  17. Peruutus kiellettyyn ajosuuntaan.

    Kauppakeskus Columbuksen parkkipaikalla Helsingin Vuosaaressa on pysäköintialueelle tulijat aivan oikeaoppisesti ohjattu
    Liikenne
    2
    40
  18. Pissapojan pesuneste.

    Nyt kun on ollut kesä jo aika pitkään, mietiskelin tässä voisiko sittenkin käyttää käsiastianpesuainetta huuhteluveden s
    Varusteet ja huolto
    0
    38
  19. "Ei alkuperäiset vanteet"

    Autonvaihdon yhteydessä minulle jäivät ylimääräiset 16" mersun ALKUPERÄISET aluvanteet - tai niin ainakin eiliseen saakk
    Renkaat ja vanteet
    6
    37
  20. Ladan vaihteistovika.

    Minulla oli takavuosina - vajaat 40 vuotta sitten pakasta otettu 1200S 2105. Se on auto, jota pidin vain 36 kk ja jonka
    Lada
    3
    37