ZJJ

Aloituksia
66
Kommenttia
1800
Maailmanympärimatka.
Saattaa olla väärä palsta tälle asialle, mutta olisiko palstan lukijoissa yhtään sellaista, joka tämän homman jo on tehn1245Kehä III tänään.
Ajoin ohituskaistaa lentoaseman nurkilla tänään n. 85 km/h. Olin vähän niinkuin ohittamassa. Vierelläni ajoi auto, joka6224Vaihdossa tulleiden autojen "huolto" ennen myyntiriviin laittamista.
Olen jo yli puolen vuoden ajan etsinut itselleni uudempaa kulkinetta, mutta kun olen vähän kranttu, en siinä kuitenkaan7222Varmistautukaa tuontiauton kunnosta.
Kävin ennen Joulua aivan muissa asioissa AVK:n Espoon Juvanmalmin toimi- pisteessä. Aivan vahingossa osui silmiin ulkois8200Bosch ruuvinväännin v. 2023.
Jätin laiskuuttani laitteen terassille suljetussa laukussa ja yöllä oli sitten kuitenkin satanut vähän. Ei ollut kotelo3198Citroen 7C vm. 1939 myynnissä Autoscoutissa.
Otsikoitu ajokuntoinen auto saksalaisessa autoliikkeessä hintaan € 23.990,- Vain 57.000 km. En tunne mobilialaa, enkä s5160Hyvä asiakaspalvelu Helsingin Herttoniemen Vehossa
Kun palstalla on tapana pääsääntöisesti vain moittia eri palveluntarjoajia, niin kerron vastavuoroisesti, että pieni aut4160BYD Suomi protestilistalla kuluneella viikolla.
Selasin kuluneella viikolla Kauppalehteä, ja huomasin aivan sattumalta että suuri kiinalainen yritys on päässyt protest1149Turha jarrun painaminen hitaasti liikkuvassa jonossa.
Seuratkaapa vain vaikka huviksenne liikenteessä ollessanne sitä jarruvalojen jatkuvaa välkettä autojonossa joka liikkuu,8148Mercedes Benz E 220CDI A9-matka-autona.
Lähden ensi viikolla Eurooppaan vajaan kolmen viikon matkalle - nyt kun taas saa! Käyn Välimeren rannalla saakka. Rakent9146MB-E200CDI W211 -09 face-lift ulkopeili- oikea.
Suomi-24:ssä on usein puhuttu ulkomaisten nettivaraosamyyjien toimin- nasta. Nyt olisi tarjolla tuore tapaus, jota voimm3139"Ei alkuperäiset vanteet"
Autonvaihdon yhteydessä minulle jäivät ylimääräiset 16" mersun ALKUPERÄISET aluvanteet - tai niin ainakin eiliseen saakk6136"Yliaikaisen maalarinteipin poisto metallipinnasta
Teimme maalaustöitä pihalla ja suojasimme metalliset ikkunanlaudat maalarinteipillä. Teipit olisi näköjään pitänyt poist1129Nyt S 350 sedan bensamersu kaupan Autoscoutissa.
Vuosimalli: 2008 Km-lukema: 300.000, (runsas 20.000 km vuodessa, lukema voi siis hyvinkin täsmätä) Teho: 200 kW V6 Hint11128MB:n E220CDI W212 A9-laatikko.
Kävin viime viikolla Saksassa kokeilemassa miten auto käyttäytyy teillä, jolle se on suunniteltu. Ajossa voi valita asen9124Liikennemerkki A26, rautatien tasoristeys.
Kysymys asiasta enemmän tietäville. Milloin kyseinen merkki uudistetaan vastaamaan nykypäivää? Nourempi polvi on nähnyt2122Autokoulun opetustaso.
Olen syrjäsilmällä vuosien varrella katsellut Suomen huonoimpien kuskien edesottamuksia. Äsken päättyneestä jaksosta tu10120Opel Vectra A-sedan, 1988 -1994.
Minulle on jäänyt nurkkiin polttoainetäytön luukun läppä. valkoinen, Casblanca Weiss. Sen saa minulta vaikka ilmaiseksi,1119Lentojen ja hotellien varaaminen nettisivuilta.
Matkustamme lentoteitse muutaman kerran vuodessa ja olemme aikaisemmin pääsääntöisesti varanneet ja maksaneet lennot tai0118Dieselin hinta laskee.
Eilen 15.05. Helsingin Sörnäisissä sai dieseliä 1,77 litra!1108