Vapaa kuvaus

Aloituksia

66

Kommenttia

1800

1. Maailmanympärimatka.

Saattaa olla väärä palsta tälle asialle, mutta olisiko palstan lukijoissa yhtään sellaista, joka tämän homman jo on tehn
    Yleistä matkailusta
    1
    245
  2. Kehä III tänään.

Ajoin ohituskaistaa lentoaseman nurkilla tänään n. 85 km/h. Olin vähän niinkuin ohittamassa. Vierelläni ajoi auto, joka
    Liikenne
    6
    224
  3. Vaihdossa tulleiden autojen "huolto" ennen myyntiriviin laittamista.

Olen jo yli puolen vuoden ajan etsinut itselleni uudempaa kulkinetta, mutta kun olen vähän kranttu, en siinä kuitenkaan
    7
    222
  4. Varmistautukaa tuontiauton kunnosta.

Kävin ennen Joulua aivan muissa asioissa AVK:n Espoon Juvanmalmin toimi- pisteessä. Aivan vahingossa osui silmiin ulkois
    Auton maahantuonti
    8
    200
  5. Bosch ruuvinväännin v. 2023.

Jätin laiskuuttani laitteen terassille suljetussa laukussa ja yöllä oli sitten kuitenkin satanut vähän. Ei ollut kotelo
    3
    198
  6. Citroen 7C vm. 1939 myynnissä Autoscoutissa.

Otsikoitu ajokuntoinen auto saksalaisessa autoliikkeessä hintaan € 23.990,- Vain 57.000 km. En tunne mobilialaa, enkä s
    Mobilistit
    5
    160
  7. Hyvä asiakaspalvelu Helsingin Herttoniemen Vehossa

Kun palstalla on tapana pääsääntöisesti vain moittia eri palveluntarjoajia, niin kerron vastavuoroisesti, että pieni aut
    Mercedes-Benz
    4
    160
  8. BYD Suomi protestilistalla kuluneella viikolla.

Selasin kuluneella viikolla Kauppalehteä, ja huomasin aivan sattumalta että suuri kiinalainen yritys on päässyt protest
    Yleistä autoilusta
    1
    149
  9. Turha jarrun painaminen hitaasti liikkuvassa jonossa.

Seuratkaapa vain vaikka huviksenne liikenteessä ollessanne sitä jarruvalojen jatkuvaa välkettä autojonossa joka liikkuu,
    Ajoneuvot ja liikenne
    8
    148
  10. Mercedes Benz E 220CDI A9-matka-autona.

Lähden ensi viikolla Eurooppaan vajaan kolmen viikon matkalle - nyt kun taas saa! Käyn Välimeren rannalla saakka. Rakent
    Mercedes-Benz
    9
    146
  11. MB-E200CDI W211 -09 face-lift ulkopeili- oikea.

Suomi-24:ssä on usein puhuttu ulkomaisten nettivaraosamyyjien toimin- nasta. Nyt olisi tarjolla tuore tapaus, jota voimm
    Mercedes-Benz
    3
    139
  12. "Ei alkuperäiset vanteet"

Autonvaihdon yhteydessä minulle jäivät ylimääräiset 16" mersun ALKUPERÄISET aluvanteet - tai niin ainakin eiliseen saakk
    Renkaat ja vanteet
    6
    136
  13. "Yliaikaisen maalarinteipin poisto metallipinnasta

Teimme maalaustöitä pihalla ja suojasimme metalliset ikkunanlaudat maalarinteipillä. Teipit olisi näköjään pitänyt poist
    1
    129
  14. Nyt S 350 sedan bensamersu kaupan Autoscoutissa.

Vuosimalli: 2008 Km-lukema: 300.000, (runsas 20.000 km vuodessa, lukema voi siis hyvinkin täsmätä) Teho: 200 kW V6 Hint
    11
    128
  15. MB:n E220CDI W212 A9-laatikko.

Kävin viime viikolla Saksassa kokeilemassa miten auto käyttäytyy teillä, jolle se on suunniteltu. Ajossa voi valita asen
    Mercedes-Benz
    9
    124
  16. Liikennemerkki A26, rautatien tasoristeys.

Kysymys asiasta enemmän tietäville. Milloin kyseinen merkki uudistetaan vastaamaan nykypäivää? Nourempi polvi on nähnyt
    Liikenne
    2
    122
  17. Autokoulun opetustaso.

Olen syrjäsilmällä vuosien varrella katsellut Suomen huonoimpien kuskien edesottamuksia. Äsken päättyneestä jaksosta tu
    Autokoulu
    10
    120
  18. Opel Vectra A-sedan, 1988 -1994.

Minulle on jäänyt nurkkiin polttoainetäytön luukun läppä. valkoinen, Casblanca Weiss. Sen saa minulta vaikka ilmaiseksi,
    Autoharrastus
    1
    119
  19. Lentojen ja hotellien varaaminen nettisivuilta.

Matkustamme lentoteitse muutaman kerran vuodessa ja olemme aikaisemmin pääsääntöisesti varanneet ja maksaneet lennot tai
    Käytännön asiat
    0
    118
  20. Dieselin hinta laskee.

Eilen 15.05. Helsingin Sörnäisissä sai dieseliä 1,77 litra!
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    108