ZJJ
Vapaa kuvaus
Aloituksia
58
Kommenttia
1593
Varmistautukaa tuontiauton kunnosta.
Kävin ennen Joulua aivan muissa asioissa AVK:n Espoon Juvanmalmin toimi- pisteessä. Aivan vahingossa osui silmiin ulkois8152Hyvä asiakaspalvelu Helsingin Herttoniemen Vehossa
Kun palstalla on tapana pääsääntöisesti vain moittia eri palveluntarjoajia, niin kerron vastavuoroisesti, että pieni aut4142Citroen 7C vm. 1939 myynnissä Autoscoutissa.
Otsikoitu ajokuntoinen auto saksalaisessa autoliikkeessä hintaan € 23.990,- Vain 57.000 km. En tunne mobilialaa, enkä s5118MB-E200CDI W211 -09 face-lift ulkopeili- oikea.
Suomi-24:ssä on usein puhuttu ulkomaisten nettivaraosamyyjien toimin- nasta. Nyt olisi tarjolla tuore tapaus, jota voimm3116"Yliaikaisen maalarinteipin poisto metallipinnasta
Teimme maalaustöitä pihalla ja suojasimme metalliset ikkunanlaudat maalarinteipillä. Teipit olisi näköjään pitänyt poist1113Mercedes Benz E 220CDI A9-matka-autona.
Lähden ensi viikolla Eurooppaan vajaan kolmen viikon matkalle - nyt kun taas saa! Käyn Välimeren rannalla saakka. Rakent9112Nyt S 350 sedan bensamersu kaupan Autoscoutissa.
Vuosimalli: 2008 Km-lukema: 300.000, (runsas 20.000 km vuodessa, lukema voi siis hyvinkin täsmätä) Teho: 200 kW V6 Hint11106MB:n E220CDI W212 A9-laatikko.
Kävin viime viikolla Saksassa kokeilemassa miten auto käyttäytyy teillä, jolle se on suunniteltu. Ajossa voi valita asen9101Autokoulun opetustaso.
Olen syrjäsilmällä vuosien varrella katsellut Suomen huonoimpien kuskien edesottamuksia. Äsken päättyneestä jaksosta tu10101W211 dieselautomaatin toiminta.
Seisoessani liikennevaloissa, minulla on joskus tapana hipelöidä vaihdevalitsinta siten, että se vahingossa menee D:stä0100Opel Vectra A-sedan, 1988 -1994.
Minulle on jäänyt nurkkiin polttoainetäytön luukun läppä. valkoinen, Casblanca Weiss. Sen saa minulta vaikka ilmaiseksi,191Dieselin hinta laskee.
Eilen 15.05. Helsingin Sörnäisissä sai dieseliä 1,77 litra!187Lentojen ja hotellien varaaminen nettisivuilta.
Matkustamme lentoteitse muutaman kerran vuodessa ja olemme aikaisemmin pääsääntöisesti varanneet ja maksaneet lennot tai086Vectra A-sedanin polttoaineluukun läppä.
Minulle on jostain syystä jäänyt "nurkkiin kuleksimaan" otsikoitu läppä - valkoinen! Sopii vain sedaniin, vm. 1988-94. J179Word for MAC.
Auttakaa tyhmää! Minulla on vuosikaudet kotona ollut MACin pienin kone = mini, joka on hyvin riittänyt tarpeisiini Käytä47655 vuotias Corolla!
Näin pari tuntia sitten otsikoidun kulkineen Helsingin Herttoniemen teollisuusalueella. Rekisterikilvet olivat alkuper768Peruutus kiellettyyn ajosuuntaan.
Kauppakeskus Columbuksen parkkipaikalla Helsingin Vuosaaressa on pysäköintialueelle tulijat aivan oikeaoppisesti ohjattu266Pyöräilijöiden liikennekäyttäytyminen muualla.
Olen muulla palstalla - MB - kertonut automatkastani Etelä-Ranskaan ja takaisin syyskuussa -21. Panin matkan aikana mer262"Ei alkuperäiset vanteet"
Autonvaihdon yhteydessä minulle jäivät ylimääräiset 16" mersun ALKUPERÄISET aluvanteet - tai niin ainakin eiliseen saakk660Ladan vaihteistovika.
Minulla oli takavuosina - vajaat 40 vuotta sitten pakasta otettu 1200S 2105. Se on auto, jota pidin vain 36 kk ja jonka357