Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

238

1. Katsokaa+Poijat...+Mikä+meno+mikä+etukeno+Pattayalla+...+https://www.youtube.com/watch?v=eh8eb_ACLl8Kyllä+kannattaa+säästää...+https://www.youtube.com/watch?v=rQD1uyydxuU
  2. Minä+tarkoitan+edelleen+sitä,+koska+ihminen+käy+baarissa+tai+ulkona+syömässä+suomessa+ja+monesti+jättää+jonkun+asian+ostamatta.Kun+ei+6+viikonloppuun+käy+baareissa+suomessa,+niin+se+on+matemaattisestimaksettu+ja+se+ei+ole+maksanut+yhtään+mitään+ja+on+ilmainen.Siitä+työpaikasta+on+paljonkin+kokemuksia,+aina+on+verottaja+tullut+vaatimaanjo+markka-aikana+heitti+perään+200+000+markkaa.+Minä+en+usko,+että+verollisella+työllä+makselet+noita+matkoja,+mutta+pimeellä+kylläkin.+Olen+myösoppinut+miten+pitää+toimia+ja+olen+ollut+Thaimaassa+ja+Kiinassa+ja+yleensä+aasiassa+hyvin+usein.+Olen+myös+vedellyt+asuntovaunua+ympäri+eurooppaa+janähnyt+yleensä+paljon.+Olen+jo+sen+ikäinen,+että+se+työ+ei+tule+kyllä+enään+nyt+muutenkaan+enään+oikein+kyseeseen+ei+pimeä+eikä+muukaan.+Liiketoimeton+ainuvat+asiat+mitä+yleensä+vielä+voin+hoitaa.++Vanhuus+ei+tule+yksin.+Olen+opettanut+lapsille,+että+sitä+työtä+ei+niin+hirveästi+pidä+tehdä+jos+se+eituota+mitään.+Osaaminen+ja+vapaus+on+myös+pääoma.+Niin+kuin+aloituksessasanoin,+niin+ei+kaikki+ole+miljonäärejä+ja+ei+tarvikkaan+olla.+Ei+Pattaya+ja+Thaimaa+ole+vain+miljonääreille+ja+elämän+suunnitelmat+auttaa+myös+paljon.+Kerron+ja+kirjoitan+ihmisille,+jotta+he+eivät+pelkäisi+ja+tekisi+asioista+turhanvaikeita+ja+kuvittelisi+enemmän+kuin+se+edes+voisi+olla.+Todellisuudessamonet+asiat+ovat+hyvin+samankaltaisia,+kuin+elät+nyttenkin+ja+asiat+onvain+halvempia+tai+kalliimpia.+Thaimaassa+ne+on+halvempia+pääsääntöisesti.
  3. No+niin+Poijat+taas+taitaa+Baariton+viikonloppu+olla+ohi+ja+Lippu+taskussa.+Nyt+alkaa+poikia+jo+hymyilyttämään+ja+enään+pari+viikonloppua+ilman+Baarissa+käyntiä+suomessa+ja+lippu+on+kyllä+sitten+maksettu+joka+tuloluokassa.Lippu+taskussa+ja+Pattayan+lämpöön+ja+syliin+sitten+Joulua+ja+uuttavuotta+viettämään.Niin+6+viikonloppua+ilman+baarissa+käyntiä,+niin+se+on+poijat+siinä+vaikka+miten+laskee.Ei+saa+antaa+periksi+nyt,+palstalla+on+kaikkia+suomalaisia+ja+valtion+naijia+ja+muita+niljakkeita+ja+ei+meidän+tarvitse+välittää+heistä+yhtään+mitään.+Kyllä+KELA+ja+sossu+ja+vaikka+tussu+tai+ihan+vaikka+mikä+marjankeruu-+ja+pullonkeruuraha+onrahaa+Pattayalla+ja+paljon+hauskempaa+se+on+tuhlata+siellä+Pattayalla.+Minä+olen+sanonut+aina+kaikille,+että+ette+Te+tarvitse+työtä.+Te+tarvitte+vain+rahaa.On+ihan+turha+mennä+Lidelin+kassalle+tai+matkatoimistoon,+että+minulla+on+näinja+näin+paljon+työtä.+Ne+katsoo+haavi+auki+ja+sanoo+jonkun+euro+summan.+Ensimmäinen+asia+on+se,+että+tunnetko+ketään+joka+on+saanut+rahaa+työnteolla+?Jos+et+tunne+sellaisia,+niin+sellaisia+ei+kait+sitten+edes+voi+tulla.Mutta+tavoitteita+ja+niiden+saavuttaminen+lähtee+pienestä+ja+se+kannattaa+tehdä.Sillä+silloin+sinä+opit+miettimään,+kuinka+saat+rahaa+ja+millaisia+vaihtoehtoja+minulla+on.+Elämän+arvot+tulee+silloin+myös+eteen+ja++alat+ajattelemaan+itsenäisestija+tajuat,+kuinka+tyhmänä+joku+valtio+on+sinua+pitänyt+ja+miksi+sinun+oli+pitänyt+vihata+ulkomaalaisia,+vaikka+ne+on+ihan+tavallisia+ihmisiä.+Mitä+vähemmän+sinulla+on+sydämmellä+sitä+valtioa+ja+suomalaista,+niin+sen+korvaasilloin+joku+toinen+asia.+Ne+muut+asiat+voi+olla+rakkaus+ja+elämä+ja+mahdollisuudet.Pattaya+on+oikein+hyvä+paikka+katsoa+asioita+ja+nähdä+ne+niin+kuin+ne+on.+Moni+kirjoittaja+vihoittelee+Pattayaa+myös+sen+vuoksi,+koska+ei+sinne+enään+pääse+ja+ei+halua+sinunkaan+sinne+menevän.