Arja24

Aloituksia
104
Kommenttia
5
A24 Taas Rinne/SDP uhrasi yhden naisen. Kirsta Kiurun
Sinänsä SDP/Rinteellä ole mitään Kokomuksen valinnanvapautta vastaan, soteasiassa. Voihan rikkaat valita yksityissairaal153A24 Työreformin - SOTE
Matti Vanhanen kirjoitti aikanaan työreformin, jonka KEPU yritti viedä läpi. Ei onnistunut, kaatui sosialistien isoäänis253A24 Rinne sössii talouden, et voi estää äänestämällä.
Anttista tulee seuraava pääministeri, se on selvä.Hänen kannatus on niin korkea ettet voi äänestämällä vaikuttaa päämini353A24 . Saiko Hitleri tekonsa anteeksi, tekemällä itsemurhan?
Hitleri pyysi maailmalta tekojaan anteeksi, tekemällä itsemurhan. Hänellä ei ollut muuta vaihtoehtoa. Onko, itsemurhan353A24. Voiko liitonmieheen luottaa?
Antti lupas pienituloisille eläkeläisille 100e/kk, jos äänestävät Anttia. Ja eläkeläisethän äänesti. Huiputtiko Antti R553A24 . Jos kansanedustaja menehtyy, syystä taikka toisesta, kesken kauden.
Jos, esimerkiksi joku SDPn, kansanedustaja menehtyy niin hänelle annettuja ääniä ei voida enää laskea puolueen hyväksi.052A24 Kansan mielipiteen on ISn mukaan lähinpinä PERSUjen, kauimpina SDPn mielipiteistä
IS on puhunut, pulinat pois. Kansan mielipiteet on lähimpinä Persujen kansanedustajia, SDPn edustajat on mielipiteineen151A24 . . Juha Sipilä valtionvarainministeriksi.
SDP joutui savustamaan Kulmungin pois valtionvarainministerin pallilta, jotta saadaan hallitukseen raha-asioista ymmärt2451A24 Rinne on tätä Halla-Ahon blokia vastaan.
Halla-Aho oli blogissaan huolissaan viattomien lasten raiskauksista, hänestä ser nyt vaan on väärin. Rinteen mielestä,950A24 Rinne ei ole pystynyt olemaan punkusta erossa
Rinteeltä lipsahti tv-haastattelussa, punkun juonti sairauslomansa aikana. Lisäksi tänään aikoi viettää iltansa, rakasta149A24 Olen himoverottaja.
Mitä puolutta minun tulisi äänestää? Kannatan ruuan ja muitten asioiden lisäverottamisen, jotta Rinteen lupaamat 3milja349A24 Rinne katosi julkisuudesta vaaleihin saakka, SDPn etu pakotti.
Aina kun Antti Rinne on ollut haastateltavana, hän on joutunut selittelemään vaalilupauksiaan uusilla valheilla. Puolue449Voiko valehtelevaan pääministeriin luottaa?
Antti Rinne sanoi viikko sitten IS-haastattelussa että hänet nukutettiin pariksi päiväksi. https://www.is.fi/politiikka/1848A24 Demarien Teuvo Loman sai tuomion poikaan sekaantumisesta
Ikävä tapaus SDP:lle, näin vaalien alla. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006026617.html2148A24 . . Hihhulihallitus , sössii talouden
Sipilän hallituksen ainoa hyväpu oli, saivat Suomen talouden kuntoon. Nyky-hallituksessa on kaikki hihhulipuolueet ja k448Nyt mennään Orpon pillin mukaan.
Persut ei kelpaa Rinteelle, Rinne ei kelpaa Keskustalle. SDPn ainoa vaihtoehto on KOK ja Orpo. Orpo ilmoitti menevänsä847A24 . Antti antaa anteeksi rasistille.
Ei se mitään vaikka kiihotit kansanryhmiä vastaan, saat anteeksi. Se että kansanedustajana kärähdit vielä valehtelustaki742Feministit haluaa oman naisen SDPn johtoon.
Äijjäfeministi ei kelpaa kaikille naisille. Nyt feministit on päättäneet iskeä Antti Rinteen heikkoon kohtaan ja juottaa140A24 . Niinistö näpäytti Sannaa vihapuheista.
Sauli Niinistö joutui näpäyttämään Sanna Mariinia feministisistä vihapuheista. Niinistö oli huolissaan kansan kahtiajaka3940A24 SDPn kannattajat on homogeenisiä
Itse olen heterogeeninen, homogeenejä ei ole minulla lainkaan, joten en kuulu SDPn kannattajiin. Naapurin viiksekäs Pekk738