Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nikotuomi79
profiilit
nikotuomi79
nikotuomi79
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
54
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu+sama+juttu!+Tosin+ei+ollut+työkaverin+tytär,+mutta+noin+vuosi+takaperin+jolloin+olin+itse+39.v+niin+harrastin+seksiä+18.v+tytön+kanssa,+ja+vieläpä+hän+itse+teki+aloitteen!+=D+Mut+kyllä+siinä+nelikymppinen+menee+hiljaiseksi,+kun+tuommoinen+nuori+naisen+alku+nykäsee+vaatteet+veks,+ja+nuori+posliinipillu+on+edessäsi!+=D+Kyllä+joutu+useampaan+kertaan+hokee+Tarja+Halosta+mielessään+ettei+lauennu+jo+alkumetreillä!+=D
03.10.2019 04:30
EI!+Seksi+ei+ole+kauppatavaraa!+Sen+kuuluu+tapahtua+kahden+ihmisen+halusta+toisiaan+kohtaan!+Ikinä+en+ole+edes+ajatellut+maksavani+seksistä,+enkä+aio+koskaan+maksaakkaan!+Jos+sikseen+tulee,+ni+runkataan+vaikka+loppuelämä,+mut+maksullisiin+en+ryhdy!
03.10.2019 04:16
Meitä+on+moneen+junaan,+mut+ainakin+itse+saan+parhaat+kiksit+ihan+vaan+sillä+kun+nainen+alkaa+esileikkiin,+ja+mä+näen+ja+tunnen+sen,+kun+kalu+on+sen+kädessä+eka,+ja+sit+aloittaa+hellästi+hyväilemään,+ja+hapuilee+kielellään+vähän+joka+puolella+alapäässä!+Jos+käy+tuuri,+ja+siinä+katseetkin+kohtaa,+niin+AVOT!+Sit+tahti+toki+kiihtyy+siinä,+ja+ollaankin+täysillä+kierroksilla!+=D
03.10.2019 04:12
Tää+on+jännä+juttu...!+Kun+vanhempi+nainen+kaipailee+nuorempaa+miestä,+niin+se+on+täysin+OK!+Mut+auta+armias,+jos+miehenä+tykkäät+nuoremmista+naisista,+niin+sua+katotaan+vähintään+kieroon!+=D+Mulle+ikä+on+numeroita,+ja+tuun+aina+tykkäämään+pykälää+nuoremmista+naisista+sanoo+kuka+mitä+sanoo!+=D
03.10.2019 04:06
Kyllä+mä+ainakin+oon+lauennut+niin+kauan+ku+muistan,+ihan+kuule+pillun+sisälle,+suuhun,+käsille,+rinnoille+ja+pari+hassua+kertaa+vatsalle.+Mut+eikös+se+pillu+oo+luonnollisin+paikka?++=P
03.10.2019 03:57
Itsellä+oli+nuorempana+samaa+vikaa,+ja+sitten+avioliiton+aikaan+myöskin,+koska+kyllä+kaikki+puuhat+on+kiihottavempia+kun+on+rakkaus+pelissä!+Pitkässä+suhteessa+onneks+ehtii+keksimään+kaikki+konstit+tuommoisiin.+Useimmiten+vaimoni,+vaikka+ei+ollut+aina+helpoin+tyydytettävä,+niin+laukesi+jo+esileikeissä+suuseksin+yhteydessä.+No+meinaa+sitä+ongelmaa+olla+joskus+vieläkin,+mutta+ei+niin+pahasti+kuin+aikanaan.+Sitten+keksin+konstin+millä+sitä+laukeamista+voi+hallita+oikeastaan+vaikka+kuinka+pitkään!+Kun+alkaa+tuntumaan+että+kohta+lentää,+niin+kalu+pois+pillusta,+ja+annat+hyvää+suuseksiä+naiselle+muutaman+minuutin,+ja+eiku+kalu+takasin+sisään!+Taas+riittää+potkua+toviksi!+Ja+toi+on+ollut+myös+lähes+varma+keino+saada+nainen+tulemaan+joka+kerta,+kun+käy+suulla+hyväilemässä+useampia+kertoja+seksin+aikana.+Ja+bonuksena+on+se,+että+kun+jarruttelet+muutaman+kerran+tulemista,+niin+sitten+kun+tulet,+on+oma+orkkusikin+miljoona+kertaa+voimakkaampi!+=)
03.10.2019 03:50
Kyllä+se+näin+menee,+että+mies+on+putkiaivo,+ja+laukeaa+melko+suurella+varmuudella+joka+kerta!+Itselläkin+on+ollut+melko+monta+naista+tässä+elämän+varrella,+ja+se+on+tullut+selväksi,+että+jokainen+nainen+on+ihan+eri+tapaus!+Parasta+mitä+voit+tehdä+seksissä+kumppanisi+kanssa,+on+tutustua+hänen+kehoon,+ja+sen+tarpeisiin...!+Jos+välittää+toisen+mielihyvästä+kuten+pitäisikin,+niin+aika+äkkiä+se+Pandoran+lipas+aukeaa+ja+molemmilla+on+maittavia,+ja+nautinnollisia+hetkiä+makkarin+puolella!+=)
03.10.2019 03:35
Kolme+asiaa+mitkä+voittaa+jopa+pilluun+laukeamisen:+
1)+Naisen+suu
2)+Nainen+ottaa+suihin,+ja+sitten+laukeat+kun+se+loppuun+runkkaa+susta+mehut+pihalle
3)+Hyvän+suihin+oton+päätteeksi+juuri+ennen+laukeamista,+pistää+sun+kalun+rintojen+väliin+ja+runkkaa+niitä+vasten+sut+kuiviin
Johtunee+varmaan+siitä,+että+kädellä+pystyy+laukeamisvaiheessa+hiukan+"puristamaan"+penistä!+Mut+makuasioita.
03.10.2019 03:25
https://www.dhgate.com/product/full-body-real-sex-doll-japanese-silicone/391560854.html
Aivan+vastaavan+kuin+tämä,+menit+ostamaan,+mut+ainoastaan+yli+500€+kalliimmalla..
03.10.2019 03:15
Tsekkaa+toi+linkki+minkä+laitoin+pari+pykälää+alespäin...
03.10.2019 03:11
Ei+oo+nuista+leluista+kokemuksia,+mut+miksi+ihmeessä+ostaa+persettä+satasella,+kun+saat+50€+koko+nuken!+=D
https://www.dhgate.com/product/full-body-real-sex-doll-japanese-silicone/391560854.html
03.10.2019 03:10
Tää+topic+suorastaan+muistutti+sheivaamaan.+No+nyt+on+suihkussa+käyty,+ja+sileetä+on+ku+silkki!+=D
03.10.2019 02:42
8/10+naisesta+toi+sun+sinkos+ei+mee+yhteenkään+noita+kolmesta+mitä+luettelit.+Kivempi+olla+sopivampi,+ni+on+sutinaakin+enempi!+=D+No+onneks+kaikilla+on+kädet.....
03.10.2019 02:09
Joo+kyllä+toi+sen+verran+"jännä"+tilanne+on,+että+varmasti+on+myös+kiihottavaakin!+;)
03.10.2019 02:06
Joo+nuorempana+oli+aika+runsaskin+karvoitus,+ja+oli+kun+ois+uudesti+syntynyt+ku+sipas+kaikki+veks.+Vuosikymmenen+oon+pitänyt+samaa+linjaa.+Joko+kaikki+veks,+tai+sit+jättää+"kiitoradan"+tyvestä+napaan+välille.+Pallit+aina+ajeltu+toki!+Kyllä+se+vaan+näyttääkin+niin+saatanan+kiihottavalta,+kun+on+nainen+ajellu+ja+itse+oot+myös!+Ikinä+ei+enää+tuu+karvat+takaisin!+Se+on+varma!+=)
03.10.2019 02:04
40.v
178cm+pitkä
72+kg
Lepotilaa+en+oo+ees+mitannu+koskaan,+mut+kun+seisoo+satkulla,+niin+pituus+on+siinä+15cm,+ja+leveys+4cm+ja+risat.+Ympärys+13,5-14cm.+
Tällä+on+pärjätty+vallan+mainiosti!+
https://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=lastup&cat=-45&pid=198744#top_display_media
03.10.2019 01:18
Juu+kuten+sanoin+toisessa+keskustelussa,+että+vaikka+itse+pidän+koko+varustustani+palleineen+aika+pieninä,+niin+15cm+/+4cm+ja+rapiat+halkaisijaltaan+on+tähän+asti+piisannut+vallan+hyvin+jokaiselle+kumppanille.+Ollut+semmoisiakin,+kenelle+se+on+tehnyt+jopa+todella+tiukkaa!+Kultainen+keskitie+on+ainakin+mule+mieluisa,+ja+en+häpeile+mittojani.+Vaikka+olis+vähän+pienempääkin+kaliiberia+kalu,+niin+ei+se+niin+kamalaa+ole,+jos+kokonaisuus+on+hoidettu+hyvin!+=)+Turhan+isoista+vehkeistä+ei+loppujen+lopuks+oo+ku+päänvaivaa+valtaosalle+naisista.+Taviksella+pärjää+hiton+hvyin!+=)
03.10.2019 00:49
Itsellä+ainakin+on+melkoisen+pienet+pallit,+oikeastaan+erittäin+pienet!+Mut+mitäpä+sillä+on+väliä?+On+niillä+kolme+tyttöä+tähän+mailmaan+tehty,+ja+sehän+piisaa!+=D
03.10.2019 00:40
Sekstailua+sähköpostilla.+Kuulostaa+tylsältä,+mut+kerro+toki+lisää!+=D
03.10.2019 00:14
Ja+lisään+vielä+edelliseen...+Itse+ainakin+teen+hitosti+kaikkea+muutakin+naista+tyydyttävää,+että+normi-kokoisellakin+pärjää,+vaikka+vähän+väljähköä+olisikin.+Kyllä+ne+naiset+taivaisiin+saa+monellakin+konstilla.+Se+on+kombo+koko+homma!
03.10.2019 00:11
2 / 3